Game #4649156

Get replay
1 downloads

+49 X
+2 TS

Tough
94% | 1724 X | 1490 TS

+61 X
+4 TS

Xeros
92% | 1736 X | 1433 TS

+8 X
+2 TS

Firelord0.1
82% | 1472 X | 1442 TS

+34 X
+2 TS

fUNCh
70% | 1414 X | 1333 TS

+17 X
+3 TS

Gummi_Gert
64% | 1376 X | 1316 TS

-58 X
-3 TS

FirstBlood
100% | 2068 X | 1685 TS

-13 X
-2 TS

mby_next_time
84% | 1586 X | 1389 TS

+1 X
-2 TS

Vilkuky
68% | 1359 X | 1387 TS

-52 X
-2 TS

gangstar1990
66% | 1342 X | 1367 TS

-38 X
-3 TS

Fintrollx
44% | 1264 X | 1258 TS

Chat log

00:00:00Xeros [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... mby_next_time with 90 seconds.
00:00:05Tough got slark
00:00:05Tough i pick slark
00:00:09FirstBlood what you have?
00:00:09Tough just to know
00:00:10fUNCh thd/tiny/arc
00:00:11mby_next_time wd bone sk
00:00:12Gummi_Gert axe, pl
00:00:13Xeros encha knight morf
00:00:14mby_next_time bone for you
00:00:14mby_next_time i got
00:00:15mby_next_time :P
00:00:21fUNCh gummi
00:00:23FirstBlood furion, naix nerubian assasin
00:00:24fUNCh give axe plz
00:00:24Tough i go mid
00:00:24FirstBlood no
00:00:25Fintrollx faerie dragon, sniper, tuskarr
00:00:27Tough depends on their picks
00:00:31Gummi_Gert thought about the same
00:00:32FirstBlood give me fear dragon
00:00:37mby_next_time i []can play sniper.
00:00:40mby_next_time wd bone sk
00:00:41fUNCh i could give thd/tiny/arc
00:00:42FirstBlood ok
00:00:42fUNCh want ?
00:00:43Gummi_Gert what u got firelord?
00:00:47Firelord0.1 rex aa terror
00:00:47Gummi_Gert maybe y..
00:00:48FirstBlood i will play nerub assasin
00:00:51Gummi_Gert i want aa
00:00:51Gummi_Gert :/
00:00:51mby_next_time fintrollix want swap?
00:00:51mby_next_time wd / bone /sk?
00:00:51Fintrollx sniper for
00:00:51Fintrollx wd
00:00:51fUNCh firelord want, thd/tiny/arc ?
00:00:51FirstBlood sniper is suck
00:00:51mby_next_time nah
00:00:51FirstBlood dont pick him pls
00:00:51mby_next_time he rapes
00:00:51Firelord0.1 i want rexx
00:00:51mby_next_time actyually
00:00:51FirstBlood pick another carry
00:00:51Gummi_Gert come on
00:00:51Fintrollx well with insane items...
00:00:51Fintrollx only
00:00:51Vilkuky sniper is ok if babysit
00:00:51mby_next_time nah i want to have fun sniper
00:00:51mby_next_time sr boys
00:00:51Gummi_Gert i go axe then
00:00:51Fintrollx sniper for wd
00:00:51mby_next_time gangstaar / vilku what you have?
00:00:51mby_next_time yo
00:00:51Fintrollx we gottaaaaa deal
00:00:51Vilkuky visage phoenix riki
00:00:51Fintrollx brooo
00:00:51mby_next_time WE GOT A DEAL
00:00:51Vilkuky I play phoenix or riki I guess
00:00:51mby_next_time !
00:00:51fUNCh sure you dont want to give axe to me ?
00:00:51Fintrollx muthafucking deal
00:00:51mby_next_time gangstar what you have?
00:00:51FirstBlood phoenix pls
00:00:51FirstBlood dont more carries
00:00:51FirstBlood i go mid
00:00:51FirstBlood with nerub
00:00:51mby_next_time GANGBANG START
