Game #4278365

Get replay
2 downloads

+9 X
-3 TS

WANKmaster
98% | 1850 X | 1504 TS

-31 X
-2 TS

yeW-
94% | 1728 X | 1494 TS

-42 X
-3 TS

SieMpr3_TeAm3
79% | 1472 X | 1445 TS

-32 X
-3 TS

AliBaba
67% | 1423 X | 1334 TS

-18 X
-37 TS

Whopa
NEW | 1050 X | 1130 TS

+37 X
+3 TS

McNabb
85% | 1534 X | 1471 TS

+4 X
+3 TS

IamSoUnluckY
84% | 1553 X | 1421 TS

+29 X
+2 TS

Firelord0.1
83% | 1518 X | 1431 TS

+11 X
+3 TS

Jerkku
81% | 1552 X | 1373 TS

+43 X
+3 TS

Astrocreep
51% | 1233 X | 1323 TS

Chat log

00:00:18Firelord0.1 som1 pick me roof
00:00:19Jerkku skywrath for me
00:00:19yeW- u go troll good sir?
00:00:19McNabb we gonna pick wise if we have to win with these teams
00:00:19WANKmaster want something?
00:00:20IamSoUnluckY wanky will mid
00:00:22IamSoUnluckY sf
00:00:22IamSoUnluckY -.-
00:00:22yeW- imo give
00:00:22WANKmaster i think i go ogre
00:00:22Jerkku mcnabb
00:00:22Firelord0.1 just pick me roof
00:00:22Astrocreep wank and yew makes a hard combo
00:00:22yeW- ud to ali
00:00:22WANKmaster or something
00:00:22Jerkku u go vent ?
00:00:22McNabb i ban sf
00:00:22WANKmaster want ud ali ?
00:00:22IamSoUnluckY no
00:00:22AliBaba me ?
00:00:22Jerkku cent*
00:00:22IamSoUnluckY let me mid
00:00:22McNabb roof sucks
00:00:22AliBaba nooo :D
00:00:22IamSoUnluckY vs him
00:00:22yeW- ye dont ask the faggot
00:00:22yeW- jst give it to him
00:00:22yeW- :D
00:00:22Jerkku yew plays sk
00:00:22Firelord0.1 i got 80 % with him
00:00:22AliBaba have played him 2 times :D
00:00:22WANKmaster any1 ud ?
00:00:22AliBaba k
00:00:22AliBaba give
00:00:22AliBaba :D
00:00:22yeW- :DD
00:00:22yeW- whope
00:00:22yeW- whopa
00:00:22WANKmaster -naix
00:00:22Whopa ?
00:00:22yeW- wanna do ud?
00:00:22AliBaba but not my problem if i fail :D
00:00:22Whopa nop
00:00:22yeW- what u goin or
00:00:22yeW- for
00:00:22IamSoUnluckY doom/am
00:00:22WANKmaster not that hard
00:00:22McNabb sf
00:00:22IamSoUnluckY NO
00:00:22Whopa not sure
00:00:22WANKmaster am
00:00:22IamSoUnluckY WHY
00:00:22IamSoUnluckY sd
00:00:22WANKmaster any1
00:00:22IamSoUnluckY s
00:00:22WANKmaster ?
00:00:22IamSoUnluckY sf
00:00:22Jerkku lol am
00:00:22yeW- hm
00:00:22McNabb fuck am
00:00:22Whopa w8 for opponets to pick
00:00:22WANKmaster yew
00:00:22McNabb it sucks
00:00:22WANKmaster can u ?
00:00:23IamSoUnluckY CMON
00:00:25yeW- i ud
00:00:27IamSoUnluckY tinkern in game
00:00:29yeW- but no
00:00:29yeW- ^^
00:00:30AliBaba i aam :D
00:00:30yeW- dont wnat to
00:00:31IamSoUnluckY better than sf
00:00:31AliBaba hehe
00:00:36IamSoUnluckY how stupid ban
00:00:37IamSoUnluckY GJ
00:00:38IamSoUnluckY ff
00:00:39yeW- ye give it to ali
00:00:39Jerkku skywrath
00:00:40yeW- -clear
00:00:41Jerkku for me
00:00:42AliBaba :D
00:00:42Jerkku pls
00:00:46WANKmaster rly ? :D
00:00:47yeW- ye
00:00:48Firelord0.1 gezz
00:00:49WANKmaster i mean
