Game #3790225

Get replay
1 downloads

-3 X
+3 TS

Kastrup
89% | 1619 X | 1439 TS

+16 X
+3 TS

Lynge
80% | 1463 X | 1405 TS

+28 X
+3 TS

Lafrenzz
78% | 1461 X | 1374 TS

-10 X
+3 TS

j22koer
54% | 1213 X | 1349 TS

+36 X
+3 TS

svents
50% | 1187 X | 1333 TS

+34 X
-3 TS

diesel
83% | 1488 X | 1439 TS

-9 X
-2 TS

LetItBe
79% | 1470 X | 1379 TS

-48 X
-3 TS

TheyCallMeHaci
73% | 1379 X | 1395 TS

-17 X
-2 TS

Usires
68% | 1307 X | 1407 TS

-20 X
-3 TS

Isdronningen
62% | 1258 X | 1393 TS

Chat log

00:00:14Lafrenzz må jeg mid kastrup <3
00:00:17Kastrup mm
00:00:22svents <----es
00:00:24Usires ban spec
00:00:27Kastrup i 1. pick ES
00:00:27svents ban spec
00:00:27LetItBe mis sa mängid?
00:00:27svents go go ban spectre
00:00:27svents cmon
00:00:27Kastrup spec
00:00:27Usires ban es
00:00:27Lafrenzz i wanna boom bang bang with your body yo
00:00:27Lynge u gotta rock it up
00:00:27diesel hmm
00:00:27Kastrup hvad fanden skal jeg spille?
00:00:27svents u can suck cock
00:00:27Lafrenzz eeeessssss
00:00:27Lafrenzz es
00:00:27Lafrenzz <3
00:00:27Lynge spil es
00:00:27Kastrup jeg picker Es
00:00:27svents es here
00:00:27Kastrup til svents..
00:00:27Lynge <3
00:00:27Lynge elsker dig
00:00:27Lafrenzz :p
00:00:27Lynge epic .
00:00:27Lynge fail
00:00:27Kastrup es for svents
00:00:27Lynge noob
00:00:27Lynge gg
00:00:27Lynge lol
00:00:27Lynge Wp
00:00:27svents hahah
00:00:27Lynge wtf
00:00:27LetItBe tvi
00:00:27LetItBe lets go
00:00:27diesel what should I ban?
00:00:27LetItBe es
00:00:27svents lynge fcking NOOB
00:00:27svents LOWBOB
00:00:27Lafrenzz flækker en standard leshrac
00:00:27diesel es
00:00:27diesel es
00:00:27Lynge fu
00:00:27Lynge nap
00:00:27Lynge tard
00:00:27Kastrup doh
00:00:27Lynge noob
00:00:28Kastrup any wish ?
00:00:30LetItBe mis sa mängid?
00:00:31Lafrenzz lesh
00:00:33diesel ei tea
00:00:35diesel TRA
00:00:36Kastrup for u then
00:00:37diesel ma teadsin
00:00:40diesel et vend tahab leshi
00:00:46diesel ma mängin lunat vist
00:00:46LetItBe any roof venge?
00:00:51LetItBe võta lion atro
00:00:52LetItBe vms
00:00:57LetItBe :D
00:01:07Kastrup ench
00:01:07LetItBe saad midis hakkama v?
00:01:08Kastrup or
00:01:09Kastrup venge
00:01:11Isdronningen i go bane
00:01:11diesel karta on
00:01:14Lafrenzz -swap
00:01:18LetItBe bane lion
00:01:19Lafrenzz -swap 1
00:01:19LetItBe roof
00:01:19Kastrup any1 want venge?
00:01:21diesel lion
00:01:21Kastrup -swap 3
00:01:22LetItBe lina
00:01:25diesel lane control (Y)
00:01:25LetItBe lion lina
00:01:28Kastrup any1?
00:01:34svents nah ijust played venge
00:01:36Kastrup okay
00:01:36svents dont want it
00:01:46Kastrup roof top
00:01:53Isdronningen what do we need? dk or bane?
00:01:55diesel bkb suht 1. item :D
00:01:58Kastrup lion top
00:01:59Kastrup <- bot
00:02:01Isdronningen dk or bane
00:02:06LetItBe rubick
00:02:09Kastrup <- roam.com
