Game #4296185

Get replay
1 downloads

-17 X
-4 TS

Homeostat0000
96% | 1820 X | 1476 TS

-41 X
-5 TS

SvK~FrE3.KiLL
77% | 1452 X | 1399 TS

-24 X
-2 TS

coolass
70% | 1351 X | 1409 TS

-51 X
-3 TS

AbdA
52% | 1220 X | 1341 TS

-30 X
-35 TS

magenta
NEW | 1007 X | 1067 TS

+10 X
+6 TS

Domess
79% | 1479 X | 1413 TS

+42 X
+2 TS

marsbar2k
69% | 1331 X | 1418 TS

+35 X
+2 TS

Zulu
63% | 1301 X | 1370 TS

+20 X
+3 TS

Astrocreep
62% | 1333 X | 1332 TS

+65 X
+3 TS

vaityl
60% | 1292 X | 1351 TS

Chat log

00:00:04Homeostat0000 -rd
00:00:13magenta mortu zober
00:00:18Domess rd
00:00:18Homeostat0000 rdy pink?
00:00:18Domess sure
00:00:18SvK~FrE3.KiLL -clear
00:00:18Homeostat0000 i ban naga siren
00:00:18Homeostat0000 naga
00:00:19marsbar2k get sk for me
00:00:19Domess i ban
00:00:22Domess rubick
00:00:24SvK~FrE3.KiLL am
00:00:25Domess i ban rubick
00:00:25SvK~FrE3.KiLL for me?
00:00:34Homeostat0000 i am bottom lane
00:00:35marsbar2k RUBICK NAGASIKEN banned
00:00:36Domess sk ?
00:00:38Homeostat0000 with 1 supporter
00:00:40Domess k
00:00:41Homeostat0000 can som1 support me
00:00:45vaityl am?
00:00:47AbdA i can
00:00:50AbdA with aa
00:00:54Homeostat0000 yes
00:00:57Homeostat0000 pick aa pls
00:00:59vaityl ffs
00:01:00Homeostat0000 WHAT
00:01:00Domess lol what a shit hero i picked :D
00:01:01Zulu :D:D:
00:01:01marsbar2k lols
00:01:01AbdA stop carry
00:01:05marsbar2k MOar agi
00:01:07Homeostat0000 what the fuck
00:01:09Zulu go pl next
00:01:14AbdA im leaving this
00:01:17Domess i cant quelling blade ?
00:01:18Domess what a shit
00:01:26Domess take it
00:01:28Domess so if u can
00:01:29Domess guys
00:01:33AbdA there is magnus nerub and so on and people that shit
00:01:33Domess lol
00:01:36Zulu cant
00:01:36Domess thx to me :p
00:01:39Homeostat0000 its impossible
00:01:45Homeostat0000 wehn i can carry all game without their shit
00:01:49Homeostat0000 they decide to play it
00:01:50AbdA 1 range
00:01:51Astrocreep who bought quelling?
00:01:54marsbar2k lol noob
00:01:55marsbar2k :D
00:01:59Domess int
00:01:59Domess hero
00:02:02Domess int
00:02:05SvK~FrE3.KiLL well, i didnt want to play vs am
00:02:08magenta ?
00:02:08Homeostat0000 courier
00:02:10Homeostat0000 get a courier
00:02:11magenta sure
00:02:12marsbar2k lanes nubles :D
00:02:25magenta forgot
00:02:26SvK~FrE3.KiLL ten
00:02:26magenta -.-
00:02:29SvK~FrE3.KiLL čo je s tebu na linke
00:02:30SvK~FrE3.KiLL je
00:02:31SvK~FrE3.KiLL ehm
00:02:32SvK~FrE3.KiLL :D
00:02:33Zulu lanes ?
00:02:35SvK~FrE3.KiLL ber šetko čo sa d?
00:02:39SvK~FrE3.KiLL nenehaj mu nič
00:02:39Homeostat0000 aa pull please
00:02:40AbdA am, paper hero
00:02:44AbdA y :)
00:02:45Homeostat0000 first wave that is possible
00:02:48AbdA if they dont ward
00:02:51Homeostat0000 come
