Game #3867608

Get replay
1 downloads

-28 X
+1 TS

Balbii
85% | 1542 X | 1430 TS

+26 X
+1 TS

Vaj.CO
81% | 1461 X | 1438 TS

+46 X
+1 TS

creeeeeee
80% | 1447 X | 1442 TS

-1 X
+0 TS

NeverbACKdOwn
74% | 1430 X | 1372 TS

+30 X
+2 TS

Jockwe
73% | 1388 X | 1399 TS

+5 X
-1 TS

Jimpai
94% | 1735 X | 1457 TS

-23 X
-1 TS

sandii
82% | 1489 X | 1407 TS

-33 X
-1 TS

Dota.m
78% | 1500 X | 1380 TS

-10 X
-1 TS

oo0OoO0oo
71% | 1427 X | 1316 TS

+2 X
-1 TS

Aerwyn
62% | 1333 X | 1313 TS

Chat log

00:00:00Jockwe [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... Aerwyn with 49 seconds.
00:00:20Jimpai doom
00:00:20Vaj.CO ban wl
00:00:20oo0OoO0oo get me bara :DD
00:00:20Balbii Storm
00:00:20Dota.m oh no ikke dig kurdi
00:00:20Vaj.CO ...
00:00:20Balbii he always plays storm
00:00:20oo0OoO0oo lol
00:00:20Vaj.CO no
00:00:20Balbii wtf?
00:00:20Balbii im his irl
00:00:20Balbii Yes, he always picks storm
00:00:20Balbii and he's good with it
00:00:20Aerwyn ?
00:00:27oo0OoO0oo jim
00:00:27Vaj.CO ?
00:00:27Jimpai im here?
00:00:27oo0OoO0oo you here
00:00:38Jimpai babysit me top
00:00:42Jimpai and pick good solo mid.
00:00:42creeeeeee give pudge please
00:00:46oo0OoO0oo you play bara
00:00:47Jimpai ¨dont pick woods.
00:00:51oo0OoO0oo i can gyro mid
00:00:53Jimpai i can go mid thou
00:01:01Jimpai uill mid
00:01:03Jimpai ill mid
00:01:05Jimpai against balbii
00:01:10Jimpai better against pudge ;p
00:01:14Jockwe im drunken
00:01:21NeverbACKdOwn wl not banned?
00:01:22NeverbACKdOwn or what
00:01:22creeeeeee for me?
00:01:26creeeeeee pudge?
00:01:26NeverbACKdOwn wl?
00:01:29NeverbACKdOwn cani i take it?
00:01:32Vaj.CO y
00:01:34oo0OoO0oo lol no one picks wl
00:01:34Vaj.CO sure
00:01:36NeverbACKdOwn wtf
00:01:37NeverbACKdOwn :D
00:01:39oo0OoO0oo ffs
00:01:48NeverbACKdOwn i thought it is banned ..
00:01:51NeverbACKdOwn no1 picked wl lol
00:01:56NeverbACKdOwn braindeers
00:02:04Balbii wl isnt op
00:02:09Balbii i love that people thinks so here tho :)
00:02:10NeverbACKdOwn it is
00:02:11Vaj.CO gyro i wont get u farm
00:02:20creeeeeee np
00:02:23Vaj.CO :)
00:02:24creeeeeee we'll get us kills :)
00:02:34Jimpai dont let pl farm,
00:02:43Jimpai he isnt good, but pl is a good hero if he gets fed
00:02:52Vaj.CO lets farm on panda
00:02:53Vaj.CO :D
00:02:58oo0OoO0oo get dust and gang him you can 1on1 him easy
00:03:00creeeeeee :D
00:03:04creeeeeee hope no dazzl here
00:03:09Vaj.CO y
00:03:10Vaj.CO so?
00:03:20Vaj.CO get pull
00:03:25oo0OoO0oo panda pull ?
00:03:31Aerwyn ye, if they dont ward
00:03:35Vaj.CO :/
00:03:38Aerwyn next
00:05:20NeverbACKdOwn harass clinkz
00:05:20Dota.m -.-
00:05:25creeeeeee smartbou557
00:05:33creeeeeee boy
00:05:38Vaj.CO y
00:05:53Jockwe wl?
00:06:05Vaj.CO where s chick?
00:06:17creeeeeee pl didnt buy it
00:06:18creeeeeee ...
00:06:21NeverbACKdOwn :D
00:06:23Jockwe sry
00:06:23Vaj.CO omfg
00:06:24Jockwe forgot
00:06:26Vaj.CO cmon
00:06:28Balbii ss mid
00:06:46Vaj.CO i need it actived
00:07:02Balbii still ss mid
00:07:25creeeeeee he is here
00:07:26creeeeeee i think
00:07:29creeeeeee mid guy
00:08:27Jimpai guys, lets kill pl top
00:08:38Jimpai ss oudge
00:08:39Jimpai pudge
00:08:40Jimpai CARE
00:08:47Aerwyn warkick
00:09:08creeeeeee he was dead 100%
00:09:13creeeeeee why still focus hom
00:09:14Aerwyn ?
00:09:20Balbii You stand in my fucking way
