Game #3804259

Get replay
2 downloads

+0 X
+1 TS

Rotkiv
75% | 1378 X | 1423 TS

+15 X
+1 TS

NeverbACKdOwn
72% | 1379 X | 1382 TS

+23 X
+2 TS

VVindoWz
44% | 1087 X | 1364 TS

+46 X
+64 TS

three0three
NEW | 1112 X | 1051 TS

+21 X
+7 TS

Belka
16% | 1020 X | 1138 TS

-14 X
-1 TS

slc2
75% | 1439 X | 1356 TS

-37 X
-2 TS

Swagga
57% | 1254 X | 1342 TS

-39 X
-2 TS

AliBaba
50% | 1189 X | 1337 TS

-36 X
-2 TS

Rasmus.Seebach
43% | 1113 X | 1313 TS

+26 X
-26 TS

NoWayOut
NEW | 1000 X | 1000 TS

Chat log

00:00:05NoWayOut -ii
00:00:05NoWayOut -hhn
00:00:06NoWayOut -hhn
00:00:07NoWayOut -clear
00:00:09NoWayOut hey there guys
00:00:12NoWayOut im new in gc
00:00:17NoWayOut if u could give me some help would be nice
00:00:17NeverbACKdOwn well ban somthing shit so we get ns/phoe
00:00:17three0three ban that pheonix tard
00:00:17Swagga u have to buy chick
00:00:17Swagga nothin more
00:00:17AliBaba yes
00:00:17AliBaba you are lastpick.
00:00:17Rotkiv phonix
00:00:17three0three they are not naps
00:00:17AliBaba and dont take shit pick..
00:00:17slc2 ns
00:00:19Rotkiv someone wnat naix?
00:00:19three0three get me void
00:00:20NoWayOut ok then
00:00:21NoWayOut thx
00:00:22NeverbACKdOwn i can
00:00:22three0three or naix
00:00:23NeverbACKdOwn naix
00:00:24slc2 ?
00:00:32slc2 get tide and lion
00:00:34AliBaba np
00:00:42NeverbACKdOwn give me mid with naix?
00:00:49Rotkiv ee .. ok
00:00:52NeverbACKdOwn mis tahad
00:00:55three0three let me naix
00:00:56slc2 get tide and lion
00:00:56Rotkiv tuskar
00:00:57three0three captain
00:01:05NeverbACKdOwn -swap 1
00:01:06slc2 get tide and lion next very important
00:01:07three0three cap
00:01:08Rotkiv sry i give it to
00:01:10three0three ...
00:01:11Rotkiv never
00:01:12three0three why
00:01:13three0three dude
00:01:14NeverbACKdOwn -swap 1
00:01:20Rotkiv -swap 2
00:01:31slc2 get puck or sk last
00:01:43slc2 get puck
00:01:52slc2 puck!
00:01:56slc2 or magnus
00:02:04slc2 or sven
00:02:14NoWayOut want me to pick sven?
00:02:18NoWayOut omg
00:02:19AliBaba some ston
00:02:19Swagga alot of stun=win
00:02:20slc2 idiot
00:02:21AliBaba stun
00:02:22NoWayOut sry!
00:02:24slc2 void top
00:02:27Swagga np
00:02:32NoWayOut i have to buy chick?
00:02:35AliBaba y
00:02:35Swagga y
00:02:37slc2 dk bot with lion
00:02:37Swagga and share
00:02:42slc2 dk and lion bot
00:02:46three0three void ftw
00:02:54NoWayOut random pick... wasnt here :S
00:02:54slc2 tide and void top
00:02:56AliBaba items ?
00:02:57Swagga u say that now
00:02:58three0three y FTW
00:03:07Swagga wards
00:03:10Rotkiv reg bot
00:03:15AliBaba void ?
00:03:16AliBaba items ?
00:03:18three0three pull plz
00:03:19three0three cap
00:03:20NoWayOut comming
00:03:21Rotkiv k
00:03:24three0three ty
00:04:02AliBaba cant pull.. warded
00:04:14NoWayOut y
00:04:49three0three go lion
00:05:30three0three omw mid
00:05:34three0three let him push
00:05:39slc2 easy kill mid
00:05:40Swagga ss
00:05:43three0three nvm
00:05:45three0three omw top
00:05:56Rotkiv lionss
00:06:06three0three naxi
00:06:25NeverbACKdOwn ye
00:06:28NeverbACKdOwn steal the kill
