Game #4813782

Get replay
1 downloads

-56 X
-3 TS

Netukka
96% | 1703 X | 1551 TS

-41 X
-2 TS

jakkihirki
95% | 1631 X | 1591 TS

-56 X
-3 TS

fUNCh
85% | 1612 X | 1434 TS

-48 X
-3 TS

IamSoUnluckY
85% | 1578 X | 1423 TS

-12 X
-49 TS

Dream
NEW | 1045 X | 912 TS

+55 X
+3 TS

TakinBackMyLove
92% | 1597 X | 1502 TS

+55 X
+3 TS

mby_next_time
83% | 1555 X | 1352 TS

+44 X
+4 TS

Diablo
80% | 1549 X | 1341 TS

+47 X
+3 TS

mxL-
70% | 1439 X | 1383 TS

+15 X
+3 TS

MnmlArT
73% | 1433 X | 1377 TS

Chat log

00:00:16IamSoUnluckY pick me UD
00:00:17IamSoUnluckY !
00:00:17IamSoUnluckY .
00:00:17IamSoUnluckY ill supp this game
00:00:17fUNCh netukka
00:00:17fUNCh take trax
00:00:17fUNCh and then we gonna get
00:00:17fUNCh wd and veno
00:00:17fUNCh with imba dmg boost
00:00:17Netukka []ud
00:00:17fUNCh and instawin
00:00:17fUNCh trust me
00:00:17Dream i can veno
00:00:17IamSoUnluckY wp netuke
00:00:17IamSoUnluckY netukka
00:00:17IamSoUnluckY wp
00:00:17Netukka np
00:00:17TakinBackMyLove cent
00:00:17IamSoUnluckY ty a lot
00:00:19fUNCh take trax
00:00:20fUNCh plz
00:00:21fUNCh n1
00:00:34fUNCh and lvl1 dmg aura plz
00:00:45mby_next_time mnmalart
00:00:48fUNCh jakkihirki
00:00:48mby_next_time you fixed lags?
00:00:49fUNCh take veno
00:00:51fUNCh for Dream
00:00:54Dream ye
00:00:59fUNCh or well
00:00:59Netukka -swap 2
00:01:03jakkihirki -swap 1
00:01:07jakkihirki netukka wanted lesh
00:01:10MnmlArT hope so
00:01:12Dream veno what u want
00:01:13Dream ?
00:01:15fUNCh wd
00:01:17Dream funch*
00:01:19fUNCh if its there
00:01:20fUNCh still
00:01:22Dream kk
00:01:23mby_next_time wasn't nice of you
00:01:24fUNCh dang
00:01:24Dream nope
00:01:29fUNCh give mw wisp then
00:01:29mby_next_time to dc when i had my arrc :<
00:01:30MnmlArT i know dude
00:01:34Dream mw?
00:01:35mby_next_time yoyo
00:01:36fUNCh wisp
00:01:42mby_next_time just being sad no arc makes me mad tbh :<
00:01:42fUNCh -swap 5
00:01:44Dream -swap 3
00:01:58Netukka tra[]x bot solo
00:02:00Diablo rex?
00:02:04MnmlArT xin ?
00:02:05IamSoUnluckY -.-
00:02:05TakinBackMyLove or pit
00:02:07Diablo or doom
00:02:08mby_next_time pit
00:02:12Diablo to shut down trax
00:02:18MnmlArT wtf
00:02:20MnmlArT trax
00:02:24MnmlArT -hhn
00:02:27fUNCh no dmg aura rly ?
00:02:41MnmlArT lag
00:02:43MnmlArT ^^
00:02:44jakkihirki maybe slowskill first?
00:02:45mby_next_time ...
00:02:48fUNCh lol
00:02:50MnmlArT i was watching
00:02:51mby_next_time don't even start mate :D
00:02:51IamSoUnluckY -.-
00:02:51fUNCh lvl1 slow useless
00:02:51mby_next_time -
00:02:52MnmlArT u tube
00:02:53mby_next_time -hhn
00:02:54MnmlArT like 15
00:02:54mby_next_time -don
00:02:55mby_next_time -water red
00:02:56MnmlArT minutes
00:02:56mby_next_time -clear
00:03:00IamSoUnluckY like a boss
00:03:00mby_next_time share courier
00:03:06MnmlArT net was working perfectly
00:03:11MnmlArT and now delay 3
00:03:11MnmlArT sec
