Game #3950856

Get replay
1 downloads

-46 X
-3 TS

valiante
93% | 1640 X | 1532 TS

+25 X
-3 TS

dhgf
83% | 1486 X | 1458 TS

-48 X
-2 TS

Palle
82% | 1494 X | 1439 TS

-13 X
-2 TS

MATi
81% | 1481 X | 1427 TS

-24 X
-2 TS

Dota.m
65% | 1324 X | 1365 TS

+33 X
+2 TS

mrk
98% | 1821 X | 1525 TS

+25 X
+3 TS

Tough
87% | 1577 X | 1456 TS

+21 X
+3 TS

holostoi
75% | 1460 X | 1363 TS

+56 X
+2 TS

Affliction
71% | 1363 X | 1394 TS

-17 X
+3 TS

mamyka
70% | 1375 X | 1380 TS

Chat log

00:00:00Palle [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... MATi with 134 seconds.
00:00:17dhgf me ogre
00:00:17Palle -clear
00:00:19mamyka give me pootm plz
00:00:21valiante ?
00:00:21Tough mouse^^
00:00:21mamyka m,rk plz potm
00:00:21Dota.m me Rubick please :D
00:00:21mrk i kinda just thought about it myself
00:00:21Tough :D
00:00:21valiante anyone krob+
00:00:21mamyka hhm
00:00:21Tough wanna give naix?
00:00:21dhgf can
00:00:21valiante anyone krob
00:00:21Dota.m me Rubick :D
00:00:21valiante good
00:00:21mrk u can 2nd
00:00:21valiante rubick
00:00:21Tough ahhahahaha
00:00:21Tough thought we are sentinel :D
00:00:21Affliction How Do You Know When Your Sister Is On Her Period?
00:00:21mrk ogre
00:00:21Dota.m hvorfor banner du ham
00:00:26valiante fordi
00:00:27valiante jeg gør
00:00:30Tough blood on your penis?
00:00:32Affliction Your Father's Dick Tastes Funny.
00:00:47valiante give me rex
00:00:52valiante get rex bat
00:00:53mamyka swp? or no?
00:01:01dhgf -swap 1
00:01:04mrk no sorry
00:01:04valiante -swap 2
00:01:07mamyka np
00:01:12Tough deutscheland!
00:01:13mrk get sd
00:01:15mrk thrall
00:01:18valiante they score?=
00:01:23valiante krob
00:01:23valiante ur mid
00:01:25Tough dunno
00:01:27Tough wanna watch it
00:01:28valiante obviously
00:01:34valiante u need the lvl
00:01:38valiante please dont loose to bad
00:01:40Tough but tv reciver is broken here :/
00:01:42valiante i can live with u loosing mid
00:01:43dhgf hmm
00:01:44valiante but not 0 - 3
00:01:50dhgf :D
00:01:52Affliction -water 0 0 0
00:01:52Affliction -ii
00:01:53Affliction -don
00:01:54Affliction -hhn
00:01:59Affliction -hhn
00:02:01valiante morph sd bot
00:02:07Dota.m what to go first with sd ?
00:02:15Dota.m spell 1 and 2 ?
00:02:18valiante chicken
00:02:23mamyka can i go top?
00:02:26valiante morph
00:02:27valiante u farm bot
00:02:28valiante sd
00:02:30valiante babysit morph bot
00:02:33mrk ye
00:02:35mrk zeus thrall bot
00:02:36Tough go deutschelande!
00:02:40dhgf banish and soul cacher
00:02:42mrk share
00:02:46mamyka ofc
00:02:49Tough deutsche deutsche
00:02:51valiante morph!
00:02:52valiante GO B OT
00:02:53valiante AND FARM
00:02:54Tough naxi
00:02:55mrk feel free to gang
00:02:55Dota.m ok
00:02:55MATi yea
00:02:56Tough nazi*
00:02:58MATi need 2 coin
00:02:59MATi just chill
00:03:05Affliction -ma
00:03:18Tough NEIN NEIN NEIN NEIN
00:04:26dhgf buold+
00:04:34dhgf soul ring ye?
00:05:58dhgf MID MISS
00:06:28mrk any spells
00:06:29mrk earlier
00:06:34Dota.m fuck
00:06:35mrk i was there some time :/
00:06:45Dota.m me b
00:06:55Tough we really need gang top
00:07:06Palle ss
00:07:08Affliction ruen tp
00:07:09Affliction top
00:07:13mrk krobe has
00:07:15holostoi ss
