Game #4274720

Get replay
1 downloads

+47 X
+1 TS

WANKmaster
96% | 1778 X | 1494 TS

-4 X
+1 TS

Jonnija
94% | 1704 X | 1495 TS

+50 X
+1 TS

dhgf
80% | 1439 X | 1463 TS

+14 X
+15 TS

JTG.Bop
67% | 1348 X | 1332 TS

+31 X
+10 TS

Diablo
40% | 1235 X | 1186 TS

-34 X
-1 TS

Palle
87% | 1622 X | 1442 TS

-50 X
-1 TS

que2stress
85% | 1504 X | 1493 TS

-8 X
-1 TS

Mrtn.dk
81% | 1524 X | 1398 TS

-41 X
-1 TS

VanillaThunder
75% | 1431 X | 1400 TS

+1 X
-1 TS

fUNCh
60% | 1302 X | 1344 TS

Chat log

00:00:04Palle wishes?
00:00:13VanillaThunder well first game with new razer mouse...godlike inc^^
00:00:22VanillaThunder potm
00:00:23Palle wishes='
00:00:23WANKmaster -wl
00:00:23VanillaThunder potm
00:00:23Mrtn.dk i pick p8m
00:00:23Palle furi
00:00:23WANKmaster '
00:00:23WANKmaster omni
00:00:24WANKmaster any1
00:00:24WANKmaster ?
00:00:27WANKmaster omni
00:00:28WANKmaster any1
00:00:28WANKmaster ?
00:00:30Diablo i can pudge
00:00:31JTG.Bop i can
00:00:32Diablo good :)
00:00:38Palle u dont play support?
00:00:55JTG.Bop diablo you have to buy chick//
00:01:01Diablo so?
00:01:09Mrtn.dk jester pick lich
00:01:10JTG.Bop dont forget)
00:01:13Diablo pudge u want swap?
00:01:16dhgf no
00:01:19Mrtn.dk -swap 1
00:01:20Diablo kk\
00:01:22Palle -swap 3
00:01:23que2stress rhasta liech
00:01:24que2stress plz
00:01:25VanillaThunder i play him?
00:01:25JTG.Bop wank for u&
00:01:25que2stress pic kiot
00:01:26JTG.Bop ?
00:01:27Diablo then i go carry
00:01:30que2stress y
00:01:30VanillaThunder u*
00:01:31WANKmaster im thinking
00:01:35WANKmaster give me riki
00:01:41WANKmaster -swap 4
00:01:43Palle im woods
00:01:45JTG.Bop -swap 1
00:01:51Palle ehast want mid?=
00:01:53que2stress liech get it
00:01:56WANKmaster omni pudge bot then
00:01:57JTG.Bop lanes>
00:01:58WANKmaster tiny lina otp
00:01:58fUNCh wont lich
00:01:58Mrtn.dk lich go mid
00:02:02Palle then we ca have potm solo botm
00:02:08Palle and own top
00:02:10Palle ?
00:02:13Palle rhasta?
00:02:16VanillaThunder y
00:02:17Mrtn.dk nice
00:02:18VanillaThunder trilane?
00:02:21Palle want mid=
00:02:23Jonnija sul saab l6bus axe vastu olema .D
00:02:26Palle one of u='
00:02:30fUNCh i ca
00:02:31fUNCh can
00:02:31VanillaThunder well k im going
00:02:36Diablo i shared?
00:02:36Palle rhasta
00:02:36que2stress send liech
00:02:36fUNCh lich is better
00:02:36VanillaThunder k lich go
00:02:37WANKmaster njaa
00:02:37Mrtn.dk lich mid
00:02:38que2stress is better
00:02:40WANKmaster ma just omasin teda
00:02:41Mrtn.dk rhasta tio
00:02:41dhgf tes
00:02:42WANKmaster rämedalt
00:02:42Palle rhasta mid
00:02:43WANKmaster ta oli bs
00:02:43Mrtn.dk top
00:02:43WANKmaster mid
00:02:44WANKmaster :d
00:02:46Palle lich top
00:02:47Jonnija mis heroga
00:02:47WANKmaster 4 min 5:0
00:02:47Jonnija ?
00:02:49que2stress rhasta top
00:02:50WANKmaster axega
00:02:50que2stress liech mid
00:02:52Jonnija ah :D
00:02:53Jonnija kk
00:02:55WANKmaster vaatame kas vastab samaga
00:02:55VanillaThunder y let lich mid
00:02:57Mrtn.dk omfg this cap
00:02:58Jonnija ei usu
00:02:58WANKmaster 10 sec
00:02:58VanillaThunder im imba with bara
00:02:58Palle k lich mid
