Game #4672095

Get replay
1 downloads

+21 X
+4 TS

Ain_Soph_Aur
98% | 1791 X | 1551 TS

-32 X
+3 TS

Asiankid
93% | 1724 X | 1431 TS

+47 X
+3 TS

Domess
86% | 1582 X | 1438 TS

+36 X
+2 TS

s0meb0dy.ee
81% | 1498 X | 1390 TS

+43 X
+2 TS

sebralane
67% | 1354 X | 1336 TS

+11 X
-2 TS

FirstBlood
100% | 2124 X | 1684 TS

+1 X
-2 TS

que2stress
87% | 1541 X | 1490 TS

-39 X
-2 TS

mby_next_time
84% | 1581 X | 1392 TS

-57 X
-1 TS

fUNCh
69% | 1422 X | 1334 TS

-16 X
-2 TS

Fintrollx
44% | 1250 X | 1264 TS

Chat log

00:00:00s0meb0dy.ee [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... Domess with 50 seconds.
00:00:11que2stress necrolic bm geo
00:00:15que2stress not my best guys
00:00:15Domess ursa sven jakiro
00:00:18mby_next_time axe aa void
00:00:23FirstBlood sky, roof, nevermore
00:00:25Ain_Soph_Aur kunkha tech ember
00:00:27que2stress any1 wants micro
00:00:27FirstBlood i will pick nevermore
00:00:29FirstBlood i guess
00:00:31que2stress i want rood
00:00:32que2stress roof
00:00:33Asiankid dazl lyana pitlord
00:00:37que2stress get geo if u want
00:00:42FirstBlood no
00:00:45s0meb0dy.ee i can play dazzle
00:00:46FirstBlood dont pick more agi
00:00:47FirstBlood pls
00:00:48mby_next_time axe aa void
00:00:49Asiankid u have?
00:00:50FirstBlood never and mirana
00:00:51s0meb0dy.ee lion, huskar, troll
00:00:52FirstBlood no more
00:00:59que2stress any wants this?
00:01:02Asiankid lion
00:01:10mby_next_time fintrollx what you have?
00:01:17Asiankid -swap 4
00:01:17s0meb0dy.ee -swap 2
00:01:20Asiankid mid
00:01:20mby_next_time fintrollx
00:01:21mby_next_time what you have?
00:01:27mby_next_time so?
00:01:27Fintrollx wind,
00:01:27Fintrollx and slard
00:01:27FirstBlood no more agi
00:01:27Fintrollx venge
00:01:27que2stress venge good
00:01:27mby_next_time i can play wind
00:01:27FirstBlood some stuns
00:01:27FirstBlood pls
00:01:27que2stress get venge
00:01:27Fintrollx i go venge
00:01:27mby_next_time kk w/e
00:01:27que2stress u want rexxar?
00:01:27Asiankid good
00:01:27mby_next_time i can rexar
00:01:27Asiankid i go mid
00:01:27mby_next_time axe aa
00:01:27FirstBlood rex make necro
00:01:27FirstBlood book
00:01:27mby_next_time want any of it?
00:01:27que2stress ye
00:01:27que2stress get aa
00:01:27fUNCh mbynexttime
00:01:27mby_next_time kk[]
00:01:27fUNCh i could axe
00:01:27mby_next_time what up
00:01:27fUNCh if want potm
00:01:27mby_next_time oh
00:01:27mby_next_time i want
00:01:27mby_next_time POTM
00:01:27mby_next_time !
00:01:27fUNCh :D
00:01:27fUNCh tho start items are total fail
00:01:27Asiankid go
00:01:27fUNCh but nvm
00:01:32fUNCh -swap 3
00:01:33mby_next_time -swap 4
00:01:36mby_next_time YEAH!
00:01:40mby_next_time love you funch
00:01:43mby_next_time me solo top then !
00:01:45fUNCh i love axe
