Game #4086204

Get replay
1 downloads

+15 X
-2 TS

WANKmaster
95% | 1696 X | 1516 TS

-30 X
-3 TS

diesel
77% | 1428 X | 1425 TS

-36 X
-2 TS

dhgf
70% | 1304 X | 1445 TS

+17 X
-2 TS

DeMiaN
60% | 1268 X | 1373 TS

-17 X
-2 TS

svents
53% | 1220 X | 1333 TS

-9 X
+3 TS

A-tzangol
98% | 1930 X | 1523 TS

+3 X
+3 TS

mamyka
81% | 1510 X | 1395 TS

+46 X
+3 TS

infect
68% | 1347 X | 1379 TS

+12 X
+8 TS

Gummi_Gert
48% | 1232 X | 1260 TS

+11 X
+7 TS

Madzon
41% | 1105 X | 1319 TS

Chat log

00:00:15Gummi_Gert hey yall
00:00:21Gummi_Gert i want: TC, AA, GYRO or Omni
00:00:21WANKmaster -slark
00:00:21infect iiiiiiiiiiiiiii want caaaandy
00:00:21DeMiaN i play Chen
00:00:21A-tzangol krobe
00:00:22mamyka i want 100euro
00:00:49Gummi_Gert get ogre man.. its so imba hero..
00:00:59dhgf mis tahad ?
00:01:04Madzon i get bane, ok ?
00:01:05mamyka swap some one?
00:01:05WANKmaster -swap 3
00:01:06dhgf -swap 1
00:01:10infect bane is nice
00:01:17mamyka ogre swap?
00:01:18infect mamyka, i can swap
00:01:19svents te kuskil vendis liewec?
00:01:23mamyka k take me tc
00:01:29infect -swap 2
00:01:31mamyka -swap 3
00:01:34dhgf ron ja diesel on skypes
00:01:35infect i can still swap ogre
00:01:40dhgf wank
00:01:43Madzon i can play ogre too
00:01:46Madzon what u want ?
00:01:48infect madzon, get me pugna
00:01:49Madzon or i can go bane
00:01:56Madzon ok i get u pugna
00:01:59WANKmaster kunnka omni top siis
00:01:59infect -swap 5
00:02:02WANKmaster necro solob all
00:02:03Madzon -swap 3
00:02:05A-tzangol who mids?
00:02:07A-tzangol i am top
00:02:09A-tzangol aa ogre btm
00:02:14infect i mid then i guess
00:02:16A-tzangol aa ogre btm
00:02:20DeMiaN omni
00:02:21DeMiaN come
00:02:22DeMiaN i give u
00:02:23DeMiaN wards
00:02:28DeMiaN kka come
00:02:30svents gif me
00:02:31mamyka ?
00:02:42Gummi_Gert so u just farm terror?
00:02:49Gummi_Gert i can send some ultis when u go them..
00:02:56DeMiaN i'll go their woods
00:02:58DeMiaN better to gang
00:03:08svents regen top
00:03:11A-tzangol tc pull plz
00:03:21WANKmaster leave
00:03:21WANKmaster it
00:03:30Gummi_Gert rune
00:03:38mamyka ward
00:03:53diesel AA ogre lane
00:03:56diesel nothing to do here
00:04:11Gummi_Gert plz deny
00:04:35Gummi_Gert ...
00:04:53DeMiaN tiny let him push so i come
00:05:00Gummi_Gert let me
00:05:08Gummi_Gert u dumbass
00:05:10Madzon ineed em too
00:05:22Gummi_Gert yharrash
00:05:29infect that chen is our forest
00:05:31WANKmaster leave
00:05:32WANKmaster me
00:05:39DeMiaN don't want gangs ?
00:05:49WANKmaster warded
00:05:52DeMiaN kk
00:05:55DeMiaN i'll gang top
00:05:56infect care top
00:05:58infect chen and tiny
00:05:59infect coming
00:06:07Gummi_Gert ss
00:06:33A-tzangol go top pugna
00:07:00A-tzangol pugna top
00:07:31Gummi_Gert oger useless
00:07:36DeMiaN Kunkka
00:07:36Gummi_Gert buy wards