00:02:53Homeostat0000 and dont let them
00:02:55Astrocreep i pull
00:02:57Homeostat0000 dont wait at creeps
00:02:59Homeostat0000 its for noobs
00:02:59AbdA who block ?
00:03:00Homeostat0000 come
00:03:01Domess ok
00:03:02Homeostat0000 block..
00:03:06Homeostat0000 forget this thing
00:03:10Homeostat0000 its some noob legend
00:04:08AbdA xD
00:04:14Homeostat0000 pull.
00:04:31magenta miss
00:04:51magenta re
00:05:12Homeostat0000 go
00:05:14Homeostat0000 harass
00:06:05Homeostat0000 HIT
00:06:06Homeostat0000 ..
00:06:13AbdA too far away
00:06:32Homeostat0000 max harass
00:06:37Domess go ?
00:06:39Homeostat0000 or pull
00:06:40Homeostat0000 u choose
00:06:50Astrocreep ok
00:08:05Domess b
00:08:13Zulu ss 1
00:08:39magenta miss
00:08:39Astrocreep rune bot
00:08:39Astrocreep i think
00:08:39magenta no jasne
00:08:39Domess drairi
00:08:39vaityl ffs
00:08:39Domess omg!!
00:08:39Homeostat0000 the fuck with him
00:08:39Domess why ?
00:08:39vaityl leavr
00:08:39Zulu always like this
00:08:39Astrocreep he got nice farm
00:08:39Astrocreep mid
00:08:39Zulu in gc
00:08:39Homeostat0000 well thats it
00:08:39Homeostat0000 stupid rules
00:08:39Domess WASTE OF TIME!!
00:08:39AbdA y
00:08:39AbdA it should be bannable
00:08:39vaityl 0 farm
00:08:39AbdA i now
00:08:39AbdA know
00:08:39Domess cmon magina lol
00:08:39Zulu well. 20cs 1 kill and 1 assist. u were gonna loose :)
00:08:40Domess :p
00:08:41Domess :D
00:08:42SvK~FrE3.KiLL pff
00:08:43SvK~FrE3.KiLL vid?m
00:08:43SvK~FrE3.KiLL chat
00:08:49magenta ti mrda?: D
00:08:53magenta 100 hodinovy lag :D
00:08:55Domess hes here :D
00:08:55SvK~FrE3.KiLL nwm
00:08:57SvK~FrE3.KiLL čo to bolo
00:08:58SvK~FrE3.KiLL sry
00:09:01SvK~FrE3.KiLL dunno
00:09:07Domess np
00:09:14magenta jasne np
00:09:16magenta plakali
00:09:19magenta chceli ban pre teba
00:09:23magenta halvne slard
00:09:31SvK~FrE3.KiLL za to
00:09:33SvK~FrE3.KiLL sa ban ned?va
00:09:34Homeostat0000 leme finish some gold and i rosh
00:09:38Homeostat0000 get xp aa
00:09:43magenta miss
00:09:43Homeostat0000 u are in good range shouldnt die
00:10:17Zulu ss ursa
00:10:25Domess :D
00:10:32Domess lol 5 hp
00:10:35magenta thx
00:10:49SvK~FrE3.KiLL aa
00:10:50SvK~FrE3.KiLL go mid
00:10:51AbdA ss bot
00:10:54SvK~FrE3.KiLL pff
00:11:14Zulu rune top
00:11:28Astrocreep u?
00:11:31Domess take
00:11:33Domess dont need
00:11:43magenta ss2
00:11:45Astrocreep ss
00:11:56Domess :)
00:12:09magenta mort
00:12:10magenta cs?
00:12:13coolass 81
00:12:16coolass thirty
00:12:17Homeostat0000 up chicjk pls
00:12:20Homeostat0000 som1 up
00:12:25Domess i ulty
00:12:26Domess :)
00:12:29Domess mortred
00:12:38SvK~FrE3.KiLL aa
00:12:39SvK~FrE3.KiLL go mid
00:12:40SvK~FrE3.KiLL i go bot
00:12:51AbdA u fail mid and give it to me ?
00:13:00SvK~FrE3.KiLL i didnt want to be mid