00:01:46fUNCh so
00:01:54Ain_Soph_Aur spectre with dazle ?
00:01:57FirstBlood wards
00:01:58FirstBlood pls
00:02:00FirstBlood i need
00:02:02que2stress never
00:02:06mby_next_time -hhn
00:02:07mby_next_time -don
00:02:08que2stress never more
00:02:08mby_next_time -water red
00:02:08Ain_Soph_Aur z7z7
00:02:09mby_next_time -clear
00:02:14Ain_Soph_Aur pick spectre afk
00:02:15Asiankid Afk
00:02:17Fintrollx -afk
00:02:17FirstBlood axe's items funny :D
00:02:17que2stress LIAR
00:02:17s0meb0dy.ee im back
00:02:17Asiankid go
00:02:17Ain_Soph_Aur not you
00:02:17mby_next_time pretty much ya :D
00:02:17mby_next_time -afk
00:02:17Ain_Soph_Aur spectre
00:02:29mby_next_time anyway rly thanks funch for that :)
00:02:31que2stress haste
00:02:32Ain_Soph_Aur i feel the good game again...
00:02:33mby_next_time s[]s top 2
00:03:45Asiankid go fB?
00:03:46FirstBlood ss mid
00:03:47que2stress haste
00:03:57que2stress taken
00:04:19Domess lool
00:04:20que2stress rofl
00:04:32que2stress wtf was that :DF
00:04:39s0meb0dy.ee wp
00:04:40s0meb0dy.ee ;D
00:04:44Ain_Soph_Aur u22
00:05:21s0meb0dy.ee ;DDDDDDDDd
00:05:25fUNCh how lucky can they be
00:05:57Ain_Soph_Aur thx
00:06:00s0meb0dy.ee yy
00:06:28que2stress oops
00:06:34que2stress i make jango then :d
00:07:17s0meb0dy.ee ss
00:07:48Asiankid -ms
00:07:55FirstBlood ss mid
00:08:11mby_next_time well kunka top pretty freefarm
00:08:17Asiankid ssmid
00:08:25s0meb0dy.ee aww
00:08:26Domess gang venge
00:08:28Asiankid re
00:08:52Domess LOOL
00:08:56Domess noobe
00:09:03s0meb0dy.ee ss potm
00:09:06Asiankid byl sem na okno
00:09:07Asiankid pico
00:09:12Asiankid nehrot tak
00:09:34Ain_Soph_Aur lvl 5 ?
00:10:39mby_next_time we[]ll that pull
00:10:43mby_next_time was fucking unnessesery
00:10:52Ain_Soph_Aur i b
00:10:52FirstBlood srz guzs
00:10:56s0meb0dy.ee same
00:10:56FirstBlood didnt have tp
00:11:09mby_next_time well as i said kunka freefarmed
00:12:12Domess gg
00:12:15FirstBlood b
00:12:15FirstBlood it seems
00:12:15mby_next_time all 5 bot
00:12:15FirstBlood z
00:12:15FirstBlood y
00:12:15sebralane wut?
00:12:15s0meb0dy.ee is it me?
00:12:15mby_next_time u.
00:12:15Fintrollx u lag
00:12:15fUNCh homo mis nussid
00:12:15mby_next_time or
00:12:15mby_next_time repel?
00:12:15s0meb0dy.ee wut wut in the but
00:12:15Ain_Soph_Aur its was spectre
00:12:15Ain_Soph_Aur now lion
00:12:15s0meb0dy.ee probably tabbed
00:12:15s0meb0dy.ee shit comp or smth
00:12:15sebralane well i have no idea what happend
00:12:15sebralane all just froze
00:12:15sebralane and shit like that
00:12:15sebralane but i had connection
00:12:15fUNCh quit porr and live
00:12:15FirstBlood domes
00:12:15FirstBlood on spadl?
00:12:15sebralane i even flamed funch on irc
00:12:15Ain_Soph_Aur if he leaves its kinda gg main disable