00:07:39DeMiaN can give me one clarity ?
00:07:39Gummi_Gert invis
00:07:42infect take
00:07:48DeMiaN thx
00:07:51svents np
00:08:05diesel miss
00:08:06diesel bot
00:08:06diesel 2
00:08:16Gummi_Gert omw
00:08:22svents hea piider tower
00:08:37Gummi_Gert omg terror
00:08:45Gummi_Gert not very nice
00:08:54Gummi_Gert gg ff
00:08:59mamyka go leave plz
00:09:22infect idioot
00:09:23infect ogre
00:09:29Gummi_Gert y
00:09:30infect b rdy
00:09:31Gummi_Gert totaly
00:09:31infect next time
00:09:32diesel gank bot
00:09:34Madzon ffs
00:09:36DeMiaN oh yeah warded
00:09:38Madzon 1 ult and i am dead u morons
00:09:46svents mu ulti
00:10:02diesel gank bot
00:10:05Gummi_Gert ffs
00:10:06DeMiaN omw
00:10:09Gummi_Gert u idiot
00:10:23Gummi_Gert fucking imbicle
00:11:29svents :D
00:11:30Gummi_Gert gj
00:11:32svents ok
00:11:37dhgf dive jõhkralt
00:11:39dhgf mul heal
00:11:41Gummi_Gert omg terror
00:11:42mamyka gj
00:11:44Gummi_Gert u are the wors
00:11:45mamyka nice ss
00:11:49Gummi_Gert worst player ever
00:11:51Gummi_Gert fuck u rly
00:11:52Gummi_Gert fucking newb
00:11:55Madzon lol `?
00:11:59Madzon i got a stun u moron
00:12:05diesel come
00:12:06diesel free kill
00:12:07Gummi_Gert he is using chick all time when i sent it to me.. fucking imbicile joke
00:12:09DeMiaN sec
00:12:12DeMiaN omw
00:12:14A-tzangol suck my cock
00:12:16DeMiaN let push
00:12:17DeMiaN ...
00:12:17Gummi_Gert u dickhead
00:12:20Gummi_Gert u suck
00:12:22A-tzangol y
00:12:23A-tzangol i do
00:12:24DeMiaN next pack
00:12:24Gummi_Gert y
00:12:25Gummi_Gert rly
00:12:25A-tzangol i am ap
00:12:26A-tzangol nap
00:12:34Gummi_Gert yes
00:12:37A-tzangol yeah
00:12:38Gummi_Gert indeed
00:12:39WANKmaster gank
00:12:40WANKmaster that
00:12:40WANKmaster tb
00:12:42DeMiaN tower
00:13:40Gummi_Gert tsk
00:14:42infect come on ogre
00:14:43Madzon go flame now :D
00:14:43infect u saw
00:14:45infect him tp
00:14:49infect and you stayed
00:14:49Madzon acually not :D
00:14:56Gummi_Gert just bad team
00:15:32mamyka care tiny invis
00:15:38svents OK
00:16:52Gummi_Gert why
00:16:56Madzon used my hero
00:17:01infect liivec, that ogre removed share
00:17:08Madzon jeah they used my herpo
00:17:09infect so ban him later
00:17:11Madzon hero
00:17:13Gummi_Gert who did+
00:17:14infect that's my offical request
00:17:19Madzon dno who did
00:17:24Madzon dont give a fuck
00:17:43dhgf FUCJING
00:17:45infect doesnt matter
00:17:45Gummi_Gert my kioll
00:17:45dhgf ÄR AKASUTA KANA
00:17:47dhgf maun
00:17:48infect you cant remove
00:17:49infect share
00:17:49WANKmaster mina
00:17:50WANKmaster ei kasuta
00:17:51WANKmaster re
00:17:52WANKmaster t
00:17:53dhgf kes vittus
00:17:54Madzon dont give a fuck
00:17:55mamyka omg
00:17:56dhgf perse keeras praegu
00:17:58infect neither will we
00:18:01dhgf dont fucking use chicken
00:18:02infect if you are banned
00:18:08Gummi_Gert tiny dagger
