Game #3868211

Get replay
1 downloads

+22 X
+3 TS

NeverbACKdOwn
70% | 1369 X | 1363 TS

-1 X
+3 TS

LetItBe
67% | 1326 X | 1372 TS

-20 X
+4 TS

Rasmus.Seebach
43% | 1125 X | 1310 TS

-43 X
+6 TS

Orre
31% | 1065 X | 1259 TS

+10 X
+9 TS

Simba
7% | 937 X | 1111 TS

-26 X
-6 TS

Aerwyn
65% | 1359 X | 1319 TS

+30 X
-4 TS

gangstar1990
61% | 1312 X | 1332 TS

-22 X
-5 TS

JensDenLange
48% | 1181 X | 1312 TS

+24 X
-24 TS

tba
41% | 1218 X | 1188 TS

+36 X
-71 TS

faildn
NEW | 1000 X | 1000 TS

Chat log

00:00:19Aerwyn any1 lyca?
00:00:19Aerwyn if they wont ban
00:00:19tba i think i well go roof
00:00:19Aerwyn lyca
00:00:19Aerwyn some1 omni?
00:00:19tba never??
00:00:19Aerwyn ...
00:00:19Aerwyn c'mon
00:00:19Aerwyn ....
00:00:19tba :::::.......::::::
00:00:19JensDenLange BAN!
00:00:19tba i think he is out and smoke
00:00:19Rasmus.Seebach jens stck a fork in you
00:00:19JensDenLange up'in smoke!
00:00:19Aerwyn prob yes, let's wait him for a moment
00:00:19JensDenLange he's afk?
00:00:19NeverbACKdOwn sry
00:00:19NeverbACKdOwn here
00:00:19NeverbACKdOwn -aim
00:00:19Aerwyn ...
00:00:19Aerwyn *finally
00:00:19NeverbACKdOwn -am
00:00:19tba Rasmus.Seebach u are my Engel
00:00:30JensDenLange pink
00:00:32JensDenLange i baby u
00:00:34Rasmus.Seebach fu you tba
00:00:39tba <3
00:00:40LetItBe anyone omni or roof?
00:00:43LetItBe any omni or roof??
00:01:11Rasmus.Seebach k mb omni for me but i rather lina
00:01:16gangstar1990 strom you mid?
00:01:20Aerwyn y
00:01:22gangstar1990 k
00:01:40Rasmus.Seebach swap lina???
00:01:58Simba want lina?
00:01:59gangstar1990 magnus
00:02:04gangstar1990 pl better top
00:02:06Rasmus.Seebach y
00:02:07Simba see
00:02:14Rasmus.Seebach -swap
00:02:16Simba -swap
00:02:16gangstar1990 wi ill pull and soon wood
00:02:17Rasmus.Seebach -swap 5
00:02:17Aerwyn lots of melee heroes :)
00:02:19Simba -swap 3
00:02:23gangstar1990 chick!0
00:02:26Aerwyn lol
00:02:28faildn fuck
00:02:29faildn sry
00:02:31faildn will buy it soon
00:02:32faildn forgot
00:02:33faildn :P
00:02:33Aerwyn i go b to town
00:02:34LetItBe 1min
00:02:35Aerwyn first
00:02:35LetItBe toilet
00:02:35Aerwyn ...
00:02:35tba -ii
00:02:35Aerwyn go to tower
00:02:35Aerwyn 30 sec time
00:02:35Simba lets make it 40 mins, Im gonna watch one episode
00:02:35Aerwyn 30 sec time
00:02:35tba lol
00:02:37Aerwyn brown, go b to town buy chick
00:02:43Aerwyn when get 150
00:02:52Aerwyn let them pause
00:02:52gangstar1990 ?
00:02:54tba what????
00:02:54gangstar1990 ?
00:02:56gangstar1990 1 min over`!
00:02:56gangstar1990 ?!
00:02:56Simba WHAT THE FUCK U DOING?
00:02:56NeverbACKdOwn ffs he said 1min
00:02:56NeverbACKdOwn no its not
00:02:56Simba what da fack
00:02:56Orre let the man pee
00:02:56gangstar1990 k so wait another 20 sec
00:02:56JensDenLange it so is! :)
00:02:56LetItBe here
00:02:56Simba ur king oidipus or smthg?
00:02:56Orre axe is so busy
00:02:57gangstar1990 k
00:03:00LetItBe tnx
00:03:00gangstar1990 no sry
00:03:04gangstar1990 ditn wanted to be that
00:03:44JensDenLange WTF??!?!?
00:03:44tba lol
00:03:46JensDenLange mag lag!
00:03:49tba noob
00:03:51LetItBe go pull
00:03:56JensDenLange dude!! major spike!
00:04:05LetItBe let me farm man
00:04:05LetItBe dont
00:04:13Orre kid
00:04:20NeverbACKdOwn gj
00:04:23Aerwyn k, that was thing i didnt expect :)
00:05:50Aerwyn go buy
00:05:52Aerwyn that chick
00:05:53Aerwyn lancer
00:05:53Aerwyn now
00:06:09Aerwyn mid ss
00:06:21Rasmus.Seebach gj
00:06:43Aerwyn lol
00:06:57Aerwyn it is not on the ground
00:07:11faildn if someone goes to base then put it
