Game #4877233

Get replay
2 downloads

+21 X
+1 TS

Laier
86% | 1604 X | 1420 TS

+25 X
+1 TS

Pufff-Reis
88% | 1571 X | 1430 TS

+2 X
+1 TS

Firelord0.1
79% | 1443 X | 1441 TS

-7 X
+1 TS

101010
69% | 1363 X | 1391 TS

+49 X
+25 TS

QQsha
NEW | 1213 X | 1176 TS

-21 X
-1 TS

yeW-
98% | 1830 X | 1531 TS

-8 X
-1 TS

fUNCh
78% | 1480 X | 1430 TS

+0 X
-3 TS

Nuppu
72% | 1483 X | 1310 TS

-35 X
-2 TS

Impressed
69% | 1424 X | 1323 TS

-13 X
-3 TS

FoxManiDou
24% | 1124 X | 1119 TS

Chat log

00:00:09fUNCh why this change in teams :D
00:00:14fUNCh liked my old team betterh
00:00:23Firelord0.1 ogre
00:00:23Firelord0.1 or naix
00:00:23Laier no heroes for yew
00:00:23Laier what we do now
00:00:23Laier if i ban pl he quits
00:00:23fUNCh pl it is
00:00:23Firelord0.1 he stillg got furi
00:00:23Firelord0.1 and
00:00:23Firelord0.1 spectre
00:00:23Firelord0.1 and
00:00:23Firelord0.1 holy knight
00:00:23Laier furah is mine :
00:00:23101010 ban silencer imo
00:00:23Laier -sile
00:00:23Laier gogoo
00:00:23fUNCh ban naixor
00:00:23yeW- HELLO
00:00:23yeW- ye?
00:00:23yeW- naix
00:00:23Laier QQasha going gyro? :D
00:00:23fUNCh imo y
00:00:26fUNCh they dont have good furis
00:00:28QQsha no
00:00:30yeW- xd
00:00:34QQsha 1 game 24 hours
00:00:37QQsha q hero
00:00:38yeW- wishes
00:00:39yeW- ?
00:00:41yeW- ogre?
00:00:47yeW- ogre sky aba?
00:00:49yeW- cent?
00:00:51Laier get ogre sd gyro
00:00:53Impressed cent
00:00:54Impressed sounds
00:00:54101010 puff or fire can u pick cent to me?
00:00:55Impressed good
00:00:56Laier and some ds cent abba
00:00:58yeW- too late
00:01:00yeW- -clear
00:01:00yeW- :D
00:01:03Impressed -clear
00:01:08101010 puff for me?
00:01:09fUNCh nice heros again
00:01:10Pufff-Reis y
00:01:11101010 ty
00:01:11fUNCh .-.-
00:01:16Pufff-Reis i dont play this crap
00:01:16yeW- their?
00:01:19fUNCh y
00:01:20yeW- theirs*?
00:01:20fUNCh fuckit
00:01:21yeW- y
00:01:22fUNCh i'm top
00:01:22Firelord0.1 me mid ?
00:01:23yeW- -clear
00:01:29Laier get range + ds?
00:01:31101010 what u want puff
00:01:31Laier ds with cent
00:01:32Laier imba
00:01:32fUNCh gotta carry this game
00:01:36Pufff-Reis razor
00:01:39yeW- just dnt let em take sd :D
00:01:43101010 -swap 2
00:01:43Impressed fox
00:01:43Pufff-Reis -swap 2
00:01:43Impressed go
00:01:44Impressed tank
00:01:46Pufff-Reis -swap 4
00:01:48yeW- fox get aba
00:01:49Laier wr cent bot
00:01:51Laier razor ogre top
00:01:53yeW- u wont feed too much with it
00:01:56fUNCh abba is good
00:01:56Impressed :D
00:01:57fUNCh y
00:02:00yeW- -clear
00:02:02Laier or wr cent top
00:02:04Laier razor ogre bot
00:02:06Laier i dont care
00:02:07Impressed lanes?
00:02:08Laier you choose
00:02:09fUNCh gyro top
00:02:15FoxManiDou i top ..
00:02:15Nuppu anything new in this version?
00:02:15FoxManiDou plz