00:12:15s0meb0dy.ee y
00:12:15s0meb0dy.ee :S
00:12:15Domess pff
00:12:15s0meb0dy.ee First
00:12:15s0meb0dy.ee Whats up with ur
00:12:15s0meb0dy.ee Buddy?
00:12:15FirstBlood dont have
00:12:15sebralane and they balance finx
00:12:15Ain_Soph_Aur ahaha
00:12:15FirstBlood idea
00:12:15Ain_Soph_Aur they are mate
00:12:15Domess he laags
00:12:15Ain_Soph_Aur feed on purpose and leave after
00:12:15Ain_Soph_Aur ahaha
00:12:15Domess shit computer
00:12:15FirstBlood he has prettz
00:12:15FirstBlood pretty
00:12:15FirstBlood old PC
00:12:15mby_next_time np my pc wins
00:12:15sebralane well ban inc anyway now
00:12:15mby_next_time all
00:12:15FirstBlood oh
00:12:15sebralane quit limit reached for 1 day
00:12:15FirstBlood that not a reason
00:12:15s0meb0dy.ee its bad indeed
00:12:15s0meb0dy.ee 1 support
00:12:15s0meb0dy.ee for
00:12:15s0meb0dy.ee 3 carrys
00:12:15s0meb0dy.ee Actually it is
00:12:15s0meb0dy.ee we will definetly
00:12:15s0meb0dy.ee Lose now
00:12:15s0meb0dy.ee 2nd person from our team
00:12:15s0meb0dy.ee And last player
00:12:15Domess not rlly
00:12:15s0meb0dy.ee From your
00:12:15sebralane how can u have soo shit computer
00:12:15s0meb0dy.ee Fair?
00:12:15Ain_Soph_Aur feed and leave
00:12:15sebralane that u faking drop of lag in war3
00:12:15mby_next_time kunka farm top and talk :<
00:12:15s0meb0dy.ee So?
00:12:15Domess we need towers
00:12:15Domess rlly
00:12:15s0meb0dy.ee Blue farmed mid
00:12:15s0meb0dy.ee i mean
00:12:15mby_next_time blue was top boy
00:12:15s0meb0dy.ee Fristblood
00:12:19que2stress who goes
00:12:20que2stress me or axe?
00:12:25s0meb0dy.ee i take bottle?
00:12:28FirstBlood axa
00:12:30FirstBlood axe
00:12:34Ain_Soph_Aur do as u wish
00:12:37fUNCh omfg
00:12:42mby_next_time b
00:12:43mby_next_time b
00:12:43mby_next_time b
00:12:46mby_next_time they are all there
00:12:48que2stress axe
00:12:49mby_next_time n me no ulti
00:12:49fUNCh hf
00:13:01s0meb0dy.ee oh
00:13:04s0meb0dy.ee its sebra
00:13:10sebralane ITS SEBRATIMEEEEEEEEEEEEEE
00:13:13s0meb0dy.ee panid mu meka raha hakkama
00:13:27sebralane N2e myy tango
00:13:28sebralane sama raha
00:13:31Ain_Soph_Aur where is your farm down?
00:13:33Ain_Soph_Aur LOL
00:13:39Domess :D
00:13:42FirstBlood #try arrow
00:13:47Ain_Soph_Aur k
00:13:49Ain_Soph_Aur no hope
00:13:51Domess care man
00:13:54Domess wait
00:14:05FirstBlood b
00:14:05Domess wtf
00:14:33Domess we need dust + smoke
00:14:48Domess :D
00:14:54mby_next_time ^^
00:15:14FirstBlood lol venge skill your ulty
00:15:26Fintrollx its useless at lvl 1
00:15:30que2stress rofl
00:15:30que2stress no
00:15:31mby_next_time LOL XD
00:15:44FirstBlood it can be usefull
00:15:45Fintrollx so low range it pisses me off
00:15:51sebralane i go straight divine
00:15:54s0meb0dy.ee ;D