00:02:11diesel no
00:02:11diesel dk
00:02:12diesel or
00:02:13diesel bane
00:02:32diesel dk and lina top
00:02:47diesel isdronningen
00:02:48diesel share
00:05:11TheyCallMeHaci det mig de mener
00:05:26diesel une bot
00:05:59TheyCallMeHaci ss
00:06:07diesel srsly
00:06:11diesel I really dont want to lose
00:06:16diesel because u cant even report missings
00:06:29TheyCallMeHaci me neither
00:06:29Lafrenzz ss
00:06:35TheyCallMeHaci ss still
00:07:18Lynge ss gyro
00:07:18TheyCallMeHaci ss bot
00:07:18diesel care
00:07:20diesel mid missing
00:07:21diesel coming top
00:07:24diesel with rune
00:07:48diesel lina
00:07:49Kastrup omw top
00:07:50diesel come and stay mid
00:08:29Kastrup go
00:08:36diesel mid missing
00:08:36diesel care
00:08:47Kastrup go lina?
00:08:52diesel mid missing
00:08:54LetItBe sa teed bottlei ka?
00:09:08LetItBe luna?
00:09:35LetItBe rocket
00:09:37TheyCallMeHaci only 1 mid
00:09:41TheyCallMeHaci ups bot
00:09:53Lafrenzz ss
00:10:05LetItBe tlen midi
00:10:13Isdronningen we could need a gang top
00:10:41diesel get and plant watrds
00:10:43diesel nessessary
00:10:45diesel venge is roaming
00:11:02LetItBe got rocket?
00:11:23diesel rune bot
00:11:49LetItBe wtf?
00:11:50LetItBe :D
00:11:55TheyCallMeHaci my mistake
00:12:03TheyCallMeHaci thought it would stun him
00:12:05Lafrenzz ss
00:12:05j22koer ss
00:12:06j22koer 1
00:12:11LetItBe was oom anyway
00:12:49diesel Haci
00:12:50diesel please get wards
00:12:53TheyCallMeHaci ss
00:13:08diesel hj
00:13:36j22koer Aww
00:13:52j22koer :
00:13:53j22koer :D
00:14:01Kastrup cmon..
00:14:05j22koer yeah
00:14:14diesel wards
00:14:15diesel guys
00:14:17diesel and up chicken
00:14:18diesel 11 mins
00:14:21TheyCallMeHaci im setting em
00:14:22diesel still no support
00:14:25diesel ty
00:14:34Kastrup reuse chick
00:14:39diesel ganking bot
00:14:52j22koer oi jah
00:14:52Kastrup omw
00:14:54Kastrup just wat
00:14:55Kastrup wait
00:15:06LetItBe tyra luna
00:15:47Lafrenzz roof u going radi with those money
00:15:56svents y
00:16:05Lynge s bot
00:16:17Isdronningen lina up chick plzz
00:16:46Isdronningen supporter?
00:16:51TheyCallMeHaci 3 inc top
00:16:58LetItBe go dreagon
00:16:59LetItBe lets go
00:16:59TheyCallMeHaci go go
00:17:39svents omfg
00:17:42svents my relic money
00:17:44svents ffs
00:17:55diesel gank
00:18:48Kastrup GUYS
00:18:49Kastrup *WTf
00:18:51Kastrup are you doing?1
00:18:55svents yeah 1 by 1 nice
00:19:15j22koer a
00:19:20j22koer playing stupid
00:19:22Isdronningen b
00:19:34diesel lets take them
00:19:39diesel get them to forest
00:19:42Isdronningen LINA UP CHICK
00:19:48Usires nah
00:19:49Usires need bots
00:20:01diesel wards
00:20:03Isdronningen your pig
00:20:14diesel u see
00:20:16LetItBe lol svvents goin radi
00:20:20j22koer wtf
00:20:22j22koer ty
00:20:26LetItBe tp bot
00:20:26j22koer thx alot