00:07:16LetItBe take poison
00:07:17LetItBe dazzle
00:07:19Aerwyn it is ur job
00:07:38JensDenLange need that chick!
00:07:39NeverbACKdOwn gj :D
00:07:43faildn storm
00:07:45Aerwyn and say
00:07:46faildn put it on the ground
00:07:47Aerwyn fucking ss
00:07:54Aerwyn i will but say miss
00:07:58faildn lina ss
00:08:02Aerwyn i died
00:08:03Aerwyn too late
00:08:15tba share
00:08:18LetItBe go pull
00:08:26Aerwyn share
00:08:27Aerwyn LANCE
00:08:31gangstar1990 go
00:08:34tba is yours
00:08:37tba share
00:08:40tba storm
00:08:52NeverbACKdOwn my rune
00:08:53NeverbACKdOwn if comes
00:09:03LetItBe pull
00:09:04gangstar1990 chick!!=!=
00:09:04LetItBe porre
00:09:05gangstar1990 ?!
00:09:35Aerwyn kill
00:09:35gangstar1990 open chick nap
00:09:36tba y
00:09:39NeverbACKdOwn ss mid
00:10:08faildn ss
00:10:09faildn lina
00:10:18faildn re
00:10:53JensDenLange share chick
00:10:56NeverbACKdOwn new wards pls
00:11:03tba storm share
00:11:28NeverbACKdOwn get new wards pls
00:11:36NeverbACKdOwn ss mid
00:11:36NeverbACKdOwn also
00:11:50Aerwyn kill
00:11:51Aerwyn drow
00:12:17gangstar1990 get twr
00:12:18gangstar1990 downn
00:12:42faildn top gone
00:12:44faildn ill come bot
00:13:19NeverbACKdOwn help bot
00:13:22faildn get trax asap
00:13:25gangstar1990 stil no wrads
00:14:04Rasmus.Seebach guys all have tps on you all times
00:14:06Rasmus.Seebach fffs
00:14:08Rasmus.Seebach plz
00:14:10Rasmus.Seebach ok???
00:14:31Aerwyn gj
00:14:56NeverbACKdOwn lina plant these wards pls
00:15:01Rasmus.Seebach yy
00:15:03NeverbACKdOwn simba
00:15:04NeverbACKdOwn tee meka
00:15:06NeverbACKdOwn pls
00:15:08gangstar1990 stll no wards
00:15:18Simba k
00:15:23JensDenLange tba
00:15:23LetItBe heali
00:15:25Aerwyn roof
00:15:25JensDenLange pls go ward bitch
00:15:25tba yes?
00:15:25Aerwyn get wards
00:15:25JensDenLange and leets
00:15:25JensDenLange combo
00:15:25JensDenLange our ulties
00:15:30LetItBe heal
00:15:31tba lol bitch
00:15:55Simba wtf
00:15:57Simba just happened
00:17:21gangstar1990 pl go farm on lane
00:17:29NeverbACKdOwn upg chick som1
00:17:40gangstar1990 go
00:17:40Rasmus.Seebach lol
00:17:42Aerwyn roof, bought wards?
00:17:44Rasmus.Seebach it is
00:17:46Rasmus.Seebach :D
00:18:17faildn thats it
00:18:20faildn im going
00:18:21faildn farm
00:18:31faildn for 10 min
00:18:47Aerwyn gj
00:19:03Aerwyn magna get blink fast :/... was thought u would be faster
00:19:25faildn dd
00:19:29Simba sec
00:19:31tba ???
00:19:31Simba delay
00:19:34Aerwyn ??
00:19:35tba stop
00:19:35NeverbACKdOwn simba tee
00:19:36NeverbACKdOwn meka
00:19:44Simba teen ju
00:19:49NeverbACKdOwn kk
00:19:58LetItBe -courier
00:20:04LetItBe wheres chick
00:20:04gangstar1990 go
00:20:12Aerwyn wait axe
00:20:15Aerwyn roofd
00:20:16Aerwyn ulti=
00:20:19Aerwyn ?
00:20:22tba k
00:20:25Aerwyn got ulti?
00:20:29tba y
00:21:13JensDenLange ooh escape! ^^
00:21:20tba trax free farm
00:21:35JensDenLange got dagger
00:21:39JensDenLange can we gather
00:21:40Aerwyn gj
00:21:41JensDenLange axe?
00:21:46JensDenLange tree
00:22:05tba gio
00:22:14Aerwyn get dust
00:22:15Aerwyn for drow
00:22:21Aerwyn blink
00:22:22Aerwyn axe
00:23:02Aerwyn gogo
00:23:19Aerwyn tower
00:23:43Simba why u go 1v4?
00:23:45gangstar1990 twr
00:23:46Aerwyn tower
00:23:47Aerwyn mid
00:23:57Rasmus.Seebach whatewer dude
00:24:07Simba just asking
00:24:23NeverbACKdOwn grave ?
00:24:23NeverbACKdOwn :D
00:24:49Aerwyn hmm
00:24:52Aerwyn now get dust
00:24:57NeverbACKdOwn pl radi soon :D?
00:24:59NeverbACKdOwn Or what
00:25:09LetItBe go 2nd too
00:25:12tba mo
00:25:13NeverbACKdOwn i tp