00:00:56Firelord0.1 they get roof now
00:00:57yeW- get troll n gg
00:00:57WANKmaster not that good to give hard carry to him :D
00:01:00Astrocreep y
00:01:02AliBaba :(
00:01:03McNabb let them
00:01:04WANKmaster take ud
00:01:05AliBaba go play him ?
00:01:06WANKmaster ill play it
00:01:08WANKmaster myself
00:01:08Firelord0.1 no ?
00:01:09WANKmaster then
00:01:09AliBaba good
00:01:10AliBaba :D
00:01:16Jerkku u want ?
00:01:17Firelord0.1 ah im luky
00:01:19SieMpr3_TeAm3 so?
00:01:22IamSoUnluckY ?
00:01:26McNabb tide oger
00:01:27yeW- oh noes
00:01:28IamSoUnluckY give viper
00:01:30yeW- firelord tree
00:01:31Whopa what to pick ?
00:01:35yeW- annoyin rap
00:01:36yeW- crap
00:01:36Jerkku lol
00:01:37WANKmaster get aa
00:01:40Jerkku thought y play it
00:01:40IamSoUnluckY i said viper
00:01:42SieMpr3_TeAm3 ali
00:01:42WANKmaster magnus
00:01:45AliBaba nooo
00:01:45SieMpr3_TeAm3 want undy?
00:01:47IamSoUnluckY not this ogre
00:01:48AliBaba y
00:01:49Jerkku like i said
00:01:50Astrocreep sk?
00:01:50SieMpr3_TeAm3 pick me bara
00:01:50Jerkku i thought u play iit
00:01:50Jerkku u just ???
00:01:55SieMpr3_TeAm3 -swap 4
00:01:55IamSoUnluckY I PICKED IT FOR YOU
00:01:56AliBaba -swap 4
00:01:57IamSoUnluckY OMG
00:01:58yeW- what u unpausin for u assface
00:01:59Astrocreep sk?
00:01:59Jerkku I DIDNT NOW
00:02:02AliBaba -swap
00:02:03IamSoUnluckY pick me vuper astro
00:02:03Jerkku I ASKED WHAT U WANT
00:02:05McNabb tide
00:02:06Jerkku u just ?????????
00:02:07AliBaba -swap 3
00:02:09WANKmaster hmm ..
00:02:11yeW- lanes
00:02:12IamSoUnluckY I SAID VIPER
00:02:12yeW- ?
00:02:13AliBaba how to skill ? :D
00:02:13Jerkku u can play this
00:02:14Astrocreep cant wrath
00:02:17WANKmaster where should i go
00:02:18Jerkku it was too late
00:02:18yeW- -ma
00:02:18IamSoUnluckY YOU PICKED
00:02:21yeW- -clear
00:02:22yeW- i dunno
00:02:22IamSoUnluckY SHITY OGRE\
00:02:23Jerkku -swap 2
00:02:25SieMpr3_TeAm3 with aa bot
00:02:25yeW- either get suppd bot
00:02:27yeW- or mid
00:02:28SieMpr3_TeAm3 yew mid
00:02:28yeW- ur call
00:02:28IamSoUnluckY -swap 4
00:02:32IamSoUnluckY retard
00:02:34AliBaba im miid :D
00:02:35Firelord0.1 how we can win this lol
00:02:36Whopa i buy chick ?
00:02:40yeW- u can u have roof
00:02:41yeW- :(
00:02:41AliBaba y
00:02:44WANKmaster i think i go mid
00:02:48yeW- okay
00:03:00yeW- ud top aa bot
00:03:01McNabb ogre bot
00:03:02IamSoUnluckY bpt roof
00:03:09yeW- or bever mind
00:03:09yeW- lol
00:03:10IamSoUnluckY fu retarded mid ler
00:03:14IamSoUnluckY who banned sf
00:03:15Whopa xD
00:03:18IamSoUnluckY when tinker in game
00:03:19IamSoUnluckY WP
00:03:20yeW- pull
00:03:20yeW- aa
00:03:24Whopa k
00:03:28AliBaba how to skill this hero best ? :D
00:03:34yeW- SS 2
00:03:35yeW- SS 2
00:03:37yeW- re 1
00:03:37SieMpr3_TeAm3 one level in tombstone
00:03:40SieMpr3_TeAm3 2x in soul rip
