Game #4389417

Get replay
2 downloads

-20 X
-3 TS

Lafrenzz
91% | 1681 X | 1417 TS

-38 X
-4 TS

Lynge
84% | 1553 X | 1430 TS

+25 X
-3 TS

Affliction
69% | 1363 X | 1380 TS

+1 X
-2 TS

VVindoWz
59% | 1321 X | 1316 TS

-21 X
-55 TS

ElectricMoves
NEW | 999 X | 1051 TS

+3 X
+3 TS

KredeC
89% | 1649 X | 1415 TS

+26 X
+3 TS

mby_next_time
74% | 1433 X | 1391 TS

+56 X
+3 TS

Aleks875
57% | 1270 X | 1353 TS

-4 X
+4 TS

0Xxo0_o
49% | 1298 X | 1250 TS

-24 X
+11 TS

Ch.Bro
40% | 1200 X | 1235 TS

Chat log

00:00:00Lynge [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... KredeC with 66 seconds.
00:00:06mby_next_time clock wr jugger
00:00:08Affliction brb poop
00:00:130Xxo0_o mort tuzkar storm
00:00:17Aleks875 me seeker
00:00:18Aleks875 dont take carry
00:00:22Aleks875 more
00:00:22mby_next_time kreder want to go mid?
00:00:26mby_next_time []or can i
00:00:30Ch.Bro chen ursa kunka
00:00:370Xxo0_o kunka ?
00:00:38Aleks875 take me ursa
00:00:390Xxo0_o swap ?
00:00:41Aleks875 i make u win
00:00:49Aleks875 i have seeker dk and thrall
00:00:50mby_next_time kredec
00:00:51Lafrenzz krobe
00:00:53Ch.Bro thrall
00:00:53Lafrenzz u are back ?
00:00:55mby_next_time do you want to go mid
00:01:00Aleks875 wanna
00:01:01Lafrenzz bane bone skeleton king
00:01:02mby_next_time come on answer today.
00:01:04Ch.Bro -swapall
00:01:05Aleks875 -swap
00:01:09Aleks875 -swap 5
00:01:11Lafrenzz what u got electrick
00:01:170Xxo0_o dazle swap ?M
00:01:20Aleks875 me and dazzle up
00:01:200Xxo0_o morf tuzkar stom
00:01:21KredeC u got?
00:01:23ElectricMoves ezalor pit lord sk
00:01:23Aleks875 ok?
00:01:28ElectricMoves TB*
00:01:33ElectricMoves not sk ,, tb
00:01:340Xxo0_o hm ?
00:01:34Aleks875 dazzle come up
00:01:40KredeC y
00:01:410Xxo0_o ????????
00:01:43KredeC thrall mid
00:01:45mby_next_time lol lafrenzz lame
00:01:46mby_next_time me mid.
00:01:52Lafrenzz why :p
00:01:53KredeC yy
00:01:55KredeC rest btym
00:01:56mby_next_time cause bone ?:DDD
00:02:02Lynge la-noob
00:02:02Lafrenzz u afraid ?
00:02:02KredeC we go for fb`?
00:02:05mby_next_time ofc
00:02:07KredeC go block
00:02:14Affliction /fsp
00:02:20Affliction -water 0 0 0
00:02:20Affliction -ii
00:02:21Affliction -don
00:02:23mby_next_time leave rune?:d
00:02:23Affliction -hhn
00:02:29KredeC going for fbn
00:02:31KredeC sry
00:02:34mby_next_time w/e
00:03:01KredeC god u slow
00:03:18ElectricMoves -clear
00:03:32KredeC god i cant believe u messed that up
00:04:08ElectricMoves miss ursa
00:04:14ElectricMoves re
00:04:43Lafrenzz ss
00:05:09Affliction b
00:05:10Affliction b
00:05:10Affliction b
00:05:11Affliction b
00:05:11Affliction b
00:05:11Affliction b
00:05:11Affliction b
00:05:12Affliction b
00:05:12Affliction b
00:05:19ElectricMoves ?
00:05:20Ch.Bro b
00:05:20Affliction urza have boots
00:05:29Affliction we dont and he rapes
00:05:35KredeC ss
00:05:37ElectricMoves i have T
00:05:41Lynge FUCKIN G CHICKIONG?
00:05:49KredeC go after wave
00:05:56KredeC come
00:05:58KredeC i salvbe
00:06:00ElectricMoves ss
00:06:25KredeC u aer such a jioke
00:06:34Lynge PIT ?
00:06:37Lynge CHICK ?
00:06:45ElectricMoves I need soul ring first
