Game #3858138

Get replay
6 downloads

-6 X
-3 TS

WantedZip
95% | 1672 X | 1587 TS

-46 X
-3 TS

extremewaari
94% | 1655 X | 1534 TS

-28 X
-3 TS

Allistysmies
69% | 1340 X | 1387 TS

+7 X
-3 TS

Momdsiw
68% | 1320 X | 1397 TS

-51 X
-3 TS

rtg800
66% | 1292 X | 1398 TS

-9 X
+3 TS

Tough
94% | 1721 X | 1450 TS

+22 X
+3 TS

McNabb
89% | 1554 X | 1480 TS

+46 X
+3 TS

creeeeeee
81% | 1452 X | 1437 TS

+46 X
+3 TS

Mercury
80% | 1405 X | 1472 TS

+30 X
+3 TS

oo0OoO0oo
59% | 1321 X | 1293 TS

Chat log

00:00:10oo0OoO0oo sky sand mort
00:00:10Momdsiw QOP KUNKKA PL
00:00:11Mercury treall, bone, magnus
00:00:12extremewaari invo ns geo
00:00:13McNabb lich,pudge,tb
00:00:20Mercury thrall*
00:00:24WantedZip wr rex na
00:00:28Mercury gif lich
00:00:29McNabb i can dans
00:00:30rtg800 sd omni gyro
00:00:33oo0OoO0oo any want morph
00:00:37McNabb sand
00:00:50oo0OoO0oo gvie lich
00:00:56McNabb u got_
00:00:56Mercury thrall / magana nyone?
00:01:00Mercury bone
00:01:00oo0OoO0oo sand
00:01:02McNabb go
00:01:04oo0OoO0oo -swap 1
00:01:05McNabb -swap 5
00:01:07oo0OoO0oo -swap 1
00:01:13oo0OoO0oo -swap 1
00:01:17McNabb swap 2
00:01:19McNabb noob
00:01:20Tough dazzle shredder moprh
00:01:25oo0OoO0oo -swap 2
00:01:33oo0OoO0oo damn i had mort
00:01:46oo0OoO0oo need hard carry
00:01:47oo0OoO0oo nice
00:01:55McNabb fast now
00:01:56McNabb gogogo
00:02:01Tough +lich mid?
00:02:12McNabb i can mid
00:02:15McNabb go top then
00:02:16oo0OoO0oo let me
00:02:17Tough let lich top
00:03:54Momdsiw oh sry
00:03:55Momdsiw !
00:05:37Mercury fuck this lane
00:06:28McNabb ss mid
00:06:56Allistysmies cd
00:06:57creeeeeee kill now
00:07:09WantedZip ss mid
00:07:10Allistysmies bot miss
00:07:17Tough got fucking hard lags
00:07:30Allistysmies re
00:07:53Tough ty
00:07:57Tough sorry
00:08:00Tough laggs killed me again
00:08:14Allistysmies mid miss
00:08:15Allistysmies bopt miss
00:08:31McNabb !!
00:08:31Momdsiw Xd
00:08:31Tough wtf
00:08:33Tough can i pause
00:08:35Tough for 30 sec?
00:08:36WantedZip WOW
00:08:36McNabb :D
00:08:36creeeeeee dont do that
00:08:36creeeeeee please
00:08:36WantedZip repel is fuckin
00:08:36Tough wat?
00:08:36McNabb must be
00:08:36Tough wtf
00:08:36WantedZip u have ursa :D?
00:08:36Tough is
00:08:36WantedZip haha
00:08:48Mercury wtf
00:08:54Momdsiw stop lag
00:09:01Allistysmies oom
00:09:10McNabb ss mid
00:09:12McNabb inc top
00:09:24Allistysmies pullaan sitte
00:09:39McNabb told u
00:10:24Allistysmies kunkka b
00:10:26Allistysmies sk here
00:10:26Allistysmies b
00:10:26Allistysmies b
00:10:29creeeeeee dafuck
00:10:32Allistysmies b
00:10:35Momdsiw y
00:10:39creeeeeee mis ta tõesti nägi mind seal v
00:11:10McNabb lol
00:11:18WantedZip ty
00:11:24rtg800 np
00:11:34Tough wtf
00:11:38Tough these laggs
00:11:44Tough pause for 30 secs pls
00:11:46McNabb lich
00:11:46McNabb need wards
00:11:46Momdsiw over
00:11:46Momdsiw hes dead anyway
00:11:46Momdsiw spawning
00:11:46Momdsiw goes
00:11:46Momdsiw 3
00:11:46Tough wtf