00:07:21mrk krobe with rune
00:07:33Palle ss
00:08:48holostoi ho sd
00:08:51Affliction kk
00:08:57Affliction wave
00:08:59Affliction and go
00:09:02Dota.m ss bot
00:09:03Dota.m care
00:09:08valiante ss top
00:09:12mrk SS KROBE TOP CARE
00:09:31Tough care
00:09:32Tough i go woods
00:09:35Tough for few secs
00:09:48Palle ss
00:10:05mrk i lag pretty bad
00:10:06mrk cant gank
00:10:08dhgf MID
00:10:09dhgf MIDS
00:10:12dhgf CARE BOT
00:10:12mrk dunno whats up
00:10:28mrk ss krobe
00:10:48Tough b
00:10:49dhgf sleep
00:11:42mamyka ff
00:11:49mrk nothing we can do
00:11:49mrk there
00:11:50mamyka zero gang
00:11:59mrk cant gank vs bird
00:12:00mamyka you farm mid
00:12:00mrk obvious
00:12:11mrk cant gank vs bird...
00:12:12Affliction b
00:12:12mrk ?
00:12:14mamyka bot havent bird
00:12:16Affliction man mis
00:12:17mrk i was bot
00:12:22mrk i cant count on them
00:12:30mrk neither can i on myself cos i lag every 10s
00:12:40valiante omw
00:13:05dhgf midmiss
00:13:06Tough coming top
00:13:12Dota.m valiante med sd skal man smide ult før man bruger disruption ?
00:13:29valiante ja
00:13:30Dota.m ok
00:13:32valiante og så ramme med den der cirkel
00:13:36Dota.m k
00:13:40valiante så gørt ulti double
00:14:02mamyka noob trall
00:14:04Dota.m det fandt jeg ud af hehe
00:14:50Dota.m me b
00:15:37dhgf -ms
00:15:43valiante Germany scored
00:15:48Tough yeahy!
00:15:54Tough minute=
00:16:39mrk atleast they wanna throw
00:16:47mrk thats always welcomed
00:17:05Palle its allowed to leave lane with sd
00:17:35dhgf :D:D:D:D:D:
00:17:44holostoi 2 ??????????
00:17:56Tough 2?
00:18:05holostoi 2 bitch in team
00:18:08mrk max glimpse
00:18:08holostoi who farm
00:18:09mrk on thrall
00:18:10mrk always
00:18:19valiante m id
00:18:21valiante with krob
00:18:26mrk only 1 level of wall
00:18:28mrk then glimpse
00:18:30Affliction yyyy
00:19:20valiante ?
00:19:28valiante I have 3 portuguise pussies on my team
00:19:41Tough CAN U LET ME THE KILLS
00:19:45Affliction no
00:19:47Tough k
00:19:50Tough nvm
00:19:52Tough 5 assist
00:19:55Tough team gonna carry
00:19:57Tough i make meka
00:20:04Palle atleast u dont have a team of pussies
00:20:16mamyka ??? ????? ??????
00:20:19Dota.m def top
00:20:26mamyka ????? ??????
00:20:32dhgf ult
00:20:33dhgf ult
00:20:54valiante sup?
00:20:56Affliction ulti zues
00:21:17Dota.m care
00:21:18Dota.m mirana
00:21:19Dota.m dd
00:21:20Dota.m haste
00:21:54Dota.m b
00:21:56dhgf wtf
00:21:59valiante oh
00:22:03valiante thought we were coming
00:22:04Dota.m b
00:22:05Dota.m top
00:22:08mrk fuck htis is so annoying
00:22:10mrk 10s of game
00:22:12mrk then 3s freeze
00:22:18Affliction restart router
00:22:46valiante go top
00:22:47valiante and def
00:22:51valiante they will come
00:22:51valiante top
00:22:53valiante no doubt
00:22:55valiante so all be prepared
00:23:08mrk b
00:23:08mrk b
00:23:34valiante MEET
00:23:35Tough potm
00:23:35valiante FFS
00:23:39Tough lets be support :D
00:23:39mamyka ?
00:23:40mamyka ?
00:23:48mrk reuse chick
00:24:05mrk -ms
00:24:54mrk nah im sticking
00:25:22valiante we are so reliable
00:25:25valiante on krob playing well
00:25:30valiante and u farm
00:25:32valiante but u dont play well
00:25:35Palle COME TOP ANY1