00:02:19yeW- fox, listen, get wards, up courier and buy every single ward that's available in shop
00:02:29yeW- no, you're bot with pugna
00:02:29Firelord0.1 cent
00:02:32fUNCh or
00:02:33fUNCh well
00:02:33fUNCh mby
00:02:33fUNCh you lemme solo
00:02:33101010 what?
00:02:33fUNCh yew
00:02:33Firelord0.1 can i bot ?
00:02:33fUNCh :D
00:02:33yeW- nah :D
00:02:33FoxManiDou and wards and up curier ?
00:02:33fUNCh can rape that furi so good
00:02:33QQsha +
00:02:33FoxManiDou hohohoho
00:02:33101010 well i thought i will be semi forrest
00:02:33Laier wr cent lane
00:02:33FoxManiDou merry christmas
00:02:33yeW- ye but
00:02:33Laier y
00:02:33Firelord0.1 i need lvls
00:02:33fUNCh can get lvls
00:02:33yeW- since its furi
00:02:33fUNCh and gang
00:02:33yeW- he'll tp
00:02:33yeW- so i'll have freefarm
00:02:33Laier thats true
00:02:33QQsha i line ogr wood
00:02:33FoxManiDou kk
00:02:33Firelord0.1 or im usless
00:02:33yeW- n thats what matters :D
00:02:33Laier well
00:02:33Laier i can wood
00:02:33fUNCh nb´it rky
00:02:33Laier if ogre wants mid
00:02:33fUNCh not rly
00:02:33FoxManiDou first lvl give wards..
00:02:33yeW- REASON OR UNPAUSE AND BANREQUEST...!!!!!!!
00:02:33fUNCh firelord will gang you
00:02:33Laier but i bet razor cant solo top
00:02:33Firelord0.1 dude
00:02:33yeW- yarly
00:02:33fUNCh so does 100101
00:02:33fUNCh and qqsha
00:02:33Firelord0.1 now i didnt got mid items
00:02:33fUNCh alll nice players
00:02:33fUNCh except puff
00:02:33Firelord0.1 i cant rape easy now
00:02:33fUNCh who is overrrated näp
00:02:33Impressed hehe
00:02:33Firelord0.1 but
00:02:33Firelord0.1 ok
00:02:33yeW- 1010110 big phat nub
00:02:33yeW- ^^
00:02:33Laier just stay top
00:02:33Firelord0.1 let me mid
00:02:34yeW- q
00:02:34fUNCh well
00:02:37fUNCh he can play some heros
00:02:39fUNCh and cent not so hard hero
00:02:40Firelord0.1
00:02:43yeW- true dat
00:02:44Laier who buys recipe
00:02:45yeW- -clear
00:02:46Laier anyway
00:02:47Laier ...
00:02:49Laier so fucking useless
00:02:56Firelord0.1 nope
00:03:04101010 rune top
00:03:08fUNCh block nice
00:03:16yeW- xd
00:03:43fUNCh hope it helps
00:03:55yeW- ty it shud
00:03:57fUNCh 2tangos
00:05:09Firelord0.1 top suck
00:05:18yeW- lol.
00:05:59yeW- ss
00:06:13FoxManiDou ss
00:06:28fUNCh wtf
00:06:28fUNCh gyro
00:06:40Firelord0.1 god
00:06:42Firelord0.1 i cant pull top
00:07:13fUNCh more agressive
00:07:15fUNCh razor so paper
00:07:18Laier go
00:07:20Impressed kk
00:08:14Firelord0.1 coming for mid
00:08:18yeW- ss
00:08:20Laier ecpi
00:08:21yeW- furi
00:08:22Nuppu h bit
00:08:24Nuppu he bot
00:08:29FoxManiDou omg
00:08:48yeW- lol
00:08:48Firelord0.1 :D
00:08:51yeW- thought it hit me alrdy
00:08:52Laier gotcha
00:08:59yeW- ye randomness laier
00:09:00yeW- wp
00:09:01Laier p
00:09:10101010 miss lina from top?
00:09:11Laier wp wr with nuke
00:09:23Laier tell me
00:09:25Laier how its random