00:00:51Gummi_Gert if i cant get aa i wont
00:00:51mby_next_time WHAT YA HAVE
00:00:51mby_next_time !
00:00:51gangstar1990 ?
00:00:51gangstar1990 what start=
00:00:51fUNCh firelord :D
00:00:51mby_next_time h[]eroes?
00:00:51Fintrollx wat ya got
00:00:51fUNCh help me out plz :P
00:00:51Fintrollx lol
00:00:51mby_next_time what you have?
00:00:51Fintrollx stoned???
00:00:51Xeros wtf play gays
00:00:51Firelord0.1 dont like other
00:00:51mby_next_time or what will you paly?
00:00:51Gummi_Gert i play axe..!
00:00:51Firelord0.1 gogo
00:00:51Fintrollx ffs
00:00:51Gummi_Gert woods
00:00:52Fintrollx sec
00:01:01mby_next_time -swap 5
00:01:03fUNCh -forceswap 5
00:01:04Fintrollx -swap 2
00:01:11Vilkuky gangstar what you go?
00:01:21mby_next_time go some nukes /tank
00:01:23Tough xeros
00:01:24Tough which heros?
00:01:37Gummi_Gert get slark man.. its ownage
00:01:40Xeros encha morf legion
00:01:49mby_next_time tough got his hero:<
00:01:51Gummi_Gert get ench f your good?
00:01:53FirstBlood y
00:01:53mby_next_time DAMN LC
00:01:54Tough <3
00:01:55Tough :D
00:01:55mby_next_time FUCK IT
00:01:59FirstBlood we need necro
00:01:59mby_next_time FUCK FUCK FUCK
00:01:59Vilkuky gangstarr
00:01:59Gummi_Gert heheh
00:01:59Tough u know
00:01:59Tough this moment
00:01:59Gummi_Gert u picked the wrong hero newb!
00:01:59Tough when sd starts
00:01:59mby_next_time gangstar what you have?
00:01:59Tough and u see slark there
00:01:59Fintrollx TAKE THE FUCKING HERO GANGBANGER
00:01:59mby_next_time btw i need some support guy here
00:01:59Tough in your agi hero pick button
00:01:59fUNCh tough
00:01:59mby_next_time yeah :<
00:01:59Vilkuky did you came buckets?
00:01:59fUNCh we will lose this game
00:01:59mby_next_time it's like love
00:01:59Tough why?
00:02:01mby_next_time -hhn
00:02:02fUNCh so dont rly give a crap about ur slark
00:02:02mby_next_time -don
00:02:03Tough y
00:02:03mby_next_time -water red
00:02:04mby_next_time -clear
00:02:05Gummi_Gert why ?
00:02:05mby_next_time come on
00:02:06Vilkuky gangstarr
00:02:06Xeros share
00:02:07mby_next_time let him afk
00:02:07Xeros !!
00:02:12fUNCh we got 0 lanepower
00:02:13mby_next_time LOL TROL
00:02:15mby_next_time YOU GO WOODS!
00:02:26mby_next_time dude go pulls / smei woods
00:02:29gangstar1990 mom plz
00:02:31gangstar1990 1 sec
00:02:33Tough that stun
00:02:33FirstBlood guys i need wards to rune spot
00:02:33Fintrollx are you fucking high
00:02:33mby_next_time SS 1 TOP
00:02:33Tough inc
00:02:33mby_next_time go start?
00:02:33Gummi_Gert let spwn them
00:02:33Tough should i jump ?:D
00:02:33mby_next_time im pissed already
00:02:33Fintrollx roger fb
00:02:33fUNCh should atleast made
00:02:33FirstBlood .D
00:02:33mby_next_time yeah b im mid
00:02:33fUNCh lc forest
00:02:33mby_next_time 321
00:02:34fUNCh and axe half forest top with me
00:02:37fUNCh so i could toss
00:02:42Gummi_Gert shhhh
00:02:42mby_next_time re 2 top
