Game #4705720

Get replay
1 downloads

+12 X
-2 TS

MariahCarry
92% | 1672 X | 1474 TS

-27 X
-2 TS

Yuriko
86% | 1487 X | 1492 TS

-15 X
-2 TS

TheyCallMeHaci
58% | 1269 X | 1359 TS

-27 X
-3 TS

Gummi_Gert
54% | 1275 X | 1315 TS

-46 X
-2 TS

custy
53% | 1228 X | 1356 TS

-30 X
+2 TS

Firelord0.1
90% | 1622 X | 1468 TS

+23 X
+2 TS

TakinBackMyLove
88% | 1537 X | 1519 TS

+52 X
+2 TS

101010
73% | 1427 X | 1382 TS

+41 X
+2 TS

mby_next_time
68% | 1366 X | 1380 TS

+25 X
+15 TS

Paulin8813811
16% | 1078 X | 1142 TS

Chat log

00:00:00TheyCallMeHaci [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... mby_next_time with 79 seconds.
00:00:08custy typical
00:00:08Yuriko give slark
00:00:12mby_next_time why you blame me yuriko?
00:00:19mby_next_time arc warden for me.
00:00:19Yuriko no reason at all
00:00:19Yuriko gotta blame someone
00:00:19mby_next_time ah k then
00:00:19mby_next_time keep it on
00:00:19Yuriko thanks :)
00:00:19mby_next_time ban slark in case youriko plays it?
00:00:19Yuriko give slark btw
00:00:19Firelord0.1 ofc slark bann
00:00:19custy bans`? :)
00:00:19mby_next_time maria starts.
00:00:19TakinBackMyLove ihufa `?
00:00:19MariahCarry okeh!
00:00:19mby_next_time !
00:00:19mby_next_time :<
00:00:19Yuriko give slark!!!11
00:00:19mby_next_time btw yuriko
00:00:19MariahCarry ck
00:00:19mby_next_time you just got cursed after me
00:00:19Yuriko ya?
00:00:19Firelord0.1 slark
00:00:19Yuriko lol
00:00:19mby_next_time cause i had same thing
00:00:25Yuriko man I keep getting owned
00:00:29mby_next_time 6 times lost + 1 win + 10 lost.
00:00:36Yuriko now I feel like going emo lina carry
00:00:42mby_next_time so believe me or not you just got curseed after me :D
00:00:45Firelord0.1 ogre som1
00:00:45MariahCarry ..
00:00:45Yuriko anyone wants ogre?
00:00:46Yuriko :(
00:00:48Gummi_Gert y
00:00:49custy me
00:00:50Paulin8813811 me
00:00:51mby_next_time 'i can arc.
00:00:52Yuriko i take ogre for u
00:00:52Gummi_Gert give custy
00:00:53MariahCarry why would u go emo lina carry
00:00:53custy i can play ogre
00:00:53mby_next_time as i said.
00:00:57Yuriko well fuck
00:00:58Firelord0.1 sorry
00:00:58Firelord0.1
00:00:59101010 ill go visage
00:00:59MariahCarry get es he's fun
00:01:01MariahCarry and lesh lina
00:01:01mby_next_time w/e
00:01:03TakinBackMyLove plz dont
00:01:07Gummi_Gert take lesh for me
00:01:09Gummi_Gert k
00:01:10mby_next_time lal why not
00:01:13Yuriko who wanted omni?
00:01:14TakinBackMyLove it sucks
00:01:17MariahCarry omni nice too
00:01:19mby_next_time ll you uk :
00:01:19MariahCarry me with repel gg
00:01:29TheyCallMeHaci custy u want this?
00:01:29custy can i lesh?
00:01:30TakinBackMyLove lycan
00:01:33Yuriko I thought someone wanted him
00:01:33Gummi_Gert nope
00:01:34Yuriko oh well
00:01:35MariahCarry y pls
00:01:35custy i go lesh
00:01:36Firelord0.1 hmm waht shold i play
00:01:40custy zzz
00:01:40TakinBackMyLove lycan :D
00:01:42custy why
00:01:48TheyCallMeHaci LINA
00:01:48mby_next_time lycan sucks
00:01:49custy i pick axe
00:01:51MariahCarry lina
00:01:52MariahCarry pls
00:01:52Paulin8813811 viver?
00:01:53Firelord0.1 lina
00:01:55TakinBackMyLove or sniper
