Game #3787394

Get replay
1 downloads

-15 X
+1 TS

nigulas
95% | 1714 X | 1506 TS

+29 X
+2 TS

Yuriko
90% | 1553 X | 1505 TS

+28 X
+1 TS

N2xy
88% | 1525 X | 1507 TS

+50 X
+2 TS

BoBo.Ftw
85% | 1538 X | 1427 TS

-6 X
+1 TS

Mercury
81% | 1414 X | 1473 TS

-17 X
-1 TS

Soulyah
98% | 1827 X | 1518 TS

-26 X
-2 TS

Netukka
93% | 1597 X | 1568 TS

+1 X
-2 TS

Steuerfreak
90% | 1606 X | 1448 TS

+5 X
-2 TS

Vaj.CO
78% | 1404 X | 1437 TS

-36 X
-2 TS

poskus
75% | 1445 X | 1344 TS

Chat log

00:00:01Netukka oh no
00:00:04Netukka i got noob captain
00:00:07Netukka ff
00:00:08Soulyah shiiiet
00:00:17Netukka -clear
00:00:17Soulyah wany nething?
00:00:17Steuerfreak i can play lich
00:00:17Netukka i gou krobe
00:00:17Steuerfreak or kro1e
00:00:17Netukka im krobe
00:00:17Soulyah im soulyah
00:00:17Netukka im icehockey
00:00:17Soulyah ck
00:00:17Soulyah v6ta spec maha imo
00:00:17nigulas -ck
00:00:17Soulyah ei viitsi sellega:D
00:00:17nigulas go
00:00:18nigulas ck spec banned
00:00:38Steuerfreak whats your fucking wish
00:00:43Soulyah troll waaaaaaaaaaaaalrod
00:00:49N2xy i heard dusa is strong
00:00:57Soulyah -swap 3
00:00:57Mercury nop
00:00:59Steuerfreak -swap 1
00:00:59nigulas tyegin 4-10 sfi
00:01:00nigulas sain -8
00:01:02nigulas kaotasime
00:01:03Yuriko go tide gyro
00:01:03nigulas farm ftw
00:01:23Soulyah have to let noob mid:S
00:01:24Yuriko tide cent!
00:01:40nigulas steuer u can only play 1 hero
00:01:41nigulas funny
00:01:43Soulyah who makes meka
00:01:44Soulyah so
00:01:45Soulyah :D
00:01:46nigulas ur like yew and mcnabb
00:01:49Steuerfreak lol why?
00:01:50nigulas 1 plays meepo and huskar
00:01:51nigulas other bara
00:01:53Yuriko dont forget laier
00:01:56Yuriko and teh warlock
00:02:00Soulyah warlock so hard hero
00:02:01Soulyah :D
00:02:04Yuriko very
00:02:04Netukka 2-0!
00:02:06Yuriko xD
00:02:11N2xy qop riki lane
00:02:12N2xy nice
00:02:13N2xy xDDDDD
00:02:18nigulas qop
00:02:19nigulas go mid
00:02:19Netukka swe pojkarna r going down
00:02:21nigulas ill go with riki
00:02:22Steuerfreak so i played 100 times lich
00:02:24Steuerfreak ok
00:02:34Mercury no pullwards?
00:02:35Soulyah mcnabb
00:02:38Soulyah hero count total
00:02:39Soulyah around 60
00:02:43Soulyah havent played half of the heros:D:D
00:02:55Mercury oh well nmo suprise there
00:02:57Mercury no*
00:03:02Mercury when i dont buy noone does
00:03:06poskus rune top care
00:03:09N2xy fuck wards
00:03:13Soulyah denie ranged always
00:03:15Soulyah gives more exp
00:03:17nigulas see on see mäng
00:03:19nigulas kus magna ulti
00:03:22nigulas võib teha lihtsalt
00:03:23nigulas ära
00:03:29N2xy yup
00:03:39Mercury too bad et magan alstpick on
00:04:06Steuerfreak ty
00:04:24Yuriko lol
00:04:25Yuriko cent aura
00:05:14poskus rune top
00:05:19Soulyah flying
00:05:21BoBo.Ftw ss midd
00:05:35Netukka flying
00:05:35Netukka some1
