Game #4868206

Get replay
2 downloads

+34 X
+2 TS

mrk
97% | 1752 X | 1531 TS

-18 X
+2 TS

DeMiaN
81% | 1588 X | 1385 TS

+9 X
+2 TS

101010
71% | 1433 X | 1389 TS

+58 X
+2 TS

bragh
51% | 1114 X | 1394 TS

+32 X
+8 TS

FoxManiDou
26% | 1162 X | 1117 TS

-38 X
-1 TS

Pufff-Reis
92% | 1676 X | 1435 TS

-21 X
-2 TS

MnmlArT
75% | 1498 X | 1390 TS

-8 X
-1 TS

fUNCh
78% | 1446 X | 1433 TS

-38 X
-2 TS

Pieti
64% | 1373 X | 1261 TS

+1 X
-1 TS

Banana
32% | 1056 X | 1300 TS

Chat log

00:00:00MnmlArT [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... 101010 with 324 seconds.
00:00:12Banana whoa
00:00:16Banana must be new record
00:00:16MnmlArT give me si
00:00:16mrk sile
00:00:16MnmlArT ah
00:00:17fUNCh -clear
00:00:17fUNCh give me zet
00:00:17fUNCh and let me mid
00:00:17Banana give me pudger
00:00:17DeMiaN i want le pudge
00:00:17MnmlArT banana ^^
00:00:17mrk just thought about him myself
00:00:17Pufff-Reis trax
00:00:17DeMiaN hmm kk
00:00:19DeMiaN i go carry then ?
00:00:23mrk sure w/e
00:00:24mrk :D
00:00:33fUNCh or well
00:00:35MnmlArT i get u zet >
00:00:40fUNCh dno
00:00:42fUNCh dont get it yet
00:00:43MnmlArT ?
00:00:43DeMiaN i'll do the morph
00:00:47fUNCh banana what you want
00:00:47fUNCh ?
00:00:51Banana ogre
00:00:53fUNCh oeh
00:00:54MnmlArT zzzzzzzzzz
00:00:56MnmlArT speak
00:00:59MnmlArT faster
00:01:00MnmlArT ffs
00:01:01fUNCh võtan ogre sulle
00:01:01MnmlArT -hhn
00:01:04MnmlArT -clear
00:01:09Banana hmm
00:01:14fUNCh tahad ikka ?
00:01:14Banana lich also nice
00:01:14MnmlArT r u mid
00:01:15fUNCh ogre ?
00:01:20MnmlArT sven are u mid
00:01:20fUNCh keda tahad
00:01:22Pufff-Reis no
00:01:22fUNCh ogre
00:01:22fUNCh wd
00:01:22Banana ogre
00:01:24fUNCh lich
00:01:25Banana wd
00:01:27Banana :D
00:01:27DeMiaN slardar
00:01:28DeMiaN needed
00:01:36Banana tra ei n2ind seda :D
00:01:37Pufff-Reis jakiro top
00:01:43DeMiaN slard cm lich wd bane
00:01:44Banana ok keda?
00:01:49101010 plz get wards to top someone
00:01:54Pufff-Reis let me farm and harras his asses of jaki
00:01:59Pieti y
00:02:02101010 gj fox
00:02:09Banana ???
00:02:09FoxManiDou lol
00:02:10fUNCh anna bb
00:02:15fUNCh -swap 5
00:02:18Banana -swap 3
00:02:19DeMiaN fox if u come bottom, don't take the farm
00:02:24DeMiaN y just go top
00:02:26101010 wd bot
00:02:32mrk share
00:02:33DeMiaN bragh don't take the farm :)
00:02:37DeMiaN harrass lot pls
00:02:42bragh going to last hit all creeps
00:02:44bragh not deny
00:02:45bragh not harrass
00:02:46bragh np
00:02:47DeMiaN -clear
00:02:49DeMiaN :)
00:02:52DeMiaN funny mood
00:02:57bragh GEGEHEHEHE
00:02:59bragh 5555555555555555
00:03:03bragh fu
00:03:04Banana niggaflip
00:03:10fUNCh :D
00:03:11mrk top from tree
00:03:14mrk noooooo