00:01:55MariahCarry nice nice nice
00:01:55TheyCallMeHaci thx
00:01:56custy omg
00:01:57Firelord0.1 öh
00:01:58MariahCarry we have sick lineup
00:01:59MariahCarry :D
00:02:00Firelord0.1 sniper
00:02:02custy lesh swap
00:02:06custy can u?
00:02:07Yuriko they have ogre tho
00:02:08Paulin8813811 -swap 1
00:02:10Firelord0.1 -swap 5
00:02:10mby_next_time ya let's go 3 carries.
00:02:10TakinBackMyLove you want mid ?
00:02:14custy lesh
00:02:14Gummi_Gert lanes?
00:02:21TheyCallMeHaci lesh top
00:02:24Yuriko got edict?
00:02:24Firelord0.1 i can go top
00:02:24Yuriko lesh
00:02:26Yuriko get it
00:02:26TheyCallMeHaci better
00:02:26custy im noob with lina
00:02:26Firelord0.1 too
00:02:27Yuriko we fb
00:02:28custy but ok
00:02:28TakinBackMyLove kk
00:02:32Yuriko kk?
00:02:37Gummi_Gert what
00:02:38MariahCarry share pls
00:02:41Yuriko get explosions
00:02:43Yuriko and lets fb
00:02:43MariahCarry just es stuns first, then lina stuns
00:02:43mby_next_time ogre bot.
00:02:44Yuriko from behind
00:02:45Firelord0.1 i dont know how laning works with arc
00:02:46MariahCarry then everyone dies
00:02:47Gummi_Gert k
00:02:52MariahCarry and u people should get some manaboots too
00:02:53mby_next_time so better if i lane with potm
00:02:54mby_next_time but w/e
00:03:00mby_next_time ez kills then.
00:03:11Yuriko go from behind
00:03:12Yuriko lesh
00:03:14Firelord0.1 i dont skill taht slow think
00:03:15custy nice block
00:03:18custy :)
00:03:20mby_next_time if he's alone
00:03:20Gummi_Gert y
00:03:22mby_next_time he got slowed
00:03:26mby_next_time and silenced
00:03:37mby_next_time and take dps daamge
00:03:37Yuriko ogre
00:03:38101010 b
00:03:59Gummi_Gert ehh
00:04:07Yuriko need lvl 4 bombs
00:04:51Yuriko lol
00:05:00Gummi_Gert gj
00:05:00101010 ss bot
00:05:01TakinBackMyLove 103 damage
00:05:09MariahCarry starfall 150 dmg
00:05:11Yuriko poor justine :(
00:05:26Firelord0.1 poh
00:05:28Firelord0.1 oh god
00:05:34TakinBackMyLove its insae
00:05:36TakinBackMyLove i full hp
00:05:40TakinBackMyLove he had nothing i still die
00:05:49mby_next_time go
00:06:07custy zzz
00:06:19Firelord0.1 pöhh
00:06:28101010 ss bot
00:06:34Yuriko go
00:06:36Gummi_Gert kk
00:07:01Gummi_Gert EFRgjsdnfjkls
00:07:03Gummi_Gert u fucking cunt
00:07:14Gummi_Gert dont tell me what to do ever more
00:07:39TakinBackMyLove 150
00:07:43101010 ss bot1
00:07:45TakinBackMyLove 150 damage niow :D
00:07:55Gummi_Gert go
00:07:56TakinBackMyLove ill come top
00:08:48Firelord0.1 try to gank mid
00:08:52Firelord0.1 som1
00:09:03MariahCarry ?
00:09:07Yuriko rune top
00:09:10MariahCarry just
00:09:12MariahCarry goto ur lane
00:09:13Gummi_Gert su
00:09:30Gummi_Gert take
00:09:39Yuriko ss ogre
00:09:40Firelord0.1 sslina
00:09:54Firelord0.1 get warddsss
00:10:31Gummi_Gert u suck
00:10:38custy seems like a gg
00:10:42Gummi_Gert totally
00:10:45Gummi_Gert omni sucks dick
00:10:50TakinBackMyLove se how imba it is
00:11:17TakinBackMyLove chicken ?
00:11:24TakinBackMyLove hallo ?=
00:11:24Gummi_Gert visaga 4-0 needs gang
00:11:29TakinBackMyLove ff
00:11:45TakinBackMyLove upograd
00:11:46TakinBackMyLove pzl
00:12:04TheyCallMeHaci ?
00:12:09Firelord0.1 ogre pls wards