00:03:42SieMpr3_TeAm3 or
00:03:44SieMpr3_TeAm3 have u want
00:03:47Jerkku no oner in top
00:03:52AliBaba ss
00:03:55Jerkku re
00:04:00Whopa fuck it
00:04:41yeW- i pull
00:04:44Whopa k
00:05:19Firelord0.1 gj
00:05:22Jerkku y gj
00:05:31Jerkku i get fast
00:05:31Firelord0.1 double pull
00:05:33Jerkku manaboots
00:05:56yeW- LOL?
00:05:57Firelord0.1 ok pulling
00:06:01yeW- WTF GUL
00:06:02Whopa ...
00:06:09yeW- u saw that lol
00:06:18AliBaba ups
00:06:26Astrocreep potion for u
00:06:54McNabb ss
00:06:56yeW- ss
00:06:56yeW- 2
00:07:16Firelord0.1 ss
00:07:17Firelord0.1 2
00:07:20Jerkku need 200
00:07:22Jerkku manaboots
00:07:45AliBaba max tomb +
00:07:46AliBaba ?
00:07:49yeW- :/
00:07:49SieMpr3_TeAm3 y
00:07:55yeW- -m
00:07:56yeW- -ma
00:08:30WANKmaster ss
00:08:30SieMpr3_TeAm3 b
00:08:30Firelord0.1 go
00:08:30SieMpr3_TeAm3 b
00:08:31SieMpr3_TeAm3 b
00:08:55Firelord0.1 gj
00:08:56SieMpr3_TeAm3 skill 1. spell
00:09:00Jerkku y
00:09:08IamSoUnluckY -.-
00:09:25WANKmaster ss
00:09:25Jerkku knew it
00:09:34yeW- re use
00:10:06yeW- re use
00:10:20WANKmaster .D:d
00:10:33Astrocreep blink already????
00:10:36McNabb yep
00:10:40yeW- well aa aint of great use
00:10:40Astrocreep u were mid?
00:10:43Firelord0.1 shold used ulti
00:10:45McNabb y
00:10:49Whopa what could i do ?
00:10:50Jerkku y
00:10:56SieMpr3_TeAm3 ty
00:10:58yeW- lil gang
00:11:01AliBaba np
00:11:12SieMpr3_TeAm3 go
00:11:13SieMpr3_TeAm3 him
00:11:17McNabb ss
00:11:27AliBaba ss
00:11:45Jerkku go
00:11:47Firelord0.1 need taht chick for stick
00:11:55yeW- well not much
00:11:57yeW- but just the fact
00:12:01yeW- that ur competin with my creeps
00:12:03yeW- says nuff
00:12:11Jerkku gjgj
00:12:14Jerkku so easy shit
00:12:24McNabb could use a gank mifd
00:12:26McNabb ss mid
00:12:28McNabb care top
00:12:31Astrocreep omw
00:12:32yeW- up courier
00:12:37Whopa i cant now
00:12:42yeW- u can
00:12:44yeW- and u will
00:12:46Jerkku got no silence yet
00:12:55Whopa i w8ing him to come back to base
00:12:56Whopa ..
00:12:58Firelord0.1 no invi too
00:12:59yeW- lolz.
00:13:01Whopa w8ed
00:13:04McNabb Zzzzz
00:13:07Firelord0.1 take
00:13:14SieMpr3_TeAm3 get him
00:13:16McNabb care
00:13:18McNabb need wards
00:13:29yeW- how xd
00:13:45Jerkku kill him next lvl
00:13:47Jerkku i get sile
00:14:00SieMpr3_TeAm3 ogre
00:14:02yeW- ill make vlads wank
00:14:28Jerkku got sile
00:14:35WANKmaster why not there
00:14:36WANKmaster :d
00:14:37Firelord0.1 im oom
00:14:50Jerkku sec
00:15:05yeW- -m
00:15:06yeW- -ma
00:15:49SieMpr3_TeAm3 doom
00:15:49Firelord0.1 b
00:16:00Jerkku thought u ulti :/
00:16:02Jerkku but np
00:16:06Firelord0.1 cd and no mana
00:16:09Jerkku k
00:16:14Jerkku i tp form id
00:16:43Astrocreep oomw
00:16:47McNabb b
00:16:54McNabb or
00:17:00AliBaba why are you fucking there ?
00:17:15SieMpr3_TeAm3 yew