00:03:11TakinBackMyLove sharee
00:03:12MnmlArT .
00:03:15IamSoUnluckY try fb bot
00:03:30mby_next_time thx mate
00:03:37mxL- thx mate
00:03:38mby_next_time can you pull?
00:03:39mxL- i pull
00:03:41mby_next_time <3
00:04:03MnmlArT ss 1
00:04:06mby_next_time SS 1
00:04:21MnmlArT fuckin
00:04:23MnmlArT pig
00:04:25jakkihirki gj
00:04:31MnmlArT fight ffs
00:04:35IamSoUnluckY farm and su
00:04:41Dream u kidding me
00:04:43mby_next_time ^^
00:04:45mxL- ;D
00:05:31Netukka ssmid
00:05:37Diablo dead
00:05:49MnmlArT puck
00:05:50MnmlArT take bot
00:07:08mby_next_time omfg
00:07:17mby_next_time it does last 2 long :x
00:07:26MnmlArT haha
00:07:39MnmlArT dat tower hate me
00:08:09fUNCh puck
00:08:10mxL- b
00:08:20mby_next_time gj
00:08:32MnmlArT pig go
00:09:05TakinBackMyLove omw
00:09:12MnmlArT piggy piggy piggy piggy piggyyyy
00:09:55Dream so much gank..
00:09:58MnmlArT fuuuuck
00:10:05Diablo 3 bot
00:10:06MnmlArT was watcing
00:10:06Diablo tp
00:10:07MnmlArT pucks
00:10:09MnmlArT owning
00:10:12Dream pls gank top
00:10:30mby_next_time ss2
00:10:35mby_next_time re 1
00:11:04MnmlArT kill fuckin
00:11:05MnmlArT ench
00:11:14MnmlArT gh
00:11:16MnmlArT gj
00:11:31MnmlArT wait
00:11:35MnmlArT go
00:11:45Dream gank top pls
00:12:50MnmlArT omw
00:13:11Diablo trax bot
00:13:14Diablo should die
00:13:23mxL- omw
00:13:24mxL- bot
00:13:26MnmlArT sweet
00:13:29mby_next_time :)
00:13:40TakinBackMyLove IMBA BLVCOK!
00:14:08MnmlArT top omw
00:14:23Dream 23-9 :(
00:14:26Netukka yes
00:14:31Netukka and u still be there
00:14:33Netukka laning
00:14:41TakinBackMyLove ONES AGAIN
00:14:42TakinBackMyLove WTF
00:14:50TakinBackMyLove IS UP WITH THESE FUCKING CREEPS!
00:14:56TakinBackMyLove ¨
00:14:59TakinBackMyLove EPIC CREEPS YOU GOT
00:15:04TakinBackMyLove BLOCKING ME ALL THE TIME
00:15:07TakinBackMyLove EPIC SHIT
00:15:12Dream gank top
00:15:27MnmlArT l;ol
00:15:28fUNCh n1 top
00:15:30fUNCh open eyes plz
00:15:31Dream i got stunned
00:15:41Dream dunno wtf lesh is doing
00:15:49Dream lesh?........... wtf
00:15:57Netukka what can i do''
00:15:58Dream gg this lesh
00:15:59Netukka im surrou ded
00:16:02Dream come help us?
00:16:03Netukka 'gg u
00:16:12Dream go stun when wisp was going him
00:16:18Dream or come stun when wisp was going me?
00:16:26MnmlArT ty
00:16:34MnmlArT go
00:17:00mxL- got mana
00:17:02MnmlArT freakin
00:17:03MnmlArT lag
00:17:07MnmlArT give
00:17:07MnmlArT me
00:17:08MnmlArT zz
00:17:08mxL- lol
00:17:14TakinBackMyLove PRO!
00:17:14mxL- fug
00:17:18Dream 30-10
00:17:22Netukka le nigger
00:17:26mby_next_time XD
00:17:36mby_next_time 200 to agha.
00:17:38Netukka i blame only this apple
00:17:40MnmlArT sweet
00:18:14Dream !ff
00:18:15Dream -ff
00:18:18Dream how to ff?
00:18:21mby_next_time how r yo
00:18:21Diablo bait of the year :)
00:18:46MnmlArT they were like kill the pig !!!!
00:18:57Diablo this pig never dies :)
00:19:01MnmlArT y
