Game #3994361

Get replay
4 downloads

+35 X
+4 TS

SapphireEyes
99% | 1959 X | 1547 TS

-14 X
+3 TS

Nethouse.Lanaya
95% | 1808 X | 1448 TS

+21 X
+1 TS

Tough
81% | 1443 X | 1455 TS

+28 X
+2 TS

najk
71% | 1315 X | 1415 TS

+50 X
+2 TS

VanillaThunder
59% | 1277 X | 1374 TS

-26 X
-1 TS

MariahCarry
98% | 1802 X | 1501 TS

-8 X
-2 TS

yeW-
92% | 1645 X | 1499 TS

-19 X
-1 TS

mansikka
85% | 1502 X | 1486 TS

-46 X
-2 TS

mby_next_time
85% | 1569 X | 1412 TS

-10 X
-2 TS

Casberry
60% | 1263 X | 1374 TS

Chat log

00:00:00VanillaThunder [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... mby_next_time with 79 seconds.
00:00:06Nethouse.Lanaya storm ns jug
00:00:06VanillaThunder riki rex invo
00:00:10MariahCarry bh sd ud
00:00:11mby_next_time dazzle dk sf
00:00:13yeW- cm sven vid
00:00:14yeW- void
00:00:21MariahCarry sven swap?
00:00:21mby_next_time i can sd for ud
00:00:25yeW- mansikka whatu got
00:00:27mby_next_time sd for sf.
00:00:28mby_next_time i meant
00:00:33MariahCarry meh just played sf
00:00:35SapphireEyes chcesz ns na srodek?
00:00:37mansikka naix pa jakiro
00:00:38mby_next_time dazzle dk sf.
00:00:41MariahCarry k
00:00:43Nethouse.Lanaya nie
00:00:43VanillaThunder anyone wants invo rex riki
00:00:48Nethouse.Lanaya weź invo ;ddd
00:00:48najk axe, atro, spectre
00:00:49mby_next_time so?
00:00:49Tough sky kunnka xin
00:00:52Tough najik
00:00:53Nethouse.Lanaya oo
00:00:54Tough axe pls :>
00:00:54yeW- i can do sven
00:00:54MariahCarry let's see their picks
00:00:55yeW- i guess
00:00:56Nethouse.Lanaya kunnka for ns? ;d
00:00:58yeW- or void
00:00:59najk for u?
00:01:00najk or me?
00:01:02Tough i want axe
00:01:04Tough :>
00:01:04mansikka take void
00:01:07mansikka i take naix
00:01:08Tough or give me ns
00:01:08najk I can't play your heroes
00:01:09Tough whatever
00:01:11SapphireEyes nie chce mi sie 2 raz invo grac
00:01:11mansikka then sf
00:01:12Tough wanna kunkka?
00:01:14yeW- ll
00:01:16Nethouse.Lanaya i want
00:01:17MariahCarry im mid
00:01:18yeW- and pa!
00:01:20MariahCarry just fyi
00:01:20VanillaThunder blue invo again?
00:01:23SapphireEyes mam wr/huskar/dusa
00:01:26yeW- go bot mira
00:01:29Tough give
00:01:30Tough ns
00:01:31Nethouse.Lanaya same mid herosy ;d
00:01:31VanillaThunder husk or wr
00:01:32mansikka wtf is this mode
00:01:35VanillaThunder gimme husk
00:01:38Tough -swap 2
00:01:40Nethouse.Lanaya -swap 3
00:01:48SapphireEyes think i play wr
00:01:49Casberry single draft
00:01:50SapphireEyes m8
00:01:50yeW- dazzle top
00:01:51mansikka k
00:02:00yeW- oh my
00:02:01yeW- need bkb
00:02:05yeW- i mean mbk
00:02:08SapphireEyes but riki usless vs bh
00:02:08SapphireEyes d
00:02:14VanillaThunder damn
00:02:17mby_next_time you need rather brain
00:02:17mansikka me to
00:02:18Tough idiot
00:02:18VanillaThunder didnt saw that pick
00:02:19mby_next_time -hhn
00:02:20mby_next_time -don
00:02:21mby_next_time -water red
00:02:22mansikka :d
00:02:22mby_next_time -clear
00:02:28mansikka i need radi actually
00:02:29yeW- go pull
00:02:30mansikka no mkb
00:02:37mby_next_time o rly yew
00:03:00yeW- k come lane
00:03:00yeW- ^^
00:03:06Tough THE FUCK RIKI
00:03:14VanillaThunder thd here
00:03:23mansikka go ban
00:03:24mansikka e
00:03:26VanillaThunder on pullspot
00:03:31mby_next_time you crazy
00:03:54najk ss top
00:04:01Tough CARE MID
00:04:02Tough ss
00:04:03Tough thd
00:04:21mansikka giv ba