00:17:19yeW- ye no doom tho but in
00:17:49yeW- lool
00:18:08McNabb gank that am
00:18:11McNabb need ogre
00:18:19Whopa b
00:18:21SieMpr3_TeAm3 y
00:18:43yeW- ud go pipe
00:18:44yeW- or try :D
00:18:48AliBaba y y
00:19:13SieMpr3_TeAm3 doom it
00:19:19Jerkku omw
00:19:27Firelord0.1
00:19:28SieMpr3_TeAm3 b
00:19:29Firelord0.1 tt
00:19:29SieMpr3_TeAm3 cent
00:19:32SieMpr3_TeAm3 jumps
00:19:48McNabb crap
00:19:49yeW- fuck this
00:19:51yeW- 1s to item
00:19:53yeW- LAH
00:20:00McNabb no mana for stubn
00:20:16yeW- got two dmg auras soon
00:20:18yeW- am can rape
00:20:51SieMpr3_TeAm3 b
00:21:06yeW- i'd say aa get wards
00:21:07yeW- but..
00:21:32WANKmaster well they got dagger power .. .d
00:21:47Whopa i cant buy wards with 100 g, can I ?
00:21:47yeW- ogre too?
00:21:49WANKmaster and we got 0 wards
00:21:54WANKmaster and they have 4 wards
00:21:55WANKmaster in our
00:21:57WANKmaster forest
00:22:02McNabb lol
00:22:10Whopa bought ward
00:22:31SieMpr3_TeAm3 aa
00:22:32SieMpr3_TeAm3 u
00:22:45yeW- b bara
00:22:45yeW- lol
00:22:47Whopa lags xD
00:22:47yeW- wtf
00:22:51McNabb regen
00:22:59SieMpr3_TeAm3 ogre dagger
00:23:00Firelord0.1 with taht speed
00:23:02Firelord0.1 i have
00:23:06Firelord0.1 orchid soon
00:23:25yeW- oops
00:24:03yeW- inc top i think
00:24:31yeW- :://
00:24:34WANKmaster well
00:24:35WANKmaster the thing
00:24:36WANKmaster is
00:24:40WANKmaster i cant win
00:24:41WANKmaster it
00:24:43WANKmaster if u only
00:24:46WANKmaster keep dieing
00:24:47McNabb new wards
00:24:47WANKmaster so
00:24:50Firelord0.1 got orchid
00:24:51WANKmaster might aswell forfeit
00:25:20SieMpr3_TeAm3 b
00:25:21Astrocreep oom
00:25:23yeW- shud i meka
00:25:41Firelord0.1 hmm go mid ?
00:25:47yeW- cmon
00:25:50SieMpr3_TeAm3 pff
00:25:51McNabb y
00:25:59WANKmaster yeah
00:25:59yeW- was gonna ward :D
00:26:00WANKmaster ff
00:26:10SieMpr3_TeAm3 tombstone
00:26:21yeW- aa quatterstaff is beyond words tho
00:26:54IamSoUnluckY 0.01=/=
00:27:12WANKmaster stupid
00:27:28McNabb b
00:27:28WANKmaster 2good players
00:27:29Firelord0.1 gj
00:27:34Firelord0.1 roshan
00:27:45SieMpr3_TeAm3 -ms
00:28:04Firelord0.1 nuke it
00:28:08IamSoUnluckY 5/5/3 55/5
00:28:09AliBaba rooosh dead
00:28:15SieMpr3_TeAm3 rexar invis
00:28:34SieMpr3_TeAm3 fuck
00:28:40yeW- ?
00:28:46SieMpr3_TeAm3 bash
00:28:47AliBaba creeps :d
00:28:47SieMpr3_TeAm3 power
00:28:48McNabb dont
00:28:50McNabb tp
00:28:52McNabb ffs
00:29:15McNabb DONT FUCKING TP NOOB
00:29:23Jerkku hahahaha
00:29:29Jerkku loses aegis alone
00:29:34McNabb so noob
00:29:35Jerkku when team pushes bot
00:29:36yeW- bot def
00:29:40IamSoUnluckY mc says
00:29:49McNabb yeah i say
00:29:52McNabb cant
00:29:53IamSoUnluckY fu
00:29:53McNabb go
00:29:54McNabb 4v5
00:29:55McNabb b
00:30:03McNabb the noob isent here
00:30:03Firelord0.1 top
00:30:25Jerkku need moar rax now
00:30:29Firelord0.1 y