00:06:29NeverbACKdOwn ofc
00:06:31NeverbACKdOwn fucking retard
00:06:38NeverbACKdOwn i wont go nowhere with you
00:06:45three0three i was
00:06:47three0three pingin
00:06:48three0three to map
00:06:48three0three ages
00:06:50three0three retard
00:06:50NeverbACKdOwn fucking braindead
00:07:03AliBaba cs void ?
00:07:09three0three go dk
00:07:59Swagga ss
00:08:11three0three go
00:08:12three0three dk
00:08:53Swagga ss
00:08:55Swagga zeuz
00:09:02Rotkiv ss bot
00:09:32three0three got ulti
00:10:11three0three go mid
00:10:16AliBaba eat
00:10:20NoWayOut rt
00:10:21NoWayOut ty
00:10:28three0three go
00:10:36AliBaba ss
00:10:38Swagga ss
00:10:52slc2 ss zeys mid
00:11:15Rotkiv ss
00:11:35three0three go lion
00:12:03three0three ss
00:12:03three0three 2
00:12:04three0three mid
00:12:05three0three care btm
00:12:38three0three go
00:13:14NoWayOut gj
00:13:16NoWayOut rly
00:13:17NoWayOut very gj
00:13:33NoWayOut and i thought this league was good t.t
00:13:42AliBaba this is bronze :)
00:13:43three0three tusk
00:13:44three0three i regen
00:13:47three0three then go gang together
00:13:50Rotkiv k
00:13:55Rotkiv need gang mid
00:14:02VVindoWz -ms
00:14:55three0three go
00:16:36Rotkiv wards guys
00:16:42three0three go woods
00:16:43three0three tusk
00:17:00NeverbACKdOwn get wards
00:17:02slc2 ward there
00:17:26NoWayOut dont glyph
00:17:28NeverbACKdOwn reuse
00:17:29NeverbACKdOwn chick
00:17:48three0three type w
00:17:51three0three and its being
00:17:52three0three reused
00:17:55three0three no need to tell
00:18:06Rotkiv camp
00:18:15three0three go
00:18:18three0three go
00:18:32Rotkiv gj
00:18:38NoWayOut guys
00:18:41NoWayOut can u stop dying?
00:18:43NoWayOut so we win late?
00:18:44Rotkiv flying someone
00:18:51slc2 can u stop buying vg for void???
00:18:54three0three sk
00:18:56three0three one stun
00:18:58NoWayOut vg?
00:19:02Rotkiv get stuff plz.. flying wards
00:19:03slc2 vangaurd
00:19:05Rotkiv zeus
00:19:07NoWayOut stop why?
00:19:14slc2 sucky item for void
00:19:18NoWayOut u think so :D
00:19:20slc2 get bf
00:19:33NoWayOut dont worry
00:19:36NoWayOut i know what im doing )=
00:19:38NoWayOut =)
00:19:47NoWayOut gj
00:19:56NeverbACKdOwn dafuck
00:19:58NeverbACKdOwn is this :d
00:20:00three0three dafuck
00:20:02three0three u doin
00:20:02three0three there
00:20:04three0three waitin
00:20:07three0three with rage
00:20:09three0three .....
00:20:09Rotkiv get wards and flying ..
00:20:13NeverbACKdOwn mby get wards
00:20:17NeverbACKdOwn and go with 5
00:20:19three0three mby start playin
00:20:23NeverbACKdOwn stfu retard
00:20:32three0three no wards for naix
00:21:03NoWayOut can some1 pipe ASAP please?
00:21:13slc2 you do it ur a tanky void
00:21:20NoWayOut xD
00:21:24Rotkiv gogo
00:22:10VVindoWz haha
00:22:12NeverbACKdOwn gj
00:22:21VVindoWz go invis
00:22:25VVindoWz u got lvl
00:22:27NoWayOut rly...
00:22:29three0three y
00:22:30three0three RLY
00:22:33three0three BACKTRACK MORE
00:22:33three0three DUDE
00:22:34NoWayOut what a lucky guy
00:22:37three0three U ARE THE LUCKER
00:22:43NoWayOut wow