00:04:22Tough riki
00:04:23mansikka k
00:04:24Tough chick where?
00:04:26mansikka ty
00:04:27mansikka cya'
00:04:29yeW- ^^
00:04:33Tough awesome!
00:04:35Casberry ss
00:04:37Tough go and active
00:04:41VanillaThunder yy
00:04:53mansikka lol it was invis :D
00:05:01SapphireEyes bah
00:05:08SapphireEyes so abd
00:05:08Nethouse.Lanaya lol ;dd
00:05:10SapphireEyes am i d
00:05:23Casberry jak ?
00:05:27mansikka me lvl 1 :)
00:05:36mby_next_time means you sukc
00:05:37najk fix courier
00:05:37mby_next_time :D
00:05:38najk please
00:05:41mansikka y it does
00:05:56Tough i come gang mid
00:05:57mansikka np im 2 now
00:05:59SapphireEyes ss mid
00:06:00SapphireEyes low hp
00:06:01Tough when i got bottle
00:06:16najk kunkka, i will sleep him
00:06:18najk rdy?
00:06:27Nethouse.Lanaya -.-
00:06:45MariahCarry ss mid
00:06:46MariahCarry care top
00:06:49Nethouse.Lanaya sorry
00:06:55SapphireEyes coming
00:06:55SapphireEyes dd
00:06:58Nethouse.Lanaya k
00:07:52najk omg.
00:07:53yeW- meh ^^
00:08:05SapphireEyes ss mid
00:08:19SapphireEyes re
00:08:51Tough THD PORTET
00:09:01yeW- the fuck
00:09:05mby_next_time well
00:09:07mby_next_time we got useless bh
00:09:25SapphireEyes oom i b
00:09:48VanillaThunder ss
00:11:03mby_next_time thanks for help etc
00:11:07mby_next_time np i just feed em
00:11:09mby_next_time fine
00:11:09mansikka sry
00:11:14yeW- ^^
00:11:16mby_next_time nah feeding is cool
00:11:20mby_next_time i go feed them more
00:11:20najk uh oh
00:11:21najk 5 miss
00:11:26najk 3
00:11:29MariahCarry are we emo today
00:11:30mby_next_time maybe balanar wants some feed
00:11:33mansikka no pls ill improve my play :<
00:11:34yeW- -ma
00:11:38Casberry fucking ..
00:11:49mby_next_time dude i second day when i got or outpicked
00:11:51mby_next_time or my team
00:11:54mby_next_time loevs perma farm
00:11:54SapphireEyes ns
00:11:56SapphireEyes agha 1st?
00:11:58mby_next_time and feeding
00:12:02MariahCarry 9 min
00:12:02Tough veng
00:12:02mby_next_time second day
00:12:03MariahCarry perma farm
00:12:09mby_next_time i mean letting feed
00:12:11mby_next_time now
00:12:31SapphireEyes think agha>vang
00:12:39SapphireEyes get tower
00:13:19Tough riki
00:13:20Tough u died?
00:13:27Tough i silence
00:13:29VanillaThunder bh?
00:13:40mansikka :D
00:13:49mby_next_time no boots
00:13:50mby_next_time no help :)
00:13:57mby_next_time i mean i clicked grave
00:14:03mby_next_time but before my hero withoyt boots
00:14:04najk mana boots inc
00:14:04mby_next_time come to you
00:14:06mansikka y
00:14:09mansikka i saw
00:14:17mansikka i got
00:14:18najk cum for mana
00:14:21mansikka 2 branches
00:14:24mansikka and 3 tangos
00:14:27najk ns kunkka
00:14:31mby_next_time well i got soul ring!
00:14:33mby_next_time hell ya!
00:14:34mansikka :d
00:14:41SapphireEyes bane
00:14:43SapphireEyes can u necro
00:14:44SapphireEyes nxT?
00:14:46najk k
00:15:13yeW- go
00:15:52SapphireEyes nie mialem jak stuna zrobic
00:15:53najk kasdlkaösnd
00:15:58MariahCarry rdy top?
00:15:58Nethouse.Lanaya to nie twoja wina
00:16:02Nethouse.Lanaya ten riki to noob
00:16:05SapphireEyes oni tez poszli
00:16:14Nethouse.Lanaya nie mam marka jeszcze
00:16:16Nethouse.Lanaya to nie trafiłem
00:16:37VanillaThunder bh here#
00:16:38SapphireEyes bh i void nas rjzbeia
00:16:45MariahCarry let him show gimself
00:16:45Nethouse.Lanaya riki to noob
00:16:46MariahCarry ffs
00:16:47Nethouse.Lanaya więc raczej tak