00:25:37Palle ?
00:25:45valiante we need to gather like them
00:26:29mrk get tower
00:26:45mamyka urn
00:26:50Tough ty
00:26:50Affliction out
00:26:50Affliction :/
00:26:54Tough oh
00:26:56Tough 3,3k gold
00:26:59Tough funny
00:27:02valiante and krob
00:27:03valiante first item
00:27:10valiante should be gs
00:27:14valiante and we need to carry dust
00:28:12mamyka fuckin noow
00:28:14mamyka noob
00:28:28mamyka if you fuckin slowpocke dont get trall next time
00:28:38dhgf lol
00:29:07Affliction dd
00:29:11Tough go rosh
00:29:16Tough go come all
00:29:19mamyka why we dont get mid tower?
00:29:25mamyka oh potm need farm
00:29:30mrk yes
00:29:34mrk also i had 400hp
00:29:37valiante du synes ikke mroph skal ha farmen?
00:29:43mamyka trall have urna
00:29:51mrk good for us
00:29:52Palle -ms
00:30:03dhgf 200
00:30:03dhgf gs
00:30:06Dota.m they rosh
00:30:10Dota.m bird rosh
00:30:11Dota.m fast
00:30:28mrk the difference is
00:30:33mrk i go farm when im low and need base anyway
00:30:46valiante b
00:30:47valiante mirana
00:30:48valiante ulti
00:30:48mamyka now i come only for deff
00:30:58Affliction thx
00:31:03Affliction so you dont feedf
00:31:13dhgf b
00:31:14dhgf b
00:31:15dhgf need 5
00:31:21Dota.m morph
00:31:22Dota.m top
00:31:51Tough go mira ulti
00:31:53mrk sec
00:31:54Tough and rosh?
00:32:07valiante come now morph
00:32:12mrk lol
00:32:13mrk the fuck
00:32:19mrk deso is 900g
00:32:20Palle w8 morpgh
00:32:20dhgf thrall
00:32:22dhgf before spells
00:32:24dhgf would be nice
00:32:25Tough what?°
00:32:28MATi urn me please
00:32:30mrk thought it was 1200
00:32:33Tough hjaahahahah
00:32:34Tough how long
00:32:40Tough u havent played dota?
00:32:46mrk its since last few patches i guess
00:32:48mrk i never buy it :D
00:32:50Tough :D
00:32:52mrk i ulti
00:32:53Tough since 4 months
00:32:53mrk come bat
00:32:55Tough i think
00:32:59Tough it was on 800 gold
00:33:00MATi INVIS
00:33:01MATi INVIS
00:33:02MATi INVIS
00:33:49Tough gg
00:33:52MATi I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:33:59valiante I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:34:00Palle I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:34:03Palle all plz
00:34:46mrk cd ulti
00:34:46Tough omg
00:35:05mrk LOL
00:35:07mrk IM STUCK
00:35:37Affliction WP
00:35:39Affliction NICE
00:35:41valiante omg
00:35:58dhgf b
00:36:14Palle go woods?
00:36:26Palle comr sd
00:36:36Palle no?
00:36:38valiante rosh
00:36:39valiante go
00:36:40Palle I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:36:40Tough yesa
00:36:42Dota.m bot ward
00:36:44valiante ROSH
00:36:46valiante mati
00:36:46valiante now
00:37:32mamyka mb go mid end?
00:37:47Palle ff plz
00:37:57Palle I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:38:04dhgf no
00:38:05dhgf guys
00:38:06dhgf lets win
00:38:23dhgf I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:38:27dhgf I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:38:31Palle I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:38:44valiante I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:38:59valiante omg
00:39:10Tough the fuck is my team slow :D
00:39:19Dota.m I surrender! [5/5 of Sentinel]
Show the full chat log