00:30:33Jerkku all top
00:30:34Firelord0.1 if they get in late
00:30:38Firelord0.1 we are maybe lose
00:30:38WANKmaster we cant
00:30:39yeW- 3 daggers
00:30:47Whopa so ff it ?
00:30:51SieMpr3_TeAm3 I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:30:58Whopa I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:30:59AliBaba I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:31:01Jerkku wtf
00:31:02McNabb Zzzzzzz
00:31:03McNabb ogre
00:31:04Firelord0.1 zzz
00:31:06IamSoUnluckY dont carfe
00:31:08Jerkku ogre wants to lose
00:31:09IamSoUnluckY go push
00:31:16yeW- ud lol
00:31:18yeW- why
00:31:22yeW- meh braindead
00:31:24AliBaba :D
00:31:26AliBaba go ff
00:31:30yeW- why'd u do that
00:31:35Jerkku brb
00:31:38McNabb Zzzzzzzz
00:31:40McNabb COMON
00:31:41Firelord0.1 go
00:31:46yeW- oge
00:31:46Firelord0.1 zz
00:31:54Jerkku wtf
00:32:40Jerkku am just chased me
00:33:09Jerkku again all push
00:33:12Jerkku or soon its gg
00:33:12McNabb yep
00:33:16McNabb true
00:33:23Astrocreep lost by one person
00:33:26Jerkku and no ogre wanking alone somewhere
00:33:32IamSoUnluckY sure
00:33:37yeW- wards aa
00:33:39IamSoUnluckY when yopu give me next time what i told you
00:33:43IamSoUnluckY than mby ill go with you
00:33:46Whopa u r just like mother
00:33:46SieMpr3_TeAm3 someone
00:33:49Astrocreep no difference
00:33:51Astrocreep u lost it noob
00:33:58SieMpr3_TeAm3 aa
00:33:59SieMpr3_TeAm3 ulti
00:33:59Whopa just when i want to buy it u said it ..
00:34:01IamSoUnluckY last oick says
00:34:01IamSoUnluckY np
00:34:02yeW- lolz.
00:34:07Astrocreep its true fuckwit
00:34:20yeW- ye
00:34:24yeW- nows the time to counter solo bara
00:34:36SieMpr3_TeAm3 well
00:34:38SieMpr3_TeAm3 i failed
00:34:40Astrocreep push where?
00:34:50yeW- no arguyin there
00:34:54yeW- top again
00:34:56yeW- def
00:35:04Firelord0.1 ogre
00:35:07Firelord0.1 come ?
00:35:10IamSoUnluckY nop
00:35:12SieMpr3_TeAm3 ogre invis
00:35:17Astrocreep nvm
00:35:21Astrocreep he will get -x
00:35:24IamSoUnluckY hahaha
00:35:25Whopa com
00:35:25IamSoUnluckY sure
00:36:27McNabb b
00:36:43Jerkku go bot now
00:36:44Firelord0.1 hmm
00:36:48Astrocreep lucky we 4 can make up for 1 noob
00:36:59Jerkku just go bot now
00:37:01IamSoUnluckY you saw bara/dooms ulty
00:37:04IamSoUnluckY retarded idiot rex
00:37:09IamSoUnluckY a?
00:37:18IamSoUnluckY both used ulty on me
00:37:19Astrocreep doesnt matter
00:37:22IamSoUnluckY you blind shithead
00:37:22Firelord0.1 last raxx ?
00:37:26Astrocreep ur actions show ur noobness
00:37:30Jerkku no
00:37:30IamSoUnluckY till 3 chase me
00:37:31Jerkku go bot
00:37:32Jerkku imo
00:37:34IamSoUnluckY you couldnt take rax\
00:37:37IamSoUnluckY digimon
00:37:40Astrocreep we did
00:37:42Astrocreep take one
00:37:45Astrocreep dumbfuck
00:37:46Astrocreep haha
00:37:48IamSoUnluckY one
