Game #4565498

Get replay
1 downloads

-11 X
-2 TS

yeW-
98% | 1858 X | 1535 TS

-31 X
-1 TS

mby_next_time
80% | 1505 X | 1397 TS

-18 X
-9 TS

karadpowaa
57% | 1359 X | 1262 TS

-47 X
-5 TS

Sub_Zero
50% | 1299 X | 1258 TS

+16 X
-4 TS

WhiteNoiZe
40% | 1153 X | 1275 TS

+36 X
+2 TS

Skinkemaden
92% | 1654 X | 1469 TS

+16 X
+2 TS

Zulu
83% | 1554 X | 1390 TS

+34 X
+1 TS

oo0OoO0oo
66% | 1385 X | 1324 TS

-2 X
+2 TS

U.Fail2Amuse.ME
64% | 1337 X | 1346 TS

+18 X
+2 TS

vutten
42% | 1118 X | 1348 TS

Chat log

00:00:00mby_next_time [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... WhiteNoiZe with 86 seconds.
00:00:05mby_next_time -ap
00:00:05Skinkemaden ap
00:00:05yeW- AP-
00:00:14karadpowaa So,invoker for me?
00:00:20Zulu rly ?+
00:00:23Zulu u are asking that ?
00:00:25karadpowaa y
00:00:27karadpowaa ?
00:00:29karadpowaa Me invoker?
00:00:30yeW- sarcasm mate?
00:00:32yeW- -clear
00:00:40yeW- a sucky one at that n yet u dont get it
00:00:42yeW- gah
00:00:44Zulu im too tired for sarcasm
00:00:56U.Fail2Amuse.ME fucking no lifers
00:01:01karadpowaa XD
00:01:01U.Fail2Amuse.ME with this b -qs
00:01:03mby_next_time -hhn
00:01:04mby_next_time -don
00:01:05mby_next_time -water red
00:01:06mby_next_time -clear
00:01:12karadpowaa Nice 5 secs delay <3 xd
00:01:14oo0OoO0oo what is sarcasm ?? is it when jew spelled jew wrong ??
00:01:25yeW- oh god
00:01:28mby_next_time nah when kurdi gets coocky from mom.
00:01:28yeW- someone shut
00:01:31yeW- this illiterate
00:01:32oo0OoO0oo _DD
00:01:33yeW- cunt
00:01:46oo0OoO0oo ive seen jew on facebook
00:01:51karadpowaa -tips
00:01:55oo0OoO0oo he dont wanna meet me irl
00:01:56mby_next_time his name is?
00:01:56yeW- ITS YEW
00:01:58oo0OoO0oo what agay
00:02:03mby_next_time he doesnt *
00:02:05oo0OoO0oo what ever jew
00:02:09yeW- who'd wanna
00:02:11yeW- meet u
00:02:12yeW- annyways
00:02:18oo0OoO0oo fag
00:02:19karadpowaa ME
00:02:20mby_next_time yoyo
00:02:25oo0OoO0oo and maybe next time is so fucking ugly
00:02:38oo0OoO0oo i understand you guys more now
00:02:43oo0OoO0oo HOOOOOOOOOOOOOW
00:02:47mby_next_time haras
00:02:59karadpowaa rofl 5 secs delay
00:03:05mby_next_time ss venom
00:03:07mby_next_time he gans mid
00:03:43yeW- re use
00:03:43yeW- courier
00:03:43yeW- sorry
00:03:43Skinkemaden BRAVO
00:03:43mby_next_time b
00:03:43mby_next_time yew
00:03:43Sub_Zero come on
00:03:43yeW- ye
00:03:43mby_next_time venom on your back
00:03:43Sub_Zero ffs
00:03:43yeW- i see brown
00:03:43oo0OoO0oo wifi !!!
00:03:45oo0OoO0oo willy
00:03:49oo0OoO0oo stik dig selv ned
00:03:59yeW- re use courier
00:04:22karadpowaa cute laggs
00:04:28mby_next_time 2 late: <
00:04:32WhiteNoiZe was oom
00:04:37mby_next_time kk sr
00:05:09yeW- ss veno
00:05:14Sub_Zero come
00:05:16karadpowaa how
00:05:30karadpowaa should i press move?
00:05:36yeW- ss iny
00:05:46karadpowaa whos iny
00:05:53karadpowaa inyour ass?