00:02:58que2stress 9
00:02:58que2stress 8
00:02:58Palle just spam him
00:02:58Diablo dont leave pls
00:02:58que2stress 7
00:02:58dhgf 8
00:02:58dhgf 6
00:02:58Mrtn.dk 3
00:02:58que2stress 5
00:02:58que2stress 6
00:02:58que2stress 7
00:02:58WANKmaster gogo
00:02:59WANKmaster thnx
00:03:01Diablo 10
00:03:04WANKmaster noob funch
00:03:12fUNCh mis tahad emo
00:03:13Palle i come lvl 3
00:03:15WANKmaster :d
00:03:18dhgf omni pull ok?
00:03:24JTG.Bop +
00:03:24fUNCh ewerestil uus pc ?
00:03:28Jonnija rot + repel
00:03:31Jonnija epic
00:03:32Jonnija :D
00:03:33dhgf yep
00:03:40WANKmaster lich
00:03:41WANKmaster siin
00:03:58Jonnija solo potm ? :D
00:04:05que2stress harass
00:04:26Jonnija toplanel siis 3 tyypi kui axe tuleb
00:04:29JTG.Bop fuck*(
00:04:41Palle go after pull
00:04:44que2stress dont
00:04:52que2stress hiz creeps plz
00:04:59VanillaThunder ye sra
00:05:02VanillaThunder sry
00:05:05que2stress np
00:05:09que2stress but harass and deny plz
00:05:13Jonnija care lina
00:05:18Palle go?
00:05:21Jonnija axe is top
00:05:24Jonnija if he gangs
00:05:25Diablo we have 2 stuns
00:06:13que2stress ahaha n1
00:06:19WANKmaster :d
00:06:39Palle wp mid
00:06:42fUNCh :D
00:07:03fUNCh ss
00:07:23Palle charge then
00:07:26Diablo go rhasta?
00:07:31WANKmaster ss
00:07:50Jonnija go ff
00:07:51Jonnija i guess
00:07:55Mrtn.dk gj
00:08:01Diablo riki help top?
00:08:04Palle 1
00:08:06que2stress make force staff rhasta
00:08:06Jonnija its pointless
00:08:08Jonnija he cant
00:08:08que2stress vs riki
00:08:12Jonnija just a throwaway
00:08:13Jonnija lane
00:08:19Jonnija freefarm for bara and 0 farm for us
00:08:32Palle i go urn btw
00:08:36que2stress ok
00:08:38que2stress i wont
00:08:44Jonnija and ill spend next 40 min farmin woods
00:08:45Diablo we need gang
00:08:49que2stress dont push lane plz
00:08:50que2stress rhasta
00:08:52dhgf heal pls
00:09:28que2stress s
00:09:28VanillaThunder ss
00:09:47Palle dive?0
00:09:50WANKmaster rhasta
00:09:51que2stress nah
00:09:51WANKmaster get
00:09:51VanillaThunder no
00:09:51Jonnija pole m2ttet
00:09:54fUNCh ss mid
00:09:57Jonnija 2 lvlit maas
00:10:10Mrtn.dk ss
00:10:12Mrtn.dk pudge
00:10:14Mrtn.dk cae mid
00:10:15JTG.Bop cc
00:10:20JTG.Bop re
00:10:51dhgf gj
00:11:09WANKmaster nuke
00:11:10WANKmaster him
00:11:11WANKmaster lina
00:11:11WANKmaster ..
00:11:15Diablo axe
00:11:21WANKmaster b
00:11:26Palle omw top
00:11:27Diablo is there
00:11:40que2stress what he is lvl 56
00:11:43que2stress what shit
00:11:49Palle u got charge?
00:11:51que2stress y
00:12:01que2stress u got dust?
00:12:13que2stress go
00:12:14que2stress rahsta
00:12:17Mrtn.dk ss bot
00:12:24Palle got dust inc
00:12:28Palle but not crow
00:12:31Diablo jonnia
00:12:39Jonnija ?
00:12:53JTG.Bop fuck
00:13:03Palle i said it
00:13:05Palle no crow
00:13:10que2stress then buy it
00:13:13Palle lol
00:13:21Palle got dust
00:13:24Diablo miss
00:13:25Diablo 3
00:13:26Diablo top
00:13:26Diablo care
00:13:30Palle charge
00:13:32Palle got dust
00:13:38Palle plz
00:13:40Jonnija charge top
00:13:40Jonnija care
00:13:51que2stress u guys
00:13:51que2stress need