00:09:26Laier :D
00:09:27QQsha sproot you use
00:09:28Laier that ult
00:09:32yeW- if it werent
00:09:36yeW- it wudda hit me first
00:09:39101010 ss bot2
00:09:41101010 1
00:09:42Laier Or mby
00:09:45Laier :D:D:
00:09:47Laier you so stupid
00:10:01yeW- u an idiot mate?
00:10:02Laier gimme tangos
00:10:19Nuppu oh lol dagon
00:10:21Nuppu 7min
00:10:22Nuppu epic
00:10:58yeW- aba
00:11:00yeW- leave the lane
00:11:00yeW- lol
00:11:00Laier jesus
00:11:14yeW- CMON
00:11:16yeW- WHAT R U DOIN
00:11:57Impressed shield me
00:12:17Laier kill him
00:12:18Laier mby
00:12:22Laier you leave him 1hp ;<
00:12:23yeW- b
00:12:34Nuppu 3
00:12:35Nuppu bot
00:12:39Firelord0.1 i need a dust
00:12:39FoxManiDou WHY
00:12:40Firelord0.1 or ward
00:12:41Nuppu some gay fag in river
00:12:42Firelord0.1 for killmid
00:12:43FoxManiDou OPEN ULTY ?
00:13:16fUNCh why you take
00:13:20yeW- ogre
00:13:23yeW- has bottle
00:13:23fUNCh got bottle and can gang
00:13:38yeW- come then
00:13:57Nuppu brb
00:14:08yeW- ?
00:14:19yeW- oom?
00:14:22fUNCh y
00:14:24101010 hit rock
00:14:29101010 ty
00:14:49yeW- ogre
00:14:49yeW- INC
00:15:19yeW- up courier
00:15:23yeW- before it gets killed again
00:15:42Firelord0.1 ur going normal pl build ?
00:16:01yeW- COURIER UO PLS
00:16:03Laier can we like do something
00:16:36fUNCh wai tme
00:16:50Laier ffs...
00:17:00yeW- GJ
00:17:35fUNCh fu guys
00:17:40fUNCh pugna ward
00:17:43fUNCh and he would been dead
00:17:44Nuppu no fuckign clue what you were palnning
00:17:49fUNCh kill furi ?
00:17:54yeW- tp top
00:17:54yeW- tp top
00:17:55yeW- tp top
00:18:18yeW- deny
00:18:19yeW- tower
00:19:06101010 didnt like my hat
00:19:24Laier i got dust
00:19:25Pufff-Reis -ms
00:19:34Firelord0.1 i tp soon
00:20:24yeW- u sure
00:20:25yeW- u wanna mae
00:20:26fUNCh mid smoke
00:20:27fUNCh gather
00:20:38Laier goi
00:20:40yeW- just 5
00:20:40yeW- lol
00:20:43FoxManiDou lol
00:20:53Firelord0.1 lol
00:20:54Laier b
00:20:54Laier b
00:20:55Laier b
00:20:57Laier not 1 by 1
00:21:00yeW- diffu will rape
00:21:01yeW- in here
00:21:07Laier b
00:21:08Laier now
00:21:23fUNCh ff
00:21:24fUNCh these guys
00:21:27yeW- watch the map
00:21:28yeW- funch
00:21:31yeW- u were alone
00:21:35fUNCh 3guys
00:21:37fUNCh camped in woods
00:21:40yeW- GO B
00:21:42yeW- GOD
00:21:42fUNCh dicks in hands
00:21:43yeW- WHAT R U DOIN
00:22:58Firelord0.1 b
00:23:22Impressed abba
00:23:22Impressed ..
00:23:32yeW- -ma
00:24:33Laier where
00:24:35Laier you all went
00:24:36Laier ffs
00:24:37FoxManiDou niceeeeeeeeee
00:24:42QQsha mp hp
00:24:54Laier well
00:25:17yeW- who eka
00:25:19yeW- meka
00:25:21fUNCh behind mid tower
00:25:21Nuppu me
00:25:25fUNCh go smoke
00:25:25fUNCh gang
00:25:29Firelord0.1 already diffu
00:25:31fUNCh fu
00:25:32fUNCh yew
00:25:33fUNCh and ur runes
00:25:35yeW- go
00:25:36yeW- ffs