00:25:13tba no
00:25:15gangstar1990 haha pl treads soon
00:25:23faildn i will not answer to your ironic questions
00:25:29LetItBe b
00:25:47tba lol
00:25:49Aerwyn ??
00:25:53JensDenLange roof
00:25:54gangstar1990 pl come
00:25:55JensDenLange no ult?
00:25:55Aerwyn okay
00:25:56JensDenLange pls
00:25:58gangstar1990 i jum in
00:25:58JensDenLange tell us!?!??!??!?!?
00:26:00JensDenLange ROOF?
00:26:00tba cd
00:26:01faildn w8
00:26:04tba l
00:26:04NeverbACKdOwn top then
00:26:06Aerwyn dont go
00:26:06JensDenLange TELL us next tiem !_.-.-.-.-.-.-
00:26:06Aerwyn axe
00:26:07Aerwyn to die
00:26:08Aerwyn b
00:26:12tba look at u self
00:26:17JensDenLange at my self?
00:26:19JensDenLange what to look at?
00:26:24gangstar1990 coem pl
00:26:29tba forget it
00:26:29JensDenLange i whent in blindly cause of u
00:26:36gangstar1990 base
00:26:37JensDenLange y.. forget it! -.-
00:26:52NeverbACKdOwn get bot
00:26:53NeverbACKdOwn tower
00:26:57gangstar1990 wards
00:27:15gangstar1990 war dhee
00:27:42gangstar1990 tree ulti
00:27:44tba y
00:27:45gangstar1990 an dmganus and gg
00:27:50Aerwyn well this was a great game
00:27:54gangstar1990 what wards omg
00:27:55gangstar1990 nao
00:28:38LetItBe sry cant help
00:28:41Simba np
00:28:55gangstar1990 twr
00:28:56tba is denie
00:29:21Aerwyn lancer
00:29:23Aerwyn join our battles
00:29:26faildn w8
00:29:26Aerwyn pl
00:29:29faildn ill have diffusal
00:29:35faildn in few minutes
00:29:39gangstar1990 go
00:29:52Aerwyn fucking
00:29:57Aerwyn stupid dust
00:30:02JensDenLange got it
00:30:07JensDenLange hhere
00:30:07Aerwyn i dont :)
00:30:07JensDenLange take
00:30:20gangstar1990 go
00:30:31JensDenLange no dust?
00:30:36JensDenLange really?
00:30:49JensDenLange so bad
00:30:49Aerwyn great
00:30:50JensDenLange -.-
00:30:57gangstar1990 agha?
00:30:57Aerwyn didnt notice u gave it to me
00:30:59Aerwyn ....
00:31:00NeverbACKdOwn ye?
00:31:03gangstar1990 k
00:31:05JensDenLange u whent close to me to get it!
00:31:08JensDenLange when i wrote it
00:31:10JensDenLange dont play dumb!
00:31:11JensDenLange -.-
00:31:14LetItBe bot twr
00:31:16Aerwyn u said u give it
00:31:21gangstar1990 pl you farm after 28 no items
00:31:21JensDenLange and i did!
00:31:22JensDenLange -.
00:31:26gangstar1990 frm up pmg
00:31:28gangstar1990 lok lane
00:31:31Aerwyn didnt thought u made it because battle started
00:31:34gangstar1990 an dget tp
00:31:37gangstar1990 always tp!
00:31:54JensDenLange gather
00:31:56JensDenLange axe
00:31:57Aerwyn LANCER
00:31:57JensDenLange pl
00:31:58Aerwyn NOW
00:31:59JensDenLange FUCK U
00:32:01Aerwyn JOIN OUR BATTLES
00:32:13NeverbACKdOwn take rosh
00:32:29NeverbACKdOwn gg :D
00:33:02Rasmus.Seebach all just push together now
00:33:03Rasmus.Seebach ok
00:33:08NeverbACKdOwn fucking need linekens
00:33:25Rasmus.Seebach we need push
00:33:59Rasmus.Seebach top
00:34:25JensDenLange wards
00:34:26Rasmus.Seebach top
00:34:27Aerwyn say when ultis
00:34:27Rasmus.Seebach top
00:34:28Rasmus.Seebach top
00:34:29Aerwyn then gang
00:34:31JensDenLange rdy
00:34:32faildn got diffu
00:34:34tba rdy
00:34:36Aerwyn good
00:34:48Rasmus.Seebach ok all mid
00:35:02Rasmus.Seebach ffs
00:35:12Simba inv rune top
00:35:17Aerwyn sure
00:35:24gangstar1990 qop
00:35:24gangstar1990 qop
00:35:43LetItBe plant wards and rosh
00:35:45Simba sry lina
00:35:53Simba again sry lol
00:36:00LetItBe ropshan
00:36:02tba have refresh
00:36:08JensDenLange good
00:36:12Aerwyn dust
00:36:15Aerwyn got no space
00:36:15LetItBe sentry there
00:36:17JensDenLange mana enough for ult refresh ult?
