Game #4567560

Get replay
3 downloads

+19 X
+7 TS

Diablo
78% | 1543 X | 1341 TS

+17 X
+3 TS

DeMiaN
76% | 1480 X | 1374 TS

+50 X
+3 TS

U.Fail2Amuse.ME
67% | 1363 X | 1350 TS

+35 X
+4 TS

AliBaba
56% | 1279 X | 1335 TS

+5 X
+4 TS

vutten
45% | 1139 X | 1350 TS

-55 X
-3 TS

WANKmaster
94% | 1722 X | 1506 TS

-58 X
-6 TS

JTG.Bop
84% | 1529 X | 1439 TS

-2 X
-4 TS

MnmlArT
62% | 1288 X | 1374 TS

-9 X
-9 TS

Sub_Zero
46% | 1255 X | 1258 TS

+3 X
-79 TS

Tri3st
NEW | 1053 X | 1097 TS

Chat log

00:00:06AliBaba mirana bara necro
00:00:07MnmlArT xin warlock phoenix
00:00:09MnmlArT swap me som1
00:00:16DeMiaN sven veno jakiro
00:00:18DeMiaN -clear
00:00:21Tri3st am bane aba
00:00:21Diablo wisp
00:00:24WANKmaster lesh tide na
00:00:25Diablo sd
00:00:26AliBaba you have wisp ???
00:00:28Sub_Zero nort nessaj luna
00:00:29DeMiaN baba want smth of mine
00:00:29AliBaba give me wisp
00:00:29Diablo arc warden
00:00:29DeMiaN ?
00:00:31AliBaba i dont care
00:00:33DeMiaN WARDEN
00:00:34DeMiaN HERE
00:00:35DeMiaN meee
00:00:36MnmlArT get me am for warlock ?
00:00:36AliBaba just give wisp
00:00:36DeMiaN plsss
00:00:39Diablo what u have?
00:00:42DeMiaN jakiro veno thd
00:00:44MnmlArT or phoenix
00:00:46Diablo thd?
00:00:47DeMiaN sven?
00:00:51AliBaba mirana bara necro
00:00:52DeMiaN jakiro sven veno
00:00:52AliBaba give wisp
00:00:55JTG.Bop naix prophet troll
00:00:56DeMiaN man
00:00:58DeMiaN seriously
00:00:59MnmlArT dudeeeeeee
00:00:59Diablo gimme bara
00:01:00DeMiaN this warden
00:01:01Sub_Zero should i go nort or nessaj?
00:01:01DeMiaN is IMBA
00:01:02MnmlArT give me am
00:01:05WANKmaster give furi
00:01:06DeMiaN i'm not lying
00:01:07Tri3st hmm new phoenix sucks
00:01:07MnmlArT ck ftw
00:01:08AliBaba this wisp is imba
00:01:11vutten pudge . rikki - chen
00:01:11MnmlArT ok then
00:01:11AliBaba -swap 1
00:01:12DeMiaN 2ot as much
00:01:12MnmlArT warlock
00:01:12WANKmaster take ck
00:01:12DeMiaN ...
00:01:13MnmlArT rocks
00:01:14JTG.Bop what u have?
00:01:15Diablo -swap 4
00:01:18AliBaba -clear
00:01:18MnmlArT WARLOCK
00:01:18MnmlArT for am
00:01:18DeMiaN swap pudge ?
00:01:18AliBaba -water 233 0 233
00:01:18MnmlArT pls
00:01:18MnmlArT go
00:01:18vutten y
00:01:18WANKmaster tide lesh na
00:01:18vutten what you have???
00:01:18DeMiaN veno thd sven
00:01:18Diablo what others have?
00:01:18WANKmaster for picks and swaps
00:01:18U.Fail2Amuse.ME i have rex and jugger
00:01:18U.Fail2Amuse.ME and bat
00:01:18vutten sven
00:01:18DeMiaN kk
00:01:18JTG.Bop lesh
00:01:18MnmlArT trist
00:01:18DeMiaN get bat ?
00:01:18AliBaba ready ?
00:01:18MnmlArT give me am
00:01:18MnmlArT pls
00:01:18Diablo get rex and bat
00:01:18MnmlArT ?!
00:01:18MnmlArT ok
00:01:18MnmlArT ?
00:01:18DeMiaN lol
00:01:18DeMiaN can't
00:01:18WANKmaster dunno if furi is best pick here
00:01:18WANKmaster tbh
00:01:18DeMiaN same guy as both