00:22:46NoWayOut so many 16 rage
00:22:47NoWayOut t.t
00:22:51three0three backtrack rage
00:22:55three0three backtrack more
00:23:00three0three rage
00:23:02NoWayOut 25%?
00:23:05NoWayOut 25%*
00:23:07NoWayOut ?
00:23:09three0three Not 200
00:23:20NoWayOut u know what that means?
00:23:23slc2 go i come
00:23:28Rotkiv wait viper
00:23:28three0three no i never went to school
00:23:30NoWayOut oom
00:23:34NoWayOut b
00:23:41three0three go
00:23:43VVindoWz omg
00:23:45NoWayOut oom b
00:23:52slc2 go
00:23:55VVindoWz hate this slithice
00:24:21NoWayOut ...
00:24:22Rotkiv gj
00:24:27NoWayOut will u ever use you're ulti naga?
00:24:37slc2 when u get pipe i will
00:24:42NoWayOut u wish i got pipe
00:24:43Swagga im goin pipe
00:24:44NoWayOut but nop
00:24:46NoWayOut not my job
00:24:51VVindoWz rosh ?
00:25:04NoWayOut though
00:25:04slc2 why do u go vg i really dont understand
00:25:05Swagga COME
00:25:08NoWayOut i bet u didnt skill ulti
00:25:10NoWayOut let me see
00:25:15NoWayOut so i can get hp boost?
00:25:18NoWayOut vs zeus and sk?
00:25:19NoWayOut just mb...
00:25:26VVindoWz just helpoing
00:25:26NeverbACKdOwn wtf
00:25:27NeverbACKdOwn viper
00:25:29NeverbACKdOwn banned
00:25:35three0three QQ naix
00:25:36VVindoWz for helping ?
00:25:39VVindoWz not bannable
00:25:53NeverbACKdOwn i take
00:25:57three0three i take
00:26:05NoWayOut sigh
00:26:08NoWayOut you're such a noob naga...
00:26:09NeverbACKdOwn dafuck?
00:26:11NeverbACKdOwn are u retarded?
00:26:14NeverbACKdOwn gg
00:26:15NeverbACKdOwn i go farm
00:26:18NeverbACKdOwn hf
00:26:35Swagga def mid all
00:26:36three0three go
00:26:47Swagga care
00:27:04NoWayOut god
00:27:08NoWayOut u fat them so bad
00:27:09NoWayOut ...
00:27:31NoWayOut b
00:27:31NoWayOut wtf?
00:27:33NoWayOut BACK
00:27:37NoWayOut omfg
00:27:44NoWayOut what a deep shit noob league
00:27:45NoWayOut rofl...
00:27:50three0three and the steal goes toooooooooooooooo
00:27:52three0three ROTKIV
00:27:58Swagga sidste bronze
00:28:00Swagga altid
00:28:00NoWayOut cant u su kid?
00:28:03three0three RAGE
00:28:06Rotkiv heh .. you gouys steal from me all the time
00:28:08NoWayOut would be so nice...
00:28:38three0three nap void
00:28:38VVindoWz nice stun sk
00:28:50VVindoWz invis
00:29:30Rotkiv wait zeus
00:29:50slc2 cunt void
00:29:53NoWayOut kid
00:29:54NoWayOut l2p
00:29:59NoWayOut and stop ksing my farm please
00:30:00NoWayOut so we can win
00:30:01NoWayOut ty
00:30:04NoWayOut b all
00:30:11NoWayOut our captain is the biggest noob here
00:30:13NoWayOut all BACK FFS
00:30:15NoWayOut GTFO
00:30:16NoWayOut omfg
00:30:20Swagga noob team
00:30:22NoWayOut bunch of retardeds
00:30:23Swagga cunts all of u
00:30:27NeverbACKdOwn pro steals by zeus
00:30:27Swagga grow a pair
00:30:28NoWayOut noob team says the 1-7 DK
00:30:31NoWayOut dear god
00:30:31three0three ofc
00:30:34NeverbACKdOwn retard
00:30:37NoWayOut god
00:30:39NoWayOut bronze or not
00:30:42NoWayOut this league sucks ass
00:30:43Swagga i got more items than u
00:30:43three0three i would never let a naix like him get kills
00:30:46NoWayOut XD!