00:06:48Lynge fu
00:06:50Lynge ban inc
00:06:51ElectricMoves ok
00:07:25Ch.Bro b
00:07:34ElectricMoves miss ursa
00:08:06Ch.Bro no skill?
00:08:07Ch.Bro zzz
00:08:09Ch.Bro wtf
00:08:120Xxo0_o i dont see
00:08:13Affliction buy chicken
00:08:130Xxo0_o ...
00:08:16Affliction i share it
00:08:20Ch.Bro just out that skill
00:08:26ElectricMoves -clear
00:08:27Ch.Bro then can c
00:08:34Ch.Bro out from far
00:09:02KredeC gogo
00:09:17KredeC go
00:09:23ElectricMoves miss
00:09:250Xxo0_o w8
00:09:42KredeC come tusk
00:09:55VVindoWz buy chicken pit
00:09:59Affliction he have
00:09:59ElectricMoves ...
00:10:02VVindoWz sry
00:10:20KredeC gogo
00:10:430Xxo0_o wtf
00:10:460Xxo0_o omggggggggggggggggggggg
00:10:50ElectricMoves ulti spectre
00:10:53KredeC glimps!
00:10:53ElectricMoves ursa one hit
00:11:05KredeC idiot
00:11:18mby_next_time go
00:11:21ElectricMoves b
00:11:24Lynge ss 56
00:11:25VVindoWz thats one hit?
00:11:26Lynge 4
00:11:31VVindoWz u fucking tard
00:11:36Aleks875 welcome to wood
00:11:37Aleks875 XD
00:11:42KredeC come get doom
00:12:48ElectricMoves -clear
00:12:55KredeC any1
00:12:59Lafrenzz midtower
00:12:59mby_next_time STOP FARMING TUSK
00:13:00mby_next_time GO GANGS
00:13:04KredeC come guys
00:13:08KredeC now
00:13:09mby_next_time ff
00:13:140Xxo0_o need mana boots
00:13:21Lynge bot
00:13:24Lynge to
00:13:57KredeC guys they push mid and 1 joins me
00:13:57KredeC wtf
00:14:05KredeC and no phases before lothars
00:14:08KredeC is soooo fail
00:14:14ElectricMoves -clear
00:14:27KredeC come
00:14:27mby_next_time oom
00:14:31KredeC come
00:14:34ElectricMoves b
00:14:36KredeC omg
00:14:39KredeC just go ffs
00:14:44KredeC ff
00:15:18Lafrenzz KROBE
00:15:25Lafrenzz WHY THE FUCK U DONT SILENCE DAZZLE
00:15:38Affliction BUCAUSE I DONT HAVE !
00:15:49Affliction REALLY HELPS CAPSLOCK
00:16:10mby_next_time ball
00:16:12KredeC got dust
00:16:26KredeC smoke
00:16:27KredeC come
00:16:28ElectricMoves wtf
00:16:40ElectricMoves spectre why
00:16:46ElectricMoves nvm
00:17:08Lafrenzz WTF PIT
00:17:21ElectricMoves WTF SPECTRE NOT PIT
00:17:34KredeC come got dust
00:17:38KredeC any?
00:17:41Aleks875 me solo
00:17:42KredeC i got imba slow
00:18:10KredeC god u are horrorbad
00:18:23KredeC ursa
00:18:30mby_next_time KK
00:18:31mby_next_time KK
00:18:31mby_next_time KK
00:18:32KredeC well its not max range
00:18:35Lafrenzz kk
00:18:37KredeC thats not how u skill
00:18:46mby_next_time it's aleks
00:18:48mby_next_time get used to it
00:18:50ElectricMoves URSA LOTHAR CARE
00:19:01mby_next_time he plays one good game a year
00:19:02Lynge really
00:19:06ElectricMoves no
00:19:09Lynge fu cunt
00:19:12Lynge u are ban re7
00:19:13Lynge reQ
00:19:17KredeC come
00:19:23KredeC PLEASE!
00:19:43ElectricMoves def
00:19:44Lynge gather
00:19:44ElectricMoves ?
00:19:45Lynge and go
00:19:47Lynge go
00:19:50Lynge gather
00:19:51Lynge go
00:20:18ElectricMoves -clear
00:20:23KredeC nice game
00:20:25Aleks875 imba move
00:20:28KredeC u suck
00:20:300Xxo0_o look on fucking yurn
00:20:51KredeC he's not the sucky one
00:20:52Lynge b mid
00:20:52KredeC truse me