00:16:55MariahCarry riki was tehre
00:16:56najk got dust
00:16:57VanillaThunder got ddust
00:16:58mby_next_time how can i let him show himself?
00:16:58MariahCarry and u make him hide
00:16:59MariahCarry so stupid
00:17:04MariahCarry go b ffs
00:17:05mby_next_time ask him for it? :DDD
00:17:11MariahCarry don't stay
00:17:12mby_next_time dude obvious trap is obvious you know
00:17:16mby_next_time specially when he saw you :D
00:17:27MariahCarry he came out
00:17:29MariahCarry when u went back
00:17:32MariahCarry so obv not
00:17:36mby_next_time when you went back *
00:17:46mby_next_time i mean
00:17:48MariahCarry im invis
00:17:50mby_next_time when you bh went away
00:17:51MariahCarry he deosn't know
00:17:52mby_next_time HE SAW YOU
00:17:52MariahCarry if i go b
00:17:54mby_next_time 1 LVL WW
00:17:55MariahCarry so what
00:17:56mby_next_time ISNT ENOUGH
00:18:04mby_next_time so retarted pink :DDD
00:18:09mby_next_time is it seriously silver gameing :D
00:18:11mansikka noob maria :---------D
00:18:14MariahCarry ok 4th pick :)
00:18:16mansikka go play bronse maria :D:D
00:18:24MariahCarry rdybot?
00:18:25Casberry god ...
00:19:17Nethouse.Lanaya amazing
00:19:18Nethouse.Lanaya players
00:19:21MariahCarry need all mid
00:19:25SapphireEyes bh
00:19:26SapphireEyes dust
00:20:01SapphireEyes told u
00:20:03SapphireEyes dust..
00:20:24yeW- care
00:20:25yeW- mby
00:20:28yeW- u might up chick
00:20:31yeW- if u keep it up
00:20:40mansikka no need
00:20:48mby_next_time god how i love carry ppl talking
00:20:55yeW- :D
00:20:59yeW- lol
00:21:04yeW- i just realized
00:21:09yeW- why mby so mad
00:21:09yeW- :(
00:21:23mby_next_time cause for 2 days already
00:21:26mby_next_time i have team like you
00:21:26yeW- no mate
00:21:28mby_next_time GOGO PICK CARRY
00:21:29yeW- cuz 1-1 :(
00:21:30yeW- -clear
00:21:32Nethouse.Lanaya we have to push
00:21:38mby_next_time and then i have to buy fucking wards etc
00:21:43mby_next_time and to support
00:21:45mby_next_time god
00:21:46yeW- cuz eventho game was cheated
00:21:48Nethouse.Lanaya necro ich załatwi
00:21:53yeW- u havent managed to win
00:21:54yeW- :D
00:22:01mansikka CHEATED?
00:22:02mansikka :O
00:22:05yeW- yeh
00:22:09yeW- referee
00:22:13yeW- corrupted as fuck
00:22:13mby_next_time np our carry potm wins
00:22:17mansikka whem
00:22:22mansikka warum
00:22:22yeW- poland greece
00:22:27mby_next_time he means footbal
00:22:28mby_next_time match
00:22:31mby_next_time idc about our score
00:22:33mansikka ooh
00:22:34mansikka ok
00:22:37mby_next_time im sure we wont even leave that group
00:22:49mby_next_time plus the reefree was helping our team
00:22:51Casberry rofl ffs ...
00:22:53yeW- sup with this team :D
00:22:53mby_next_time not greece
00:22:54mansikka football iss fag
00:22:55mby_next_time GOGO BH
00:22:56mansikka dota is pro
00:22:58Casberry why the hell do i follow u
00:22:58VanillaThunder urn plz
00:23:00mansikka :DDDDDD
00:23:02mby_next_time GOGO BH
00:23:03mby_next_time GOGO
00:23:06mby_next_time CHGASE BLAANAR
00:23:10mby_next_time GIO FOR HIM
00:23:13mby_next_time CHASE THAT MF DOWN
00:23:15najk hah
00:23:16najk wr
00:23:18najk xD
00:23:21Casberry def bh ?P??
00:23:28mby_next_time HE JUST HAVE MAX SPEED
00:24:21mansikka i up chick :)
00:24:25Nethouse.Lanaya tt
00:24:26Nethouse.Lanaya -.-
00:24:29Nethouse.Lanaya missckil
00:24:42mby_next_time arent you 2 rich my jakkiro boy?