00:20:27LetItBe kill the fucker
00:20:38Isdronningen we lose becouse of this freaking wannabe carry lina
00:20:40diesel lina
00:20:41diesel wtf
00:20:43diesel u go alone
00:20:44diesel like that
00:20:45Usires they faster
00:20:46Usires lol
00:20:47Usires nah
00:20:48diesel they have ward
00:20:50diesel I toild you
00:20:50Usires had lvl2 ulti
00:20:53Usires but too stoned
00:20:54Usires :S
00:21:14Lynge kastrup
00:21:18Lynge ka du ik Ward deres Wood?
00:21:28Kastrup jo
00:21:30Kastrup kan prøve
00:21:31Lynge cool
00:21:32Lynge <3
00:21:37Kastrup tp
00:23:27LetItBe any wards?
00:23:37diesel up chicken
00:23:49Isdronningen badest lina i ever seen
00:23:50TheyCallMeHaci no gold
00:23:59Isdronningen he think he can win game alone
00:24:47Isdronningen go help
00:24:52Isdronningen dont go farm you big noob
00:25:01LetItBe gg gyro
00:25:12LetItBe lol
00:25:12LetItBe wtf
00:25:14LetItBe quit dota
00:25:21diesel lina
00:25:22TheyCallMeHaci shut the fuck up
00:25:23diesel u should gank
00:25:25diesel I should farm
00:25:26TheyCallMeHaci what to do ?
00:25:28diesel please
00:25:28TheyCallMeHaci run back ?
00:25:32diesel fucking hell I need that bkb
00:25:40LetItBe u go back when i go
00:25:42diesel let me farm
00:25:43diesel mid
00:25:44LetItBe and then u go die when im dead
00:25:45LetItBe lol
00:26:03LetItBe pro lina
00:26:06LetItBe bot
00:26:11svents tra ma nii oom jube :S
00:26:21LetItBe why even bother adding lowlife?
00:26:29Isdronningen for real
00:26:53diesel just what I needed
00:27:03Usires why i buy
00:27:07Usires if fucking chicken
00:27:09Usires isnt even shared
00:27:11Isdronningen shut up
00:27:24LetItBe DK
00:27:27Isdronningen noob
00:27:36Usires luckily its bannable
00:27:38Usires to unshare
00:27:51svents oom
00:27:55LetItBe why isnt chick shared?
00:27:56Isdronningen i dont share when somebodu use my hero
00:28:09LetItBe share ffs
00:28:44Lafrenzz :D
00:28:47Usires zzz
00:28:50Lafrenzz hihi
00:29:04diesel gj
00:29:37TheyCallMeHaci wards on chicken
00:29:39j22koer noooh relic omab jah?
00:29:47svents nüüd koos siis yeah :P
00:29:50j22koer :D
00:29:59svents koos peame minema
00:30:02Kastrup hope we will see a ulti frm u soon roof
00:30:11svents just gather and go together no
00:30:14svents now
00:30:25Kastrup any1?
00:30:47LetItBe giomid
00:30:49LetItBe twr
00:30:52Lynge let me farm
00:30:52Lynge lion
00:30:57j22koer sure
00:31:01LetItBe tee helm of dom endale
00:31:04svents go go mid
00:31:05svents kill
00:31:06Lafrenzz hm what we gonna do. going lategame. or roof go with us now ?
00:31:07diesel nop
00:31:08diesel manta
00:31:10LetItBe ma teen
00:31:11LetItBe manta
00:31:14Lynge invis me
00:31:15diesel 2 võib ka olla
00:31:17Lynge roof
00:31:26LetItBe ma tena
00:31:27LetItBe lihtsalt
00:32:07Kastrup sure
00:32:08Kastrup come
00:32:12LetItBe sul oleks dom palju imbam