00:18:14mamyka 5 min ago
00:18:18dhgf demian??
00:18:20DeMiaN ?
00:18:24DeMiaN chick was gonna die
00:18:27DeMiaN so yeah i moved it
00:18:40Gummi_Gert omg tc
00:18:44A-tzangol pro ulti
00:18:44A-tzangol aa
00:18:52Gummi_Gert yeah uy suck
00:19:00A-tzangol pro ulti
00:19:00A-tzangol xD
00:19:01Gummi_Gert y
00:19:02Gummi_Gert ?
00:19:24Gummi_Gert share ffs ogre
00:19:25Gummi_Gert u dumb ass
00:19:34Gummi_Gert or its lost man
00:19:35Madzon nop
00:19:41mamyka ogre listen
00:19:42Gummi_Gert i upgraded.. so fucking share me!!!!
00:19:56Gummi_Gert SHARE!
00:19:57Gummi_Gert !
00:19:58Gummi_Gert ty
00:20:03infect you will get banned
00:20:04infect ogre
00:20:09Madzon ok
00:20:13infect read the rules
00:20:13Madzon thats cool
00:20:14infect there
00:20:46infect the rules say that you cant remove share even if some1 controlled
00:20:49infect the one who controlled
00:20:53infect will get banned later
00:20:54svents tra
00:20:56svents heali
00:20:58svents vittu
00:21:03infect and brockenlesnar is an admin btw
00:21:16Gummi_Gert ogre srsly
00:21:20Gummi_Gert u are so fuckingh dumb
00:21:21A-tzangol aa u suck
00:21:25A-tzangol more than anyone here
00:21:26mamyka true
00:21:28Gummi_Gert why do u block me when i have 3 cents in my back
00:21:29A-tzangol stfu and stop blamin
00:21:30Madzon u flame too much guys
00:21:38Gummi_Gert omg ? what the hell am i supposed to do
00:21:40A-tzangol aa flames
00:21:40Gummi_Gert u are so faggots
00:21:41A-tzangol STFU
00:21:46A-tzangol u are supposed
00:21:48A-tzangol to stfu
00:21:53Gummi_Gert u are supposed to lick my ass
00:21:58A-tzangol so evil
00:22:01Gummi_Gert y
00:22:12Madzon u are just having bad times with ur puberty
00:22:15Gummi_Gert shh
00:22:17Madzon we understand
00:22:23DeMiaN tower
00:22:25Gummi_Gert u just dont understand the teamplay in this game.. sad
00:22:32Madzon jeah it is
00:22:33infect says the guy who doesnt give share
00:22:34Gummi_Gert jk
00:22:37DeMiaN one more
00:22:43WANKmaster mana
00:22:46A-tzangol omni
00:22:48Madzon ofc
00:22:53A-tzangol Tell madzon to share xD
00:23:07dhgf dont use his hero
00:23:16A-tzangol Well i dont know who does
00:23:19A-tzangol but he can report
00:23:34mamyka mana
00:23:40Madzon cd
00:24:12WANKmaster miks sa mängid omnit??
00:24:13WANKmaster ütle mulle
00:24:15WANKmaster ?
00:24:22WANKmaster sa ei päästa mitte kedagi
00:24:24WANKmaster 0 repeli
00:24:29WANKmaster sa ainult jooksed fightis ringi
00:24:31WANKmaster otsid kille
00:24:33WANKmaster nii ei mängita omni
00:24:34A-tzangol share
00:24:34WANKmaster t
00:24:34A-tzangol ogre
00:24:38A-tzangol just on item
00:24:40A-tzangol ty
00:24:42dhgf :(
00:24:43mamyka rb
00:24:53mamyka tb you go diff?
00:24:55WANKmaster ma ei saa kunagi loota sinu peale
00:24:57A-tzangol y
00:24:59WANKmaster peale blinki kohe surnud