00:37:50IamSoUnluckY retard
00:37:52IamSoUnluckY piece of sjhit
00:37:52Astrocreep u said noone
00:37:54Astrocreep dumbfuck
00:37:57IamSoUnluckY fu
00:37:58Astrocreep hahaha
00:38:01Astrocreep dumbfuck
00:38:09Astrocreep i bet ur mother feels the same
00:38:27IamSoUnluckY i know what your mother feels
00:38:33yeW- roshs b
00:38:37yeW- b
00:38:38IamSoUnluckY I surrender! [1/5 of Scourge]
00:38:38yeW- ud
00:38:38yeW- b
00:38:48IamSoUnluckY what a retard
00:38:50McNabb wtf rexx?
00:38:54yeW- goin bkb bue?
00:39:07yeW- get a tp maybe :D
00:39:20SieMpr3_TeAm3 rosh
00:39:22yeW- ROSH
00:39:23WANKmaster treant noob used ult
00:39:24WANKmaster on me
00:39:33yeW- rosh counter?
00:39:39WANKmaster we cant
00:39:40yeW- j
00:39:57yeW- lol ulti aa
00:39:58yeW- jesus
00:40:05Astrocreep top or b
00:40:06Astrocreep bot
00:40:08Jerkku brb
00:40:14Whopa it was for ur creeps
00:40:20Jerkku all bot
00:40:20Whopa ..
00:40:22yeW- ur kiddin right
00:40:31Whopa ofc not...
00:40:38yeW- lord have mercy upon thee my son
00:40:48IamSoUnluckY i go in
00:41:00Firelord0.1 w8
00:41:06Firelord0.1 till lanes pushed ?
00:41:07Jerkku roof ult and i insta some1
00:41:13yeW- care
00:41:24yeW- dont put a too easy to kill tomb pls
00:41:50Firelord0.1 yeah i got doomed
00:42:26yeW- fool bm
00:42:26yeW- ^^
00:42:51SieMpr3_TeAm3 def
00:43:07Jerkku bot bot
00:43:12McNabb need 5 again
00:43:15Jerkku y
00:43:22IamSoUnluckY i gone in
00:43:25IamSoUnluckY kiled aa
00:43:28McNabb the presure is on
00:43:32Firelord0.1 yew mekka ?
00:43:37IamSoUnluckY bara on me
00:43:38WANKmaster u died
00:43:39WANKmaster too much
00:43:41WANKmaster earlygame
00:43:44IamSoUnluckY idk
00:43:47yeW- i know
00:43:50yeW- hardly supped bot tho
00:43:52IamSoUnluckY how you died so fast
00:43:56IamSoUnluckY am killed you?>
00:44:01Firelord0.1 me ?
00:44:06IamSoUnluckY you/sky
00:44:11Firelord0.1 doomed
00:44:14Firelord0.1 + am
00:44:15yeW- meh
00:44:40McNabb DONT GO YET
00:44:41McNabb FFS
00:44:43SieMpr3_TeAm3 b
00:44:57SieMpr3_TeAm3 b
00:44:59Whopa wards
00:45:12yeW- ye
00:45:14yeW- u cant place em
00:45:15yeW- i have to
00:45:17Jerkku u 4 there
00:45:24McNabb need 5
00:45:33yeW- tp mate
00:45:35Jerkku omw
00:45:35yeW- ast raxe
00:45:46Jerkku ignore him
00:46:15IamSoUnluckY gg
00:46:34yeW- tree
00:46:45Firelord0.1 where is am
00:46:47WANKmaster cant chase
00:46:50yeW- idd
00:46:55yeW- got ac
00:46:56yeW- shud help
00:47:10McNabb ffs
00:47:14McNabb u farm woods now?
00:47:41McNabb b
00:47:43McNabb b
00:47:43McNabb b
00:48:07Firelord0.1 what now ?
00:48:11McNabb '5 bot
00:48:13Jerkku y
00:48:13McNabb nothing less
00:48:14yeW- well now u push again
00:48:18yeW- bout 3 other times
00:48:24yeW- until raxes are down
00:48:35WANKmaster yeah ..
00:48:41SieMpr3_TeAm3 roof without u
00:49:00McNabb WHYYYYYYYYYYYYYY
00:49:04Firelord0.1 fuckin am so imba