00:06:22yeW- ss tiny
00:06:25yeW- bottle
00:06:26oo0OoO0oo lesh after
00:06:26yeW- ss rune mb
00:06:36Sub_Zero naix farms
00:06:39Sub_Zero like hell
00:06:40yeW- -ma
00:06:43karadpowaa & u feed xd
00:06:44karadpowaa like hell xd
00:06:46Sub_Zero kunka does nothing
00:06:49yeW- care
00:06:53yeW- b
00:06:53yeW- tiny
00:06:58Zulu ty
00:07:00Sub_Zero muve your ass moron
00:07:02Sub_Zero kunka
00:07:10karadpowaa move it where?
00:07:13karadpowaa my buddy
00:07:17Skinkemaden gå nu bare woods
00:07:25yeW- karad suckin as usual?
00:07:26yeW- ^^
00:07:39mby_next_time cant be fucking serious
00:08:25karadpowaa ss mid
00:08:27yeW- god
00:08:27Sub_Zero fuck it
00:08:37Sub_Zero i only def now
00:08:49karadpowaa orly
00:08:50karadpowaa good morning
00:08:51karadpowaa sir
00:08:54yeW- no ulti
00:08:55Sub_Zero stfu moron
00:09:00karadpowaa telling to yellow
00:09:02yeW- k
00:09:06karadpowaa probably my fault he died again?
00:09:08karadpowaa xd
00:09:10Zulu ss
00:09:21Sub_Zero wenn naix rapes us all later you will see really
00:10:20karadpowaa laggs (
00:10:27Zulu ss
00:10:37Zulu ilu ?=
00:10:38Zulu :D
00:11:10mby_next_time ss trax
00:11:22mby_next_time care mid
00:11:43yeW- wp otp
00:11:44yeW- top
00:11:51yeW- karad stop dota pls ^^'
00:11:51karadpowaa top isnt missing
00:11:51karadpowaa xd
00:11:54yeW- u suck too much
00:11:55yeW- mate
00:12:03karadpowaa kiddin ,e?
00:12:13karadpowaa are u kidding me
00:12:19karadpowaa wtf u talk u fucking cunt noob
00:12:26Skinkemaden ty bob
00:12:35karadpowaa fucking retarded piece of shit
00:12:40yeW- just stop dota mate
00:12:46karadpowaa i rape u anytime
00:12:49karadpowaa stupid bob wanna be
00:12:53yeW- lal
00:12:54Skinkemaden PRO
00:13:06karadpowaa fucking retarded scumbag
00:13:09karadpowaa u cant be serious
00:13:16U.Fail2Amuse.ME u talking to me?
00:13:18yeW- stfu bob
00:13:18yeW- pls
00:13:22Skinkemaden y
00:13:26U.Fail2Amuse.ME wtf is ur problem
00:13:27karadpowaa why i argue
00:13:28Skinkemaden lol
00:13:29karadpowaa with lowies
00:13:29Skinkemaden wtf
00:13:56yeW- wards aa
00:14:03WhiteNoiZe money bs
00:14:31karadpowaa karads fault again
00:14:33karadpowaa that top got fed
00:14:55yeW- tower
00:15:23yeW- leav game
00:15:35yeW- lemme botp ls
00:15:47mby_next_time no xin for you then
00:16:26mby_next_time go bot
00:16:26mby_next_time yew
00:16:27mby_next_time -.
00:16:34U.Fail2Amuse.ME reg
00:16:45mby_next_time go farm
00:16:48mby_next_time when they come
00:16:57yeW- go
00:17:00yeW- wtf
00:17:17yeW- tf
00:17:18yeW- win
00:17:21yeW- f u doin
00:17:42mby_next_time fuckion stun faster but no
00:17:54mby_next_time kunka vanguard
00:17:56yeW- ye
00:17:56mby_next_time for love of god
00:17:58yeW- lowliness
00:18:00yeW- at its finest
00:18:08mby_next_time np actyually i hope we lose
00:18:23karadpowaa love when nabs like u
00:18:25karadpowaa trashtalk
00:18:25karadpowaa a lot
00:18:54mby_next_time karad