00:30:47Swagga u suck ass
00:30:47NoWayOut gj pro
00:30:58Swagga y i got killed so many times bot
00:31:04Swagga cuz of no miss
00:31:05NoWayOut XDDDDDDDDDDDDDD
00:31:10slc2 I surrender! [1/5 of Scourge]
00:31:12Swagga whats ur cs pro?
00:31:22Swagga 24?
00:31:24NoWayOut 56
00:31:26Swagga wo
00:31:30Swagga i got 77
00:31:33NoWayOut gj
00:31:33Swagga so stfu
00:31:36NoWayOut i soloed viper and SK
00:31:37NoWayOut xD
00:31:42NoWayOut PLUS
00:31:43Swagga solo lane
00:31:43NoWayOut -cs
00:31:44NeverbACKdOwn let me take
00:31:47NoWayOut 43 neutrals
00:31:47Swagga noob
00:31:48VVindoWz ban
00:31:49NoWayOut u big crap noob
00:31:49NoWayOut xD
00:31:50three0three BANNED
00:31:50NoWayOut -clear
00:31:52NeverbACKdOwn go ahead
00:31:52slc2 -cs
00:31:53three0three bAN
00:31:54VVindoWz and im serious
00:31:55NoWayOut l2p kid
00:31:55NoWayOut ^^
00:31:56NoWayOut heh
00:31:58NeverbACKdOwn u did the same
00:32:02three0three ban this nap
00:32:05VVindoWz i didnt take
00:32:05three0three he helped
00:32:05three0three you
00:32:06NoWayOut dota-gc the boon league ^^
00:32:08VVindoWz i helped
00:32:08three0three he didnt take
00:32:09three0three gold
00:32:10three0three nap
00:32:21VVindoWz taking gold is bannable
00:32:33VVindoWz im already on to it
00:32:48three0three yeeeeeeeee
00:32:51three0three ban that nap
00:33:14NoWayOut stop ksing me retarded
00:33:18NoWayOut so i can get items and win
00:33:20NoWayOut u big dumb fuck
00:33:22three0three go
00:33:24three0three viper
00:33:26NoWayOut 8-6 fucking naga
00:33:28NoWayOut takes my farm
00:33:32NeverbACKdOwn void will win this game
00:33:32NoWayOut retarded noob
00:33:33NeverbACKdOwn probably
00:33:44slc2 sure
00:33:51Rotkiv all bot ..
00:33:53Rotkiv lets do it
00:34:04NeverbACKdOwn nah lets farm
00:34:07NoWayOut 1-10 1-7
00:34:07NoWayOut xD
00:34:09NeverbACKdOwn and wait for them to kill zeus
00:34:10NeverbACKdOwn 24/7
00:34:13NeverbACKdOwn its better imo
00:34:15NoWayOut sigh...
00:34:15Rotkiv bot all
00:34:17three0three muahaha
00:34:26NoWayOut u got to love feeding dont uy?
00:34:28Rotkiv come naiz
00:34:29three0three bot all
00:34:30three0three says
00:34:32three0three captain
00:34:38Rasmus.Seebach you a void you farm all day
00:34:38Rotkiv lets get
00:34:38Swagga i love feedin ur mom my cum yes
00:34:44NoWayOut xD
00:34:47NoWayOut what a 16 noob
00:34:49slc2 def
00:34:54NoWayOut i feel sorry for u dk :D
00:34:56AliBaba hm.. il gave you all the farm top.. they have pull wardet ..
00:34:58NoWayOut so many 16 anger
00:34:59NoWayOut ^^
00:35:25NoWayOut gg
00:35:29NoWayOut my boon team did a gj feeding u
00:35:52Rotkiv why chase .. plz focus tower next time
00:35:57three0three he is nap
00:35:59NeverbACKdOwn all u can do is stole kills
00:36:00three0three what why
00:36:03NeverbACKdOwn so fuck you
00:36:08NeverbACKdOwn i will go farm
00:36:11three0three go farm
00:36:12NeverbACKdOwn and wait for them 2 kill you
00:36:16three0three i go carry
00:36:23AliBaba I surrender! [2/5 of Scourge]
00:36:24NeverbACKdOwn "ok"
00:36:30NeverbACKdOwn whatever u need to belive