00:06:53Netukka ss
00:07:00Steuerfreak they suck cocks
00:07:10Vaj.CO pls give me 15 sec
00:07:12Netukka ss
00:07:12poskus care crobe
00:07:12Netukka mid
00:07:13BoBo.Ftw no!
00:07:31poskus idiot
00:07:32poskus i said care
00:07:36Netukka it was too late already
00:07:39Netukka qop going haste
00:07:40poskus it was not
00:07:44poskus u went near hgim
00:07:51Netukka if u say miss
00:07:54Soulyah miss
00:07:54Netukka i thought hne miss from bot
00:07:55Soulyah :D
00:07:57Netukka he came top
00:08:23Netukka ss
00:08:31poskus b
00:08:31poskus b
00:08:31poskus b
00:08:44Netukka die houmnou
00:08:49N2xy well..
00:08:50N2xy almost
00:08:51N2xy :p
00:09:05Netukka mid ss
00:09:14BoBo.Ftw krobe inc bot
00:09:44Netukka ss
00:09:45Netukka mid
00:09:50nigulas bait
00:09:50nigulas go
00:10:07poskus riki 6
00:10:27Soulyah gg
00:10:30poskus stun cent?
00:10:32Soulyah lich buy me tp naow:D:D
00:10:46N2xy Die homo
00:11:11poskus rune top
00:11:14Netukka ss
00:11:21Yuriko ss bot
00:11:31poskus idiot
00:11:34Yuriko care top
00:11:34poskus dont run from troll
00:11:37Yuriko 3 inc
00:11:41Steuerfreak su
00:11:43Steuerfreak noo1
00:11:46Steuerfreak are u mad?
00:11:50Steuerfreak just insulting
00:11:52Steuerfreak fuckhead
00:12:07poskus ff
00:12:14poskus idiot fucking centraur noob
00:12:21Netukka le push
00:12:22Steuerfreak su
00:12:27nigulas magna
00:12:29nigulas miks as ei tp?
00:12:31nigulas freekillid
00:12:32nigulas su ultiga
00:12:47poskus have dusts
00:12:47Mercury polnud ultit sisi veel
00:13:28poskus fucking stuyn centaur nooob
00:13:30poskus shithead
00:13:33Soulyah dude
00:13:34Soulyah calm down
00:13:35Soulyah really
00:13:44Vaj.CO what a noob
00:13:46Vaj.CO in smoke
00:13:49Vaj.CO i cant stun
00:13:53Vaj.CO do u know that?
00:13:55poskus so go near smoke
00:13:55Vaj.CO ....
00:13:58Vaj.CO ofc
00:13:59poskus u useless
00:14:00Vaj.CO ....
00:14:02nigulas mid
00:14:02Vaj.CO u r pro
00:14:06nigulas ffs
00:14:09Vaj.CO fucking egoed shit
00:14:27nigulas kill
00:14:28nigulas i ulti
00:14:34nigulas ult coming
00:14:38nigulas ff
00:14:41nigulas wait
00:14:42nigulas for my ulti
00:14:58Yuriko lich inc top
00:15:14Vaj.CO ...
00:15:37N2xy xDDDD
00:15:38nigulas haha
00:15:41BoBo.Ftw :/
00:15:41Yuriko aa
00:15:48nigulas coming
00:16:22Soulyah come mid
00:16:24Soulyah freefrag
00:17:12Steuerfreak tide?
00:17:18Soulyah there is no tide
00:17:18Soulyah :(
00:17:21Steuerfreak yep
00:17:22N2xy oom
00:17:23Steuerfreak that hater
00:18:25N2xy take it
00:19:18Yuriko plz
00:19:19Yuriko upg
00:19:20Yuriko chick
00:19:44Soulyah rosh?
00:19:44Soulyah all
00:19:46Vaj.CO y
00:19:50Steuerfreak ill stand out
00:19:53Steuerfreak so i can use ulti
00:19:59N2xy ulti
00:20:06Netukka ill use dust
00:20:08Netukka just before
00:20:28Steuerfreak oom
00:20:29Soulyah im coming back
00:20:30Netukka rosh low
00:20:39N2xy tide reetis ära selle roshi