00:18:56mby_next_time you're serb
00:18:59mby_next_time witjh[] no net
00:19:02mby_next_time without skills
00:19:05karadpowaa xd
00:19:06mby_next_time why you bother even talking to me?
00:19:11karadpowaa k sryt
00:19:17mby_next_time going vanguard on kunka
00:19:21mby_next_time i understand hitler
00:19:21yeW- fun thing is he thinks he's good
00:19:23karadpowaa y sux
00:19:23mby_next_time in some way
00:19:26yeW- dude has 50% lmao
00:19:37mby_next_time cause there is no natural process of elimination
00:19:41mby_next_time for ppl like you
00:19:50karadpowaa thats right bro
00:19:50mby_next_time and there shouldbe
00:20:07WhiteNoiZe ;)
00:20:14karadpowaa well done bro
00:20:19mby_next_time as i said
00:20:22yeW- karad pls leave
00:20:23mby_next_time natural elimnation
00:20:25yeW- this is annoyin
00:20:28yeW- ur worse than lesh
00:20:39karadpowaa dudes
00:20:41karadpowaa u both know
00:20:43karadpowaa i can rape u
00:20:45karadpowaa so what's the deal
00:20:49yeW- lal
00:20:55karadpowaa yew not like i dint
00:20:56karadpowaa rape u
00:20:57karadpowaa hard
00:21:05yeW- YOU
00:21:05yeW- ARE
00:21:08yeW- 50%.
00:21:14karadpowaa i d0ont play this?
00:21:28mby_next_time dude it's no problem that you dont play
00:21:31mby_next_time you have to suck
00:21:34mby_next_time cause you already have %
00:21:39karadpowaa what %
00:21:39mby_next_time it means you played for while
00:21:39karadpowaa u had
00:21:40mby_next_time and sucked dick
00:21:42karadpowaa after 30 games
00:21:47yeW- u can have
00:21:48mby_next_time well dunno
00:21:49yeW- 80
00:21:52mby_next_time it was 1000 games ago
00:21:52yeW- with 8 games
00:22:03mby_next_time and still
00:22:06mby_next_time it doesnt expain
00:22:09mby_next_time vamnguard
00:22:10yeW- no shit
00:22:12karadpowaa dude
00:22:15karadpowaa i think i could beat
00:22:16karadpowaa 5 of u
00:22:18yeW- ^^'
00:22:22karadpowaa with just one
00:22:22karadpowaa friend
00:22:24mby_next_time good you only think with it
00:22:28yeW- he is funny
00:22:30karadpowaa & 3 biggest noobs with 10%
00:22:31mby_next_time np we can have some normal cw
00:22:35karadpowaa xd
00:22:36mby_next_time i can even play techies
00:22:37karadpowaa ur kidding me
00:22:44yeW- mate
00:22:57mby_next_time come on
00:23:07mby_next_time im not kidding you
00:23:10karadpowaa as far as u dont know me that says everything about ur dota gaming
00:23:15mby_next_time dude
00:23:16karadpowaa poor wanna be
00:23:16mby_next_time i was
00:23:17yeW- ulti
00:23:17yeW- aa
00:23:17mby_next_time playing techies
00:23:20mby_next_time normal cws
00:23:22mby_next_time so dont even try
00:23:24mby_next_time being cool
00:23:29mby_next_time fucking dl player
00:23:31mby_next_time who thinks he's best
00:23:36karadpowaa xd
00:23:38mby_next_time what you played before?
00:23:39mby_next_time dl
00:23:43mby_next_time or dotalicious?
00:23:43karadpowaa xdddd
