Game #3868488

Get replay
1 downloads

+60 X
+2 TS

Terkill
83% | 1426 X | 1514 TS

+17 X
+1 TS

Lynge
82% | 1503 X | 1409 TS

+22 X
+1 TS

marsbar2k
81% | 1474 X | 1423 TS

+19 X
+1 TS

Arapiles
77% | 1409 X | 1426 TS

+25 X
+1 TS

oo0OoO0oo
62% | 1348 X | 1299 TS

-41 X
-1 TS

Lafrenzz
86% | 1618 X | 1375 TS

-49 X
-1 TS

Firelord0.1
85% | 1556 X | 1427 TS

-6 X
-1 TS

Strom
80% | 1455 X | 1431 TS

-36 X
-1 TS

Nickless
73% | 1399 X | 1384 TS

-1 X
-1 TS

svents
54% | 1208 X | 1351 TS

Chat log

00:00:08Lynge kurdi
00:00:08marsbar2k man MIB 3 cant wait :D
00:00:11Lynge køb chick din hund
00:00:16Arapiles hehe
00:00:16Terkill ogre
00:00:16Arapiles ns lich lycan
00:00:16Lafrenzz thrall
00:00:16marsbar2k Nickles is it a friend of yours that have called him self "Dickless" :D ?
00:00:16Terkill lycan ?
00:00:16Strom come on
00:00:16Terkill en ?
00:00:16Strom lyca better ban
00:00:16Arapiles ok
00:00:16Nickless y
00:00:24Terkill bliver shredder
00:00:25Lafrenzz im mid
00:00:25oo0OoO0oo wtf
00:00:27Terkill anyway
00:00:27marsbar2k wth
00:00:32Lafrenzz XXIIIIIN TIME
00:00:34marsbar2k giver du dem hunden
00:00:36svents get lycan then
00:00:38marsbar2k gay hero
00:00:40Firelord0.1 som1 lycan ?
00:00:41marsbar2k :D
00:00:43Lafrenzz :D
00:00:43Lynge shredder > llycan
00:00:47Lafrenzz FRÅDER HERO
00:00:50svents i can lycan then
00:00:51Strom take me sand king, if you don't know
00:00:59oo0OoO0oo fic mig lychan
00:01:00marsbar2k nogen der ville ha den ?
00:01:02marsbar2k k
00:01:05svents gg fff
00:01:14marsbar2k sk til mig
00:01:15Arapiles puck nice also
00:01:17marsbar2k man
00:01:18Lynge -sWAp 1
00:01:21marsbar2k lorte pics
00:01:22marsbar2k io laver
00:01:23marsbar2k asklæasødklæajsdø
00:01:24Terkill -swap 2
00:01:34oo0OoO0oo du vil ??
00:01:38marsbar2k pismom fix mig slark
00:01:41oo0OoO0oo thrall er imba
00:01:42Lafrenzz strom u roaming ?
00:01:45marsbar2k oh der sku også ns :D
00:01:49marsbar2k hvorfor bannede du ogre
00:01:52marsbar2k den er så hygge :D
00:01:56marsbar2k -swap 5
00:01:56Terkill den er klam
00:01:57Terkill :p
00:01:59oo0OoO0oo -swap 3
00:01:59Strom no
00:01:59svents h,,,,,
00:02:01Terkill der var så mange
00:02:01svents hmmm
00:02:17marsbar2k skal jeg ik solo bot lynge
00:02:21Lynge nej
00:02:23Lynge jeg soloer
00:02:25marsbar2k din penis
00:02:27Lynge <3
00:02:33Strom share
00:02:40Firelord0.1 can u place ward
00:02:43marsbar2k bad lanes
00:02:46Strom I got zero space
00:02:46marsbar2k synes du ik terkil
00:02:47Arapiles y
00:02:49marsbar2k cap speak up :D
00:02:50Terkill jo
00:02:53Terkill men
00:02:53oo0OoO0oo lorte pick igen :DD
00:02:56svents give me then
00:02:59Terkill det kan ikke ændres
00:03:00Strom give me my branch back later
00:03:06Terkill fb top ?
00:03:11Arapiles nej
00:03:12Strom puck wtf you doing bot
00:03:13svents oh im to
00:03:14Firelord0.1 3 line ?
00:03:14svents ffs
00:03:25svents i thought im bot
00:03:27Lynge pull det shit
00:03:29Lynge hele tiden
00:03:31oo0OoO0oo luk
00:03:32marsbar2k lol glemte at købe items
00:03:33marsbar2k hahah
00:03:35Strom gief branch
00:03:42oo0OoO0oo gg
00:03:46Firelord0.1 y
00:03:48Strom gief me my branch
00:03:48marsbar2k sriøst peter :(
00:04:00Arapiles sry
00:04:37marsbar2k fucked lane
00:04:38marsbar2k for mig
00:05:48svents rex now hawk and pigg
00:05:49svents wtf
00:05:51svents gg ff
00:06:28Terkill ss
00:06:31Lafrenzz roam mid
00:06:32svents wtf u gonna do with attack speed u fcking moron???
00:06:33Terkill care
00:06:41Nickless hey
00:06:46Nickless shut
00:06:47Nickless tp
00:06:51Nickless up'
00:06:55marsbar2k wierdi sender jeres carry top
00:07:10Lynge du ka ik solo
00:07:11Lafrenzz sk u coming
00:07:12Terkill kommer top
00:07:19marsbar2k kan du solo noob ?
00:07:20marsbar2k fucktard
00:07:21Lafrenzz ss
00:07:26Lynge hvorfor er du sur?
00:07:27Terkill omw
00:07:53Strom ss
00:08:01Arapiles gj
00:08:20Arapiles så er det farmtid ozcan
00:08:26Terkill ss
00:08:34marsbar2k ?
00:08:37marsbar2k kan ik farme :D
00:08:43Arapiles ok