00:15:58que2stress are u using ur dick sometimes?
00:15:58sebralane and stay base and ulti
00:16:02Ain_Soph_Aur we don't have 120 min
00:16:14Fintrollx only for peeing, fapping and fucking chicks
00:16:20Domess gg
00:16:24que2stress why that?
00:16:29que2stress only small range
00:17:15Domess an d b
00:17:27sebralane diffu it is?
00:17:30Ain_Soph_Aur y
00:17:33Domess mg
00:17:38Ain_Soph_Aur since u had some trouble farmoing
00:17:47Ain_Soph_Aur vanguard first
00:17:47sebralane ok
00:17:50Ain_Soph_Aur before diffu
00:17:52sebralane i make radi
00:17:55sebralane then i can farm
00:18:04Ain_Soph_Aur u won't have time
00:18:23mby_next_time btw why we have so many jangos?
00:18:32mby_next_time warded there rex cre
00:18:38que2stress becuase first item i bought was recipe
00:18:41que2stress instead of urn recipe :D
00:18:42mby_next_time XD
00:18:52que2stress b
00:18:59Domess b
00:19:00Domess b
00:19:27FirstBlood go gang
00:19:27Fintrollx b
00:19:39FirstBlood have bkb
00:19:41Domess wards in our foest
00:19:41FirstBlood just go
00:19:42Fintrollx lets go their wood
00:19:46Fintrollx got it warded n shit
00:19:47mby_next_time they got wards
00:19:49mby_next_time just go mid
00:20:22Domess this avatar lol
00:20:34Domess go b
00:20:40Domess oh
00:20:41s0meb0dy.ee How the fuck
00:20:43s0meb0dy.ee that water missed
00:20:51Domess noce
00:20:52que2stress arrow
00:20:53Fintrollx hahahahh
00:20:54s0meb0dy.ee exactly like that arrow
00:20:54s0meb0dy.ee :D
00:20:55mby_next_time i thoyutght you move...
00:20:57mby_next_time back
00:20:58Fintrollx 5/5
00:21:00mby_next_time instead of it..
00:21:04mby_next_time blah
00:21:22Domess pls let me farm lol
00:21:23FirstBlood yes i had to move
00:21:42sebralane lol no
00:21:50FirstBlood we need gang admiral
00:22:04que2stress y
00:22:05que2stress but
00:22:09que2stress they move with 4 all the
00:22:10que2stress time
00:22:15que2stress we should get dazzle first
00:22:23Domess they see us
00:22:44FirstBlood go bot
00:22:46Domess b
00:22:47Domess b
00:22:48FirstBlood def tower
00:22:53Domess i go top
00:23:03sebralane u do that son
00:23:47FirstBlood sec
00:24:06Fintrollx baaad
00:24:06s0meb0dy.ee bleh
00:24:09mby_next_time lothar kuka
00:24:11mby_next_time kunka.
00:24:12Domess i go down
00:24:13Domess go push mid
00:24:20FirstBlood we need a dust
00:24:43Domess b
00:24:43Domess b
00:25:32FirstBlood we need dust
00:25:36mby_next_time got
00:25:42FirstBlood sven and kunka lothar
00:25:53FirstBlood rex
00:26:00FirstBlood fast necrobook lvl 3 pls
00:26:06que2stress im doing what i can
00:26:12sebralane we have late?
00:26:16que2stress reuse
00:26:19Ain_Soph_Aur depend of yt5ou
00:26:23sebralane i suck
00:26:26FirstBlood b
00:26:31Domess mana pls
00:26:43que2stress focus on dazzle firs
00:26:43FirstBlood venge