00:49:09McNabb IT SUCKS
00:49:12SieMpr3_TeAm3 just focus bara first
00:49:12McNabb BUT U FEED IT
00:49:16McNabb zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
00:49:21yeW- meh
00:49:29Firelord0.1 i realy try to get hex
00:49:38Firelord0.1 we shold farm
00:49:45Jerkku against am
00:49:50Astrocreep suicide on rax?
00:49:53Firelord0.1 n
00:49:54Astrocreep ifnore am?
00:50:00WANKmaster -ms
00:50:01McNabb kill am last
00:50:04WANKmaster -ms
00:50:08Astrocreep rosh back
00:50:09Firelord0.1 if ogre and me are on hex
00:50:09Astrocreep ?
00:50:14Firelord0.1 am wold be np
00:50:21Jerkku let me aegis pls
00:50:27McNabb let roof take aegis
00:50:32McNabb bl
00:50:33Jerkku got lag
00:50:48McNabb blood lust
00:50:49McNabb !
00:50:52IamSoUnluckY RETARD
00:50:55IamSoUnluckY YOU HAVE BL
00:50:57McNabb ty
00:51:01IamSoUnluckY fu
00:51:16AliBaba ups
00:51:19yeW- gj
00:51:23AliBaba :D
00:51:33yeW- lol
00:52:02Jerkku rex....
00:52:05McNabb FFS
00:52:06McNabb BM
00:52:15McNabb it cant be true
00:52:24McNabb u are there
00:52:25McNabb 5v1
00:52:30McNabb and u stay?
00:52:33IamSoUnluckY hes pro
00:53:27McNabb gg
00:53:28McNabb gg
00:53:30Firelord0.1 2v1
00:53:31McNabb noob team
00:53:32Firelord0.1 so shit
00:53:33McNabb wont gather
00:53:47yeW- def bot
00:54:27Firelord0.1 we wont make it
00:54:43Firelord0.1 am can rebuy
00:54:47McNabb yep
00:54:48IamSoUnluckY cant now
00:54:49McNabb therefor
00:54:51McNabb dont fokus him
00:54:57Firelord0.1 only go on raxx ?
00:54:58Whopa all bot
00:55:00WANKmaster go base
00:55:01WANKmaster aa
00:55:02McNabb fokus bara
00:55:05Firelord0.1 and die for it ?
00:55:05McNabb ud
00:55:05Whopa k
00:55:06McNabb aa
00:55:12Whopa wagarimasta
00:55:12Firelord0.1 na
00:55:16yeW- ^^
00:55:32yeW- more waka
00:55:34yeW- than waga
00:55:37yeW- i believe
00:55:59Whopa rex
00:56:05Jerkku rax
00:56:08Jerkku only
00:56:22Whopa push
00:56:25Whopa i def
00:56:26yeW- am tp top
00:56:26Jerkku ok
00:56:29Jerkku its fine now
00:56:30WANKmaster cd
00:56:33McNabb go roof
00:56:34Astrocreep why
00:56:41Whopa go go
00:56:43Jerkku ROOF GO
00:56:46McNabb :D:D:D:D
00:56:51yeW- bd
00:56:53yeW- ban inc
00:56:55McNabb he stayed
00:56:56IamSoUnluckY nop
00:56:57Jerkku it wasnt
00:57:00IamSoUnluckY he was invis
00:57:00Jerkku he stayed
00:57:00yeW- he needs allied
00:57:02Jerkku invis
00:57:02IamSoUnluckY with creeps
00:57:03yeW- creeps
00:57:04Astrocreep true
00:57:05yeW- if invis more than 5
00:57:06Astrocreep bd
00:57:07Whopa [ush
00:57:15Firelord0.1 team sayd go roof
00:57:20yeW- np ban all team
00:57:24Firelord0.1 ok
00:57:38yeW- well
00:57:39yeW- fuck this
00:58:20yeW- blah
00:58:25yeW- way to ruin a game lads
00:58:53McNabb gg
00:58:54WANKmaster who the fuck
00:58:54McNabb :D
00:58:59WANKmaster back doored?
00:59:03yeW- roof
00:59:15Whopa ban ?
Show the full chat log