00:36:29Aerwyn treant
00:36:31tba y
00:36:35Aerwyn u got mana ref and 2x ulti
00:36:36Aerwyn good
00:36:38Aerwyn push then
00:36:40Aerwyn then ultis rdy
00:36:42gangstar1990 gogo they are i think
00:36:48NeverbACKdOwn gather
00:36:49gangstar1990 k to late
00:36:49NeverbACKdOwn mid
00:36:49NeverbACKdOwn 5
00:36:50NeverbACKdOwn and go
00:36:53gangstar1990 b
00:36:55NeverbACKdOwn gather here
00:37:01gangstar1990 go
00:37:06NeverbACKdOwn omni keep repel on me
00:37:38gangstar1990 k gj
00:37:42Aerwyn hmm
00:37:50JensDenLange ¨not rly
00:37:50gangstar1990 gogo
00:38:13Aerwyn I surrender! [1/5 of Scourge]
00:38:13JensDenLange ....
00:38:16tba I surrender! [2/5 of Scourge]
00:38:17JensDenLange why the fuck ??
00:38:21JensDenLange rednecks!
00:38:22gangstar1990 b
00:38:23gangstar1990 b
00:38:24JensDenLange I surrender! [3/5 of Scourge]
00:38:35gangstar1990 go top all
00:38:48gangstar1990 pl
00:38:51gangstar1990 kill drow!!!
00:38:54gangstar1990 omg not omni
00:38:57JensDenLange PL!
00:38:59JensDenLange REPORTED!
00:39:04Simba oom
00:39:07JensDenLange fuck a noob!
00:39:09JensDenLange holy shit!
00:39:10faildn lol for what
00:39:10gangstar1990 plrly tard
00:39:13gangstar1990 kill drow omg
00:39:16gangstar1990 no womni like bob
00:39:28JensDenLange for beeing too poor at dota!! go shame ur self!! taRD!
00:39:30tba pl u have skills like a bob
00:39:33faildn dude
00:39:41faildn i havent played in 8 months
00:39:44faildn cut me some slack
00:39:47faildn im warming up
00:39:48tba yes and
00:40:28Aerwyn B
00:40:28NeverbACKdOwn MY DIVINE :D
00:40:28Aerwyn B
00:40:32gangstar1990 haha
00:40:40JensDenLange pls ff
00:40:40gangstar1990 my divine
00:40:44JensDenLange i have to go
00:40:45JensDenLange ...
00:40:47NeverbACKdOwn googog bot
00:40:48JensDenLange i cant play any more
00:40:48Aerwyn hehe, axe get hp :)
00:40:51NeverbACKdOwn lets get my divine back
00:40:54Aerwyn lol
00:40:55Aerwyn ?
00:40:59JensDenLange truely
00:41:02Aerwyn leave then and get ban
00:41:25NeverbACKdOwn axe gona start raping now?
00:41:29faildn my top
00:41:30gangstar1990 no
00:41:30faildn my top
00:41:32gangstar1990 its losed
00:41:34faildn need to get back to the game
00:41:40gangstar1990 coem some one
00:41:44NeverbACKdOwn wait
00:41:45NeverbACKdOwn for all
00:41:47Rasmus.Seebach w8 team
00:41:49NeverbACKdOwn wait for all
00:42:30Rasmus.Seebach i said w8 team
00:42:44Aerwyn lol
00:42:46Aerwyn :D
00:42:47gangstar1990 loool
00:42:47NeverbACKdOwn :D
00:42:51Simba :o
00:42:51NeverbACKdOwn dazzle
00:42:51gangstar1990 balance
00:42:51NeverbACKdOwn Goes
00:42:51Aerwyn who goes?
00:42:51NeverbACKdOwn Daz
00:42:52Aerwyn surprise :D
00:43:03Aerwyn -unlock
00:43:12faildn -unlock
00:43:30Aerwyn axe care, dont die :D
00:43:33NeverbACKdOwn go bot
00:43:34NeverbACKdOwn and wait
00:43:35gangstar1990 ^^
00:43:35NeverbACKdOwn for lanes
00:43:36LetItBe give blade
00:43:37NeverbACKdOwn to push
00:43:37LetItBe mail
00:43:38NeverbACKdOwn easy..
00:43:38LetItBe lina
00:43:40gangstar1990 i try
00:43:42LetItBe they focus me more
00:43:42LetItBe than u
00:43:43LetItBe imo
00:43:47NeverbACKdOwn wtf lina
00:43:50NeverbACKdOwn give it to trax
00:43:50NeverbACKdOwn ffs
00:43:58Rasmus.Seebach k
00:43:59tba reg
00:43:59LetItBe nvm
00:44:00LetItBe go bot
00:44:20NeverbACKdOwn well
00:44:21NeverbACKdOwn we have to wait
00:44:24NeverbACKdOwn for lanes to push
00:44:25gangstar1990 go them all
00:44:28gangstar1990 coem all
00:44:30NeverbACKdOwn they cant rly def
00:44:47LetItBe come
00:44:48LetItBe wait here
00:45:05NeverbACKdOwn ...
