Game #4819136

Get replay
1 downloads

-14 X
-2 TS

Tough
96% | 1773 X | 1489 TS

-6 X
-3 TS

Ti-mand-stor
71% | 1421 X | 1368 TS

-56 X
-2 TS

mby_next_time
71% | 1431 X | 1351 TS

-44 X
-2 TS

j22koer
69% | 1351 X | 1410 TS

-23 X
-3 TS

Sub_Zero
51% | 1276 X | 1283 TS

+22 X
+2 TS

WANKmaster
98% | 1868 X | 1542 TS

+17 X
+1 TS

fUNCh
86% | 1573 X | 1417 TS

+47 X
+3 TS

Daki.90.o
64% | 1362 X | 1325 TS

+37 X
+2 TS

Bct_Murder
52% | 1239 X | 1332 TS

+27 X
+3 TS

sn0t.rocker
44% | 1158 X | 1337 TS

Chat log

00:00:00Tough [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... Sub_Zero with 78 seconds.
00:00:02WANKmaster -ap
00:00:06mby_next_time -ap new fag.
00:00:09mby_next_time tough gay.
00:00:09sn0t.rocker AOP
00:00:09sn0t.rocker AP
00:00:09mby_next_time -apem
00:00:09mby_next_time -apemwtf
00:00:09sn0t.rocker retarded ass
00:00:09Ti-mand-stor
00:00:09Ti-mand-stor come on
00:00:09sn0t.rocker BLUE!
00:00:09j22koer stupid fuck
00:00:09Tough -ap
00:00:09sn0t.rocker -ap
00:00:10mby_next_time btw on wtf
00:00:13mby_next_time abba got perma ulti?
00:00:25mby_next_time anyone knows?
00:00:44sn0t.rocker nah hasnt i think
00:00:55mby_next_time would be funny tbh
00:01:14Tough LOL
00:01:16WANKmaster share
00:01:17WANKmaster chick
00:01:19Tough 4 WARDS AT BEGINNING
00:01:23Tough OMG
00:01:24j22koer omg
00:01:26j22koer omg
00:01:26Bct_Murder /w DotaKeys: on
00:01:27Tough GC WHAT HApOPENMD`?!
00:01:27j22koer omg
00:01:28Ti-mand-stor cool
00:01:28mby_next_time noobs
00:01:29mby_next_time -hhn
00:01:29WANKmaster share
00:01:29Bct_Murder \tharll
00:01:30Bct_Murder /w DotaKeys: You control thrall [c,d,e,r]
00:01:30mby_next_time -don
00:01:31WANKmaster snot
00:01:32mby_next_time -water red
00:01:34mby_next_time -clear
00:01:36fUNCh mingi ecostart itemid :D?
00:01:38mby_next_time wards are only for noobs
00:01:41Tough yo mby
00:01:42Tough tell me
00:01:42fUNCh midas kohe ?
00:01:43j22koer true that
00:01:46Tough what sielencer can do?
00:01:50WANKmaster bottle
00:01:50mby_next_time well
00:01:52mby_next_time he will rape you
00:01:53Ti-mand-stor sick third skill
00:01:54mby_next_time to death
00:01:54j22koer :D
00:01:54WANKmaster siis vaatab edasi
00:01:55Tough never seen that new hero
00:01:59j22koer its imba
00:01:59mby_next_time they changed
00:02:00Tough tell me fucker
00:02:06mby_next_time now if he makes third kskill on you
00:02:13mby_next_time you get damage n disarmed
00:02:23Ti-mand-stor if you use spell
00:02:24mby_next_time only thing you can do is decide when you get tit
00:02:28Ti-mand-stor or otherwise after some seconds
00:02:31mby_next_time spell = you get it in the moment when you use
00:02:34mby_next_time you dont use spell
00:02:38mby_next_time you get it aftrer few secunds
00:02:44mby_next_time so unavoidable
00:02:47Bct_Murder ward ;/
00:02:55Bct_Murder warded
00:03:57Tough no wards
00:03:59Tough at runes?! :D
00:04:04j22koer will come
00:04:04mby_next_time you don't need em
00:04:07j22koer in 2 minu
00:05:07sn0t.rocker ffs
00:05:30Tough CARE BOT
00:05:33Tough SIELCE COMES
00:05:39Ti-mand-stor fuck
00:05:42Ti-mand-stor that
00:05:51mby_next_time kill me
00:05:51mby_next_time come
00:06:19mby_next_time lol look my hp
00:06:27Ti-mand-stor 3
00:07:33mby_next_time bar charge
00:07:40mby_next_time noob
00:07:40Bct_Murder gj wank