00:23:47mby_next_time hard shit bro
00:23:51mby_next_time or serbian league
00:23:54U.Fail2Amuse.ME use these tps u little noobs
00:23:56karadpowaa xddd
00:23:56mby_next_time damn deep shit
00:23:57yeW- -ma
00:24:03Skinkemaden you died too Quick
00:24:11U.Fail2Amuse.ME i fought him like 20 sec
00:24:14U.Fail2Amuse.ME before aa
00:24:14U.Fail2Amuse.ME came
00:24:16yeW- b
00:24:16U.Fail2Amuse.ME and kileld me
00:24:22mby_next_time i wonder
00:24:27mby_next_time if you;'re freind of tobi or someone
00:24:32yeW- tobi?
00:24:33mby_next_time that you think you can beat with one friend
00:24:37mby_next_time you no know tobi?
00:24:41yeW- naruto?
00:24:43mby_next_time god you know anything about normal dota-.
00:24:44yeW- xD
00:24:49mby_next_time some normal games etc?
00:24:49U.Fail2Amuse.ME i almost killed him after he soloed me, before aa came the cunt slapped me
00:25:15Sub_Zero y kunka
00:25:16Sub_Zero go b
00:25:18Sub_Zero gj
00:25:18mby_next_time :D
00:25:21karadpowaa xddd
00:25:22mby_next_time that avoid :D
00:26:24yeW- lesh
00:26:25yeW- leave the game
00:26:35Sub_Zero you leave if you want
00:26:54yeW- AA
00:26:54yeW- ULTI
00:27:28U.Fail2Amuse.ME yes punish that bear
00:27:38yeW- blah
00:27:42yeW- 3 fuckinbobs
00:27:43yeW- cant win this
00:27:45U.Fail2Amuse.ME like auto follow me or what
00:27:48karadpowaa time to flame
00:27:50karadpowaa u died again
00:27:59mby_next_time nah time for flame is always
00:28:05yeW- ive been flamin
00:28:05yeW- u
00:28:07mby_next_time when ppl gets vanguard
00:28:08yeW- since the start
00:28:17karadpowaa sadly
00:28:24karadpowaa played only once vs u
00:28:29karadpowaa & u had 5/15 score
00:28:33yeW- lmao
00:28:36mby_next_time and you made it ofc
00:28:36karadpowaa yep
00:28:40karadpowaa want replay?
00:28:45mby_next_time i want game
00:28:49mby_next_time i get replay myself
00:28:55mby_next_time game id
00:28:56karadpowaa the game
00:28:56mby_next_time gimme
00:28:56karadpowaa u play
00:28:57mby_next_time and we can talk
00:28:58karadpowaa is 3/6
00:28:58karadpowaa score
00:29:00karadpowaa ur imba
00:29:03mby_next_time 3/5
00:29:05mby_next_time and yes i do care
00:29:06karadpowaa well donme
00:29:07oo0OoO0oo tihi
00:29:08karadpowaa stupid fuckers
00:29:08mby_next_time about my score :D
00:29:09karadpowaa u suck
00:29:10karadpowaa like hell
00:29:12karadpowaa both uof u
00:29:15mby_next_time saying kunka vanguard :D
00:29:16Skinkemaden cocksuck
00:29:19karadpowaa my vg
00:29:20mby_next_time k dude play here some more
00:29:21karadpowaa saved me
00:29:22WhiteNoiZe I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:29:25Sub_Zero !ff
00:29:26mby_next_time want to see your %
00:29:31mby_next_time after you "play more"
00:29:36yeW- dont bother mate
00:29:41karadpowaa my friend got 100% here & he's worse then me
00:29:42mby_next_time []you're not my mate
00:29:49mby_next_time nick please
00:29:52karadpowaa SapphireEyes