00:24:46yeW- cmon
00:24:49najk n1
00:24:49Nethouse.Lanaya well done
00:25:24najk AOJaokwjdlökanwdölkanw
00:25:46Nethouse.Lanaya mam taki farm jak bh
00:25:48Nethouse.Lanaya ;p
00:26:19mansikka :D
00:26:24mansikka too long animation :S
00:26:27mby_next_time im going
00:26:28mby_next_time to love
00:26:29mby_next_time that animation
00:26:30MariahCarry ulti void??
00:26:31mby_next_time seriously
00:26:32Tough GOD
00:26:32SapphireEyes ale stuny
00:26:34SapphireEyes mi wchodza
00:26:35Tough IM SO GOOD
00:26:35SapphireEyes dzisiaj d
00:26:38yeW- nah wudda suckd
00:26:38MariahCarry ur so fucking bad jew
00:26:39mby_next_time np im dead
00:26:41SapphireEyes gten na voidzie i potm
00:26:43SapphireEyes tez pro d
00:26:44MariahCarry picking void
00:26:44mby_next_time just 0/8/3
00:26:46yeW- u play like shit mate
00:26:48MariahCarry being boring
00:26:50mby_next_time says bh :)
00:26:53Nethouse.Lanaya pewnie myślał
00:26:58yeW- u playd terribly these 2 days
00:26:58Nethouse.Lanaya że zagra tak jak ja ;d
00:26:59yeW- keep it shut
00:26:59mby_next_time should i care about my play?
00:27:01yeW- 2 games*
00:27:06mansikka sure
00:27:07Tough come here
00:27:08Tough i tank
00:27:08mby_next_time talking to me or to bh?!?!?
00:27:09Tough bitches
00:27:13Tough BITCHES
00:27:15mby_next_time YEW BOY
00:27:16Tough i call for u
00:27:19Tough so hear
00:27:25Nethouse.Lanaya go
00:27:27Nethouse.Lanaya gem is comming
00:27:29mby_next_time answer my question
00:27:31mby_next_time you little piece
00:27:32mby_next_time of shiet
00:27:34yeW- :D
00:27:34MariahCarry noone was talking to u
00:27:35Tough who take_?
00:27:36MariahCarry at any point
00:27:37MariahCarry pls su
00:27:37Nethouse.Lanaya me
00:27:40mansikka i was :)
00:27:41mby_next_time go opick carry
00:27:41Nethouse.Lanaya becouse i have gem
00:27:41Tough :D
00:27:42SapphireEyes riki i think
00:27:42mby_next_time go cry :D
00:27:43SapphireEyes + gem
00:27:44mby_next_time :DD
00:27:52mby_next_time BUT HEY LET'S GO PERMA CARRY PICK!
00:28:15Tough *ay ay
00:28:23Tough go
00:28:24Tough fuck me
00:28:25Tough harder
00:28:35yeW- b
00:28:36yeW- lol
00:28:45mansikka i juke
00:28:48mby_next_time GOOD JUKE
00:28:48yeW- fff
00:28:49mby_next_time !
00:28:49yeW- I surrender! [1/5 of Scourge]
00:28:51mansikka :D
00:29:00mby_next_time seriously gonna love playing like that
00:29:00VanillaThunder urn
00:29:02VanillaThunder thx
00:29:24mansikka i love playing like this :>
00:29:38mby_next_time next game
00:29:40mby_next_time we go carries
00:29:41mby_next_time mansikka
00:29:42mby_next_time ok?
00:29:43mansikka okay
00:29:47mby_next_time dont give a fuck about teams
00:29:52mansikka no sir
00:29:54mby_next_time l;et's go carry style maria!
00:30:03MariahCarry am i going carry style?
00:30:11mby_next_time nah farm boy
00:30:11mansikka thats ur choise
00:30:14MariahCarry i thought i was roaming
00:30:18mby_next_time gem on kunka
00:30:34yeW- I surrender! [1/5 of Scourge]
00:30:47VanillaThunder reuse
00:31:01mby_next_time -60 X icneoming
00:31:43mby_next_time kunka got gem
00:31:47mby_next_time all time
00:32:54mansikka :d
00:32:59yeW- potm ulti ? ^^
00:33:01mansikka I surrender! [2/5 of Scourge]
00:33:04mby_next_time useless
00:33:04mansikka ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
00:33:06mby_next_time kunka gem
00:33:12yeW- oh right
00:33:25MariahCarry I surrender! [3/5 of Scourge]