00:45:49Simba trax use only lifesteal
00:45:54Simba no point to frost
00:46:18Rasmus.Seebach blade mail on courier
00:46:25Rasmus.Seebach push all together¨'
00:46:37Simba from
00:46:37NeverbACKdOwn take rosh
00:46:51faildn helist amulle
00:47:03Aerwyn !!!!
00:47:12gangstar1990 coem all!!!!
00:47:15LetItBe repel me
00:47:15LetItBe and gg
00:47:16LetItBe repel me
00:47:17LetItBe now
00:48:18gangstar1990 gj pl
00:49:13faildn gj
00:49:39faildn gg
00:49:57NeverbACKdOwn :D
00:50:03NeverbACKdOwn rapier working out
00:50:45NeverbACKdOwn gem läks ka rask
00:50:45NeverbACKdOwn ..
00:51:03NeverbACKdOwn we just have to camp bot
00:51:08NeverbACKdOwn and wait for creeps to finish the throne
00:51:11gangstar1990 pl sacred?!
00:51:13NeverbACKdOwn or take rosh
00:51:14NeverbACKdOwn first
00:51:17faildn nah
00:51:20tba me
00:51:24gangstar1990 ahh k
00:52:03LetItBe take it
00:52:06LetItBe take my presevance
00:52:11gangstar1990 pl get tp always
00:52:12gangstar1990 mg
00:52:16gangstar1990 its iportant now
00:52:31gangstar1990 b
00:52:31gangstar1990 b
00:52:43gangstar1990 gogo
00:53:21gangstar1990 come b
00:53:26tba pl
00:54:22NeverbACKdOwn :D
00:54:27NeverbACKdOwn me mängime nii lollilt
00:54:33NeverbACKdOwn saame tala ka sellepärast
00:54:41Rasmus.Seebach akasha if make us lose
00:54:42Rasmus.Seebach this
00:54:43Aerwyn go mid
00:54:48faildn inv top
00:55:01gangstar1990 i def top
00:55:05gangstar1990 try tw rmid
00:55:26Aerwyn b
00:55:27Aerwyn lancer
00:55:31gangstar1990 funny game
00:55:32gangstar1990 ^^
00:55:40NeverbACKdOwn go with 4
00:55:41NeverbACKdOwn bbot
00:55:43NeverbACKdOwn for once
00:55:45NeverbACKdOwn and wiat
00:55:47NeverbACKdOwn for lanes to push
00:55:50NeverbACKdOwn how hard can it be?
00:56:13faildn who was going to report me?
00:56:20LetItBe just repel me and
00:56:21tba never go devine agian¨
00:56:22LetItBe gogo
00:56:47NeverbACKdOwn b
00:56:48Aerwyn axe care not to walk alone
00:56:49Aerwyn :)
00:56:53NeverbACKdOwn b
00:56:53NeverbACKdOwn wait
00:56:54gangstar1990 all ffs
00:56:55LetItBe w8 here
00:56:55NeverbACKdOwn for lanes to push
00:56:57faildn we can win this
00:57:26Rasmus.Seebach akassshhhaa¨'
00:57:28Aerwyn push mid
00:57:34Rasmus.Seebach omg
00:57:54Aerwyn push
00:57:57Aerwyn we need to push
00:58:01Aerwyn buy tås and push
00:58:03tba def
00:58:11faildn def top
00:58:13faildn someone pls
00:58:54faildn akasaha new rapier :P
00:59:05NeverbACKdOwn wait
00:59:06NeverbACKdOwn dont go
00:59:08NeverbACKdOwn across
00:59:09NeverbACKdOwn river
00:59:23NeverbACKdOwn wait there
00:59:50Aerwyn push now..
00:59:50tba Qop have new devine
00:59:53faildn y
00:59:54Aerwyn drow owns you soon
00:59:56LetItBe go bot omni
00:59:59LetItBe repel akasha
01:00:04LetItBe i stay here
01:01:24NeverbACKdOwn :D:D:D:
01:01:28NeverbACKdOwn I surrender! [1/4 of Sentinel]
01:01:29Rasmus.Seebach fuuuuuuu
01:01:29Simba gg, ty akasha..
01:01:30Rasmus.Seebach you
01:01:42Aerwyn treant and axe go mid
01:01:44Aerwyn we def mid
01:01:46Aerwyn just push
01:01:46Aerwyn now
01:01:47gangstar1990 hahhaha
01:01:47Aerwyn go
01:01:49Aerwyn buy tp
01:02:00NeverbACKdOwn :D
01:02:13Aerwyn PUSH
01:02:14Aerwyn pls
01:02:15Aerwyn axe
01:02:15gangstar1990 guys me an dtrea push now
01:02:17Aerwyn and treant
01:02:17gangstar1990 rest def
01:02:24Aerwyn go
01:02:26gangstar1990 pl an dstroam def
01:02:29gangstar1990 we push
01:02:34gangstar1990 tree get tp
01:02:35gangstar1990 tp
01:02:38gangstar1990 when we need maybe
01:02:52NeverbACKdOwn wait for drown
01:02:55NeverbACKdOwn then push each 1 lane
01:03:07Aerwyn push together....