00:13:02SvK~FrE3.KiLL but i had to
00:13:10SvK~FrE3.KiLL and u failing bot
00:13:16SvK~FrE3.KiLL ss
00:13:18coolass :D
00:13:18coolass :D
00:13:19Domess :)
00:13:19coolass :D
00:13:19Homeostat0000 wp team
00:13:28Domess nice
00:13:28coolass forgot
00:13:29coolass the ulti
00:13:31coolass shiat
00:14:06Zulu sec
00:14:23magenta have freeffarm
00:14:33SvK~FrE3.KiLL get mid
00:14:34SvK~FrE3.KiLL nerub
00:14:57SvK~FrE3.KiLL stun
00:15:22SvK~FrE3.KiLL b
00:15:38Homeostat0000 mort
00:15:43Homeostat0000 can u slow him when i come?
00:15:45coolass ye
00:15:54coolass gj
00:15:57Domess :D
00:16:00Homeostat0000 goot
00:16:02Homeostat0000 tw easy
00:16:15marsbar2k any one top ?
00:16:49Domess goog
00:17:03marsbar2k fuck u kunka :D
00:17:04marsbar2k sucky newb
00:17:15Domess :D
00:17:18Domess why ?
00:17:28Domess got haste
00:17:37Homeostat0000 b
00:17:52Domess lol
00:17:56Homeostat0000 lol this kka
00:18:12AbdA omg
00:18:16Homeostat0000 yes
00:18:18AbdA u hit to fast sry
00:18:29Homeostat0000 slow and go
00:18:41Domess where are you
00:18:47coolass crix
00:18:47coolass io slow
00:18:47SvK~FrE3.KiLL iba failuješ
00:18:47Homeostat0000 k
00:18:47Zulu go towards sk
00:18:47AbdA i balance
00:18:47Astrocreep y
00:19:35magenta gc nehram fakt
00:19:40SvK~FrE3.KiLL DD
00:19:40Domess wards
00:19:41Domess pls
00:19:42magenta fakt
00:19:43SvK~FrE3.KiLL mal si si picknuta carry
00:19:47magenta nikdy ma nevolaj na to
00:19:49magenta dik
00:20:02Domess b
00:20:02Domess b
00:20:13Homeostat0000 wards pls
00:20:41SvK~FrE3.KiLL take tower
00:20:49Homeostat0000 steal more u useless pest
00:20:53Domess hooh this obsidian
00:20:54Domess :p
00:20:58SvK~FrE3.KiLL pod
00:20:58SvK~FrE3.KiLL dole
00:21:00SvK~FrE3.KiLL obsidiana
00:21:18marsbar2k go mid
00:21:19marsbar2k ?
00:21:31vaityl w8
00:21:46Domess y
00:21:46Domess wait
00:22:04Domess :D hi
00:22:11SvK~FrE3.KiLL np
00:22:24vaityl go rosh
00:22:26Domess gogo
00:22:57Domess :D this dmg
00:23:02SvK~FrE3.KiLL pod
00:23:03SvK~FrE3.KiLL daj si invi
00:23:03Zulu whi takes ?
00:23:06vaityl i
00:23:11Zulu lolo
00:23:15Domess oki
00:23:16Domess :p
00:23:22Zulu up chick
00:23:31Domess u
00:23:31Zulu ty
00:23:52Domess u need me
00:23:53Domess :p
00:23:54Homeostat0000 we cant
00:23:57Homeostat0000 with these pick
00:24:00Homeostat0000 only na can gank
00:24:01Domess go
00:24:16Domess :D
00:24:16Astrocreep lol
00:24:31Zulu go for twe ?
00:24:32Zulu twr?
00:24:43Domess sure
00:25:30SvK~FrE3.KiLL pod
00:25:31SvK~FrE3.KiLL obsidiana
00:25:56Homeostat0000 go nerub
00:25:58Homeostat0000 go
00:26:01magenta buy
00:26:01Domess aa
00:26:04Homeostat0000 what
00:26:05Homeostat0000 the hell
00:26:16Homeostat0000 u missed 2 easy kills
00:26:36vaityl sek
00:26:48Domess lol
00:26:52Domess b