00:20:53VVindoWz jugger comming
00:21:06ElectricMoves -clear
00:21:08Affliction ficking phone
00:21:09Affliction :D
00:21:09KredeC any?
00:21:12Aleks875 me solo
00:21:14KredeC w8 me!
00:21:16KredeC got dust
00:21:31KredeC ez
00:21:440Xxo0_o go rosh urza
00:21:48KredeC y
00:21:57ElectricMoves i gem ?
00:21:58KredeC juh
00:21:59KredeC jug
00:22:04mby_next_time im waiting
00:22:06KredeC dd ursa
00:22:10ElectricMoves we need gem ??
00:22:13ElectricMoves or i buy dust ?
00:22:150Xxo0_o w8 me
00:22:25Affliction dust
00:22:44mby_next_time mine
00:22:44KredeC ursa ffs
00:22:51KredeC lets go rosh?
00:23:10ElectricMoves ursa
00:23:13KredeC b
00:23:22Lynge GJ
00:23:22Lynge GJ
00:23:23Lynge gj
00:23:25Lynge fucking noob
00:23:25mby_next_time anyone gonna help me?
00:23:260Xxo0_o :D
00:23:30KredeC y
00:23:32Affliction who ?
00:23:34Lynge really tard
00:23:38Lynge pit
00:23:39mby_next_time come here
00:23:41Affliction why ?
00:23:48Lynge forget
00:23:55KredeC omg
00:23:55mby_next_time GTRAVE
00:23:57Lynge GOO
00:23:57mby_next_time YOU STUPID
00:23:57Lynge GO
00:23:57mby_next_time FAG
00:23:58Lynge GO
00:23:58mby_next_time FF
00:23:58Lynge FAST
00:23:58ElectricMoves go
00:23:59mby_next_time FF
00:23:59mby_next_time FFF
00:24:00mby_next_time FF
00:24:03KredeC didnt think u wan
00:24:09mby_next_time ff
00:24:12mby_next_time i go perma woods now
00:24:24mby_next_time you just lost the mega opportunity for me
00:24:26KredeC ursa
00:24:37ElectricMoves -clear
00:24:54ElectricMoves ffs why not urs
00:24:55ElectricMoves a
00:24:55mby_next_time go die dazzle
00:24:57mby_next_time good
00:25:00ElectricMoves hes out of mana
00:25:01KredeC GLIMPSE!
00:25:11mby_next_time GRAVE
00:25:12mby_next_time fag
00:25:200Xxo0_o low hp
00:25:29KredeC this is soo over
00:25:34mby_next_time thanks to you.
00:25:36KredeC ursa retarded
00:25:40KredeC rosh sooo low
00:25:47ElectricMoves -clear
00:25:47mby_next_time :))
00:25:48KredeC gg
00:25:50mby_next_time gg to you
00:25:510Xxo0_o urza
00:25:530Xxo0_o ure
00:25:540Xxo0_o dick
00:25:54KredeC ursa u lost it
00:26:00mby_next_time you did dazzle you did.
00:26:00KredeC u suck soooo hard
00:26:03Lynge MY
00:26:08KredeC by not graving at rosh?
00:26:12mby_next_time ofc
00:26:20KredeC lol
00:26:22mby_next_time would have money /agha
00:26:25mby_next_time would pwn the,m
00:26:26KredeC 2 ppl was inc
00:26:29KredeC lol
00:26:40ElectricMoves -clear
00:27:01ElectricMoves -clear
00:27:15ElectricMoves i buy gem who takes ?
00:27:19Lynge no
00:27:20Lynge dont
00:27:25Lynge loose it to fat
00:27:26Lynge fast
00:27:32Lafrenzz dont buy gem
00:27:33ElectricMoves bone can run
00:27:35Lafrenzz they will counter me
00:27:35KredeC y
00:27:36ElectricMoves ok
00:27:47KredeC twr
00:27:54KredeC twr
00:28:16KredeC next twr
00:28:16mby_next_time wtf luci.
00:28:22ElectricMoves -clear
00:28:46ElectricMoves ursa
00:28:47ElectricMoves b
00:28:48ElectricMoves b
00:29:30KredeC can we gang and push?
00:29:37Affliction SCumbag doom: Flames other.... STIL SUCKS !
00:29:43KredeC please teamæ
00:29:46KredeC lets win this
00:29:50mby_next_time for what