00:11:46Tough is wrong here
00:11:46Momdsiw 2
00:11:46Momdsiw 1
00:12:07extremewaari dd
00:13:19McNabb wards'
00:13:29Allistysmies k
00:14:11creeeeeee flying?
00:14:34Tough god guys
00:14:37Tough sry for this fail
00:14:40Tough cant do a shit here
00:16:32McNabb lol
00:16:37Mercury sandstorm?
00:17:02Allistysmies aaaa.. fuck
00:17:58McNabb care top
00:18:50oo0OoO0oo gj lich
00:18:59WantedZip we lost 3 men for that aegis :D
00:19:09WantedZip FOR SPARTA
00:21:37WantedZip bad :D
00:21:47extremewaari really
00:21:47Momdsiw i thought i hit ship there xD
00:21:49extremewaari but np
00:22:40McNabb go bot
00:22:41McNabb all
00:23:20Allistysmies really..
00:24:19oo0OoO0oo why dont we push this
00:24:49Momdsiw go with 5?
00:25:46McNabb crap
00:25:47McNabb fail
00:26:19WantedZip .d
00:26:20oo0OoO0oo hahha
00:26:25Tough gj
00:26:26McNabb admin ftw
00:26:38WantedZip u want gem ?
00:26:59Tough rosh re
00:27:24Allistysmies I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:27:24Momdsiw rosh up
00:27:31Momdsiw rosh down
00:27:31Momdsiw xD
00:27:41Momdsiw need bait for proper ult
00:27:53Mercury push?
00:28:59Momdsiw why you dont move with us??
00:29:01McNabb gem
00:29:01McNabb wr
00:29:05Allistysmies why don't i
00:29:08Momdsiw -ii
00:29:10rtg800 they have ward there
00:29:18Momdsiw yes?
00:29:21McNabb gather
00:29:21McNabb 5
00:29:34creeeeeee i can suicide or sth
00:29:36creeeeeee for good magna ult
00:29:47Momdsiw cmon veno
00:29:48creeeeeee i go with lothar
00:29:50creeeeeee be rdy
00:29:51Momdsiw ursa will kill you oslo
00:29:56McNabb they got gem
00:29:59creeeeeee i know4
00:30:12creeeeeee mana pls
00:30:27Mercury fail
00:30:51extremewaari I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:30:54Momdsiw veno ffs
00:30:57Momdsiw we need you also
00:31:03oo0OoO0oo man we need gem
00:31:04oo0OoO0oo ffs
00:31:06oo0OoO0oo reatrd
00:31:21creeeeeee i need mana
00:31:21creeeeeee :)
00:31:45oo0OoO0oo mid after
00:31:54Tough guys
00:31:55Tough btw
00:31:59Tough really sorry for the fail
00:32:01Tough early
00:32:07Tough but had really fucking hard laggs
00:33:03Momdsiw :D
00:33:08oo0OoO0oo fuck off
00:33:18Momdsiw I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:33:28McNabb gem killed?
00:33:32oo0OoO0oo ye
00:33:33Tough y sry
00:33:35Tough was full
00:33:37McNabb np
00:33:38Tough and ns was there
00:34:22Momdsiw wr where is your items :O?
00:34:24oo0OoO0oo keep push
00:34:30WantedZip wards and dead 5 times
00:34:32Momdsiw ok
00:34:44creeeeeee push
00:34:45creeeeeee aegis enda
00:35:08extremewaari I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:35:08Allistysmies gg
00:35:10McNabb LOLLL
00:35:11WantedZip I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:35:14creeeeeee that was sick
00:35:15Tough guys
00:35:16oo0OoO0oo y
00:35:17Momdsiw rtg go ff?
00:35:17Tough awesome ulti
00:35:19Tough !
00:35:19rtg800 I surrender! [5/5 of Sentinel]
00:35:20Tough both uf u
00:35:23Tough gj
Show the full chat log