01:03:08Aerwyn not alone
01:03:17gangstar1990 gogo
01:03:39Aerwyn go bot
01:03:41gangstar1990 strom mid
01:03:43gangstar1990 pl top
01:04:40gangstar1990 b
01:04:40gangstar1990 b
01:04:47NeverbACKdOwn trax
01:04:48NeverbACKdOwn get
01:04:49NeverbACKdOwn divine
01:04:52LetItBe take it
01:04:58Aerwyn I surrender! [2/4 of Scourge]
01:05:00LetItBe giv me
01:05:00LetItBe ghost
01:05:01NeverbACKdOwn tyra kill
01:05:02Aerwyn drow got rapier
01:05:09gangstar1990 lol again?!
01:05:16Aerwyn i got it
01:05:16NeverbACKdOwn :D
01:05:18Aerwyn but then died
01:05:23gangstar1990 ahh k
01:05:34Aerwyn all bot kill drow :D
01:05:44LetItBe 30sec
01:05:45LetItBe repel me
01:05:47LetItBe when we go
01:05:47NeverbACKdOwn fungame heh?
01:05:53Aerwyn axe
01:05:54Aerwyn blink
01:05:58Aerwyn i use magna's ulti
01:06:00LetItBe repel
01:06:00LetItBe go
01:06:05tba gg
01:06:48Simba u guys wanna get banned? using magnus on fights?
01:06:49Aerwyn GO
01:06:54tba lol
01:07:23Aerwyn guys
01:07:23Simba trax, what i do with lothar?
01:07:25Aerwyn push all mid
01:07:27NeverbACKdOwn give it back
01:07:27LetItBe drop it
01:07:28LetItBe to base
01:07:28NeverbACKdOwn 2 him
01:07:30Aerwyn i stay def to base or something
01:07:31Simba k
01:07:32LetItBe i sell it
01:07:34Aerwyn just try finish it
01:07:34LetItBe useless item
01:07:36gangstar1990 k strom def
01:07:38LetItBe and buy bo
01:07:39LetItBe bot
01:07:40LetItBe and bkb
01:07:40gangstar1990 pl push top
01:07:42LetItBe and go throne
01:07:43LetItBe w manta
01:07:43gangstar1990 me an dtrea mid
01:07:46Aerwyn ¨pls go
01:07:48Aerwyn i have no time
01:07:51Aerwyn :/
01:08:25NeverbACKdOwn dafuck ur 2 stronk for megas :D
01:08:27NeverbACKdOwn its lost
01:08:29Aerwyn leavers can be used right?
01:09:06gangstar1990 all mid def
01:09:25faildn omw
01:10:01gangstar1990 D
01:10:19Aerwyn pls
01:10:20Aerwyn go
01:10:20Aerwyn mid
01:10:21faildn we need to push
01:10:21Aerwyn al
01:10:22faildn asap
01:10:26Aerwyn now
01:10:27Aerwyn push
01:10:29LetItBe fun prolong?:D
01:10:29Aerwyn all mid
01:10:31Aerwyn lose or win
01:10:32Aerwyn push
01:10:33Aerwyn mid
01:10:36gangstar1990 k ggogo
01:10:37Aerwyn I DEF
01:10:41Aerwyn ALL OTHERS
01:10:42Aerwyn GO MID
01:10:44gangstar1990 pl go mid
01:10:46gangstar1990 i will tp
01:10:47faildn y
01:10:56gangstar1990 tear gogo mid
01:10:57gangstar1990 i iwll tp
01:11:00gangstar1990 and strom def
01:11:04NeverbACKdOwn storm nice items :d
01:11:09gangstar1990 tree googgo
01:11:24Aerwyn TREANT
01:11:26Aerwyn go mid
01:11:27Aerwyn :)
01:11:32gangstar1990 heal
01:11:58LetItBe go roshan
01:12:02gangstar1990 we ned trea mid
01:12:03faildn ill come top
01:12:04gangstar1990 with his ulti
01:12:09Aerwyn treant
01:12:09Aerwyn go
01:12:16Aerwyn go with 3
01:12:16tba need heal
01:12:18Aerwyn same lane
01:12:19faildn b
01:12:21faildn qop
01:12:42gangstar1990 to late xD
01:12:43LetItBe take cheese
01:12:48Aerwyn gather then
01:12:53gangstar1990 kill them here
01:12:56NeverbACKdOwn wait
01:12:57NeverbACKdOwn for bot
01:12:58Aerwyn k
01:13:06LetItBe repel
01:13:53gangstar1990 funny game
01:13:56faildn me bot
01:13:56Aerwyn go mid
01:13:57Aerwyn okay?
01:14:00Aerwyn pl, ace
01:14:34NeverbACKdOwn can u please ff ?
01:14:34Aerwyn go mid
01:14:36Aerwyn guys
01:14:38Aerwyn NOW
01:14:41Aerwyn GO MID
01:14:42Aerwyn ALL
01:14:43gangstar1990 tree an dpl gogo mid
01:14:44Aerwyn OR WE LOSE
01:14:44NeverbACKdOwn whats the point of this
01:14:46gangstar1990 wi ll tp to you
01:14:47gangstar1990 now
01:14:48Aerwyn leave def to me
01:14:49gangstar1990 we need now