00:32:14LetItBe kui mingi manta
00:32:17diesel wards
00:32:18Kastrup they warded
00:32:19diesel and lets get roshan
00:32:23diesel btw
00:32:23Kastrup no
00:32:24Kastrup b
00:32:25diesel wards at our forest
00:32:29diesel so counter wards would be nice
00:32:30Isdronningen they call it wards
00:32:35Kastrup NO
00:32:36Kastrup they got wars
00:32:38Kastrup wrads
00:32:42diesel b
00:33:38LetItBe fuck that svents
00:33:38Lynge invis me
00:33:39Kastrup they still got wards
00:33:42LetItBe send him back to bronze
00:33:43LetItBe lets go
00:34:18Lynge b
00:34:19Lynge b
00:34:29j22koer b
00:34:32j22koer you cant cath
00:34:34svents gem?
00:34:50Kastrup gem on mirana
00:34:51svents oh potm gem
00:35:12Lynge WARDS
00:35:13Lynge ..
00:35:14LetItBe boooring
00:35:16Kastrup on chick
00:35:19Kastrup been long time
00:35:24Usires dd
00:35:30diesel come
00:35:31LetItBe me
00:35:31diesel at
00:35:32diesel roshan
00:35:38svents have to kill potm
00:35:56LetItBe i go ulti
00:35:57LetItBe come
00:35:59LetItBe lets go their woods
00:35:59LetItBe all
00:36:07Kastrup jug
00:36:08diesel cant
00:36:12Lynge omW
00:36:17Lafrenzz go
00:36:18Lafrenzz go
00:36:18LetItBe y we can
00:36:25Lynge inivs
00:36:25Lynge me
00:36:32j22koer invis all
00:36:45j22koer kle
00:36:45Usires hahahha
00:36:49j22koer make it happen
00:36:49Usires exiting!
00:36:50svents nu?
00:36:53j22koer tule inv
00:36:56j22koer k76ik
00:37:11Kastrup jug push it
00:37:33Lynge COMN ROF
00:37:35Lynge FUCKING SLOW
00:37:46svents i used u fcking cunt
00:37:50Lynge fucking late
00:37:55Lynge after 2 Were dead
00:38:05Kastrup u run around like fuckers
00:38:07Kastrup they got ank now
00:38:11TheyCallMeHaci wards
00:38:14LetItBe tee nyyd dom
00:38:21LetItBe sul lifesteali vaja
00:38:31diesel ye
00:39:31LetItBe gem
00:39:34LetItBe take gem
00:40:12Isdronningen damn lina sucks
00:40:42diesel what a waste
00:41:29LetItBe rlly
00:41:34LetItBe team noobs
00:41:41Isdronningen see how we lose becouse of lina never supported game
00:41:47Usires :D:DDD
00:41:47j22koer inv
00:42:02Kastrup take tower
00:42:03diesel tree had ulti?
00:42:03Kastrup take tower
00:42:07TheyCallMeHaci y
00:42:10Kastrup TOWer
00:42:12Kastrup fuck creeops
00:42:12Kastrup ffs
00:42:16TheyCallMeHaci go him and take gem
00:42:19Kastrup now b
00:42:23j22koer inv
00:42:41LetItBe bfury dk
00:42:42LetItBe :D:D:D:D:D:D:
00:42:44Lynge can i farm bot?
00:42:47Lafrenzz y
00:42:47Kastrup good attle now
00:42:47Isdronningen ofc
00:42:48LetItBe !!!!!
00:42:48Kastrup battle
00:42:54LetItBe back to bronze
00:42:54Usires prolly bfury coz lina didnt support
00:42:54diesel ur an idiot
00:42:54Isdronningen need mana and life you noob
00:42:56Usires enough
00:43:00svents i go refu now
00:43:03Isdronningen want me to go linkens?
00:43:08LetItBe LOL
00:43:12Isdronningen yeah