00:03:27DeMiaN warded
00:03:45MnmlArT ffs
00:04:01MnmlArT how he hook me once
00:04:03MnmlArT and it is over
00:04:50Pufff-Reis can u get a basi?
00:04:55Pieti ok
00:05:04101010 dont be so close to me if sven stuns
00:06:18fUNCh bot suckss
00:06:19fUNCh need gangs
00:06:30101010 ss top
00:06:38101010 re
00:07:02Banana :D
00:07:03bragh funched
00:07:27MnmlArT fast
00:07:28MnmlArT take
00:07:29MnmlArT pudge
00:07:30MnmlArT inc
00:07:31MnmlArT bot
00:07:35FoxManiDou spamm
00:08:18MnmlArT ss
00:08:26Pufff-Reis b
00:08:33DeMiaN my farming is bad
00:08:36DeMiaN and i should feel bad
00:08:51Pufff-Reis bs you suck hard
00:08:55MnmlArT suck my dick
00:08:57MnmlArT i said miss
00:09:19DeMiaN gosh
00:09:19bragh adfasdfsad
00:09:21DeMiaN terrible
00:09:23bragh that bristle
00:09:23fUNCh imba
00:09:24fUNCh :D
00:10:02mrk s
00:10:14MnmlArT 3 mid
00:10:24DeMiaN 3bot
00:10:32DeMiaN hlp
00:10:32DeMiaN pls
00:10:34DeMiaN pudge
00:10:41101010 b
00:10:41mrk cant really
00:10:44mrk when im dead
00:10:45mrk :P
00:10:48DeMiaN ah y
00:11:05mrk uhh
00:11:06mrk :D
00:11:14MnmlArT ss
00:11:27Banana lol
00:11:29fUNCh 2 freekills bot
00:12:01MnmlArT still ss
00:12:13DeMiaN bot again pls
00:12:17MnmlArT re
00:12:18DeMiaN bristle is fed
00:12:25MnmlArT now ss
00:12:26MnmlArT :D
00:12:28MnmlArT re
00:12:29DeMiaN pudger
00:12:31mrk ss bs
00:12:41mrk b
00:12:56MnmlArT rly
00:12:57MnmlArT .
00:13:03MnmlArT b
00:13:06MnmlArT funch
00:13:12MnmlArT lol
00:13:27mrk zz
00:13:41fUNCh bootsid nüüd
00:13:43fUNCh elu nagu lill
00:13:56101010 oom
00:14:05bragh vittu
00:14:16mrk wtf
00:14:22DeMiaN go
00:14:23DeMiaN bs
00:14:25DeMiaN slard
00:14:38fUNCh icepath ?
00:14:42DeMiaN FUCKCJEF89GHZGUHEJPNDKE? ERIJPHNOABT
00:14:43mrk tp cd
00:15:00bragh fox you should've ultied that jakiro
00:15:41mrk DONT CHASE
00:15:42mrk BB
00:15:45mrk or
00:15:47mrk imba wd
00:15:55mrk imba slar
00:15:57mrk gj
00:15:58fUNCh you guys so bad
00:16:25bragh well i got silenced so : D
00:16:44Pieti ...srtagerahger
00:17:02fUNCh bs
00:17:03fUNCh wtf
00:17:05fUNCh you doin
00:17:15MnmlArT dafak ?
00:17:38fUNCh this bs
00:17:41fUNCh worst shitnoob ever
00:17:44Pufff-Reis y
00:17:45bragh ; ( Miks
00:17:45MnmlArT suck my dick
00:17:48mrk silence
00:17:49mrk oli peal
00:17:50mrk bs
00:17:51bragh aa
00:17:53bragh dem
00:17:57mrk :D
00:18:47MnmlArT my bad right
00:18:57DeMiaN ty
00:18:58FoxManiDou ana8ema
00:19:25DeMiaN 2bot
00:21:17mrk how much is it
00:21:18mrk 60%?
00:21:53MnmlArT ffs
00:21:55MnmlArT why i tank
00:21:56MnmlArT every
00:21:57MnmlArT time
00:22:00MnmlArT and u call me noob
00:22:10fUNCh why go with krob ulti on
00:22:11fUNCh retarded ?
00:22:34MnmlArT gj sven
00:22:35MnmlArT watch
00:23:44mrk kill him
00:23:45mrk stun ult