00:20:40poskus wp
00:20:42N2xy onnalles noob
00:20:46poskus retard team
00:20:48poskus all spread out
00:20:57N2xy ütle gj tideile
00:21:01poskus ioiodts
00:21:03poskus omg
00:21:05Netukka :D
00:21:05Yuriko LOL
00:21:06Vaj.CO :D
00:21:07Vaj.CO nice
00:21:21Yuriko why would u do that!
00:21:27BoBo.Ftw MH
00:21:30Netukka cause only stupid would run that way
00:21:37Yuriko :D:D
00:21:43Netukka and stupier
00:21:44Netukka would turn
00:21:56Yuriko rosh
00:21:57Yuriko troll goes
00:22:03Yuriko well
00:22:03Steuerfreak rosh
00:22:04Yuriko soon
00:22:12Soulyah help
00:22:22Mercury haveda88er
00:22:32Yuriko i?t
00:22:32Yuriko ulti
00:23:03poskus dagger rdy
00:23:05Soulyah too eays
00:23:11nigulas magna
00:23:13nigulas pole kordagi
00:23:14nigulas ultinud
00:23:46poskus go mid
00:23:47poskus have ulti
00:23:47N2xy tal dagger
00:23:50N2xy kyll nüüd ultib
00:23:51N2xy :D
00:24:03Soulyah -ms
00:24:22Soulyah gg
00:24:28nigulas mis kuradi gg
00:24:29nigulas magnus
00:24:30nigulas 0 ultit
00:24:33nigulas 22 min jooksul
00:24:42Mercury no nahhui te l2he ilam minuta siis
00:24:48poskus mana my ass pls
00:24:50nigulas sest sind ei ole mitte kusagil
00:24:52nigulas peame koos sinuga
00:24:54N2xy min b
00:24:54nigulas throne all istuma?
00:25:24nigulas noh
00:25:25Netukka did he have blink
00:25:25nigulas väga kerge
00:25:27Yuriko gg
00:25:28Netukka or where did he come
00:25:31Soulyah y
00:25:34Soulyah yes gg'
00:25:39N2xy gg
00:26:37nigulas oii mis tp
00:26:43Soulyah ei vaatanud:D
00:26:45Soulyah panin tobi põlema:D:D
00:27:19N2xy gjgj
00:28:44poskus cento go dagger
00:28:47Vaj.CO y
00:29:15poskus push top all
00:29:20nigulas wait
00:29:22Steuerfreak come
00:29:23poskus ulti soon
00:29:29Soulyah care ffor magna
00:29:29nigulas ulti cd
00:29:34nigulas 10sec
00:29:46Netukka dis magnus
00:29:47Netukka somehere
00:29:49Yuriko magnus ulti
00:30:02poskus I surrender! [1/5 of Scourge]
00:30:12poskus idiots
00:30:20poskus cent make dagger for initiation
00:30:30Vaj.CO in chick
00:30:37nigulas reuse
00:30:44Soulyah see meie viimane seletab nii palju
00:30:45Soulyah .D
00:30:51Vaj.CO well u can start too
00:30:54nigulas alati
00:30:56Vaj.CO tide
00:30:56nigulas need 105
00:30:58nigulas 10%
00:31:01nigulas kõige paremad
00:31:05Steuerfreak omg
00:31:05Yuriko :D
00:31:06Soulyah i farm top
00:31:08Steuerfreak :D
00:31:11Steuerfreak thats poskus
00:31:21Steuerfreak calling us idiots
00:31:22Steuerfreak ^^
00:31:50Yuriko my bad
00:31:52N2xy almost
00:31:52Vaj.CO mid
00:31:53N2xy :D
00:31:54Steuerfreak mid
00:31:55Netukka rax
00:31:57Soulyah mid
00:32:09Soulyah mid
00:32:10Soulyah mid
00:32:11Soulyah mid
00:32:17Yuriko can rebuy
00:32:29Netukka aa
00:32:30Steuerfreak tide
00:32:30Yuriko oh yeah
00:32:31Soulyah tra need
00:32:31Netukka tide no ulti
00:32:31Yuriko gg
00:32:31Steuerfreak u suck
00:32:32Soulyah vennad