00:09:21Balbii thats why
00:09:22creeeeeee would of gotten other one also
00:09:26creeeeeee nice reason
00:10:04Jimpai ss mid
00:10:04Dota.m use tango
00:10:08sandii ty
00:10:11oo0OoO0oo panda
00:10:15oo0OoO0oo def it
00:10:18Dota.m ss bot
00:10:45oo0OoO0oo wl
00:11:14NeverbACKdOwn harass clinkz
00:11:17NeverbACKdOwn with spell
00:11:29sandii u got that on more than lvl 1 :(
00:11:32Balbii ss mid
00:11:34Jimpai ss mid!
00:11:57Aerwyn y
00:11:59creeeeeee never did that before they buffed it
00:12:44Dota.m nooo misclicked grave !!!
00:12:49Dota.m luckers !
00:12:51Vaj.CO :/
00:13:00Jimpai guys
00:13:02Aerwyn y
00:13:02Jimpai someone take mid
00:13:03Jimpai ill gank.
00:13:06Dota.m ok
00:13:12Jimpai ss pduge
00:13:12oo0OoO0oo ill go
00:13:15Jimpai go soon
00:13:18Aerwyn y
00:13:46creeeeeee AHAHA
00:14:46Jimpai go top when u can
00:16:24Vaj.CO omfg
00:16:26creeeeeee good job
00:16:30oo0OoO0oo :DD
00:16:36creeeeeee just what I was waiting clinkz
00:17:39Balbii -ms
00:18:20Dota.m def ?
00:18:24Jimpai gogo
00:19:38NeverbACKdOwn push side towers+
00:20:44oo0OoO0oo sl
00:20:45oo0OoO0oo slå
00:21:21Aerwyn ....
00:21:25oo0OoO0oo omfg
00:21:26creeeeeee imbah
00:21:31oo0OoO0oo luck
00:21:33creeeeeee lol
00:21:35creeeeeee luck :D:D
00:21:36Aerwyn sp, why u go in when it's 2v4?
00:21:37oo0OoO0oo lost my dmg
00:21:41creeeeeee you autoattack next to me
00:21:47creeeeeee with like 0 attackspeed
00:21:48oo0OoO0oo luck
00:22:03Jimpai guys, we need wards
00:22:05Jimpai TP TOP!
00:22:08Dota.m cd
00:22:29creeeeeee runnin top
00:22:32Vaj.CO nice
00:22:33creeeeeee nice
00:22:45creeeeeee go find more
00:23:50sandii wtf
00:23:57NeverbACKdOwn go rosh?
00:24:02Dota.m feeed feeed feeed yeaa !!
00:24:24Balbii nah
00:24:28Jimpai guys
00:24:31Jimpai ill stop suck now
00:24:32Jimpai and we win.
00:24:40Aerwyn need gang with 5
00:24:42Jimpai and dazzle start placing wards.
00:25:43Aerwyn heal
00:25:55Jimpai gogogo
00:26:28Vaj.CO :D
00:26:28NeverbACKdOwn _D
00:26:39Vaj.CO :D
00:26:40sandii wut
00:26:43oo0OoO0oo lol
00:27:02Jimpai this is kinda lost ;p
00:27:08Aerwyn not yet :)
00:27:09Balbii wl
00:27:14Balbii u pick wl cause he is imba?
00:27:15Aerwyn they got no good end gamers
00:27:22NeverbACKdOwn good in teamfights
00:27:22NeverbACKdOwn ye
00:27:24Jimpai nah, jockwe is not good so its cool
00:27:27Balbii play supportive
00:27:29Balbii and its our win
00:27:29Aerwyn y
00:27:36NeverbACKdOwn well im 500 short of scepter
00:27:37Aerwyn got blikn now
00:27:39Aerwyn blink*
00:27:59Vaj.CO gtfo
00:28:03creeeeeee sup
00:28:03sandii rofl
00:28:05sandii D:
00:28:20Aerwyn dazzle
00:28:22Vaj.CO fucking shreder with 1000 armor
00:28:23Aerwyn more wards
00:28:25Aerwyn :/
00:28:37sandii fucking gyro with agha
00:28:42creeeeeee :D
00:29:19Dota.m haste
00:29:22Aerwyn let me
00:29:38creeeeeee they rosh mby
00:29:46creeeeeee or not
00:29:48creeeeeee just in our forest
00:29:55creeeeeee care mid
00:30:09sandii :D
00:30:25creeeeeee k dont believe me then
00:30:41Aerwyn top
00:30:42Dota.m push ?
00:30:43Aerwyn tower
00:30:44Balbii what?
00:30:55creeeeeee awww
00:31:00Balbii what are you talking about?
00:31:08Jimpai b
00:31:12Jimpai b
00:31:25Dota.m dd
00:31:29Aerwyn kill?
00:32:18sandii lolol
00:32:44Aerwyn def
00:32:44Aerwyn mid
00:34:31Aerwyn hmmmm
00:34:35Aerwyn gj! :D
