Game #4396158

Get replay
1 downloads

-2 X
-2 TS

Netukka
92% | 1607 X | 1548 TS

-30 X
-1 TS

nigulas
92% | 1632 X | 1485 TS

-47 X
-2 TS

SvK~FrE3.KiLL
84% | 1551 X | 1425 TS

-28 X
-2 TS

Kanpu3a
78% | 1428 X | 1448 TS

-51 X
-2 TS

BACKENiZER-
68% | 1391 X | 1344 TS

-7 X
+3 TS

FirstBlood
100% | 2196 X | 1646 TS

+50 X
+6 TS

Asiankid
94% | 1797 X | 1394 TS

+42 X
+1 TS

Momdsiw
72% | 1402 X | 1398 TS

+25 X
+2 TS

svents
55% | 1292 X | 1297 TS

+56 X
+38 TS

Koskenkorva-95
NEW | 1283 X | 1279 TS

Chat log

00:00:00BACKENiZER- [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... Koskenkorva-95 with 83 seconds.
00:00:19BACKENiZER- noh nigulas
00:00:19Momdsiw I CAN WARLOCK
00:00:19FirstBlood -shredder
00:00:19BACKENiZER- viimastel päevadel uudiseid ka jälgind?:D
00:00:22nigulas ei
00:00:22Netukka wl
00:00:24nigulas mida nimelt?
00:00:25Momdsiw give me cm
00:00:26BACKENiZER- vahipatiga seoses:D
00:00:31nigulas mm
00:00:31nigulas ei
00:00:33Momdsiw :<
00:00:42Netukka any sky?
00:00:45Netukka lich
00:00:45Netukka cm
00:00:46Netukka any
00:00:48Netukka fast
00:00:49Netukka speak
00:00:50SvK~FrE3.KiLL no
00:01:02BACKENiZER- mingeid miljonärivõsukesi kiusati nö, said teeniskohustustest vabaks ja kohtusse:D
00:01:03FirstBlood cm
00:01:04FirstBlood with me
00:01:05FirstBlood ?
00:01:07Netukka go mid if u wish
00:01:08Netukka nigu
00:01:11Koskenkorva-95 cm is with me
00:01:11nigulas :D:D
00:01:12Koskenkorva-95 sorry
00:01:14Momdsiw im with koskenkorva
00:01:14Koskenkorva-95 we lan
00:01:15nigulas hah
00:01:20svents i can
00:01:21Momdsiw he goes centa
00:01:23Koskenkorva-95 svents lich
00:01:23Koskenkorva-95 :D
00:01:25svents take dazzle first
00:01:27BACKENiZER- kaeviku kaevamine nende jaoks haua kaevamine
00:01:31BACKENiZER- krdi 2piidrit irw
00:01:44Netukka get chen
00:01:47Netukka or dazzle
00:01:48Netukka lich
00:01:50Koskenkorva-95 svents can u chicken?
00:01:54svents fck
00:01:54nigulas võta lich
00:01:55svents bought
00:01:56nigulas dazzle
00:01:57svents it fu
00:01:57Netukka lich picked
00:02:02Koskenkorva-95 gj
00:02:03Netukka take dazzle
00:02:03Koskenkorva-95 thx man
00:02:04BACKENiZER- magnus maybe
00:02:04Netukka or chen
00:02:05Koskenkorva-95 love yua
00:02:06Netukka or manug
00:02:09svents fu
00:02:11svents u upgrade
00:02:13svents or banned
00:02:14Asiankid ^^
00:02:17Asiankid share
00:02:18Asiankid boy
00:02:20Netukka tiny sky
00:02:21FirstBlood lich skill
00:02:21Netukka top
00:02:22Asiankid ty
00:02:23FirstBlood nova
00:02:26FirstBlood and we can try fb
00:02:30Netukka ,,,
00:02:31Netukka u aint
00:02:32Netukka gonna farm
00:02:33Netukka here
00:02:33Asiankid to late
00:02:37FirstBlood np
00:02:39svents took ritual already :(
00:02:41FirstBlood so lvl 2 :D
00:02:44svents ok
00:02:48Kanpu3a share chik
00:02:50Netukka share
00:02:50SvK~FrE3.KiLL question
00:02:52Kanpu3a gay
00:02:53Netukka ?
00:02:55SvK~FrE3.KiLL can i toss yrunero