00:34:02mby_next_time HAHAHA
00:34:04SapphireEyes they go t gem
00:34:05mby_next_time GOTCHA
00:34:11mby_next_time hahahaha
00:34:15yeW- ^^
00:34:18mansikka loan me gem
00:34:19mansikka for while
00:34:21mby_next_time NEVER
00:34:31mansikka :)
00:34:33Nethouse.Lanaya szkoda
00:34:35mby_next_time i want to lose it myself
00:34:42mansikka no need anymore
00:35:17mby_next_time -afk
00:35:19yeW- -ma
00:35:55mby_next_time gem kunka again:D
00:35:56yeW- lmao mira
00:36:03mby_next_time hahahah :DD
00:36:04yeW- plain retarded
00:36:06mby_next_time carries!
00:36:08Casberry man ...
00:36:11najk holy shiet
00:36:12yeW- well
00:36:12najk pro atro
00:36:13yeW- casberry
00:36:13najk rly
00:36:14Casberry always they stick together
00:36:15yeW- no surprise there
00:36:16Tough urn pls
00:36:22Casberry we dont
00:36:22Tough ty
00:36:26mby_next_time let's think why they stick
00:36:26SapphireEyes dd
00:36:26yeW- lol
00:36:33mby_next_time and why we dont stick like OUT OF FUCKING BASE
00:36:51VanillaThunder b?
00:36:53Nethouse.Lanaya no
00:37:21yeW- roshs up soon
00:37:26mansikka ok
00:37:28yeW- :D
00:37:46yeW- gogo
00:37:47yeW- rosh
00:37:50najk rosh alive
00:38:14mansikka :d
00:38:16VanillaThunder haha
00:38:23VanillaThunder b
00:38:32VanillaThunder dont lose gem
00:38:47SapphireEyes ffast top
00:39:24MariahCarry bd
00:39:27MariahCarry all banned for life
00:39:28mby_next_time BD
00:39:29mby_next_time ALL
00:39:29yeW- :D
00:39:30mby_next_time BANNED
00:39:30najk :(
00:39:31mby_next_time 1
00:39:35mby_next_time EVERYONE
00:39:50najk BH is kinda worthless without bkb sometimes
00:40:00VanillaThunder run
00:40:03VanillaThunder im omw
00:40:08najk riki
00:40:12najk speaking word of wisdom
00:40:27Casberry olol
00:40:31mby_next_time lololol :D
00:40:36mansikka buu
00:40:48VanillaThunder can i take gem plz?
00:40:51yeW- -ma
00:40:52Tough fu
00:40:53Tough mine now
00:40:58VanillaThunder ^^
00:40:59Nethouse.Lanaya gem is mine
00:41:27Nethouse.Lanaya gem is mine
00:41:27Tough GONDAR
00:41:28Tough B
00:41:47mansikka nice idea
00:41:49yeW- ^^
00:41:51Nethouse.Lanaya man
00:41:56SapphireEyes tho he wont inv again(
00:42:01SapphireEyes but ty
00:42:02Nethouse.Lanaya we play many games
00:42:07Nethouse.Lanaya give me back
00:42:09Tough ;D
00:42:13mby_next_time you want to die?
00:42:16yeW- we face certain death
00:42:17yeW- indeed
00:42:23mby_next_time :ddd
00:42:25najk ups
00:42:41yeW- b
00:42:41Tough FUCKERS
00:42:42yeW- maybe
00:42:45Tough HOW SLOW ARE U
00:42:47mby_next_time nah let's die
00:42:51Nethouse.Lanaya i was slept
00:42:53Nethouse.Lanaya by bane -.-
00:42:54Tough are u sucking mommys tittys?
00:42:55mby_next_time IMBA MANSIKKA
00:42:56mansikka höhöö
00:42:58mansikka :D:D
00:43:03mansikka oh fak
00:43:03mansikka :D
00:43:20yeW- lol
00:43:21yeW- ty mira
00:43:25yeW- for attackin me
00:43:28mby_next_time -afk
00:43:29Casberry what ?
00:43:33yeW- for waking me up
00:43:35najk oh
00:43:37najk k
00:43:44yeW- for not waking me up aaof
00:43:50mby_next_time -afk
00:43:50mby_next_time NICE
00:43:50najk wp
00:43:50Tough :D
00:43:50Casberry i stunned the fucker who ate u
00:43:51mby_next_time OUR CAPITAN
00:43:52mby_next_time AFK!
00:43:53mansikka BLUG
00:43:53SapphireEyes btw void
00:43:55SapphireEyes if u ulti u
00:43:56Casberry i diodn t wake u up
00:43:56SapphireEyes U heal more
00:43:59SapphireEyes ((
Show the full chat log