00:34:40Aerwyn stupid
00:34:42Aerwyn should have go b
00:35:01Balbii WL
00:35:02Balbii stop
00:35:06Balbii you have your items
00:35:23Balbii look my items wl
00:35:24Balbii thx
00:35:24Balbii ^^
00:35:28NeverbACKdOwn :D
00:35:35NeverbACKdOwn -apm
00:35:50Vaj.CO shreder aga
00:35:51Vaj.CO :D
00:36:12oo0OoO0oo omg
00:36:15Dota.m bara u need bkb
00:36:18Balbii WL
00:36:20Balbii im fucking
00:36:21NeverbACKdOwn ?
00:36:23Balbii hating you right now
00:36:28Balbii a pudge without vision
00:36:29Balbii yay
00:36:31oo0OoO0oo pl wins game
00:36:44Aerwyn just get dust
00:38:01Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:38:04creeeeeee seems like we wont gather and do anything
00:38:05creeeeeee so
00:38:07creeeeeee lets just ff
00:38:15Balbii sounds like a plan
00:38:23Balbii dont ever want to play with a .gc wl again
00:38:27Jimpai b
00:38:30Balbii ever
00:39:37Aerwyn kill
00:39:38Aerwyn infernos
00:39:48Aerwyn lo
00:39:49Aerwyn lol
00:39:59Vaj.CO help pudge
00:40:38Jockwe funkar bash på illus
00:40:51Aerwyn dont solo that much
00:40:52Aerwyn :(
00:40:54Jimpai sry man
00:41:34Dota.m come
00:42:30Aerwyn ...
00:42:30oo0OoO0oo bkb !!!
00:42:33sandii oh
00:42:34creeeeeee no u wont
00:42:42sandii didnt see rocket :E
00:42:51Balbii Please
00:42:52Balbii wl
00:42:55Balbii what are you saving for=?
00:43:00NeverbACKdOwn u can take bot
00:43:03Balbii no really
00:43:05Balbii what are you saving for?
00:43:11NeverbACKdOwn ghost
00:43:11NeverbACKdOwn scept
00:43:13Balbii why?
00:43:18Balbii you do know
00:43:21Balbii we are up against a clinkz=
00:43:33Balbii OMG
00:43:34oo0OoO0oo cu pudge
00:43:34NeverbACKdOwn take gem
00:43:34Balbii not a gem
00:43:35NeverbACKdOwn then
00:43:42Balbii OMFG
00:43:44Balbii NOT GEM
00:43:48NeverbACKdOwn why not
00:43:54NeverbACKdOwn qop can carry
00:43:56Aerwyn go
00:43:57Aerwyn rosh
00:43:58Aerwyn sb
00:44:02Aerwyn solo
00:44:06Balbii Just buy
00:44:07Balbii a cheap item
00:44:09Balbii Like dust
00:44:14Balbii so you can afford
00:44:14Balbii OMG
00:44:14NeverbACKdOwn base
00:44:16Balbii hahahaahahah
00:44:19Balbii we already have a gem
00:44:20Balbii you
00:44:20Balbii fucking
00:44:21Balbii hahaha
00:44:23NeverbACKdOwn dude i am so fucking high
00:44:28Balbii Dude you are not high
00:44:30NeverbACKdOwn thats hard
00:44:31Balbii you are just a retard :D
00:44:38Jimpai take
00:44:40NeverbACKdOwn and you are a genius
00:44:40Jimpai dust
00:44:53Aerwyn wards
00:44:57creeeeeee all we need is to gather up
00:45:15creeeeeee if lock gets bonds on
00:45:16creeeeeee and ult
00:45:17Aerwyn b
00:45:17creeeeeee its np
00:45:29Aerwyn need 5
00:45:32Aerwyn bone
00:45:33Aerwyn come
00:45:33Aerwyn tp
00:45:35Aerwyn and gang
00:45:36Aerwyn ?
00:45:42Aerwyn no
00:45:43Aerwyn time
00:46:00creeeeeee SPELL PL
00:46:02creeeeeee why b
00:46:34Dota.m I surrender! [1/5 of Scourge]
00:47:01sandii he has gem
00:47:16oo0OoO0oo ?
00:47:17Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:47:18Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:47:18Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:47:23sandii he has gem..
00:47:23oo0OoO0oo he disapeared ?
00:47:29sandii invis in rune
00:47:31oo0OoO0oo for 1 sex
00:47:50Vaj.CO buy me tp pls
00:47:52Vaj.CO some1
00:48:36NeverbACKdOwn we can go mid if i have ulti
00:48:41NeverbACKdOwn 20 sec