00:07:56Bct_Murder need gank up
00:08:19Tough care
00:08:27sn0t.rocker ss bot
00:08:37WANKmaster care
00:08:38WANKmaster husk
00:08:38WANKmaster invis
00:08:45j22koer go heal
00:08:51Tough gang miod
00:09:00Ti-mand-stor need lvl 6
00:09:02fUNCh wtf u farming
00:09:05Tough ss mid
00:09:39Tough gj
00:09:43WANKmaster 3 mid
00:09:44WANKmaster ..
00:09:44Sub_Zero ss top
00:10:03sn0t.rocker back
00:10:04sn0t.rocker MID
00:10:06sn0t.rocker BACK
00:10:08sn0t.rocker 3 coming
00:11:32fUNCh long hate inc
00:11:34fUNCh for axe ban
00:11:39Tough like i would care D:
00:11:40Tough :D
00:11:57WANKmaster wtf
00:11:58WANKmaster ulti
00:11:59WANKmaster is that :d
00:12:02fUNCh cared enuff to ban it :D
00:12:46j22koer oom
00:13:26mby_next_time ..
00:13:28mby_next_time seriously
00:13:31mby_next_time you are fucking 2 fast
00:13:42Bct_Murder we have bara ?;]
00:13:46mby_next_time lol noob husk
00:13:48fUNCh wards plz
00:13:48Tough y
00:14:04mby_next_time go plug noob
00:14:06Tough y
00:14:07Tough later
00:14:15Bct_Murder 25sec ulti left
00:14:17mby_next_time later i rape you
00:14:18Bct_Murder wait es
00:14:26Sub_Zero ss down
00:14:51j22koer what joke was that?
00:15:00fUNCh hkkas kahju sust
00:15:02j22koer :D
00:15:03j22koer ahhah
00:15:18sn0t.rocker tz
00:15:49sn0t.rocker care
00:16:31sn0t.rocker ok fuck ooff now
00:17:06sn0t.rocker can we play like them?
00:17:14Bct_Murder this team like play solo ...
00:17:19mby_next_time well ff that husk is so retarted.
00:17:38mby_next_time well k not only him
00:18:19Ti-mand-stor wards
00:18:23sn0t.rocker FOCUS BARA U TARD?
00:18:27j22koer where
00:18:39j22koer best
00:18:48fUNCh buy me salve plz
00:18:52Ti-mand-stor sec
00:18:54Ti-mand-stor got ulti
00:18:55fUNCh or clari
00:18:56fUNCh works
00:18:57Ti-mand-stor almoste
00:19:03Ti-mand-stor go
00:19:23fUNCh dagger
00:20:20mby_next_time wp wanky XD
00:21:16Bct_Murder wank you need lothar or smth
00:22:02Bct_Murder nice try
00:22:07j22koer nice luck
00:22:11sn0t.rocker BACK
00:22:13Bct_Murder 0 luck
00:22:17Bct_Murder you bad :)
00:22:55fUNCh tahaks ka mõnda battelsse jõuda :D
00:23:05Ti-mand-stor bash more
00:23:39mby_next_time wtf
00:23:41mby_next_time you going for
00:23:42mby_next_time luan
00:23:44fUNCh 3.3 k :D
00:23:51fUNCh mul ulti
00:23:54mby_next_time you go aghani?
00:23:56fUNCh pikemat aega
00:23:58WANKmaster mul ka
00:23:58WANKmaster :d
00:24:07Ti-mand-stor indeed
00:24:20mby_next_time you klnow
00:24:23mby_next_time it worst item
00:24:37sn0t.rocker es
00:24:37sn0t.rocker -.-
00:25:05mby_next_time lol
00:25:06mby_next_time go ff
00:25:10WANKmaster vitune vitt
00:25:11mby_next_time it's alreadyu waste of time
00:25:14fUNCh :D
00:25:16mby_next_time luna going aghanim
00:25:19fUNCh hull hämming tekis
00:25:22fUNCh abaga
00:25:27fUNCh iludega
00:25:27fUNCh :D
00:26:34sn0t.rocker mid
00:26:36fUNCh ultit pole tho
00:26:42fUNCh 30sec
00:27:17mby_next_time well well
00:27:17mby_next_time I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:27:26mby_next_time outpicked outplayed
00:27:28mby_next_time lovely <3
00:27:53WANKmaster got ult
00:27:55fUNCh got ult too
00:28:02Bct_Murder i oo
00:28:04Bct_Murder itoo
00:29:02mby_next_time lol how much he deals with that XD
00:29:03mby_next_time I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:29:04Sub_Zero I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:29:13Ti-mand-stor over :9