00:13:53que2stress wards
00:13:57Palle perma miss pudge
00:13:59que2stress defenitly
00:14:06Palle well i aint buying shit
00:14:13que2stress i see that
00:14:15Palle i gave i two kills top
00:14:39JTG.Bop (
00:15:09Diablo do fucking smoke
00:15:54JTG.Bop )
00:15:56dhgf n1
00:16:06Palle well if we dont get wards up we will lose to ganging pudge
00:16:08Jonnija oot soulring cd
00:16:12que2stress mana
00:16:12Jonnija kohe
00:16:13VanillaThunder in base
00:16:18Jonnija 3
00:16:20Palle and since lich is just stealing kills i suggest he buys
00:16:25que2stress GET THOSE WARDS
00:16:28que2stress and plant thek
00:16:44Jonnija miks torni
00:16:46Jonnija ei deninud?
00:16:51Palle omg lich
00:18:09Diablo OMFG HEAL
00:18:13Diablo FISRT
00:18:16Palle lich ur saving ur stuff to steal kills just use it plz
00:18:17dhgf cd he had
00:18:20Diablo omni
00:18:20Palle when they are grouped up
00:18:21que2stress ye
00:18:22dhgf just used it
00:18:24que2stress would be nice liech
00:18:28que2stress if u cast earlier
00:18:30Palle plant wards
00:18:31Palle guys
00:18:32Palle in base
00:18:43que2stress go potm
00:18:54fUNCh i dont care about the kills -.-
00:19:02Palle lol
00:19:11Palle why u safe ur spells then
00:19:18que2stress comon
00:19:18que2stress team
00:19:21que2stress u are ridcoulus
00:19:28Mrtn.dk lulz
00:19:31Mrtn.dk bad charge
00:19:39que2stress if u dont arrow
00:19:53fUNCh 5 top
00:19:55fUNCh river + forest
00:20:02que2stress u even cant plant wards :(
00:20:17Palle WEEEEEE NEEEEEEED WARDS U FUCKING IDIOTS
00:20:25VanillaThunder i cant plant
00:20:28fUNCh rest of wards on you axe
00:20:31fUNCh --.-
00:20:33fUNCh planted mines
00:20:44Palle how is it allowed to get first blood and not up crow and denying to buy wards
00:20:48VanillaThunder always
00:20:48Palle i dont carry any wards
00:21:01fUNCh i bought chick + i upgraded it
00:21:04VanillaThunder gg
00:21:05fUNCh and i did bought wards
00:21:11que2stress can we move with
00:21:12que2stress 5?
00:21:28que2stress can we move with 5
00:22:32dhgf ron
00:22:35dhgf lendad siia täna?
00:22:38dhgf ollu läheb minema
00:22:39Palle we need gem
00:22:43Palle can some1 buy?
00:22:44que2stress not yet
00:22:45que2stress we lose it
00:22:48WANKmaster ei usu
00:22:55Palle not if i carry with canguard
00:23:02dhgf usu ikka
00:23:03dhgf dota
00:23:04dhgf sc2
00:23:04Palle and we focus omni then riki
00:23:05dhgf megafun ju
00:23:12WANKmaster ma tean et on
00:23:14WANKmaster aga ei saa
00:23:17JTG.Bop come
00:23:19JTG.Bop smoke
00:23:34dhgf njaa
00:23:35Jonnija k6igil dust
00:23:35que2stress kill ward
00:23:36dhgf proovi saada :D
00:24:00que2stress THIS LIECHG
00:24:03que2stress THIS LIECH
00:24:11fUNCh had cd
00:24:13que2stress U
00:24:15que2stress RAN
00:24:16VanillaThunder go ff at 25
00:24:17que2stress AWAY
00:24:18que2stress FROM
00:24:19que2stress THE
00:24:21WANKmaster gj
00:24:21que2stress RIKI KILL
00:24:23Mrtn.dk ff
00:24:26que2stress TO ULT PUDGE
00:24:26que2stress WTF
00:24:27Palle y
00:24:28que2stress CAN I SAY
00:24:31Palle no point in this
00:24:38WANKmaster cs 39 :D
00:24:39Palle we had a small window and lost it