01:14:49Aerwyn go mid
01:14:59Aerwyn MID
01:15:00Aerwyn MID
01:15:01NeverbACKdOwn U cant even push the creeps out of your base in 60sec
01:15:06gangstar1990 i have 12000 k gold xD
01:15:21NeverbACKdOwn good for you but if u die u still lose rapier and its gg
01:15:25gangstar1990 y
01:15:28gangstar1990 It lost anayway
01:15:47NeverbACKdOwn wait
01:15:47NeverbACKdOwn lina
01:15:49NeverbACKdOwn and omni
01:15:49NeverbACKdOwn wait
01:15:51NeverbACKdOwn dont go
01:15:52Aerwyn ff it if u are not trying to push
01:15:54NeverbACKdOwn lets go 5 together
01:15:57NeverbACKdOwn and push the lanes
01:15:58Simba 4
01:16:05Simba there was gem
01:16:07Simba in base....
01:16:07Rasmus.Seebach wow now you get it akashaaa
01:16:12faildn im taking top
01:16:16Simba i dropped it there...
01:16:42faildn axe go bot
01:16:43gangstar1990 pl go push top
01:16:44NeverbACKdOwn push top
01:16:44faildn im taking to
01:16:44NeverbACKdOwn also
01:16:49gangstar1990 i go bot
01:16:52faildn t
01:16:53faildn y
01:16:58NeverbACKdOwn dont go
01:16:59NeverbACKdOwn in the base
01:16:59Aerwyn pls ff
01:16:59NeverbACKdOwn yet
01:17:00gangstar1990 def all
01:17:02Aerwyn it's lost
01:17:30Aerwyn guys
01:17:35Aerwyn can u try end?
01:17:39Aerwyn by pushing mid
01:17:42Aerwyn with 3
01:17:44Aerwyn i def
01:17:49Aerwyn i really need to go
01:17:57gangstar1990 pl go mid
01:18:00gangstar1990 i will tp
01:18:37gangstar1990 Hahha
01:18:51gangstar1990 haha funny
01:19:22Simba lina do satanic..
01:19:23Aerwyn NOW
01:19:25Aerwyn FINISH
01:19:25Simba sry
01:19:26Simba trax
01:19:35LetItBe i quit
01:19:35gangstar1990 pl go mid now!!!
01:19:36LetItBe this game
01:19:36Aerwyn go
01:19:36LetItBe :D
01:19:37Aerwyn mid
01:19:38Aerwyn all
01:19:39Aerwyn i def
01:19:40gangstar1990 tree too!!!
01:19:44gangstar1990 i tp to you
01:19:46Aerwyn TREE
01:19:47Aerwyn GO
01:19:47Aerwyn MID
01:19:47gangstar1990 tree
01:19:50NeverbACKdOwn fungame :D
01:19:53gangstar1990 goo i tp to you
01:19:54Rasmus.Seebach su¨'
01:19:54Aerwyn and axe
01:19:56faildn im taking mid
01:20:03Aerwyn PUSH
01:20:07gangstar1990 i iwll tp soon
01:20:37LetItBe go def mid
01:20:38gangstar1990 k go
01:21:30gangstar1990 haha
01:21:59gangstar1990 hahahah
01:22:05Aerwyn LACNER
01:22:06Aerwyn GO MID
01:22:09Aerwyn aah
01:22:10Aerwyn u are low
01:22:11NeverbACKdOwn omni
01:22:14NeverbACKdOwn why the fuck u took diivne :D
01:22:19faildn i will buy teleboots
01:22:20faildn and go back
01:22:23gangstar1990 y
01:22:25Simba cause i thought maybe that lancer will ol
01:22:27Simba lol
01:22:27NeverbACKdOwn well roof
01:22:27Simba sry
01:22:28gangstar1990 pl go mid push and go b then
01:22:28NeverbACKdOwn dosent
01:22:30NeverbACKdOwn have divine
01:22:30NeverbACKdOwn now
01:22:34Simba axe*
01:22:37NeverbACKdOwn now we can go
01:22:37Simba axe doesnt
01:22:38NeverbACKdOwn sidepush
01:22:44gangstar1990 rex only
01:22:45faildn and u fuckers wanted to reprot me
01:22:45gangstar1990 and b
01:22:51Simba we killed axe
01:22:53gangstar1990 pl re xmid an db
01:22:59NeverbACKdOwn fucking stupid game
01:23:03gangstar1990 funny game
01:23:06Rasmus.Seebach wow
01:23:06NeverbACKdOwn not
01:23:07LetItBe wtf rlly can u ff?
01:23:07Rasmus.Seebach you
01:23:13gangstar1990 haha whyß!
01:23:14gangstar1990 ff you
01:23:15Aerwyn go mid
01:23:15NeverbACKdOwn 20min pushing against ur megas
01:23:18Aerwyn and finish this
01:23:37Aerwyn treant, get some lifesteal
01:23:42Aerwyn :/
01:23:54faildn cant do it alone
01:24:03gangstar1990 pl
01:24:37NeverbACKdOwn b
01:24:38NeverbACKdOwn then