00:04:48Xeros -ms
00:04:50FirstBlood wd
00:04:52FirstBlood buy wards
00:05:01Tough ss mid
00:05:03FirstBlood and place them
00:05:04Firelord0.1 ss
00:05:05Firelord0.1 wd
00:05:06Fintrollx ofc
00:05:07Fintrollx :D
00:05:10FirstBlood :D
00:05:18Tough LOL
00:05:57Tough ahahaa
00:05:57Gummi_Gert ...
00:05:58Fintrollx omw
00:06:01Fintrollx ohh
00:06:03fUNCh pro slark
00:06:03Fintrollx :))
00:06:04Fintrollx <3
00:06:07Gummi_Gert bad start
00:06:14Vilkuky sup :>D
00:06:24Tough ss mid
00:06:52Fintrollx where the hell
00:06:56Fintrollx there were 3
00:06:57Tough ss mid
00:07:32Tough that ward here
00:08:11Gummi_Gert dont feed this firstblod
00:08:25Tough fbis coming top
00:08:28Tough hi mate
00:08:30FirstBlood :D
00:08:44mby_next_time ez
00:08:45Fintrollx nice
00:08:47Fintrollx <3
00:08:50mby_next_time all calculated
00:08:54Fintrollx ofc
00:09:07Xeros -music human1
00:09:31fUNCh go bo
00:09:32fUNCh axe
00:09:43Xeros sss
00:10:18FirstBlood sec
00:10:24Tough ss mid
00:10:25Tough with rune
00:10:33Xeros nice ss?
00:10:41fUNCh banned
00:10:47Gummi_Gert for what
00:10:50FirstBlood care
00:10:50Gummi_Gert u comming my woods
00:10:53fUNCh creepstill
00:10:55fUNCh steal
00:10:57Gummi_Gert no
00:11:06fUNCh ur woods :D?
00:11:11Gummi_Gert fuck off man ?
00:11:12Xeros gang
00:11:13Xeros pls
00:11:13Xeros rex
00:11:16Gummi_Gert are u stupid
00:11:16Xeros ultz
00:11:16Gummi_Gert newb
00:11:22Gummi_Gert retard
00:11:26FirstBlood new pls
00:11:37Fintrollx lemme get boots
00:11:39Xeros gj
00:11:40Fintrollx after that oky?
00:11:47Tough ss ,od
00:12:18FirstBlood b
00:12:25Gummi_Gert gj
00:12:34Gummi_Gert use chick
00:13:04mby_next_time gtfo slark
00:13:24mby_next_time told ya
00:13:25Vilkuky np sniper
00:13:27mby_next_time gtfo
00:13:50Fintrollx my luck
00:13:58Tough care top
00:14:15FirstBlood sec
00:14:29fUNCh i toss
00:14:32Xeros ok
00:14:36Xeros and duel
00:14:51gangstar1990 gogo stun
00:14:55Gummi_Gert gj
00:15:06Tough go dive with me
00:15:20gangstar1990 1by 1
00:15:57mby_next_time it was uncool boy
00:16:11Xeros not for you
00:16:20fUNCh 14min 1assist rex
00:16:41Gummi_Gert nerub
00:16:43Gummi_Gert care
00:17:08Tough yy
00:17:12Gummi_Gert fix
00:17:23Xeros gog top
00:17:43Gummi_Gert care
00:18:34Gummi_Gert gj
00:18:36Gummi_Gert slark
00:18:42mby_next_time creeps would blcok me
00:18:48Gummi_Gert banned
00:18:55Gummi_Gert too
00:18:57FirstBlood we lost a game
00:18:59FirstBlood it seems
00:19:02Xeros why?
00:19:07Vilkuky you carry ok thx
00:19:10Gummi_Gert steeling creeps
00:19:14Gummi_Gert like i did with tiny
00:19:23Xeros +++
00:19:37Xeros but you played solo it is bad
00:19:41Xeros too
00:19:42fUNCh come with me lc
00:20:33Gummi_Gert get necro
00:21:02Xeros ulty rex ?
00:21:06Vilkuky ahh dd
00:21:10Firelord0.1 he just did inis
00:21:11Xeros you are total useless
00:21:12Gummi_Gert they got troll shit
00:21:13Firelord0.1 i was on casting