00:25:39yeW- those are illus
00:25:41fUNCh river is warded
00:25:43yeW- with diffu
00:26:06FoxManiDou lol
00:26:11Pufff-Reis -ms
00:26:17Pufff-Reis -ms
00:26:32Impressed ffs
00:26:33Impressed share
00:26:34Impressed again
00:26:36QQsha b
00:26:47FoxManiDou but openit my ulti
00:26:50yeW- THIS ABA
00:26:50Impressed yes
00:26:51yeW- FARMING
00:26:51Impressed but
00:26:55Laier get gem razor so you can focus pl
00:26:55yeW- WTF U DOIN
00:26:56Impressed u stole my creeps
00:26:57yeW- ASSWIPE
00:26:59Laier and rest just kill lina and pugna
00:27:01Impressed HE UNSHARED ME
00:27:06yeW- report this cunt
00:27:15FoxManiDou childs
00:27:18FoxManiDou report....
00:27:18yeW- ye
00:27:19yeW- childs
00:27:21fUNCh :D
00:27:22FoxManiDou noooooo
00:27:24FoxManiDou MANSSSSSSSSSSS
00:27:25yeW- thats about right
00:27:27fUNCh i've reported him like 3 times
00:27:28yeW- MAN
00:27:29yeW- Xd
00:27:29fUNCh still no ban
00:27:32yeW- MANS CHILDS
00:27:40FoxManiDou stop play my hero
00:28:14yeW- b
00:28:15yeW- lemme farm aba
00:29:47Impressed abba u have ulti
00:29:48Impressed go in
00:30:02Impressed to late
00:30:02fUNCh :D
00:30:10Firelord0.1 that ward
00:30:13Firelord0.1 fuckes so hard
00:30:14fUNCh this foxi is worse than doom
00:30:16Firelord0.1 my mana
00:30:17Firelord0.1 pls
00:30:20Firelord0.1 kill him
00:30:21Impressed idd
00:30:24Nuppu xD
00:30:26Impressed ROFL
00:30:30Firelord0.1 us ur creeps furi
00:30:31yeW- :D
00:30:32Nuppu what
00:30:33Nuppu lol
00:30:38yeW- he nearly died
00:30:39yeW- to ancients
00:30:45Impressed hahahah
00:31:09Impressed haste bot
00:31:59Impressed go fox
00:31:59Impressed go
00:32:14Impressed xD
00:32:22Firelord0.1 nice
00:32:24FoxManiDou so funny
00:32:26FoxManiDou mother fucker
00:32:39yeW- xd
00:32:48FoxManiDou xd=?
00:32:51yeW- lol
00:32:52Pufff-Reis -ms
00:32:53QQsha go push mid?
00:32:57yeW- someone
00:32:58FoxManiDou ?
00:32:59yeW- end this dude
00:33:00yeW- irl
00:33:00Laier y
00:33:01yeW- pls
00:33:02FoxManiDou haha
00:33:09FoxManiDou xd= face?
00:33:12yeW- ye
00:33:17FoxManiDou SO CHILDS
00:33:20FoxManiDou sooooooooo
00:33:21yeW- XXDDDD
00:33:22yeW- xDDDDDDDDDDDD
00:33:31yeW- u greek FUCK.
00:33:40FoxManiDou your mom fuck
00:33:42FoxManiDou ok?
00:33:43yeW- lol
00:34:01FoxManiDou report cryy
00:34:28Laier dont dive
00:35:09QQsha b
00:35:19Firelord0.1 b
00:35:30yeW- "go aba, u wont feed" i said X
00:35:31yeW- D
00:35:41Nuppu well he has died only 4 times
00:35:50FoxManiDou don't cry plz
00:36:07Laier go rax
00:36:10Laier yew not deffing
00:36:43fUNCh stunned 5
00:36:44fUNCh 4*
00:36:48fUNCh still lost battle
00:36:49fUNCh :D
00:37:04Firelord0.1 b
00:37:25Firelord0.1 agahim and lvl 16 letz rock
00:37:46QQsha push mid?
00:37:51Firelord0.1 bot ?
00:37:59QQsha top
00:37:59yeW- -ma
00:38:00QQsha ?
00:38:03FoxManiDou -mo
00:38:08yeW- .