00:01:18Tri3st hmm no sry i dont play wl
00:01:18Diablo oh
00:01:18U.Fail2Amuse.ME thinking of doing rez
00:01:18AliBaba :D
00:01:18DeMiaN go mb ?
00:01:18Diablo then get bat
00:01:18Tri3st furion against bara and wisp is gg
00:01:18MnmlArT . . .
00:01:18DeMiaN well
00:01:18DeMiaN we got 3melee
00:01:18WANKmaster tir3st
00:01:18DeMiaN already
00:01:18WANKmaster want lesh tide na ?
00:01:18U.Fail2Amuse.ME rex is range
00:01:18Diablo 3?
00:01:18WANKmaster i can am
00:01:18vutten ok give me thd
00:01:18DeMiaN so bat sort of more usefull
00:01:18WANKmaster also
00:01:18AliBaba get thd
00:01:18DeMiaN ah kk
00:01:18JTG.Bop omg
00:01:18MnmlArT . . .
00:01:18DeMiaN go rex
00:01:18AliBaba good hero
00:01:18DeMiaN then
00:01:18JTG.Bop why am
00:01:18DeMiaN he plays thd
00:01:18DeMiaN go mb ?
00:01:18JTG.Bop am shit hero
00:01:18DeMiaN we done
00:01:18MnmlArT swap me som1 or i will pick xin
00:01:18Diablo bat is great
00:01:18JTG.Bop )
00:01:18U.Fail2Amuse.ME want to swap me
00:01:19U.Fail2Amuse.ME thd
00:01:21U.Fail2Amuse.ME for rex?
00:01:22DeMiaN -swap 5
00:01:25vutten -swap 2
00:01:25AliBaba nice
00:01:32WANKmaster want me to go am ?
00:01:33Tri3st hmm im ok with am myself
00:01:33U.Fail2Amuse.ME -swap 5
00:01:33DeMiaN u go mid bara ?
00:01:34U.Fail2Amuse.ME -clear
00:01:35Diablo ok
00:01:39Diablo mid pudge
00:01:40AliBaba pudge mid ?
00:01:42Diablo me wisp bot
00:01:43MnmlArT zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
00:01:44AliBaba ill go with bara
00:01:44Diablo rest top
00:01:45JTG.Bop pick more carry...
00:01:46AliBaba yeah
00:01:52Diablo rex jakiro top
00:01:53Diablo wisp bot
00:01:55Diablo pudge mid
00:02:04WANKmaster share
00:02:09Tri3st lol
00:02:11Tri3st troll
00:02:13MnmlArT -hhn
00:02:13DeMiaN damn they got picks
00:02:13DeMiaN too
00:02:15WANKmaster yeah
00:02:16WANKmaster ff
00:02:22AliBaba yeah
00:02:23AliBaba shit
00:02:23vutten -clear
00:02:31MnmlArT am solo bot y
00:02:37AliBaba we need to go after fast end..
00:02:43AliBaba or they win in late..
00:03:52Sub_Zero gj
00:04:29U.Fail2Amuse.ME why this wards there
00:04:36vutten it blocks
00:04:41Tri3st ss
00:04:53MnmlArT ss 1
00:04:55MnmlArT lvl
00:04:55MnmlArT 1
00:04:56MnmlArT thd
00:05:29DeMiaN UR LVL 1 ?
00:05:31MnmlArT lol wp
00:05:31DeMiaN HOW THE FUCK ?
00:05:31MnmlArT wank
00:05:46DeMiaN man
00:05:58DeMiaN ss
00:06:01DeMiaN care
00:06:47AliBaba sec
00:06:49AliBaba oom
00:06:50Diablo pudge farm?
00:06:59AliBaba go gang pudge
00:07:04AliBaba ss lesh
00:07:16MnmlArT midas or straight scepter
00:07:25JTG.Bop scepter
00:07:58MnmlArT go go ck
00:08:04DeMiaN ? ==)
00:08:06MnmlArT omfg dude
00:08:07MnmlArT . . .
00:08:08MnmlArT ck
00:08:09MnmlArT . . .
00:08:12WANKmaster didnt see u were lvl 6 :d
00:08:19DeMiaN =)
00:08:33Tri3st ss
00:08:35Tri3st care
00:08:54MnmlArT omw woods
00:09:03Tri3st ss still 2