00:32:34Soulyah nii pasad
00:32:36Yuriko rosh
00:32:37Yuriko go rosh
00:32:39Steuerfreak used your ulti for nothing
00:32:40Steuerfreak and now?
00:32:41Steuerfreak :D
00:32:44Yuriko well
00:32:46Yuriko coming
00:32:48poskus I surrender! [1/5 of Scourge]
00:32:55Steuerfreak u getting it?
00:32:57poskus imba players
00:33:00Steuerfreak :D
00:33:01Steuerfreak so
00:33:07Steuerfreak tide ulti against riki for nothing was good?
00:33:13poskus i dont care
00:33:16poskus u all suck
00:33:21Soulyah :D
00:33:21Steuerfreak thats y u have to 1uy chick
00:33:22Steuerfreak ^^
00:33:34nigulas riki takes
00:34:00Mercury b
00:34:02Yuriko care their comno
00:34:02Mercury no ult
00:34:03Yuriko combo
00:34:10Yuriko here
00:34:14Soulyah go
00:34:51poskus wow
00:34:55poskus one fight won
00:35:04poskus troll noov
00:35:04nigulas sentry
00:35:16nigulas dood
00:35:18nigulas wtf u doing
00:35:21nigulas run there
00:35:22nigulas ur safe
00:35:24Soulyah 3 lvls
00:35:25Soulyah lol
00:35:33Yuriko hmm
00:35:34Yuriko true
00:36:08poskus all together nowe
00:36:08Yuriko lich got 911215 wards
00:36:09Yuriko get smoke
00:36:17Soulyah u already ff-ed
00:36:25N2xy so
00:36:27N2xy qop
00:36:29N2xy wanna get ban ye?
00:36:31Soulyah gather
00:36:32Soulyah w8 for riki
00:36:33BoBo.Ftw ?
00:36:33Soulyah got gem
00:36:38N2xy killing my creeps
00:36:39N2xy in woods
00:36:41BoBo.Ftw i was attacking 2nd
00:36:46N2xy lol
00:36:47N2xy xDDDD
00:36:50BoBo.Ftw :)
00:36:52poskus trap
00:36:53poskus care
00:37:02nigulas gem?
00:37:03Mercury they have gem
00:37:07N2xy GEM
00:37:08Yuriko get smoke and gank?
00:37:12Yuriko who gem
00:37:20N2xy tehy there
00:37:21Soulyah xD
00:37:26Yuriko they warded everything
00:37:33Yuriko get smoke..
00:37:36nigulas woho free tower top
00:37:42N2xy im happy
00:37:43Soulyah can u care for magna
00:37:56Yuriko come
00:37:57N2xy care magna
00:37:59N2xy for tide ulti
00:38:29Steuerfreak lost
00:38:36poskus I surrender! [1/5 of Scourge]
00:38:38poskus wtf?
00:38:49poskus how so insta all dies?
00:38:53nigulas gem where?
00:38:59Soulyah coz they start
00:39:00Soulyah not us
00:39:03Mercury on troll iguesss
00:39:07nigulas y
00:39:12nigulas kill it before it hatches
00:39:15nigulas kill gem
00:39:17Soulyah jeezus fuck
00:39:17Netukka plöts
00:39:17Mercury take gem
00:39:21Steuerfreak u suck ass=
00:39:35Soulyah maybe
00:39:44Soulyah the thing that sucks is that magna gets 4 ppl all the time
00:39:56poskus cent jumop in
00:40:01poskus fuckatrds
00:40:11Steuerfreak illu
00:40:17poskus I surrender! [1/5 of Scourge]
00:40:26nigulas did he ward toP?
00:40:26Soulyah smokegang
00:40:29Yuriko ye
00:40:33Yuriko he warded everything i think
00:40:36Yuriko had 4 wards
00:40:37Soulyah get dusts
00:40:38Soulyah someone
00:40:39Steuerfreak centaur
00:40:40Steuerfreak come
00:40:50Steuerfreak satrt
00:41:17Netukka gg