00:30:01mby_next_time he doesnt habve so much
00:30:03mby_next_time and btw
00:30:06mby_next_time he's fucking polish fag
00:30:13karadpowaa he suck
00:30:17mby_next_time sucks *
00:30:23mby_next_time well he can play panda
00:30:25mby_next_time it;'senoguh
00:30:29mby_next_time he doesnt get vg
00:30:31mby_next_time on kunja
00:30:33mby_next_time enough
00:31:24karadpowaa they changed
00:31:26karadpowaa lothars ?
00:31:29mby_next_time yep
00:31:37mby_next_time amulet + claymore
00:31:39mby_next_time for lothar
00:31:39karadpowaa i see
00:31:43yeW- I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:31:44mby_next_time no recipe no qut
00:31:49mby_next_time good we lose :)
00:31:56mby_next_time so next time yew
00:31:59mby_next_time before fucking game
00:32:02mby_next_time dont piss me of
00:32:10yeW- how did i piss u off XD
00:32:37mby_next_time do i rly have to remind you
00:32:38mby_next_time last game?
00:32:56mby_next_time oh no i died
00:32:58mby_next_time sad
00:34:32yeW- lol lesh?
00:34:34karadpowaa xdd
00:34:46oo0OoO0oo lol buy out :DD
00:34:55Zulu du havde hans ulti på dude
00:35:00U.Fail2Amuse.ME some lad come tanjk
00:36:32yeW- lol
00:36:36yeW- use ur lothars on him?
00:36:47mby_next_time lothar base i give
00:36:48yeW- backstab dmg
00:36:49mby_next_time so you take
00:36:50Skinkemaden HVAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
00:36:55mby_next_time vs naix bo
00:36:57Skinkemaden drow naix ?
00:37:27yeW- ye domi
00:37:32yeW- cuz u need that lifesteal
00:37:38karadpowaa u died again
00:37:40karadpowaa ah flame time
00:38:00mby_next_time da[]mn you got yew sebra boy
00:38:09yeW- hm?
00:38:11mby_next_time serbian boy.
00:38:17mby_next_time btw how you know sapphire?
00:38:20mby_next_time from bnet shit?
00:38:26yeW- dust
00:38:39karadpowaa he used to play with us for a while
00:38:46karadpowaa in some clan
00:38:48mby_next_time "us?
00:39:01mby_next_time so english shit only i got it
00:39:12mby_next_time cause you dont know polish do you.
00:39:18karadpowaa i don't
00:39:28mby_next_time blah feel lonely on that league
00:39:37mby_next_time []saphire here from time to time
00:40:00yeW- lol..
00:40:22yeW- I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:41:25mby_next_time where is gem
00:42:03mby_next_time :D
00:42:04oo0OoO0oo fuuuuuuuck
00:42:06Skinkemaden .
00:42:09oo0OoO0oo havde ikke smidt tp :DDd
00:42:14karadpowaa nice1
00:42:23oo0OoO0oo forgot to drop tp :DD
00:42:40karadpowaa yew now it's time to flame
00:42:42karadpowaa we're waiting
00:42:44mby_next_time not there tiny
00:42:47Zulu :D
00:42:59yeW- you're a funny lad mate
00:43:06Skinkemaden -apm
00:43:12oo0OoO0oo -apm
00:43:16yeW- you made the most retarded items
00:43:18yeW- and yet you talk
00:43:23karadpowaa xddd
00:43:25karadpowaa here it comes
00:43:26yeW- at least try to keep a low profile
00:43:35karadpowaa xdd