00:48:46creeeeeee they focus me now
00:48:48creeeeeee sadly
00:49:07NeverbACKdOwn i told u
00:49:09NeverbACKdOwn that i have cd
00:49:10NeverbACKdOwn ............
00:49:36Aerwyn go
00:49:36Aerwyn mid
00:50:06NeverbACKdOwn def base
00:50:08NeverbACKdOwn got ulti
00:50:09Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:50:09NeverbACKdOwn akasha tp
00:50:09Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:50:09Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:50:09Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:50:09Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:50:09Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:50:09Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:50:09Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:50:09Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:50:09Balbii I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:50:09creeeeeee why the hell you spam?
00:50:09Aerwyn ?
00:50:09creeeeeee bum
00:50:09sandii xoxoxo
00:50:09sandii shitty for u
00:50:11Jimpai dazzle
00:50:11Jockwe balance
00:50:51Aerwyn well, raxes, gj
00:51:04NeverbACKdOwn I surrender! [2/4 of Sentinel]
00:51:11oo0OoO0oo they come mid now
00:51:14Aerwyn ye
00:51:20Aerwyn go heal
00:51:22Aerwyn try to def
00:51:34Jimpai i take pointbooster
00:51:36Jimpai if its cool
00:51:38Jimpai improved ulti.
00:51:56sandii rofl with this shit
00:52:24Aerwyn DONT MOVE PANDAS
00:52:34Jimpai sry man, i accidentaly clicked invis
00:52:38Jimpai wasnt my intention
00:52:41Aerwyn np
00:52:50oo0OoO0oo qop still gem ??
00:53:34Aerwyn c'mon
00:53:34oo0OoO0oo gg cancel
00:53:34Aerwyn ye
00:53:34Jimpai is it cancel?
00:54:36sandii :DDDDDDDDDD
00:54:37Jockwe omg
00:54:41Aerwyn ?
00:54:48sandii like 5 bashes
00:54:55Balbii ?
00:54:57creeeeeee wasnt planned like that
00:55:22creeeeeee dafuck lock
00:55:29Aerwyn b
00:55:31creeeeeee go
00:55:32creeeeeee he has no bkb
00:55:36sandii rosh up btw
00:55:45NeverbACKdOwn clinkz pushing top
00:56:59Aerwyn ...
00:56:59Aerwyn c'mon, gc suck because of this... guys leave because they know their losing
00:56:59Aerwyn :(
00:56:59Jimpai aint true.
00:57:22creeeeeee ur argument is invalid
00:57:56oo0OoO0oo come
00:58:06creeeeeee now they rosh
00:58:23Jimpai pl has gem, beware
00:58:26Jimpai i cant take btw
00:58:28Jimpai u take aegis
01:00:36oo0OoO0oo gem
01:00:46Jimpai I surrender! [1/4 of Scourge]
01:00:52oo0OoO0oo we gpt gem
01:01:03sandii yes
01:01:17oo0OoO0oo keep push bot and mid dont go in
01:01:21oo0OoO0oo ill try top
01:01:32oo0OoO0oo i only need 3 sec
01:01:50oo0OoO0oo free ikill
01:02:25Aerwyn ...
01:02:41NeverbACKdOwn go bot top?
01:02:48creeeeeee aww :DDD
01:02:56Jimpai 20 sec cd on ulti ;)
01:03:01creeeeeee I know :)
01:03:07NeverbACKdOwn lets push top
01:03:16creeeeeee killerman
01:04:33creeeeeee just keep that bara away
01:05:11NeverbACKdOwn lol
01:05:20sandii rofl
01:05:24sandii gem
01:05:41oo0OoO0oo pro
01:06:01sandii D:
01:06:03oo0OoO0oo :DDd
01:06:06oo0OoO0oo i tired
01:06:10Balbii speaking of pro
01:06:14oo0OoO0oo hahah
01:07:03NeverbACKdOwn go top all?
01:07:52sandii this is boring.
01:08:00Jimpai just ff?
01:08:40creeeeeee sec
01:08:41creeeeeee item
01:09:13Aerwyn I surrender! [2/4 of Scourge]
01:09:25creeeeeee copteriiiii
01:09:42sandii wp cree
Show the full chat log