00:38:17Laier just go with 5
00:38:19Laier and easy
00:38:44fUNCh well
00:38:45fUNCh gg
00:38:47fUNCh cant win it
00:38:52Pufff-Reis -ms
00:38:58Nuppu get tp
00:39:00Nuppu and come help
00:39:02Laier go rax
00:40:17Laier well that was stupid
00:40:19Firelord0.1 y
00:40:19yeW- aight
00:40:20Laier razor dives alone
00:40:20Firelord0.1 very
00:40:24yeW- another dozen moves like that
00:40:25fUNCh still lost
00:40:26yeW- n we're good
00:40:26yeW- xD
00:40:27Laier and stuff
00:40:41yeW- gogo roh
00:40:41yeW- NOW
00:40:56FoxManiDou asap
00:40:56Laier they taking rosh?
00:40:59fUNCh you will die
00:41:00yeW- shield me
00:41:01fUNCh cuz rosh
00:41:01fUNCh and gg
00:41:04yeW- nah
00:41:08Pufff-Reis -ms
00:41:10yeW- wont happen xD
00:41:16yeW- shield
00:41:17yeW- again
00:41:17fUNCh they got wards
00:41:19Laier go rosh
00:41:20yeW- np
00:41:20Laier cent razor
00:41:27Laier too lateeee
00:41:40yeW- use
00:41:43yeW- every spell u got
00:41:46yeW- on razor
00:41:46yeW- coil
00:41:48yeW- ulti
00:41:49yeW- etc
00:41:52fUNCh useless imo
00:41:53QQsha razor need pipe
00:41:58QQsha back
00:42:01fUNCh he has magic res
00:42:01yeW- b
00:42:03yeW- stay b
00:42:08yeW- let em come
00:42:17Firelord0.1 smoke
00:42:18fUNCh get wards
00:42:32Firelord0.1 check rosh
00:42:35Laier dead
00:42:43fUNCh 5ss
00:42:46yeW- b
00:42:47yeW- from top
00:42:58FoxManiDou def
00:43:08fUNCh gem
00:43:34Firelord0.1 kill
00:43:35Firelord0.1 taht ward
00:43:36Firelord0.1 omg
00:44:12yeW- gj
00:44:13Laier what the fuck
00:44:15Laier where did you guys go
00:44:17yeW- aba
00:44:17Laier when we had pl
00:44:19Laier dead
00:44:20yeW- did u use pipe?
00:44:25Firelord0.1 im dead imo
00:44:28yeW- ofc u didnt
00:44:28Laier you just rushed in like idiots again :S
00:44:30fUNCh imo not
00:44:30yeW- why woud u
00:44:30fUNCh :D
00:44:30Firelord0.1 ward killed mi
00:44:31Firelord0.1 e
00:44:41QQsha ward pugna kill me
00:44:51fUNCh was nice initiation from you
00:44:54fUNCh was almost on time there too
00:44:54Pufff-Reis ward pugna killd me
00:44:56QQsha need pipe
00:44:57yeW- active items are to be clicked Mr. Fox
00:44:57fUNCh to get a hold
00:45:01QQsha and rush
00:45:10Laier well
00:45:12fUNCh -apm
00:45:12Laier pl died twice
00:45:15yeW- -apm
00:45:18Impressed -apm
00:45:19fUNCh 175apm
00:45:22yeW- XD
00:45:22fUNCh and no item clicks.
00:45:23yeW- D
00:45:23yeW- D
00:45:30Laier and we lost gem
00:45:31yeW- that worthelss spam
00:45:31yeW- lol
00:45:32Impressed -clear
00:45:33Laier oh
00:45:33yeW- stay b
00:45:33Laier no
00:45:34yeW- come to me
00:45:34Impressed -apm
00:45:35yeW- got smoke
00:45:36Firelord0.1 wind has
00:45:38yeW- there
00:45:43fUNCh well
00:45:46fUNCh qqsha has gem
00:45:48fUNCh u saw right ?
00:45:54yeW- ?
00:45:56yeW- what now
00:45:57yeW- MOM?
00:45:59yeW- u have no dmg
00:46:00yeW- jesus