00:26:54Domess i didnt see that
00:27:10Domess :D
00:27:26Domess :p
00:27:27Domess runn
00:27:48Homeostat0000 care spells
00:27:58Domess woow
00:28:06Domess luna u got orb efect :)
00:28:25SvK~FrE3.KiLL cele mi to seka
00:28:29SvK~FrE3.KiLL mama teraz musi pozerat
00:28:31SvK~FrE3.KiLL sultana
00:28:38Astrocreep so?
00:28:39AbdA I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:28:42coolass I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:28:45Astrocreep wats wrong?
00:29:06magenta daj ff
00:29:06magenta I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:29:11Domess :D
00:29:27SvK~FrE3.KiLL so
00:29:28SvK~FrE3.KiLL one leave
00:29:36Zulu or u ff ?
00:29:37Domess hmm
00:29:39SvK~FrE3.KiLL i wont
00:29:40coolass I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:29:47Domess he didnt lagg
00:29:47magenta to ff sa dava ako?
00:29:50Domess he just left
00:29:52SvK~FrE3.KiLL stač?
00:29:53magenta dal som uz?
00:29:53SvK~FrE3.KiLL hento napisat
00:29:53Homeostat0000 rules are balance
00:29:53SvK~FrE3.KiLL so
00:29:53Domess pff
00:29:53Zulu luna ??
00:29:53Homeostat0000 so who leaves?
00:29:53SvK~FrE3.KiLL One have to leave
00:29:53Domess well
00:29:53magenta good rules :DDD
00:29:53Domess im sorry
00:29:53Domess luna
00:29:53Astrocreep sure
00:29:53Astrocreep ok
00:29:53Astrocreep bye
00:29:53Domess bye
00:29:53SvK~FrE3.KiLL thought
00:29:57Domess how sad
00:30:06SvK~FrE3.KiLL magenta
00:30:10magenta inc
00:30:15vaityl go push
00:31:21magenta ty si lama
00:31:25magenta mam lepsie skore :D
00:31:37Zulu reuse
00:32:00Domess lol
00:32:02SvK~FrE3.KiLL začni
00:32:03marsbar2k hello
00:32:06Domess get agha :)
00:32:15vaityl go mid
00:32:16marsbar2k i couldt resist
00:32:18marsbar2k i had 3800
00:32:22SvK~FrE3.KiLL dagger
00:32:25Homeostat0000 soon rosh re
00:32:31Domess me mid
00:32:46vaityl got gem
00:32:57SvK~FrE3.KiLL zač?naj
00:32:58SvK~FrE3.KiLL atack
00:33:28SvK~FrE3.KiLL why
00:34:03Homeostat0000 u are all
00:34:07Homeostat0000 dumb as fuck
00:34:11Homeostat0000 I surrender! [3/4 of Sentinel]
00:34:14magenta I surrender! [3/4 of Sentinel]
00:34:21coolass I surrender! [3/4 of Sentinel]
00:34:22vaityl go
00:34:30Zulu drop dust
00:34:40SvK~FrE3.KiLL chod
00:34:41SvK~FrE3.KiLL zobrat
00:34:42SvK~FrE3.KiLL aegis
00:34:45magenta ma gem
00:34:46SvK~FrE3.KiLL ale
00:34:47SvK~FrE3.KiLL maju gem
00:34:48magenta obsi
00:34:48SvK~FrE3.KiLL :D
00:34:50magenta :D
00:34:51Domess me cheese
00:34:52Domess ?
00:34:54magenta imposibru
00:35:02SvK~FrE3.KiLL garenka
00:35:02SvK~FrE3.KiLL :D
00:35:03SvK~FrE3.KiLL f
00:35:03coolass I surrender! [3/4 of Sentinel]
00:35:04SvK~FrE3.KiLL fff
00:35:06SvK~FrE3.KiLL I surrender! [4/4 of Sentinel]
00:35:06magenta to ist?
00:35:09Domess nah
00:35:09Domess gg
Show the full chat log