01:24:53LetItBe omni u take
01:24:55LetItBe they focus me
01:24:59LetItBe so u kill
01:25:10gangstar1990 pl again mid gogo
01:25:13Aerwyn guys, push mid?
01:25:19tba ill tp
01:25:21gangstar1990 y
01:25:22NeverbACKdOwn lets go sidepush
01:25:22gangstar1990 me too
01:25:24gangstar1990 pl go mid
01:25:25Aerwyn pl
01:25:26Aerwyn go mid
01:25:27LetItBe omni go mid
01:25:28Aerwyn they tp
01:25:30NeverbACKdOwn trax top lina omni mid and i go bot
01:25:30NeverbACKdOwn wait
01:25:30LetItBe me and lina bot
01:25:32NeverbACKdOwn i need to be alive
01:25:33LetItBe qop top
01:25:44LetItBe w8 that qop
01:27:25Aerwyn go mid
01:27:28Aerwyn pl
01:27:29Rasmus.Seebach ffs guys
01:27:34Aerwyn and u guys tp
01:27:56gangstar1990 pl gogo mid
01:27:57gangstar1990 rex it
01:28:04gangstar1990 tree ocme
01:28:51gangstar1990 pl agian mid
01:29:28LetItBe go
01:29:44NeverbACKdOwn D
01:30:26Aerwyn this game sucks
01:30:29faildn :D
01:30:29LetItBe u can ff
01:30:30NeverbACKdOwn please ff
01:30:33gangstar1990 pl mid gogo
01:30:34Aerwyn i really need to go
01:30:34faildn u ff
01:30:37NeverbACKdOwn then ff?
01:30:39gangstar1990 ff you
01:30:41tba u can ff
01:30:44Aerwyn u can ff
01:30:47LetItBe we have megas u have zeRo
01:30:49Aerwyn because we prob win this
01:30:50LetItBe u wont push it
01:30:54Aerwyn it just takes 20 min
01:30:55gangstar1990 but still no win
01:30:56faildn like we can
01:30:56NeverbACKdOwn probanly?
01:30:59NeverbACKdOwn np we go farm
01:31:03NeverbACKdOwn go with 4 mid
01:31:03gangstar1990 pl go try mid gaian i tp
01:31:05NeverbACKdOwn we lose then ff
01:31:08NeverbACKdOwn now fucking point
01:31:34gangstar1990 gogo
01:31:59gangstar1990 ggo rex pl
01:32:34gangstar1990 rex
01:32:39Rasmus.Seebach I surrender! [2/4 of Sentinel]
01:32:41gangstar1990 b
01:32:41gangstar1990 b
01:32:42gangstar1990 b
01:32:42gangstar1990 b
01:32:59Aerwyn so ff?
01:33:21gangstar1990 pl gogo rex other
01:33:25faildn w8
01:33:42Aerwyn can u ff?
01:33:45Aerwyn u know we win this
01:33:45NeverbACKdOwn omni
01:33:47NeverbACKdOwn can u die
01:33:48NeverbACKdOwn and igve trax
01:33:49Aerwyn after 30 min
01:33:50NeverbACKdOwn rapier?
01:33:53Simba k
01:33:53Simba where
01:34:01NeverbACKdOwn dno?
01:34:16NeverbACKdOwn gank axe
01:34:26gangstar1990 k pl top now
01:34:35NeverbACKdOwn we need entry
01:34:36NeverbACKdOwn from axe
01:34:51Aerwyn gogog
01:35:25Aerwyn k, gg :D
01:36:01gangstar1990 haha i think we gonna win
01:36:02gangstar1990 hahah
01:36:09gangstar1990 rex donw
01:36:12faildn who wanted to report me?
01:36:21gangstar1990 pl dont say it 100 x
01:36:25gangstar1990 your pro thx
01:36:30gangstar1990 bu try to win now
01:36:31faildn i told i had to warm up
01:36:37NeverbACKdOwn ho mid
01:36:40NeverbACKdOwn axe dead
01:36:43gangstar1990 k
01:36:57Aerwyn buy rapier...
01:36:58Aerwyn treant
01:37:07tba def
01:37:07tba d
01:37:11tba def
01:37:26tba devine
01:37:40gangstar1990 haha magnus has^^
01:38:20Aerwyn that was a lost move :)
01:38:21NeverbACKdOwn VICTORY
01:38:23Aerwyn now finish
01:38:58Aerwyn axe
01:38:59NeverbACKdOwn 4 mid now
01:39:00Aerwyn buy out?
01:39:01NeverbACKdOwn but wait for all
01:39:02NeverbACKdOwn omw
01:39:03Aerwyn cd?
01:39:03NeverbACKdOwn already
01:39:05NeverbACKdOwn axe dead 50 sec
01:39:10gangstar1990 y
01:39:13Aerwyn buy new rapier
01:39:16Aerwyn if we made it
01:39:16gangstar1990 had
01:39:18gangstar1990 lost it now
01:39:22NeverbACKdOwn focus throne
01:39:53Aerwyn fucking boring game
01:39:55Aerwyn :/
01:40:29Aerwyn axe, get newrapier :P
01:40:53NeverbACKdOwn omw mid
Show the full chat log