00:44:01Isdronningen gj
00:44:02svents hahaha
00:44:07Usires :DSS
00:44:22Lynge b
00:44:34svents jugger what u did with gem??
00:44:34svents wtf
00:44:35diesel b
00:44:36diesel dont go
00:44:39svents we need it for potm ulti
00:44:40svents ffs
00:44:47Lynge i didnt have got gem?
00:44:51svents u took it
00:44:59Lynge nop
00:45:06Kastrup they will soon take roshan
00:46:05diesel alt tab
00:46:11diesel dota keys ftw
00:46:21LetItBe gg
00:46:21LetItBe wp
00:46:22LetItBe I surrender! [1/5 of Scourge]
00:46:24LetItBe noobs
00:46:26LetItBe back to bronxe
00:46:32Kastrup jug
00:46:33LetItBe bufry dk
00:46:33Kastrup push fast
00:46:37LetItBe gotta be kidding me
00:46:49Isdronningen go learn dota you noob
00:46:52LetItBe :D::D
00:47:00LetItBe WORD
00:47:02Usires I surrender! [2/5 of Scourge]
00:47:15Isdronningen i dont care about the cleave you noob i need life and dmg and mana
00:47:16LetItBe go def
00:47:16Usires wanna def dk?
00:47:21diesel 17 sec
00:47:22Isdronningen soon
00:47:22diesel go def
00:47:25Kastrup b after rax
00:47:25diesel dk
00:47:29LetItBe looll
00:47:31LetItBe banreq dk
00:47:31LetItBe all
00:47:34LetItBe game ruining
00:47:42Isdronningen i dont game ruin
00:47:49LetItBe y are one braindead idiot
00:47:49Isdronningen so go try ban me
00:47:59diesel let me farm
00:48:00diesel lina
00:48:41Lafrenzz rosh re
00:48:50j22koer inv
00:48:59j22koer tubli
00:49:03Lynge hater
00:49:37diesel lina ur so shit
00:49:42Usires ok luna
00:49:44diesel worst support ever
00:49:49diesel ok luna?
00:49:50Usires how many times was this
00:49:51diesel no wards
00:49:52diesel bot
00:49:54diesel srsly
00:49:54Usires when u go die
00:49:55Lafrenzz rosh ?
00:49:55Usires alone
00:49:55diesel fucking hell
00:49:58Usires then others too
00:50:06diesel well yea it was my fail tm
00:50:06Usires you are fucking most sucky fuck ever
00:50:07diesel atm
00:50:10Usires 40% overrated
00:50:18Lafrenzz attack it
00:50:19Lafrenzz omg
00:50:21LetItBe maybe sell that bfury
00:50:21Usires and now shut your fucking jap
00:50:23LetItBe and get BKB
00:50:27diesel yep
00:50:30Lafrenzz dont hex
00:50:31Lafrenzz ...
00:50:38diesel pointless to talk to noobs
00:50:39svents diabolic?
00:50:40svents wtf
00:50:43LetItBe go
00:51:06Usires so it isnt pointless to tell its my fault coz there wasnt wards in first 10mins
00:51:09LetItBe thx for coming dk
00:51:11Usires thats why u die in 50mins?
00:51:12Usires :DDD
00:51:18LetItBe go ff
00:51:19LetItBe noobs
00:51:23Isdronningen so bad that mirana
00:51:32Isdronningen go kill himself
00:51:41diesel what an idiot
00:51:50TheyCallMeHaci y
00:52:06Lynge OWNED
00:52:07Kastrup gg
00:52:14Usires I surrender! [2/5 of Scourge]
00:52:19LetItBe go ff
00:52:43Isdronningen what a idiot arrow
00:52:47Isdronningen cant even hit
00:52:51LetItBe :D
Show the full chat log