00:25:04Gummi_Gert ,....
00:25:19DeMiaN pro cast
00:25:24A-tzangol pro7chen
00:25:30Gummi_Gert nah. was just buying items..
00:25:31DeMiaN thx
00:25:38A-tzangol like my cast
00:25:58DeMiaN u don't think i'm doing ok ?
00:26:03A-tzangol nope
00:26:10DeMiaN what am i not doing right ?
00:26:16DeMiaN mb i take to much kills yeah
00:27:06Gummi_Gert its won
00:27:19WANKmaster 25 ff
00:27:21WANKmaster we go
00:27:25diesel like all games :D
00:27:34diesel needus on peal
00:27:42WANKmaster mul silveriga jah
00:27:50Gummi_Gert lets rosh
00:28:09A-tzangol What chen skills test of faith after persuation?
00:28:12A-tzangol :o
00:28:58Gummi_Gert lol
00:29:19DeMiaN I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:29:22WANKmaster I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:29:30DeMiaN we got no carry, no chance
00:29:42mamyka go rosh?
00:30:37Gummi_Gert hurry mnan
00:30:44Gummi_Gert bn
00:30:46mamyka ogre if you dont share me ill report you
00:30:47Gummi_Gert b
00:30:55Madzon like i give a fuck
00:31:03Gummi_Gert oom
00:31:38mamyka OMG
00:31:41mamyka TB
00:31:48Gummi_Gert b
00:31:55mamyka MB NEXT TIME JUST W* mine ulti?
00:32:04mamyka tb?
00:32:07A-tzangol yeah?
00:32:11A-tzangol whats up?
00:32:15mamyka how you think about mine ulti?
00:32:23mamyka u ruin it
00:32:35mamyka get stuned 3 heros
00:32:35A-tzangol how do i ruin your ulti? ;o
00:32:39infect u used ur
00:32:40Gummi_Gert he cant
00:32:41infect images
00:32:44mamyka u start atack
00:32:49Gummi_Gert its not your ulti
00:32:51A-tzangol well didnt even saw that
00:32:52Gummi_Gert its your 1 spell
00:32:57A-tzangol sry
00:32:59mamyka stfu cunt aa
00:33:07Gummi_Gert what
00:33:10DeMiaN troll
00:33:12DeMiaN for me pls
00:33:12DeMiaN ..
00:33:19dhgf get it
00:33:23A-tzangol well sry
00:33:26DeMiaN thx
00:33:27A-tzangol didnt see that
00:33:28A-tzangol rly
00:33:32A-tzangol dont know what u talkin about
00:33:43mamyka np next time plz be care
00:33:48A-tzangol yeah
00:34:12diesel wait
00:34:13diesel for me
00:35:12WANKmaster I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:35:18Gummi_Gert Eat my forcestaff
00:35:19Gummi_Gert D:
00:35:25WANKmaster teiseks svents
00:35:30WANKmaster mis kasu on sinu kunkkast
00:35:34WANKmaster miks sa ei farmi
00:35:39svents farmin kus?:D
00:35:39Gummi_Gert gj
00:35:40WANKmaster miks gankid koguaeg
00:35:44svents kui k6ik laned pushitud
00:35:45WANKmaster nonäed
00:35:49WANKmaster siin ongi probleem
00:35:52WANKmaster sa ei oska farmida
00:35:56Madzon haste
00:35:58A-tzangol take
00:36:11WANKmaster kui me gängime
00:36:13WANKmaster siis saa farmid
00:36:16WANKmaster mängu alguses
00:36:30WANKmaster nüüd muidugi on raske
00:36:31svents jh
00:36:32WANKmaster kui 5on5 koguaeg
00:36:37svents kui ma lanen liewecugfa:D
00:36:39A-tzangol Xd
00:36:40DeMiaN Owned
00:36:41svents kindlalt saan ma farmida:D