00:02:58SvK~FrE3.KiLL in omnislash?
00:02:59nigulas while spin?
00:03:03nigulas yes
00:03:04nigulas u can
00:03:06nigulas with both
00:03:09SvK~FrE3.KiLL y
00:03:13Netukka cm cent
00:03:14nigulas its same as
00:03:14Netukka top
00:03:15nigulas u can
00:03:16nigulas hook
00:03:18Netukka warded
00:03:18nigulas while omni
00:03:18Netukka pull
00:03:22nigulas backen
00:03:23nigulas share
00:03:31Koskenkorva-95 u got rot?
00:03:32Koskenkorva-95 i come
00:03:33Koskenkorva-95 invis
00:04:01Koskenkorva-95 gj
00:04:01nigulas fucking invi
00:04:03Asiankid gjh
00:04:14svents bad:(
00:04:19Netukka ...
00:04:25svents i pull?
00:05:50svents i pull
00:05:52svents ok ?
00:05:53FirstBlood k
00:07:15Netukka ..
00:07:23Netukka ge tur ulti
00:07:24Netukka aa
00:07:25Netukka :D
00:07:26Netukka faster
00:07:34nigulas ssmid
00:07:38Momdsiw how come jugger no frags :<
00:07:42Koskenkorva-95 :D
00:07:47Netukka cm ss
00:07:48Netukka bot
00:08:10Netukka cm still ss bot
00:08:41Kanpu3a full mana
00:08:42Kanpu3a use
00:08:53Kanpu3a )
00:08:55SvK~FrE3.KiLL for unusefull harras?
00:09:10svents ss2
00:09:16nigulas -...?
00:09:52Koskenkorva-95 aa bot
00:10:08Kanpu3a pfff
00:10:19Kanpu3a gj timy
00:10:30FirstBlood lol
00:10:30Netukka ss
00:10:31SvK~FrE3.KiLL lol?
00:10:34SvK~FrE3.KiLL what i could
00:10:34SvK~FrE3.KiLL vs
00:10:34Kanpu3a ofc lol
00:10:35svents :d
00:10:40FirstBlood im carry not you
00:10:42Kanpu3a u have full man
00:10:47Kanpu3a gl
00:10:53nigulas go stun
00:11:11SvK~FrE3.KiLL y
00:11:15SvK~FrE3.KiLL go forest
00:11:20Kanpu3a hahaha
00:11:23Kanpu3a su
00:11:29Kanpu3a )))
00:11:34Kanpu3a u fanny
00:11:37Kanpu3a )
00:11:39Kanpu3a oops
00:11:53nigulas care hook
00:11:53Kanpu3a gl tiny
00:12:46Netukka can u do something tiny sky
00:13:04Koskenkorva-95 AHAHAHA
00:13:08Kanpu3a LOL
00:13:11Netukka dont go mid
00:13:13Netukka go bot
00:13:14Netukka roam
00:13:26Koskenkorva-95 :D:D:D
00:13:27FirstBlood :D
00:13:27Koskenkorva-95 :D:D:D:DD:
00:13:45nigulas nothing to do
00:13:46nigulas when
00:13:47nigulas sky is farming
00:13:48nigulas woods
00:13:54Koskenkorva-95 ?
00:13:54Kanpu3a )
00:14:13SvK~FrE3.KiLL lich inc mid
00:14:37Netukka b
00:14:39SvK~FrE3.KiLL that
00:14:41SvK~FrE3.KiLL bot feed
00:14:41SvK~FrE3.KiLL ff
00:14:46Netukka u can go
00:14:48Netukka vs cm
00:14:49Netukka cent
00:14:54SvK~FrE3.KiLL u said
00:14:55SvK~FrE3.KiLL lanes
00:16:11Kanpu3a LOL
00:16:16SvK~FrE3.KiLL no mana
00:16:16Kanpu3a hook x2
00:16:28Kanpu3a hhahahaha
00:17:31Kanpu3a hihihihih
00:17:36Kanpu3a )))
00:17:48Kanpu3a gj backenizer
00:17:55Kanpu3a autolooser
00:18:12Asiankid -at
00:18:34Asiankid b
00:18:59Kanpu3a oh u fucking noobs
00:19:05Kanpu3a tanks)))
00:19:11Kanpu3a pussy
00:19:23Kanpu3a 5 lvl
00:19:34Asiankid -at
00:19:35Asiankid -t
00:19:36Asiankid -st
00:19:37Koskenkorva-95 :D:D
00:19:49Kanpu3a )
00:19:57Kanpu3a gj
00:20:31Kanpu3a )
00:20:35svents sry :(
00:20:37Asiankid np
00:20:45Momdsiw buhaha asiankid got assist