00:09:06Strom ss
00:09:23svents with pig u would kill atm
00:09:27svents but yeah
00:09:38Lynge kom ned holm
00:09:38Strom ss st
00:09:52marsbar2k er terkil dunholm ?
00:09:54marsbar2k lyl
00:09:58Terkill LOL
00:10:00Terkill hva
00:10:00Strom re
00:10:08Lynge holm
00:10:08Lafrenzz SK
00:10:09Lafrenzz gank
00:10:11Lafrenzz ...
00:10:18Terkill ss
00:10:19Lafrenzz ss
00:10:25Terkill viste du ikke det ? :P
00:10:28Lynge kurdi
00:10:29Lynge kom
00:10:35Lynge fuck it
00:10:38Strom sss
00:10:42Lynge ss loich
00:11:31Lynge kurdi
00:11:39Lynge dine ulve giver 50 gold ....
00:11:43oo0OoO0oo og
00:11:49Lynge så lad være med at giv dem til lafrenz ffs
00:12:18Lafrenzz omw bot
00:12:21Terkill ss
00:13:09Lafrenzz wp
00:13:23Terkill omw
00:13:48Terkill lol
00:14:22marsbar2k lad mig lige drik
00:14:23marsbar2k 1 tår
00:15:14Lynge go
00:15:24Lynge WP arap
00:15:33marsbar2k go også går du forkert :D
00:15:46svents omfg
00:15:53svents u fcki ng
00:15:56svents why u tuli
00:16:00Terkill my bad ozkan :P
00:16:09svents guy who has 60 hp
00:16:11Terkill troede du ville rundt om
00:16:30oo0OoO0oo 'b
00:16:38Terkill omw
00:16:56Arapiles fuck i sutter
00:17:04marsbar2k hahah
00:18:13Lafrenzz puck
00:18:14Lafrenzz srlksy
00:19:06Strom got ulti nwo
00:19:15Strom go
00:19:40marsbar2k so the Grab thing dosnt interupts ?
00:19:45marsbar2k never play dis hero :D
00:19:46Strom nope
00:20:20oo0OoO0oo :D
00:20:21oo0OoO0oo ahahaha
00:20:23svents ppffffff
00:20:30marsbar2k play
00:20:31marsbar2k t
00:20:55Lafrenzz go
00:21:37marsbar2k sådan er det med en undertrygt slark :p
00:21:45Lynge xD
00:21:51marsbar2k fuck dig lynge
00:21:55Lynge slap nu af baby
00:21:58marsbar2k :D
00:22:02Lynge <3
00:22:05Lynge du ved jeg elsker dig
00:22:09marsbar2k sack me
00:22:32Terkill def mid
00:22:41Lynge ffs
00:22:44marsbar2k neh
00:22:46Lynge pussy
00:22:54marsbar2k der blev sagt def mid
00:23:06Lynge fuck u
00:23:16Lafrenzz b
00:24:38Arapiles gj
00:24:41marsbar2k zyyyygt
00:24:52oo0OoO0oo bøsser i lod mig dø 2 gange
00:24:59marsbar2k total bøsser
00:25:02marsbar2k fortækl dem lige
00:25:03marsbar2k kurdi
00:25:07Terkill skulle lige have sk ulti jo
00:25:15Strom we should push with 5
00:25:23Lafrenzz we should just get a good team fight ?
00:25:26Lafrenzz lich ulti sk ulti and puck
00:25:40Strom yes but we need to push
00:26:01Strom anobody making pipe?
00:26:24Arapiles ok der var de
00:26:50Terkill :D
00:26:58marsbar2k hvorfor legede vi ninjaer der terkil :D
00:27:13Terkill syntes det var en god id?
00:27:20Terkill :p
00:27:28Lafrenzz fucking let me farm
00:28:02Strom lets push mid with 5
00:28:07Strom farm not good for us
00:28:16Lafrenzz we need to gank
00:28:17Lafrenzz not push
00:28:26Terkill skal vi gå mid ?
00:28:29Terkill eller smoke
00:28:36Lynge smoke er for pussys
00:28:51Lafrenzz care
00:29:05Strom pyush mid, come on
00:29:06Lafrenzz COME REXAr
00:29:48Strom rexxar
00:29:50Strom wtf you doing
00:29:56Nickless deffing up
00:30:01svents something fcked up my blink wtf
00:30:01Strom deffing?
00:30:03Strom we need to push
00:30:03Lafrenzz ...
00:30:07marsbar2k gal du fixer lynge
00:30:11marsbar2k kurdi
00:30:12Lynge fixer?
00:30:13Nickless ok lets push
00:30:14marsbar2k lynge er bedre dig mand
00:30:15Strom good deffing there rexxar
00:30:16Strom :D
00:30:18Lynge self ?...
00:30:19Strom lyca comes, you go home
00:30:19marsbar2k hahaha
00:31:26marsbar2k kling kong aint got shit on me
00:31:31svents nah we lost this since u didnt ban this lycan
00:31:34svents I surrender! [1/5 of Scourge]
00:31:35Lafrenzz LOL
00:31:39Lafrenzz lycan isnt raping us
00:31:40Lafrenzz hahahha
00:31:45marsbar2k jeg skal sku se den film omlidt peter :D
00:31:53svents lycan has pushed alone all towers
00:31:57Strom well it isn't feeding us either, like a last pick should
00:32:18Strom I surrender! [2/5 of Scourge]
00:32:23Nickless I surrender! [3/5 of Scourge]
00:32:31Firelord0.1 I surrender! [4/5 of Scourge]
00:33:59Arapiles Gg
Show the full chat log