00:36:44Gummi_Gert its won
00:36:57Madzon so u flamed for nothing
00:37:06Gummi_Gert ur still bad
00:38:00A-tzangol xD
00:38:01Madzon lol
00:38:07Gummi_Gert :)
00:38:13DeMiaN sry nth to cast
00:38:22WANKmaster doesent rly matter
00:38:39mamyka let me top plz
00:39:18A-tzangol go mid rax
00:39:30Gummi_Gert guinso or shiva?
00:39:34mamyka shiv
00:39:34infect guinsoo
00:39:38infect agaisnt tiny
00:39:44mamyka lol
00:39:51mamyka only 2 cast
00:39:58infect he auotattacks
00:40:01infect hard
00:40:39svents fck
00:41:07infect so, 2 cast?
00:41:20A-tzangol hex
00:41:20Gummi_Gert def
00:41:21mamyka kunnka torrent + ulti
00:41:30mamyka + stun tiny + tos
00:41:30Gummi_Gert def terro
00:41:34mamyka so 4 casts
00:41:40Gummi_Gert please
00:42:00WANKmaster b
00:43:34mamyka i can banreq you
00:43:37mamyka aa
00:43:38Gummi_Gert sry
00:43:47A-tzangol go btm
00:44:03Madzon wow
00:45:27DeMiaN np for ass saving necro =))))
00:45:32diesel nice save
00:45:33diesel thx
00:45:40infect go bkb
00:45:41infect terror
00:45:45mamyka nope
00:45:51mamyka imno manta
00:45:55A-tzangol y
00:45:58A-tzangol shoulve gone manta
00:46:00A-tzangol but
00:46:01A-tzangol too late
00:46:13WANKmaster we cant let
00:46:13WANKmaster them
00:46:14WANKmaster rosh
00:46:15A-tzangol go rosh
00:46:15WANKmaster again
00:46:16WANKmaster ..
00:46:23svents wtf
00:47:25Gummi_Gert all
00:47:54DeMiaN :ss
00:48:13Gummi_Gert gaayh
00:48:30Gummi_Gert just end rax mid
00:48:45Gummi_Gert 1 tp
00:48:46mamyka i can tp
00:48:51Gummi_Gert do it
00:48:57Gummi_Gert srsly
00:48:59Gummi_Gert now
00:49:02infect mid first
00:49:04infect creepskip
00:49:06infect otherwise
00:49:21Gummi_Gert gj
00:49:25diesel I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:50:03Gummi_Gert hhm
00:50:09Gummi_Gert we opened two.. its good
00:50:27Gummi_Gert all miss
00:50:34A-tzangol push
00:50:37A-tzangol they need to def
00:50:49Madzon imo u should back
00:50:53mamyka aa b
00:50:58Gummi_Gert y
00:51:14Gummi_Gert gather
00:51:15DeMiaN I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:51:20Gummi_Gert smoke?
00:51:20diesel I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:51:32A-tzangol just go push top
00:51:48infect and wait for other lanes
00:51:58svents tc
00:51:59svents no ulti
00:52:16Gummi_Gert srsly. this tiny
00:52:37Gummi_Gert get him
00:52:43Gummi_Gert gj
00:52:47Gummi_Gert just end
00:52:50Gummi_Gert top
00:53:59Gummi_Gert i vote a smoke
00:54:02mamyka with agha tiny got splash atack?
00:54:07Madzon y
00:54:07A-tzangol yeahh
00:54:11infect no shit :D
00:54:14Gummi_Gert its hurts me
00:54:19Gummi_Gert i got smoke.. come
00:54:22DeMiaN I surrender! [3/4 of Sentinel]
00:54:48mamyka special for you linka necro
00:55:21dhgf I surrender! [4/4 of Sentinel]
00:55:23WANKmaster why cant i run after u hit me
Show the full chat log