00:12:12Gummi_Gert fu
00:12:20TheyCallMeHaci b
00:12:22Firelord0.1 or visage
00:12:59Gummi_Gert crusty the clown
00:13:02mby_next_time lothbar
00:13:03mby_next_time on him
00:13:04Yuriko and I had to lane with that lesh
00:13:12Gummi_Gert see lina .. not following up
00:13:26Gummi_Gert yuriko.. i think all knows that it is yoy who sucks
00:13:26Paulin8813811 ff
00:13:27Gummi_Gert big dick
00:13:28custy wow
00:14:31Paulin8813811 afk)
00:14:37Gummi_Gert gj
00:15:11Firelord0.1 get dust
00:15:14TakinBackMyLove i got it
00:15:38Firelord0.1 5 top
00:15:45TakinBackMyLove to¨'
00:15:46TakinBackMyLove tp
00:15:47TakinBackMyLove wtf
00:15:49TakinBackMyLove guys
00:15:52mby_next_time well ya yet so far no wards.
00:16:20Paulin8813811 lal
00:16:23Firelord0.1 blind visage
00:16:24Firelord0.1 nice
00:16:31TakinBackMyLove rly
00:16:31TakinBackMyLove ?=
00:16:33Paulin8813811 suqa
00:16:33TakinBackMyLove visage
00:16:34custy zzz
00:16:51TakinBackMyLove stun ?
00:17:06TakinBackMyLove yeah
00:17:08TakinBackMyLove give him gold
00:17:10101010 y
00:17:12TakinBackMyLove 135 each
00:17:15101010 100
00:17:19TakinBackMyLove 135
00:17:21TakinBackMyLove lvl 2
00:17:29101010 they were lvl1
00:18:28Gummi_Gert visaga inc
00:18:37Firelord0.1 ogre
00:19:41Firelord0.1 5top
00:19:48Firelord0.1 come all
00:19:53mby_next_time god 10;3
00:19:58mby_next_time and we are supposed to outfarm hi mxED
00:20:14custy inv
00:20:39Gummi_Gert b
00:20:40custy b
00:20:48TakinBackMyLove go
00:20:49TakinBackMyLove mdi
00:21:00101010 ogre mana plz
00:21:03custy def mid
00:21:06101010 ty
00:21:20Firelord0.1 top
00:21:22Firelord0.1 tower
00:21:24Firelord0.1 all
00:21:55Yuriko justin everything ok?
00:22:03TakinBackMyLove tb just op
00:22:17TakinBackMyLove 150 damage just insae
00:22:22TakinBackMyLove insane
00:22:25MariahCarry no nukes
00:22:28Gummi_Gert lina get some wards
00:22:29TakinBackMyLove no need ?
00:22:30MariahCarry no escape
00:22:30Yuriko starfall does more..
00:22:31MariahCarry no stun
00:22:38custy i have wards
00:22:40custy where u want?
00:22:46TakinBackMyLove no need with that damage
00:23:16TakinBackMyLove tp
00:23:18101010 cd
00:23:18TakinBackMyLove everyone
00:24:06Firelord0.1 mom
00:24:08Firelord0.1 lol
00:25:08TakinBackMyLove let me
00:25:13Gummi_Gert b
00:25:18Firelord0.1 they roshan
00:25:25MariahCarry got lvl 4 repo?
00:25:34Firelord0.1 or not
00:25:38Firelord0.1 they just gankme
00:25:57Firelord0.1 why taht invis didnt wokred
00:26:23custy just like that
00:26:24custy zzz
00:27:34TheyCallMeHaci oom
00:28:08MariahCarry 'wtf can zet do
00:28:21TakinBackMyLove faster visage ?=
00:28:29101010 sry
00:29:03custy cant belive this
00:29:11TakinBackMyLove sniper get deso ?
00:29:19Firelord0.1 lotar first
00:29:47Firelord0.1 i thinked halberd
00:30:15Gummi_Gert vitaber
00:30:24mby_next_time got necro 3.
00:30:45MariahCarry if omni can just repel me
00:30:49MariahCarry we'll rape very teamfight
00:30:57Gummi_Gert y
00:31:22Yuriko go teamfight then
00:31:27custy i would have been much better with lesh
00:31:31TheyCallMeHaci cd ulti
00:31:33custy sry i suck lina
00:31:37TakinBackMyLove got diff
00:31:47Yuriko GO