00:29:53Lynge What are u talking about rambo?
00:29:55KredeC for what?=
00:29:59ElectricMoves -clear
00:30:13KredeC gang?=
00:30:17KredeC gather
00:30:25KredeC no?
00:30:300Xxo0_o ou ya
00:30:32ElectricMoves b
00:31:03ElectricMoves -clear
00:31:12KredeC et mid twr
00:31:29Affliction bone
00:31:37ElectricMoves -clear
00:31:39Lynge WP
00:31:41Affliction sell treads and get one more ring
00:32:03KredeC sry
00:32:05KredeC so slow
00:32:18Ch.Bro he sure aim me
00:32:52KredeC jug7
00:33:08KredeC wanna join us if i buy gem?
00:33:20ElectricMoves !ff
00:33:21mby_next_time dont give a shit
00:33:25KredeC k
00:33:29KredeC lets go to jug thebn
00:33:30Affliction cant you tards make a ghost ?
00:33:34Affliction and its gg
00:33:35KredeC all
00:33:46KredeC come to btm
00:34:06ElectricMoves hard ?
00:34:13Lynge stfu
00:34:27KredeC let take top juggeR?
00:34:58Lynge need to gather .....
00:34:58KredeC come on jugger
00:35:03Lynge like them
00:35:04mby_next_time buying.
00:35:07KredeC kk
00:35:20Affliction orchrid look @ recepi
00:35:47Affliction 2. oblivion staff and recipe
00:36:14Lafrenzz dont die 1by1
00:36:31KredeC gem
00:36:47Lynge Wave and tuskarr Would be dead
00:37:12Lafrenzz I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:37:21ElectricMoves I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:37:22mby_next_time gg.
00:37:27Lynge I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:37:40mby_next_time next time
00:37:45mby_next_time just give me that damn gravce
00:37:49mby_next_time cause you prolonged it
00:38:02KredeC gather and end
00:38:10KredeC yy
00:38:12KredeC :D
00:38:16mby_next_time let me bot rune
00:38:17KredeC neverplay this guy :D
00:38:21KredeC -ms
00:38:27KredeC come
00:39:30Ch.Bro =.=
00:39:35mby_next_time to me ursa fag
00:39:36mby_next_time -.-
00:40:01Lynge I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:40:10Affliction you waste gold retard
00:40:12Affliction they have gem
00:40:15KredeC all btm?=
00:40:170Xxo0_o y
00:40:26KredeC guess not _D
00:40:45ElectricMoves -clear
00:41:04ElectricMoves aegis
00:41:130Xxo0_o go bot omg
00:41:160Xxo0_o liste cap
00:41:42VVindoWz I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:41:55Lynge it hurts dieing to such a noob as ursa
00:42:02mby_next_time it's aleks.
00:42:05Lafrenzz I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:42:06mby_next_time :))
00:42:07Lynge he sucks
00:42:12mby_next_time ofc
00:42:22Ch.Bro =.=
00:42:31ElectricMoves dead
00:43:02Lynge ff it ?
00:43:03Lynge ffs
00:43:04Lynge krob
00:43:18Lynge krob
00:43:18ElectricMoves -clear
00:43:19Lynge cmon
00:43:22Lynge time Waste
00:43:28Lynge just more -X
00:43:30Affliction have plenty of time
00:43:35Affliction not for me
00:43:36KredeC end?
00:43:42mby_next_time aleks haveing fun
00:43:42KredeC or dick around?
00:43:46KredeC y :D
00:43:47Aleks875 y
00:43:53Lynge tard
00:43:54Lynge really
00:43:56Lynge big 1
00:44:07Lynge can u end fast plz
00:44:31KredeC throne it
00:45:19Lynge END
00:45:20Lynge FFS
00:45:22Lynge tards
00:45:28mby_next_time rofl
00:45:32mby_next_time hate hate hate
Show the full chat log