00:46:03fUNCh :D:D:D
00:46:12Pufff-Reis lust me ffs
00:46:27yeW- b
00:46:36yeW- ye
00:46:38yeW- both farming
00:46:38yeW- bot
00:46:45Nuppu xDDDDDDDDDDD
00:46:46Nuppu nice jokes
00:46:47Nuppu you have
00:46:50fUNCh they are like brothers
00:47:06Nuppu fail game
00:47:09Nuppu blame soembody else
00:47:12Nuppu welcome to dota
00:47:35Firelord0.1 shit
00:47:36Firelord0.1 oom
00:47:48Firelord0.1 b
00:47:50Firelord0.1 we cant
00:47:59Firelord0.1 need rosh for taht push
00:48:01yeW- i said
00:48:02yeW- come to me
00:48:03yeW- we smoke
00:48:07yeW- n then
00:48:09yeW- u were bot with aba
00:48:24yeW- but ur right
00:48:28yeW- why am i even arguying
00:48:34Laier you guys
00:48:40Laier should push
00:48:42Laier top
00:48:45Laier and i take bot rax
00:48:59fUNCh abba
00:48:59QQsha keng blink need
00:49:00fUNCh make vlad
00:49:18Firelord0.1 ty
00:49:28yeW- ye
00:49:29yeW- i'll tp
00:49:29Laier dont go
00:49:36Laier zzzz
00:49:39fUNCh why
00:49:39fUNCh tier2
00:49:56FoxManiDou b
00:49:56Impressed 'b
00:49:57FoxManiDou b
00:49:58yeW- go b
00:50:06FoxManiDou STOP
00:50:07FoxManiDou THAT
00:50:09FoxManiDou MY PLAY
00:50:09Laier they taking rosh
00:50:10FoxManiDou HERO
00:50:14101010 its not up yet
00:50:17yeW- im not.
00:50:19Impressed im not
00:50:20Impressed ffs
00:50:21Impressed share
00:50:22Laier you sure?
00:50:22FoxManiDou hHOW?
00:50:23Laier 5 missing
00:50:23Impressed agaiin
00:50:24Laier ...
00:50:27yeW- share back
00:50:29yeW- or get banned
00:50:33Laier its re
00:50:33Nuppu sharez
00:50:35101010 not sure but 90%
00:50:37FoxManiDou OR GRT BANNED?
00:50:40FoxManiDou get
00:50:41yeW- SHARE THE FUCKIN HERO
00:51:01Laier wtf you doing
00:51:10FoxManiDou play
00:51:13Firelord0.1 wtf
00:51:13Nuppu saving the game ofc
00:51:14fUNCh 1 more save and banned
00:51:14yeW- lol
00:51:20FoxManiDou y
00:51:22yeW- blame fox.
00:51:24FoxManiDou look now
00:51:30yeW- stay b
00:51:35Laier go with 5
00:51:37yeW- ROSH GO
00:52:21Impressed there comes the pipe
00:52:23FoxManiDou DA FUCK
00:52:32Nuppu GGGGGGGGGGG
00:52:35FoxManiDou I surrender! [1/5 of Scourge]
00:52:41Firelord0.1 mid and siderax
00:52:43Firelord0.1 gogo
00:52:51yeW- why do i always have
00:52:52yeW- this shithole
00:52:54yeW- in my team
00:52:57Laier just rax
00:52:58Laier dont chase
00:53:00Impressed why are u using pipe when we are all dead?
00:53:06yeW- he has one
00:53:10yeW- one item to click
00:53:11yeW- cant do it
00:53:13Firelord0.1 wind
00:53:17Firelord0.1 go with team
00:53:52QQsha b
00:54:03Laier hes laone
00:54:03Laier kill
00:54:15Impressed I surrender! [2/4 of Scourge]
00:54:28FoxManiDou I surrender! [2/4 of Scourge]
00:54:39yeW- I surrender! [3/4 of Scourge]
00:54:41fUNCh I surrender! [4/4 of Scourge]
00:54:41yeW- go
00:54:42yeW- fox
00:54:44yeW- go SLEEP
00:54:45yeW- SON OF A WHORE
Show the full chat log