00:43:49oo0OoO0oo -ms
00:43:52mby_next_time waste ulti on 1
00:43:55mby_next_time wp
00:43:56karadpowaa who cares
00:44:05oo0OoO0oo -md
00:44:07oo0OoO0oo -ms
00:44:22karadpowaa its not waste
00:44:24karadpowaa if its on one
00:44:27karadpowaa waste is if u miss it
00:44:32mby_next_time nah it's waste
00:44:35mby_next_time if you waste rax
00:44:36mby_next_time for it
00:44:45oo0OoO0oo ahh
00:44:59karadpowaa what if i cant hit ulty otherway
00:45:01karadpowaa im noob anyway
00:45:01mby_next_time need to die :D
00:45:07oo0OoO0oo dummer mig hele tiden glemte rage :DD
00:45:08mby_next_time oh you hit that way now
00:45:12mby_next_time k if you say so
00:45:25karadpowaa ye so
00:45:31mby_next_time you said it
00:45:32mby_next_time not me
00:45:35karadpowaa true
00:45:36karadpowaa dat
00:45:45Skinkemaden kan vi fucking end
00:45:48oo0OoO0oo :DD
00:45:56oo0OoO0oo så vendt
00:46:04mby_next_time i go mid die
00:46:08mby_next_time aegis
00:46:14oo0OoO0oo vent på mig
00:46:24mby_next_time keep back aa
00:46:29Zulu come here
00:46:31Skinkemaden go as neutals
00:46:43Zulu farmiong woods guys ?
00:46:47U.Fail2Amuse.ME its 2 pushed
00:46:47mby_next_time we are base?
00:46:57Skinkemaden we are neutrals
00:46:58U.Fail2Amuse.ME if they come creep they gain cock
00:47:00mby_next_time so come
00:47:01yeW- all go
00:47:01karadpowaa they do rosh
00:47:01Skinkemaden come
00:47:02oo0OoO0oo go
00:47:02karadpowaa ofc
00:47:06mby_next_time no rosh
00:47:09karadpowaa read
00:47:10karadpowaa 1minute
00:47:33mby_next_time dude
00:47:35mby_next_time you dont know
00:47:36mby_next_time new roshan
00:47:37mby_next_time dont you?
00:47:40Zulu strong neutrals ?
00:47:41mby_next_time 6 mins for aegis
00:47:45karadpowaa i report u
00:47:45mby_next_time 10 for roshan
00:47:46karadpowaa for this
00:47:47karadpowaa BS
00:47:49mby_next_time they didnt change anything
00:47:52yeW- was tyin to kill u
00:47:53U.Fail2Amuse.ME not rly
00:47:54yeW- so they wudnt
00:47:56mby_next_time about rosh spawn time
00:47:57yeW- -clear
00:47:59karadpowaa id survive
00:47:59U.Fail2Amuse.ME we died like pack of cock cuekrs
00:48:01karadpowaa u scumbag
00:48:03karadpowaa i have lothars
00:48:07karadpowaa i report u
00:48:09Zulu we died as creeps
00:48:13mby_next_time REPORT REPORT REPORT
00:48:33mby_next_time hey yew let's endamage naix
00:48:40mby_next_time so he can pwn you with some hitw
00:48:40karadpowaa if u didnt kill me id def rax
00:48:43karadpowaa but gj game ruiner
00:48:54yeW- they have mega
00:48:55yeW- lol
00:49:04karadpowaa ye cus u killed me
00:49:08karadpowaa scumbag
00:49:09yeW- first off
00:49:11yeW- i didnt kill u
00:49:14yeW- naix did
00:49:16karadpowaa rofl
00:49:16yeW- 2nd
00:49:18yeW- silencec
00:49:22karadpowaa su nab
00:49:23yeW- doesnt disable ur lothars
00:49:25yeW- u shitnoob
00:49:33karadpowaa su boby
00:49:34mby_next_time leave him yewish
Show the full chat log