00:26:47sebralane i have 9 assists
00:26:48sebralane sooyeah
00:26:48Fintrollx ye
00:26:50sebralane i cant do shit
00:26:51FirstBlood try make ahganim
00:27:00Fintrollx kk
00:27:06mby_next_time 2-3 bot
00:27:14mby_next_time 4 bot
00:27:31Domess b
00:27:32Domess in,vis
00:27:44mby_next_time gg
00:27:45mby_next_time I surrender! [1/4 of Scourge]
00:28:04Ain_Soph_Aur nvm we rules
00:28:08que2stress why u go like that
00:28:14s0meb0dy.ee there was 1? creep
00:28:15s0meb0dy.ee with us
00:28:16s0meb0dy.ee ;D
00:28:20FirstBlood becouse of arrow >]
00:28:37que2stress dazzle ult was on
00:28:38sebralane i thik we shoult b
00:28:44mby_next_time kunka had 4 secunds arrow on favce
00:28:46que2stress so who cares about arrow
00:29:38Fintrollx I surrender! [2/4 of Scourge]
00:29:51Domess sry no mana
00:29:52Domess hp
00:30:01FirstBlood lol
00:30:05que2stress this game doesnt wanna go for us
00:30:14Ain_Soph_Aur bad
00:30:16Ain_Soph_Aur idea
00:30:21sebralane allmost
00:30:27sebralane allmost got 2
00:30:42s0meb0dy.ee :DDD
00:30:44s0meb0dy.ee not bad idea
00:30:49FirstBlood so bad game
00:30:50mby_next_time shabdabdbasdba how i love that gay poison
00:30:51Ain_Soph_Aur saw that but as a carry u shouldn't do this
00:30:53s0meb0dy.ee ;D
00:30:59Ain_Soph_Aur u lose precious time of farm
00:31:03s0meb0dy.ee yes
00:31:04s0meb0dy.ee well
00:31:06s0meb0dy.ee but he also killed
00:31:06sebralane well he was 1 hit away from death
00:31:10s0meb0dy.ee their main farmer
00:31:11sebralane was gamble
00:31:32que2stress why did u make jango instead of dagger sf?
00:31:45FirstBlood dagger is good against X
00:31:49FirstBlood kunkas X
00:32:05s0meb0dy.ee with ur items
00:32:08s0meb0dy.ee we already have a carry
00:32:09s0meb0dy.ee ain
00:32:14Ain_Soph_Aur ^^
00:32:26Ain_Soph_Aur sven got same
00:32:27s0meb0dy.ee well i let u farm top
00:32:28s0meb0dy.ee also
00:32:44s0meb0dy.ee and those jukes
00:32:45s0meb0dy.ee genius
00:32:45s0meb0dy.ee ;D
00:32:51Ain_Soph_Aur ^^
00:32:54Ain_Soph_Aur poor axe
00:33:03s0meb0dy.ee :D
00:33:07Ain_Soph_Aur rosh
00:33:08Ain_Soph_Aur maybe
00:33:13Ain_Soph_Aur ah
00:33:14Ain_Soph_Aur vm
00:33:15Ain_Soph_Aur n
00:33:28que2stress go with potm ult
00:33:29que2stress before
00:33:31que2stress they see us
00:33:32que2stress doing it
00:33:42mby_next_time lal XD
00:33:48s0meb0dy.ee shit
00:33:51s0meb0dy.ee i bought 2 recipes
00:33:52s0meb0dy.ee ^^
00:34:05mby_next_time b rex
00:34:12Ain_Soph_Aur lol
00:34:39FirstBlood I surrender! [3/4 of Scourge]
00:34:41s0meb0dy.ee ;DDDDDDDDDD
00:34:42FirstBlood go ff
00:34:42que2stress I surrender! [4/4 of Scourge]
00:34:43Fintrollx this game is just
00:34:44FirstBlood its over
00:34:45Ain_Soph_Aur gg
00:34:46Fintrollx fucked
00:34:47Ain_Soph_Aur lol
Show the full chat log