00:31:50mby_next_time fucking hater
00:32:07mby_next_time blah cant micro so many things :<
00:32:18TakinBackMyLove plz dont take the rune
00:32:35Yuriko headshot
00:32:36mby_next_time hi maria.
00:32:43Gummi_Gert ehhh
00:32:53Yuriko go
00:32:54Yuriko kill
00:32:54Yuriko go
00:32:58mby_next_time hm i go push top
00:33:07Gummi_Gert hurry
00:33:11MariahCarry -ms
00:33:19mby_next_time b gfuys!
00:33:55Firelord0.1 vinish roshan
00:34:15Gummi_Gert y
00:34:20MariahCarry WTF CAN ZET DO??
00:35:09Paulin8813811 lal
00:35:15mby_next_time come to papa.
00:35:18mby_next_time fuckers.
00:35:30Yuriko I quit dota forever
00:35:33mby_next_time good
00:35:36mby_next_time going tactic
00:35:38mby_next_time like you
00:35:38Gummi_Gert y do it
00:35:39mby_next_time with omni
00:35:43mby_next_time is worse then smegma
00:35:49mby_next_time than *
00:35:51Yuriko nothing is worse than smegma -_-
00:35:58mby_next_time well your items are.
00:36:16mby_next_time well got mjolnir
00:36:17TakinBackMyLove we need
00:36:18TakinBackMyLove rds
00:36:18mby_next_time in secunds
00:36:19TakinBackMyLove wards
00:36:23TakinBackMyLove and
00:36:24TakinBackMyLove oplæz
00:36:25TakinBackMyLove plz
00:36:28TakinBackMyLove stop take my warsd...'
00:36:30MariahCarry yuri
00:36:33MariahCarry ur trying to lose anyways
00:36:37Firelord0.1 shold i buy again wards ?!
00:36:38TakinBackMyLove i mean runes
00:36:39MariahCarry why are u surprised
00:36:41Firelord0.1 have we no support
00:36:46Yuriko ?
00:36:54MariahCarry ?
00:37:04MariahCarry eS???
00:37:14MariahCarry supertard
00:37:30MariahCarry wow es
00:37:32TakinBackMyLove push mid
00:37:34Firelord0.1 push mid
00:37:35TakinBackMyLove before
00:37:36TakinBackMyLove loose
00:37:37TakinBackMyLove aegis
00:38:05Gummi_Gert tp
00:38:14TakinBackMyLove care
00:38:15TakinBackMyLove es
00:38:15Gummi_Gert tp
00:38:19MariahCarry can't def without repel
00:39:03mby_next_time how's your raxes
00:39:04mby_next_time FAGS
00:39:31mby_next_time die
00:39:32mby_next_time with aegis
00:39:34mby_next_time nipr...
00:39:35MariahCarry why did my invis end?
00:39:57TakinBackMyLove b
00:39:58Firelord0.1 b
00:40:14mby_next_time blah need my mjolnir seriously
00:40:41Yuriko I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:41:26Firelord0.1 lets go rest of raxxex
00:41:35Gummi_Gert gg
00:41:40MariahCarry how fucking imba is that
00:43:41mby_next_time owned.
00:43:47MariahCarry what a joke hero
00:43:48Gummi_Gert just fail team
00:43:50mby_next_time pls call me op
00:43:53mby_next_time PLEASE DO IT
00:43:56mby_next_time hahahah
00:43:57MariahCarry every hero in first version
00:43:58MariahCarry is op
00:44:02MariahCarry so ofc it's op
00:44:05mby_next_time it isnt dude
00:44:08mby_next_time ez kill for you all
00:44:10MariahCarry just the way icefrog does it
00:44:13Yuriko MISS MISS MISS
00:44:15Yuriko how do u kill it
00:44:19mby_next_time mkb
00:44:20mby_next_time or magic
00:44:22Yuriko lol
00:45:08mby_next_time and how is your
00:45:11mby_next_time JSUTIN ARC
00:45:12mby_next_time lal
00:45:15mby_next_time dont pick it pls
00:45:17mby_next_time :)_
00:45:30MariahCarry -apm
Show the full chat log