00:23:54MnmlArT cant no1
00:23:56MnmlArT come
00:23:58MnmlArT for serious
00:24:46101010 mana plz
00:25:02fUNCh illu
00:25:04bragh reyhse
00:25:06MnmlArT wp
00:27:23mrk rofl
00:27:23DeMiaN gosh
00:27:24DeMiaN gosh
00:27:24mrk just run ;:P
00:27:25DeMiaN gosh
00:27:33bragh tried to be too clever : P
00:27:34mrk slarr S:
00:27:36DeMiaN i hat myself
00:27:37mrk u coulda saved us
00:27:38FoxManiDou lol
00:27:38DeMiaN hate
00:27:41DeMiaN dunno why i play so bad
00:27:48DeMiaN i wish i were aleks
00:28:24mrk -ms
00:28:50bragh adfsadf
00:28:51bragh : (
00:28:52DeMiaN :)
00:29:02bragh you need the g more then me hehe
00:29:04bragh more than
00:29:15mrk b
00:29:18mrk b
00:29:18mrk b
00:29:19mrk b
00:29:44fUNCh tra
00:29:48fUNCh nägin
00:29:49fUNCh aga ei oodanud
00:29:51fUNCh sain raha just
00:29:52fUNCh :D
00:31:12mrk b
00:31:12mrk b
00:31:17bragh jeeeee
00:31:18bragh fakk
00:31:37Pufff-Reis cool
00:31:44DeMiaN this is why
00:31:46101010 they rosh now?
00:31:47DeMiaN u buy tps !
00:31:58Pufff-Reis me
00:32:02DeMiaN i can't play with this gray hat !
00:32:05DeMiaN so disturbing !
00:33:00mrk id back if i were you
00:33:02mrk or
00:33:06mrk if it was me i never woulda went
00:33:25fUNCh 7fps
00:33:28101010 well i wasted ulti so whatever :D
00:33:32mrk i meant slar
00:33:34mrk aga wd
00:33:35101010 oh
00:33:36mrk tee agha bkb
00:33:38mrk parim build
00:33:44mrk teamfightid insta win
00:33:49mrk tõmbad tripleid
00:33:55bragh k
00:34:13Pufff-Reis ogre lust me in fights
00:35:08mrk ?
00:35:09fUNCh tra
00:35:09FoxManiDou hoho
00:35:12fUNCh raha oli jälle
00:35:13fUNCh :D
00:35:17fUNCh aga secretshopi oma
00:35:18bragh forrest gump
00:35:18bragh rsk
00:35:20fUNCh ei saanud osta ka
00:35:39mrk krobeu lts
00:36:18MnmlArT I surrender! [1/5 of Scourge]
00:37:09mrk lol
00:37:17fUNCh mõttetu
00:37:21fUNCh mingi bs rikkus kõik ära
00:37:23mrk sain multicasti
00:37:25mrk aga hookis ikka
00:37:30Pufff-Reis seeker get lothars vs slard
00:37:32mrk -ms
00:37:38MnmlArT sure i do
00:38:03mrk -ms
00:38:07mrk -msa
00:38:13mrk slowpokes
00:38:19bragh -msa
00:38:28bragh not a single fuck was given
00:38:41FoxManiDou push
00:38:46bragh my agha inc
00:38:48bragh trololol
00:39:08bragh well this is gay
00:39:10bragh i wanted to use agha
00:39:33mrk range :D:D:D:D
00:39:37fUNCh y
00:39:39fUNCh dat range
00:39:45mrk -st
00:41:00bragh tere poisid
00:41:03bragh slard
00:41:10bragh fucking stun that fucking sven when he's hitting me?
00:41:15MnmlArT :DD
00:41:17Pufff-Reis I surrender! [2/5 of Scourge]
00:41:20Banana I surrender! [3/5 of Scourge]
00:41:20Pieti I surrender! [4/5 of Scourge]
00:41:22MnmlArT I surrender! [4/5 of Scourge]
00:41:22fUNCh I surrender! [5/5 of Scourge]
Show the full chat log