00:29:17mby_next_time yep
00:29:23Ti-mand-stor I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:29:30fUNCh normal raha nokkimine battletes sul :D
00:29:44WANKmaster suht
00:29:54mby_next_time husk do you ever turn of firearrows ?:D
00:30:01Tough always
00:30:12WANKmaster huskil oli suht 0 farmi
00:30:13WANKmaster mid ka
00:30:17fUNCh :D
00:30:23WANKmaster midagi sai vahepeal
00:30:26fUNCh mul thrall võttis kõik farmi top ära
00:30:31fUNCh aga polnud väga hullu
00:30:32WANKmaster aga tõi salvesid koguaeg
00:30:35fUNCh dagger ja scepter olemas
00:30:38WANKmaster y
00:30:42WANKmaster seee piisav
00:30:46Ti-mand-stor lets go
00:30:51WANKmaster daggerist piisaks isegi
00:31:09fUNCh 3
00:31:19Ti-mand-stor blue
00:31:22Ti-mand-stor come some day
00:31:26Tough go b wtf
00:31:33Tough b
00:31:34WANKmaster let
00:31:34Tough b
00:31:34WANKmaster me
00:31:34Tough b
00:31:35WANKmaster get some
00:31:45fUNCh just go bot
00:31:48Ti-mand-stor COMNE
00:31:49Ti-mand-stor ffs
00:31:51Ti-mand-stor boring shit
00:32:08Ti-mand-stor go
00:32:17fUNCh 2
00:32:45sn0t.rocker ES WOW
00:32:47sn0t.rocker ffs
00:32:54fUNCh dagger got canceld
00:32:54sn0t.rocker nice waste of ult
00:32:56fUNCh was so win
00:32:56fUNCh :D
00:33:00Bct_Murder omg
00:33:08fUNCh no idea
00:33:10sn0t.rocker now u lost our gang es
00:33:11fUNCh what canceled it
00:33:22fUNCh y sry
00:33:35WANKmaster läks veits nihu jah
00:33:38Ti-mand-stor -afk
00:33:41WANKmaster pidin nii vale venda focusima ka ..
00:33:46fUNCh luna ulti bõibolla kuidagi tõmbas peale
00:33:50fUNCh kuigi ma teiselpool metsa
00:33:51fUNCh ei tea
00:33:52fUNCh -.-
00:33:54fUNCh wierd
00:34:06j22koer Wow
00:34:06Ti-mand-stor end this game
00:34:06j22koer so cool
00:34:08Ti-mand-stor srs
00:34:15Ti-mand-stor I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:34:24WANKmaster go
00:34:24WANKmaster bot
00:34:44fUNCh ult in 10
00:34:51sn0t.rocker end now
00:35:02sn0t.rocker good ultis and ff
00:35:03sn0t.rocker gg
00:35:07Tough def at base
00:35:14Ti-mand-stor take them down
00:35:19Ti-mand-stor blue play
00:35:19Tough base
00:35:30Tough b
00:35:34Tough come on
00:35:36Tough WTF
00:36:49Ti-mand-stor end!
00:36:49j22koer I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:36:50Ti-mand-stor ffs
00:36:51Ti-mand-stor I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:36:54Ti-mand-stor blue
00:37:05WANKmaster :D:Dd
00:37:06mby_next_time XD
00:37:07mby_next_time XD
00:37:19sn0t.rocker rax
00:37:20sn0t.rocker and b
00:37:34Ti-mand-stor I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:37:38sn0t.rocker go ff
00:37:41Ti-mand-stor ye
00:37:51Ti-mand-stor tough?
00:38:01sn0t.rocker whos missing?
00:38:05mby_next_time your mom
00:38:06fUNCh husk
00:38:15sn0t.rocker mby_shut_up?
00:38:25mby_next_time mby_suck_it
00:38:27Ti-mand-stor please come attack
00:38:35sn0t.rocker mby_u_ff?
00:38:38Ti-mand-stor I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:38:38mby_next_time luna is your spy.
00:38:39Ti-mand-stor did
00:38:50fUNCh dang uld cd
00:38:51fUNCh :D
00:38:53sn0t.rocker u are little noob
00:38:57fUNCh would been triple
00:38:59fUNCh atleast
00:39:06Bct_Murder dd
00:39:07Bct_Murder dd
00:39:14WANKmaster lol
00:39:25Tough I surrender! [5/5 of Sentinel]
Show the full chat log