00:09:28MnmlArT zzz
00:09:30DeMiaN gj
00:09:37WANKmaster good
00:09:38WANKmaster nice
00:09:38MnmlArT wow ck
00:09:38WANKmaster vk
00:09:39WANKmaster :D:d:d
00:09:55Diablo get arcane
00:10:15Sub_Zero 3 top
00:10:21Diablo jakiro 3?
00:10:33DeMiaN ss
00:10:33vutten y
00:10:36Diablo b
00:10:37Diablo pls
00:12:12AliBaba gang am
00:12:45MnmlArT cd ult
00:12:48MnmlArT care hook
00:13:56MnmlArT go ult
00:14:00DeMiaN def top
00:14:00DeMiaN fast
00:14:01DeMiaN pls
00:14:55DeMiaN item rexxar ?
00:15:10U.Fail2Amuse.ME dagger bot necro
00:15:21Diablo dont connect
00:15:22AliBaba oom
00:15:22Diablo now
00:15:40U.Fail2Amuse.ME what dont connect
00:15:49MnmlArT lol
00:15:51DeMiaN :ss
00:15:51MnmlArT LD
00:15:52MnmlArT :D
00:16:05Tri3st omg
00:16:07Diablo wisp
00:16:08AliBaba fuck
00:16:08Diablo omg
00:16:12AliBaba what ?
00:16:44Diablo go
00:16:59MnmlArT 500 scepter
00:17:23WANKmaster wasnt watching ..
00:18:02AliBaba -ms
00:18:09DeMiaN -st
00:18:37Diablo arcane?
00:18:39MnmlArT am troll
00:18:42DeMiaN naah
00:18:46MnmlArT didnt saw u guys all game
00:18:47DeMiaN will get scepter
00:18:48DeMiaN and bottle
00:18:48Tri3st ck i get vlads
00:18:49DeMiaN no need for me
00:18:54Tri3st we are carrys
00:18:56Tri3st ...
00:19:06Diablo jakiro b
00:19:09Diablo and place wards
00:19:21Diablo ...
00:19:23MnmlArT why
00:19:26MnmlArT u waste ur ult
00:19:27MnmlArT like that
00:19:41Diablo top
00:19:47MnmlArT got 2 infs
00:19:48MnmlArT no
00:19:49MnmlArT w
00:19:58MnmlArT need item
00:20:58Diablo wheres pudge?
00:21:05MnmlArT now i got 2 infernals :D
00:21:09AliBaba on marton
00:21:09Sub_Zero nice
00:21:10DeMiaN yyy
00:21:57MnmlArT znao sam
00:22:00MnmlArT jel mi verujes
00:22:05MnmlArT i pre nego sto sam video charge
00:22:05Diablo verujem
00:22:40AliBaba bajh
00:22:41DeMiaN gj beastmaster
00:22:44Tri3st close
00:22:44DeMiaN impressive play
00:22:46AliBaba D
00:22:49AliBaba hp ?
00:22:52Tri3st 20
00:22:56Tri3st too much regen
00:22:58Tri3st with vanguard
00:23:03AliBaba y
00:23:05MnmlArT got 2 infernals go fight
00:23:11Diablo JAKIRO
00:23:25MnmlArT cant move
00:23:26MnmlArT . . .
00:23:31DeMiaN come top
00:23:32DeMiaN with me
00:23:34DeMiaN ppls
00:23:53Sub_Zero need wards...
00:24:04MnmlArT i will ward
00:24:07MnmlArT all game from now
00:24:11MnmlArT no gold atm
00:24:22MnmlArT go deff
00:24:24MnmlArT got ult
00:24:39Sub_Zero fucking stop farming
00:24:39Sub_Zero ffs
00:24:42WANKmaster well we cant too shit
00:24:43WANKmaster since
00:24:47WANKmaster we play 3vs5
00:24:50MnmlArT y
00:24:52Sub_Zero havent you farmed wnio
00:24:53MnmlArT am troll
00:24:54U.Fail2Amuse.ME ty damian
00:24:57U.Fail2Amuse.ME is good game ye
00:24:57Sub_Zero enough
00:24:57MnmlArT y
00:24:58MnmlArT sure
00:24:59Sub_Zero ??????
00:24:59AliBaba wow
00:25:00MnmlArT go ff
00:25:02AliBaba gj
00:25:05Sub_Zero fucking morons
00:25:10DeMiaN just luck