00:21:06svents got meka
00:21:36Kanpu3a thx
00:21:53Kanpu3a u fucking noobs
00:21:56Kanpu3a hahahaha
00:22:03Momdsiw momdsiw saves the day
00:22:05SvK~FrE3.KiLL i toss u
00:22:11SvK~FrE3.KiLL go ulti
00:22:29Kanpu3a had never seen such persons with disabilities
00:22:50Momdsiw WARD?
00:23:54nigulas meanwhile
00:23:54Netukka me farm top
00:23:56nigulas in mexico
00:23:57nigulas at top
00:24:07nigulas shoot ward..
00:24:30Netukka :D
00:24:41Kanpu3a )
00:24:43Kanpu3a tiny
00:24:53Kanpu3a fullmanaplayer
00:24:57svents ahhahaha
00:25:06svents worth it?:D
00:25:07SvK~FrE3.KiLL more flame
00:25:09SvK~FrE3.KiLL nope
00:25:09Kanpu3a )
00:25:26Koskenkorva-95 HOW BAD PUDGE
00:25:29Momdsiw your hooks kinda suck :D
00:25:41Asiankid coz its gg
00:25:42Asiankid game
00:25:47Asiankid i can play so abd
00:26:49Netukka sky
00:26:49svents lol
00:26:53Kanpu3a m?
00:26:54Netukka have u used
00:26:54Netukka sile
00:26:55Netukka once
00:26:56Netukka in this game
00:26:59Kanpu3a never
00:27:41Asiankid -st
00:28:18Kanpu3a hihihihih
00:28:32Kanpu3a hahahaha
00:28:36Kanpu3a backnizer
00:28:41Kanpu3a gj
00:28:43Kanpu3a I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:29:02Koskenkorva-95 :D
00:30:11Kanpu3a die
00:30:12Kanpu3a whore
00:30:26SvK~FrE3.KiLL rylai inc
00:30:37SvK~FrE3.KiLL come
00:30:38SvK~FrE3.KiLL weaver
00:31:32SvK~FrE3.KiLL yeah
00:31:33SvK~FrE3.KiLL farm
00:31:36Kanpu3a lol
00:31:38Kanpu3a ofc
00:31:39Kanpu3a farm
00:31:41Kanpu3a idiot
00:31:45Kanpu3a fullman
00:31:52svents fu
00:32:27Kanpu3a )
00:32:29Kanpu3a easy
00:33:02Netukka :DDD
00:33:03Netukka messer
00:33:05Koskenkorva-95 Our captain wasnt so stronk imo :(
00:33:10Netukka sky bought
00:33:11Netukka messer
00:33:19Kanpu3a hi hi
00:34:12nigulas gem
00:34:12nigulas cent
00:34:15Momdsiw ei aina mua :<
00:34:18Netukka :)
00:34:25Netukka kostan vaa
00:34:26Netukka alun
00:34:27Momdsiw cm liika heikko :D
00:34:28Netukka homo
00:34:28Koskenkorva-95 :D:DD
00:34:29Momdsiw kosta centalle
00:34:33Netukka ei se kuole
00:34:36Momdsiw :D
00:35:03svents oh u gem
00:35:04svents omgh
00:35:05svents lol
00:35:05Asiankid go finish
00:35:06Koskenkorva-95 y.
00:35:07Asiankid this shit
00:35:11svents didnt know:D
00:37:00Kanpu3a 0-15
00:37:02Kanpu3a whore
00:37:05Kanpu3a )
00:37:23nigulas ty tiny
00:37:26nigulas I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:37:26Asiankid -st
00:37:27Kanpu3a np
00:37:28SvK~FrE3.KiLL I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:37:28Koskenkorva-95 heal ward?
00:37:31nigulas go ff
00:37:33Netukka I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:37:34Kanpu3a lol
00:37:36Kanpu3a fu!
00:37:36BACKENiZER- id rather be every single game 0-20 than russian
00:37:37SvK~FrE3.KiLL retards in team
00:37:42Kanpu3a ))))
00:37:45FirstBlood its win game
00:37:45BACKENiZER- I surrender! [5/5 of Sentinel]
00:37:49FirstBlood you dont need heal ward
Show the full chat log