00:21:23gangstar1990 i hate this game
00:21:26Xeros sure??
00:21:28Vilkuky go pick troll hurr durr durr
00:21:28Gummi_Gert fix your lags
00:21:36Fintrollx dunno how
00:21:38gangstar1990 no wards no suport nab team
00:21:43Tough gj
00:21:47Fintrollx well give me a sec if we pause
00:21:51Fintrollx then
00:21:52gangstar1990 how should i go carry when 0 support and 0 help
00:22:01FirstBlood ¨troll you farm 20 and you dont have any items
00:22:07Gummi_Gert awit
00:22:09gangstar1990 y you ask me why?
00:22:13FirstBlood what about map control
00:22:18Gummi_Gert dont have call
00:22:18FirstBlood you die so badly
00:22:47gangstar1990 wards
00:22:52fUNCh axe no call ?
00:22:55Gummi_Gert no i said
00:22:56Gummi_Gert f12
00:22:59Gummi_Gert but i skill now
00:23:00Fintrollx someone else buy this round
00:23:04fUNCh best axe ver
00:23:07Gummi_Gert y
00:23:08Fintrollx gotta get even those 2 bracers
00:23:09Gummi_Gert in woods
00:23:10Gummi_Gert newb
00:23:14Gummi_Gert got no
00:23:14Fintrollx really
00:23:16Gummi_Gert w
00:23:18Fintrollx im instakill
00:23:23Gummi_Gert jsut do it now
00:23:24Tough ULTO
00:23:31gangstar1990 we have 0 teamplay alos
00:23:38Firelord0.1 #what ulti
00:23:39Firelord0.1 cd
00:23:40Firelord0.1 man
00:24:00gangstar1990 where stun etc?
00:24:03FirstBlood this pick is so bad
00:24:49Vilkuky troll uninstall warcraft 3
00:24:58Vilkuky also the map folder
00:24:58gangstar1990 i unistall you mama
00:25:02Vilkuky which includes this dota map
00:25:24Gummi_Gert srsly
00:25:31Gummi_Gert nice
00:25:38FirstBlood go ff in 25
00:25:40FirstBlood so bad
00:25:40Gummi_Gert u have a pretty ownage slark
00:25:41mby_next_time yup
00:25:45FirstBlood last pick troll
00:25:46Tough always :D
00:25:48mby_next_time well problem is
00:25:48Gummi_Gert hehe
00:25:50FirstBlood i made me sick
00:25:58mby_next_time we got 2prettu uselses heroes in teamplays
00:26:00mby_next_time me and troll
00:26:11Fintrollx our picks
00:26:11mby_next_time one of us should only be in game
00:26:11FirstBlood yes
00:26:14Fintrollx were retarded
00:26:16Tough man :D
00:26:17mby_next_time bla bla bla
00:26:20Vilkuky why he went to pick troll????
00:26:27Vilkuky what heroes you had gangstar1990?
00:26:38Vilkuky you didnt talk at all
00:26:50Vilkuky why you pick troll?
00:26:58mby_next_time ff in
00:26:59mby_next_time 5
00:27:00mby_next_time 4
00:27:01mby_next_time 3
00:27:02mby_next_time 2
00:27:03mby_next_time 1
00:27:04mby_next_time I surrender! [1/5 of Scourge]
00:27:05Vilkuky I surrender! [2/5 of Scourge]
00:27:05Fintrollx I surrender! [3/5 of Scourge]
00:27:22mby_next_time go ff lads
00:27:25FirstBlood I surrender! [4/5 of Scourge]
00:27:32mby_next_time gangstrar go ff
00:27:37FirstBlood this heroes in team is nightmare
00:27:37Fintrollx "no"
00:27:49FirstBlood troll and sniper in one team
00:27:58gangstar1990 I surrender! [5/5 of Scourge]
00:28:09Xeros gG
Show the full chat log