00:25:12AliBaba :D
00:25:16MnmlArT troll they saw u
00:25:17MnmlArT go deff
00:25:20MnmlArT b
00:25:21MnmlArT troll
00:25:24MnmlArT they saw u
00:25:27AliBaba guys..
00:25:31AliBaba we need to end fast
00:25:36MnmlArT bird
00:25:41MnmlArT bird pudge
00:25:42MnmlArT Ftw
00:25:59Sub_Zero fuck this
00:26:14Diablo get rax mid
00:26:23Sub_Zero they farm all game and still fail
00:26:27Diablo rax
00:26:29DeMiaN cant
00:26:38Tri3st cause you fed them
00:26:41Sub_Zero y
00:26:41Sub_Zero y
00:26:44Tri3st just saying..
00:26:45Sub_Zero we feed them
00:27:03DeMiaN well
00:27:09DeMiaN got decent hooks
00:27:09Diablo w8 me
00:27:10DeMiaN too =)
00:27:17AliBaba .....
00:27:17Sub_Zero nice
00:27:20MnmlArT :D
00:27:20Sub_Zero ahahahaha
00:27:22MnmlArT plug ftw
00:27:24MnmlArT balance
00:27:24JTG.Bop Wgo?
00:27:24AliBaba he didnt plug..
00:27:24MnmlArT Thd
00:27:24MnmlArT y
00:27:24JTG.Bop Who?*
00:27:24DeMiaN thd i guess
00:27:24AliBaba just left
00:27:24MnmlArT go
00:27:24Sub_Zero ban this moron for life pls
00:27:24Diablo jakiro
00:27:24MnmlArT thd
00:27:24Diablo goes
00:27:24Diablo JAKIRO
00:27:25DeMiaN -clear
00:27:38MnmlArT take basher som1
00:27:39Sub_Zero dont sell
00:27:41AliBaba ill take blink ?
00:27:42Sub_Zero items
00:27:44Sub_Zero use them
00:27:45Diablo items
00:27:55JTG.Bop vg for me
00:27:55Sub_Zero can i have vanguard?
00:27:55AliBaba i take blink ?
00:27:56Diablo gimme blink ok?
00:27:56AliBaba k ?
00:27:59AliBaba k
00:27:59WANKmaster no idea who takes what
00:28:06AliBaba dno
00:28:08AliBaba why :D
00:28:10AliBaba but k
00:28:11DeMiaN u don't need blink
00:28:13DeMiaN bara
00:28:14DeMiaN sell all
00:28:16DeMiaN better
00:28:25Sub_Zero i took basher
00:28:30DeMiaN must gang troll
00:28:40Diablo let him
00:28:57MnmlArT how the fuck can bara
00:29:02Sub_Zero come on
00:29:03Sub_Zero ffs
00:29:07MnmlArT be faster when i had 522
00:29:09Sub_Zero why you go back
00:29:13Diablo 750
00:29:16AliBaba its faster
00:29:20MnmlArT sta 750
00:29:22Sub_Zero !ff
00:29:27Sub_Zero go ff
00:29:30Sub_Zero its over
00:29:30WANKmaster I surrender! [1/4 of Scourge]
00:29:32MnmlArT maksimum je jebenih 522
00:29:32Sub_Zero I surrender! [2/4 of Scourge]
00:29:34MnmlArT I surrender! [3/4 of Scourge]
00:29:40Diablo i have 750 speed
00:29:47MnmlArT kako kad je max 522
00:29:53Diablo charge je 750
00:30:03WANKmaster good that you go lothars when they got lvl 3 necro
00:30:12Diablo gang troll
00:30:15DeMiaN yy
00:30:16DeMiaN got invi
00:30:17WANKmaster why
00:30:18WANKmaster u
00:30:18WANKmaster took
00:30:19MnmlArT bkb is overated
00:30:20WANKmaster that
00:30:24WANKmaster vanguarD?????????????????????
00:30:26WANKmaster FFFFFFFff
00:30:28MnmlArT take
00:30:31Diablo w8 me
00:30:57WANKmaster I surrender! [3/4 of Scourge]
00:31:04Sub_Zero go ff
00:31:05JTG.Bop I surrender! [4/4 of Scourge]
Show the full chat log