00:36:35Rotkiv lets go bot all again and take fast that tower ..
00:36:43NeverbACKdOwn nah lets farm zeus will carry this
00:36:46three0three y
00:36:48three0three go farm
00:36:51Rotkiv omg
00:37:04three0three dont die
00:37:05three0three btm
00:37:33NeverbACKdOwn :D
00:37:36NeverbACKdOwn gg
00:37:37NeverbACKdOwn I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:37:47three0three haha
00:37:57three0three b
00:37:57three0three b
00:37:57three0three b
00:37:58three0three b
00:38:12Swagga u guys
00:38:13Swagga lol
00:38:22slc2 no hp
00:38:22Swagga suck so hard
00:38:23NoWayOut piece of crap noob naga
00:38:23NoWayOut rly
00:38:28NoWayOut su feeder
00:38:28NoWayOut ffs
00:38:30NoWayOut just su
00:38:34NoWayOut fucking boon dk 1-8
00:38:34Swagga nice goin there
00:38:36NoWayOut says we suck
00:38:37NoWayOut rofl
00:38:38three0three i carry it
00:38:39three0three not you
00:38:42Swagga but u do
00:38:42NoWayOut a fucking DK
00:38:44NoWayOut with 57% wins
00:38:45NoWayOut XD!
00:38:49Swagga u suck
00:38:52Swagga u do
00:38:52NoWayOut boon boon kid...
00:38:53three0three ....
00:38:56Swagga u jelly?
00:38:59NoWayOut DK says i suck ^^
00:39:03NoWayOut funny guy
00:39:03three0three u do
00:39:06NoWayOut yy
00:39:07Swagga hahahahaha
00:39:10three0three :P
00:39:11NoWayOut you're the pro right?
00:39:12NoWayOut XD!
00:39:14NoWayOut -clear
00:39:15VVindoWz u actaully do
00:39:23NoWayOut another pro
00:39:24NoWayOut ^^
00:39:32NoWayOut 44% wins viper
00:39:33NoWayOut says i suck
00:39:34NoWayOut XD!
00:39:43NoWayOut u guys are so funny erly...
00:40:02three0three lol ulti
00:40:03three0three Hahaha
00:40:07three0three hahaha
00:40:09three0three hahahah
00:40:11three0three HAHAH
00:40:15three0three AHAHHAA
00:40:20NoWayOut is this the 16 league?
00:40:24NoWayOut dear god...
00:40:31three0three ahah
00:40:39Rasmus.Seebach you show how pro you are void
00:40:43Rasmus.Seebach really
00:40:47NoWayOut i know :D
00:40:50NoWayOut im sl 2 in dotalicious
00:40:51NoWayOut you?
00:40:56NoWayOut play shity leagues?
00:40:59NoWayOut i know its hursh...
00:41:09Rotkiv top all
00:41:11Rotkiv lets finnish
00:41:13three0three yes captain
00:41:21Rasmus.Seebach but you game play sucks
00:41:25NoWayOut yy
00:41:29NoWayOut you are the pro
00:41:29NoWayOut ^^
00:41:33Rasmus.Seebach you cant carry for shit
00:41:37NoWayOut xD
00:41:40three0three i am scared niw
00:41:40NoWayOut i cant carry
00:41:45NoWayOut thats was funny
00:41:46NoWayOut xD
00:42:22Rasmus.Seebach sooo fare you have done nothing
00:42:29NoWayOut though u have
00:42:31NoWayOut feeding
00:42:36NoWayOut gj on that
00:42:39Rasmus.Seebach i dont dont talk shit
00:42:45Swagga gj deffin
00:42:45Rotkiv ok gj team .. wp
00:42:49NoWayOut u dont PLAY shit
00:42:51NoWayOut thats more like it :D
00:43:04three0three NOO
00:43:09three0three HATE
00:43:15Rasmus.Seebach loolololoolololool
00:43:36Rasmus.Seebach I surrender! [3/5 of Scourge]
00:43:49three0three Haha
00:43:57three0three haha
00:43:58slc2 I surrender! [3/5 of Scourge]
Show the full chat log