Game #4026011

Get replay
1 downloads

-37 X
-2 TS

NwC.CooL-T
98% | 1848 X | 1546 TS

-42 X
-2 TS

DeduXserS
98% | 1821 X | 1568 TS

-48 X
-2 TS

cooper
77% | 1463 X | 1384 TS

-44 X
-2 TS

Kanpu3a
73% | 1355 X | 1436 TS

-14 X
-42 TS

frozenX
NEW | 1000 X | 1000 TS

+54 X
+3 TS

livingde4th
93% | 1634 X | 1548 TS

+21 X
+2 TS

mansikka
88% | 1566 X | 1484 TS

+44 X
+2 TS

Tough
88% | 1580 X | 1462 TS

+18 X
+2 TS

mamyka
68% | 1345 X | 1377 TS

+52 X
+5 TS

Astrocreep
43% | 1100 X | 1328 TS

Chat log

00:00:00Astrocreep [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... livingde4th with 92 seconds.
00:00:07livingde4th chen wisp troll
00:00:11Tough trax tide puck
00:00:11Astrocreep i am bala
00:00:17NwC.CooL-T qop beast razor
00:00:19livingde4th dedu mumble`?
00:00:21mansikka enigma cent ursa
00:00:30cooper rasta legion void
00:00:31Tough cent
00:00:32livingde4th anyone weant wisp chen troll
00:00:33Tough for me
00:00:36livingde4th i get shitty troll
00:00:38mansikka i want chen
00:00:39livingde4th if u dont swap
00:00:47livingde4th i can cent
00:00:50Tough can cent
00:00:58mansikka -swap 1
00:01:00livingde4th -swap 2
00:01:04Tough -.-
00:01:04DeduXserS magina thrall dirge
00:01:05mamyka we ned carry
00:01:05DeduXserS :D:DDD:
00:01:11NwC.CooL-T take magina
00:01:11livingde4th hmm i go mid?
00:01:16DeduXserS i cant play it
00:01:18Tough nah
00:01:19NwC.CooL-T i can
00:01:21Tough i go trax
00:01:23NwC.CooL-T i give you qop
00:01:23DeduXserS wat u got
00:01:27Tough me mid
00:01:29NwC.CooL-T razer
00:01:29DeduXserS no qop vs pudge + bala
00:01:30DeduXserS .D
00:01:32NwC.CooL-T and best
00:01:33DeduXserS i go magina
00:01:33livingde4th no
00:01:35livingde4th its shit
00:01:37NwC.CooL-T ij
00:01:38livingde4th anything else?
00:01:39Kanpu3a ??? ????
00:01:39NwC.CooL-T ok
00:01:42Kanpu3a dron
00:01:44Kanpu3a pick
00:01:44NwC.CooL-T ?? ?? ????? ????
00:01:46livingde4th pudge
00:01:49livingde4th let me solo top
00:01:50Tough trax tide puck
00:01:53Tough so what uwant?
00:01:55DeduXserS livari waari tuli just :D huutelee
00:01:56livingde4th u go mid u go top
00:01:57Tough as carry?
00:02:01DeduXserS pyyteli lähtee täst
00:02:30livingde4th no ei näil mei heroil kauaa juhlita
00:02:30Kanpu3a share
00:02:36DeduXserS carryy :D
00:02:46Kanpu3a ss
00:02:51DeduXserS pari kpl
00:03:28DeduXserS pull u can do it dude
00:04:17DeduXserS keeper of light
00:04:19DeduXserS do u speak english
00:04:22DeduXserS u could pull dat
00:04:24DeduXserS creep capm
00:04:30livingde4th k
00:04:40NwC.CooL-T ss
00:04:42NwC.CooL-T mid
00:04:43NwC.CooL-T care bot
00:05:07mamyka ss eza
00:05:12DeduXserS qop do bkb
00:05:21mamyka u have sile?
00:05:33livingde4th got boots
00:05:35livingde4th lets rape
00:05:53DeduXserS :)
00:05:53Kanpu3a hex
00:05:57Kanpu3a ????
00:06:36Tough the fuck
00:06:37DeduXserS :D:D
00:06:48Tough nice ss
00:06:50Tough fuckers
00:06:59livingde4th ss 2
00:07:15livingde4th got + 80ms
00:07:18livingde4th rape moar .)
00:07:21livingde4th when they come
00:07:38Tough ss
00:07:44DeduXserS :D_
00:07:45mamyka b
00:07:50DeduXserS nää bronzet on aina
00:08:19mamyka share?
00:08:27Astrocreep courier dead
00:08:31livingde4th y srry
00:08:33livingde4th :(
00:08:35NwC.CooL-T ????? ?? ?? ???????? ??? ??????
00:08:49livingde4th twr
00:08:49mamyka s
00:08:50livingde4th chen
00:08:51mamyka ss AM
00:08:58DeduXserS k
00:09:03Tough hi
00:09:06livingde4th vangaurd helps vs rhastas wards?
00:09:10mansikka y
00:09:19livingde4th but could rush dagger first
00:09:30livingde4th hmm
00:09:39livingde4th come
00:09:42Tough ss mid
00:09:48livingde4th twr
00:10:59livingde4th sweet
00:11:00livingde4th lol
00:11:02Tough share
00:11:08NwC.CooL-T faggot
00:11:17DeduXserS meiän alche on lvl 5 eka item mask of death :D kerro täst
00:11:20Tough SHARE
00:11:25livingde4th dagger
00:11:27livingde4th lol
00:11:27Tough the fuck
00:11:28Tough share
00:11:30Tough DUDE
00:11:31Tough FHWEIFHWEWEFI
00:11:33Tough go to hell
00:11:35Tough ever1 of u
00:11:40livingde4th got dagger