00:19:31mxL- :D
00:19:42Dream ff
00:19:51mby_next_time lol funch XDDDD
00:19:58MnmlArT ^^
00:19:59mby_next_time IMA KILL XIN SOLO
00:20:25MnmlArT xin that lag like hel
00:20:27MnmlArT hell
00:20:29mby_next_time XD
00:20:30MnmlArT haha
00:20:30mby_next_time AGAIN
00:20:33IamSoUnluckY D
00:20:38mby_next_time he did exactly same thing
00:20:43mby_next_time when he got last ban
00:20:45mby_next_time came back to gc
00:20:48mby_next_time got owned
00:20:49mby_next_time n left XD
00:21:06fUNCh Balance
00:21:10Netukka yea
00:21:11Netukka niggers
00:21:13mby_next_time :< netukka calling us niggers
00:21:13TakinBackMyLove xin
00:21:13IamSoUnluckY xin
00:21:13IamSoUnluckY :D
00:21:13MnmlArT noooo
00:21:13MnmlArT pls
00:21:13TakinBackMyLove soz
00:21:13Diablo D
00:21:13MnmlArT fuuu
00:21:13TakinBackMyLove lowest lvl
00:21:52mby_next_time XD
00:21:57mby_next_time fun game
00:23:22mby_next_time NETUKA GOT BOOTS
00:23:24Diablo ridiculous game
00:23:27mby_next_time BEWARE!
00:23:29Dream idd
00:23:31Netukka yea
00:23:50Netukka u guys are so enthustiastic
00:23:55mby_next_time sr
00:23:57mby_next_time but fun game
00:24:04Netukka first game playing good in a yea
00:24:05Netukka r
00:24:06mby_next_time would be quiet in youtr team
00:24:08mxL- lets push or something
00:24:09mby_next_time nah just funny game
00:24:24Netukka not really
00:24:26Dream end it
00:24:27Netukka drunk i guess
00:24:28mby_next_time for us yeah
00:24:28Netukka only
00:24:29mxL- omg netuka purpose feed
00:24:32mby_next_time blah you got me
00:24:38TakinBackMyLove sure
00:24:40Diablo lol
00:24:49TakinBackMyLove blame it on the boose
00:25:02Netukka actually i blame only apple
00:25:09mxL- ok
00:25:10Netukka next game i will play on my own comp
00:25:15Netukka ill just rape u all
00:25:15mxL- its fine then
00:25:19TakinBackMyLove sure
00:25:23mby_next_time im looking forward
00:25:29mxL- netuka no school tomorrow?
00:25:37Netukka lol?
00:25:41mby_next_time hey i got school tomorrow :<
00:25:54Netukka im not in the age of school anymore
00:25:56mby_next_time btw who plays on jakki ?
00:25:56Netukka sorry
00:26:01Netukka himself
00:26:03Netukka next to me'
00:26:11mby_next_time lold?
00:26:12mby_next_time XD
00:26:23mby_next_time so why he left?
00:26:29mxL- angry
00:26:37Netukka nah just shit game
00:26:44mby_next_time well happens to all
00:26:47mxL- angry because of shit game
00:26:51mby_next_time but it doesn't mean you should leave all angry games :D
00:26:53Netukka he´s only playing dota 2
00:26:56Netukka nowadays
00:26:58mby_next_time well know it
00:28:10IamSoUnluckY I surrender! [1/4 of Sentinel]
00:28:11mby_next_time you want to end
00:28:13mby_next_time and you glypg?
00:28:33IamSoUnluckY go
00:28:33Netukka y ofc
00:28:34IamSoUnluckY I surrender! [1/4 of Sentinel]
00:28:41fUNCh I surrender! [2/4 of Sentinel]
00:29:15Dream so bg
Show the full chat log