00:24:42que2stress potm cant shood arrows
00:24:44dhgf mul ka kõrgem
00:24:45dhgf 42 :D
00:24:46que2stress and u cant win it
00:24:52Palle nope
00:24:57WANKmaster rikiga nii mõttetu farmida
00:25:00Palle so we might aswell ff at 25
00:25:22que2stress this guy
00:25:25que2stress why u pick potm
00:26:02dhgf well ur fucked
00:26:10Diablo well no1 follow?
00:26:16dhgf no shit :D
00:26:39que2stress whatever
00:26:40Palle lol lich
00:26:54fUNCh could gone 3/4 vs 1
00:26:57que2stress and
00:26:58que2stress rhasta
00:26:59que2stress runs
00:26:59fUNCh but noone come
00:27:00que2stress i ff
00:27:05dhgf backstab on gg
00:27:11que2stress i told you rhats
00:27:11VanillaThunder lol riki would 3hit me
00:27:13que2stress rhasta
00:27:15que2stress get force staff
00:27:15Jonnija 1.5x oli ve?
00:27:18VanillaThunder i cant
00:27:20que2stress what do u have?
00:27:21WANKmaster 1.25
00:27:21VanillaThunder with what gold?
00:27:23Jonnija kk
00:27:59WANKmaster NPOO
00:28:04fUNCh I surrender! [1/5 of Scourge]
00:28:08VanillaThunder I surrender! [2/5 of Scourge]
00:28:09Palle I surrender! [3/5 of Scourge]
00:28:14Mrtn.dk I surrender! [4/5 of Scourge]
00:28:17JTG.Bop )
00:28:18VanillaThunder riki and omni just too imba
00:28:18Palle bara?
00:28:22WANKmaster njah
00:28:23Palle nahh
00:28:25WANKmaster nii palju siis sellest
00:28:33Palle not really we just played it bad
00:29:14dhgf -st
00:29:29fUNCh bara ff ?
00:30:11fUNCh I surrender! [4/5 of Scourge]
00:30:12fUNCh I surrender! [4/5 of Scourge]
00:30:13fUNCh I surrender! [4/5 of Scourge]
00:30:13que2stress i would like that we lose in team
00:30:13fUNCh I surrender! [4/5 of Scourge]
00:30:18JTG.Bop go
00:30:19que2stress but not even that works :(
00:30:24JTG.Bop their wood again)
00:30:25que2stress i mean
00:30:27que2stress we could try
00:30:31que2stress to act i nteam
00:30:34que2stress for practice
00:30:36fUNCh all we got
00:30:43fUNCh is some half decent aoe
00:30:43que2stress and potm defenitely need arrow training
00:30:45fUNCh but need items for that
00:30:46fUNCh and too late
00:30:56fUNCh cant aoe combo them anymore
00:31:05Palle :D
00:31:15Palle didnt expect it to work :D
00:31:26Jonnija very underfarmed
00:31:38que2stress potm :D
00:31:40Palle butter on riki
00:31:43que2stress wh yu wait with ur ulti
00:31:45que2stress every time
00:31:47que2stress till all are ded?
00:31:54JTG.Bop )
00:31:59VanillaThunder ff now plz?
00:32:01que2stress no
00:32:05WANKmaster best omni seen in ages
00:32:13dhgf word
00:32:38Palle give me a chance
00:33:10Palle please just ff no point in this
00:33:18Palle everybody did their best
00:33:19que2stress why lets try go with 5
00:33:20Palle and we failed
00:33:21que2stress rofl
00:33:22que2stress i hope
00:33:27que2stress that this was not your best
00:33:28VanillaThunder well omni made this game with repel
00:33:37Palle it was
00:33:44Palle so please lets go next
00:34:11que2stress i would agree
00:34:16que2stress if u had made dagger before vg
00:34:16fUNCh que
00:34:16fUNCh ff plz
00:34:29Palle cant u just ff?
00:34:36que2stress i got no f button
Show the full chat log