00:41:17poskus I surrender! [1/5 of Scourge]
00:41:18Soulyah hmm
00:41:30N2xy j
00:41:31poskus cent idiot
00:41:31N2xy j
00:41:34Yuriko as someone already said
00:41:34Yuriko gg
00:41:36N2xy jäin ellu krt :D:D
00:41:39poskus ff all pls
00:41:39Soulyah go stay invi noob
00:41:42Steuerfreak gg
00:41:43Yuriko :D:D
00:41:46nigulas ma ütlesin
00:41:47nigulas magna
00:41:47nigulas ulti
00:41:49nigulas teeb mängu
00:41:52Vaj.CO I surrender! [2/5 of Scourge]
00:41:56Soulyah how come
00:41:58Soulyah glyph is used:D:d
00:42:02Steuerfreak :D:D
00:42:07Steuerfreak poskus
00:42:07N2xy haha
00:42:12Steuerfreak u like cocks?
00:42:12N2xy 0 killi magnataruil
00:42:14N2xy :(
00:42:17Soulyah roosters
00:42:22Yuriko b
00:42:30Mercury juhtub.. oma t66 teen ikka 2ra
00:42:31Netukka now
00:42:32Netukka just gto mid
00:42:35Steuerfreak :D
00:42:36Steuerfreak die again
00:42:37Steuerfreak well
00:42:38Soulyah we die
00:42:38Steuerfreak ok
00:42:47Soulyah i use smoke
00:42:51Soulyah after 1 lane
00:42:52Vaj.CO go gang
00:42:52poskus dont fucking stay all in one place retards
00:43:01Yuriko def
00:43:10nigulas kuhu see noob tra toppis oma wardid
00:43:47Netukka bo
00:43:50poskus b
00:43:53Netukka yes
00:43:53Netukka b
00:43:54Vaj.CO rosh
00:44:13Steuerfreak lol
00:44:24poskus cent is nice stunner
00:44:27Steuerfreak su
00:44:30Vaj.CO stfu
00:44:31Vaj.CO nooob
00:44:34Vaj.CO i saved u
00:44:35poskus what hes your friend?
00:44:37Vaj.CO damn tard
00:44:39Steuerfreak nope
00:44:39Yuriko top
00:44:40poskus u fucking stunned trees
00:44:45Steuerfreak u mad
00:44:45Vaj.CO once
00:44:46Steuerfreak thats all
00:44:50Steuerfreak go play pu1
00:44:50Vaj.CO cos dagger was on cd
00:45:11Vaj.CO we need base
00:45:13Vaj.CO not rosh
00:45:14Vaj.CO ....
00:45:20Yuriko gg
00:45:22Steuerfreak troll is winning
00:45:23Steuerfreak care
00:45:29Netukka well they actually
00:45:32Netukka could not do anything
00:45:35Netukka with tide
00:45:53Yuriko :D:D
00:46:10Soulyah :D
00:46:29Soulyah why would u give me away by saying troll wins this
00:46:33Vaj.CO wp
00:46:34Soulyah so i cant get aegis for free
00:46:46poskus soulyah u think aegis would win tjhis?
00:46:59Soulyah what else will i do?
00:47:03Soulyah def with u?
00:47:04Soulyah 2v5?
00:47:05poskus help def or smth
00:47:11Soulyah that was undeffable
00:47:36Vaj.CO dafuq,?
00:47:37poskus have ulti
00:47:43Vaj.CO u still doesnt have bkb?
00:47:58Soulyah yea cause they target me and i die first every fight
00:48:18Vaj.CO ye but i think SY is bullshit
00:48:39Soulyah got cheese
00:48:58Vaj.CO let krobe
00:48:59Vaj.CO takes
00:49:37Netukka hokkus pokkus
00:49:42poskus lol
00:49:43Netukka piliokkus
00:50:23Mercury made vlads
00:50:31Netukka I surrender! [3/5 of Scourge]
00:50:40nigulas HAHA
00:50:41Soulyah I surrender! [4/5 of Scourge]
00:50:46Vaj.CO I surrender! [4/5 of Scourge]
Show the full chat log