00:11:43DeduXserS nwc.cool-t btw i got 0 farm
00:11:46livingde4th lkets reip their asses off :D
00:11:48DeduXserS kotl pushed lane with nuke
00:11:51DeduXserS every wave
00:12:01NwC.CooL-T go
00:12:13Tough go bot
00:12:14Tough bala
00:12:16Astrocreep k
00:12:17cooper ss
00:12:17Tough dobble sielence
00:12:28Tough b
00:12:29NwC.CooL-T drow
00:12:30NwC.CooL-T here
00:12:33DeduXserS yap
00:12:34Tough come tower
00:12:45livingde4th ty
00:13:15DeduXserS ????
00:13:27DeduXserS ollu vissii äkänen top linja :D
00:13:29NwC.CooL-T kotl leave
00:13:30NwC.CooL-T noob
00:13:48NwC.CooL-T ?????????? ????? ?????
00:13:59Kanpu3a ?????? ???? ???
00:14:00DeduXserS sä valitit teiän heroist
00:14:04DeduXserS einiis oo mitääv ikaa jos
00:14:07livingde4th no oha nää paskaa
00:14:09DeduXserS alche buildaa maski ekana :D ja muuta
00:14:23DeduXserS kotl puski mun lanen
00:14:44livingde4th oom
00:15:17livingde4th killl
00:15:32mamyka come mana
00:15:43livingde4th hawk?
00:15:46livingde4th want my vang
00:15:53livingde4th b
00:15:54livingde4th ?
00:15:58DeduXserS ei täs voi mitää teiän paskimmat sai amove herot
00:16:02NwC.CooL-T its gg
00:16:06DeduXserS meiän paskimmat vetää paskoil heroil nii
00:16:06Astrocreep english pls
00:16:07DeduXserS ff
00:16:08NwC.CooL-T we cant win
00:16:22Kanpu3a hex
00:16:29cooper nety
00:16:38Kanpu3a kaka9 Haxyu cetb
00:16:49cooper taka9
00:17:11livingde4th nää kengät mahtavast cental
00:17:17DeduXserS nii
00:17:18livingde4th 80 ms nopeet
00:17:30DeduXserS o ne paremmat ku treads
00:17:50livingde4th sit voi kans rushaa dagun ku ei tartte regee
00:18:25mamyka noob block me more
00:18:26DeduXserS onko täl käytännös välii
00:18:28mamyka fuckin cunt
00:18:29Astrocreep u can bite
00:18:30DeduXserS mitä sä saat :D
00:18:31Astrocreep from distance
00:18:32Astrocreep ffs
00:18:33DeduXserS teiän 4 allyy voittais
00:18:36DeduXserS 4v5 ilma suaki
00:18:49DeduXserS sd on täyttä kuraa
00:18:49livingde4th no jaa oon ollu enite tapois
00:19:00DeduXserS mitä mom alche tekee?
00:19:02DeduXserS tai kotl battles :D
00:19:04DeduXserS kerroppas
00:20:04Tough t
00:20:05Tough the fuck
00:20:23DeduXserS :D:
00:20:25Tough :D
00:20:44DeduXserS this new chance wasnt so nice
00:20:48DeduXserS now we play bronze
00:20:50Tough :D
00:20:52DeduXserS and we see epic shit
00:21:11livingde4th need mana
00:22:42DeduXserS '
00:22:45DeduXserS focuu sua ku sul vankku hood
00:22:49DeduXserS taku
00:24:48DeduXserS !
00:24:53Astrocreep what a noob
00:25:05DeduXserS does it matter wat i do
00:25:08DeduXserS mr.pro
00:25:32livingde4th 3,2k
00:25:35livingde4th messer :D
00:25:37livingde4th noot
00:25:43livingde4th ac
00:25:47Astrocreep me or u
00:25:47NwC.CooL-T kotl leave
00:25:48NwC.CooL-T noob
00:25:52DeduXserS ettekä :D saanu raxei
00:27:02Tough pro stealer :D
00:27:08livingde4th noot
00:27:11livingde4th 10 assists
00:27:15Kanpu3a I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:27:18DeduXserS I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:27:18cooper I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:27:25Tough urn pls
00:27:43Tough THE FUCK
00:27:47Tough pudge is to pro
00:27:49Tough to urn me
00:28:03Tough ah its mamyka
00:28:35Kanpu3a o)
00:28:40Kanpu3a hex
00:29:06Kanpu3a I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:29:09Kanpu3a horse
00:30:18Tough ty^^
00:30:34Tough i do rosh
00:30:40DeduXserS ei saa 30min vankkuu :D
00:30:49livingde4th jeah ac
00:30:53livingde4th koittakaa tappaa
00:31:05Tough cent
00:31:07Tough help me
00:31:11livingde4th no
00:31:15livingde4th wanna end this
00:31:19Tough noooob :Y
00:31:23DeduXserS problem?
00:31:24DeduXserS pudge
00:31:38mamyka ?
00:31:44DeduXserS dont kill me
00:33:59livingde4th <3 horsie
00:34:14Tough ur mom
00:34:18Tough ur fucker
00:34:51NwC.CooL-T lick my balls bob
00:34:58livingde4th finish it
00:35:00DeduXserS ..........
00:35:33DeduXserS aha D_:
00:35:47DeduXserS miksette finishaa
00:35:50DeduXserS 30min ollu iha turhaa
00:35:51livingde4th koitan kokoaja
00:35:54livingde4th noi hieroo tuol
Show the full chat log