Game #3780343

Get replay
1 downloads

+14 X
+2 TS

Soulyah
92% | 1652 X | 1512 TS

+9 X
+5 TS

skyZ
89% | 1621 X | 1446 TS

+28 X
+2 TS

McNabb
84% | 1466 X | 1479 TS

+20 X
+2 TS

Kanpu3a
72% | 1425 X | 1384 TS

+9 X
+3 TS

cooper
55% | 1288 X | 1321 TS

+28 X
-3 TS

WantedZip
95% | 1657 X | 1580 TS

-20 X
-2 TS

diesel
89% | 1570 X | 1447 TS

-46 X
-2 TS

marsbar2k
78% | 1388 X | 1427 TS

-2 X
-2 TS

NeverbACKdOwn
71% | 1391 X | 1366 TS

-25 X
-2 TS

Arapiles
68% | 1289 X | 1435 TS

Chat log

00:00:17Kanpu3a ??? ??????
00:00:17Soulyah ask
00:00:17Soulyah or i pick myself
00:00:17Soulyah fine
00:00:17Kanpu3a )
00:00:17Soulyah phoenix
00:00:17Arapiles someone pick invoker, so im not tempted to do so :D
00:00:17marsbar2k peter skal købe kylling :D
00:00:17Arapiles grrrrrrrrrr
00:00:17marsbar2k jeg skal spille den!
00:00:17Soulyah Just ban ud
00:00:17Arapiles godt
00:00:17Soulyah or i pick it
00:00:17marsbar2k den eneste hero man virkelig kan hygge med
00:00:17Soulyah Phoe
00:00:17marsbar2k og jeg går ik tryhard med den
00:00:17marsbar2k det pure fire
00:00:17Arapiles ^^
00:00:18McNabb hope i have a team this time
00:00:18diesel wanted
00:00:18diesel afk?
00:00:18diesel I think his afk..
00:00:18Soulyah ur picks
00:00:18marsbar2k kara aleik
00:00:18Soulyah were shit
00:00:18marsbar2k pismom
00:00:18McNabb not mine
00:00:18marsbar2k karbalei
00:00:18Soulyah well
00:00:18skyZ let me ge tphx
00:00:18Arapiles dan ko ej iliot?
00:00:18McNabb cant pick for the rest of the team
00:00:18skyZ give me phx
00:00:18Soulyah es/slard/tide
00:00:18Soulyah wont work
00:00:18McNabb yep
00:00:18Soulyah ud
00:00:18McNabb tide es is fine, but dunno why he picked slardar
00:00:18Arapiles muta skal lige være færdig med sin spiller
00:00:18McNabb and lastpick bone isent good ether
00:00:18Arapiles 2 min left
00:00:18Soulyah omni
00:00:18Arapiles prolly
00:00:18Soulyah :DD
00:00:18WantedZip OMG
00:00:18skyZ tard
00:00:18McNabb today?
00:00:18Arapiles ban pho
00:00:18diesel ban
00:00:18WantedZip phoe
00:00:18diesel omni imo
00:00:18skyZ --
00:00:18Soulyah want ud?
00:00:18skyZ no
00:00:21Soulyah k
00:00:22Kanpu3a no
00:00:39WantedZip some1 omni ?
00:00:39Arapiles UD?
00:00:41McNabb i need to play a carry now
00:00:43NeverbACKdOwn i can omni
00:00:43WantedZip ud
00:00:43Arapiles omni banned
00:00:45diesel omni is banned
00:00:47NeverbACKdOwn blah
00:00:47WantedZip :D
00:00:48WantedZip haha
00:00:48Arapiles UD
00:00:51Arapiles thx
00:00:53Soulyah pick lesh
00:00:55Soulyah and sven
00:01:03Arapiles nvm
00:01:09Soulyah dazzzz
00:01:11diesel get ud ..
00:01:13Soulyah sweet
00:01:14NeverbACKdOwn want ud?
00:01:15marsbar2k ok jeg får wex invoker vs den lorte skele
00:01:15NeverbACKdOwn arapiles?
00:01:20Arapiles ok
00:01:32Arapiles unless u want it?
00:01:38Kanpu3a )
00:01:38McNabb bat imo
00:01:38NeverbACKdOwn noup
00:01:41NeverbACKdOwn i suck with it
00:01:42Kanpu3a ???????\
00:01:42Soulyah lesh imo
00:01:47Arapiles u want lesh?
00:01:50NeverbACKdOwn ye
00:01:52McNabb lesh is useless vs tomp
00:01:53Arapiles or storm
00:01:56NeverbACKdOwn lesh
00:01:57NeverbACKdOwn blah
00:01:59NeverbACKdOwn give me bat
00:02:00NeverbACKdOwn then
00:02:01Soulyah diabloc kills tomb
00:02:05NeverbACKdOwn -swap 5
00:02:06McNabb lesh come bot
00:02:07Arapiles -swap 4
00:02:14Soulyah no
00:02:16skyZ me bot
00:02:17McNabb imba bot lane
00:02:17Soulyah daz bot
00:02:36McNabb cant kill with dazzle
00:02:40Soulyah arapiles lastpick:S
00:02:43Soulyah uu dont need to kill
00:02:47skyZ u cant die either
00:02:50Arapiles yy
00:02:53McNabb true
00:02:55Arapiles go fuck yourself
00:03:07Soulyah stop mad
00:03:14Arapiles had a bad day
00:03:19skyZ care
00:03:22McNabb y
00:03:24Arapiles ppl so selfish on gc today
00:03:25Soulyah ss
00:03:31Soulyah ss
00:03:32Soulyah sss
00:03:33Soulyah ss
00:03:34Arapiles you know i love you
00:03:36Soulyah re
00:04:24Arapiles leo got stick
00:04:29NeverbACKdOwn ye
00:04:30NeverbACKdOwn i saw
00:04:38NeverbACKdOwn cant spam
00:04:39NeverbACKdOwn ...
00:05:28Soulyah ASD
00:05:28diesel HOW
00:05:29WantedZip :D
00:05:29diesel wards?
00:05:49Soulyah that shoulda been fb:D
00:06:24NeverbACKdOwn sec
00:06:24NeverbACKdOwn afk
00:07:11McNabb ss
00:07:25Soulyah omw top
00:07:30WantedZip ss
00:07:45Soulyah fu guys
00:07:53McNabb crap
00:07:56skyZ retard
00:07:58McNabb y
00:08:03McNabb got my item tho
00:08:21Soulyah i come
00:08:22Soulyah gang
00:08:24Soulyah u psh
00:08:25Soulyah lane
00:08:26Soulyah wtf
00:08:30diesel need help in to
00:08:31diesel p
00:08:43Arapiles ss
00:08:47diesel mana me please
00:08:49NeverbACKdOwn ss sk
00:08:56Soulyah ss
00:08:57Arapiles re
00:09:05Soulyah re
00:09:21skyZ palcing wards
00:09:25McNabb k
00:09:27WantedZip ss
00:09:32diesel mana me please
00:09:37skyZ kill mid
00:09:47NeverbACKdOwn go on sk
00:09:48NeverbACKdOwn soon
00:10:14Arapiles missed heal sry
00:10:20NeverbACKdOwn np was dead anyway
00:10:28Kanpu3a ????
00:10:31Kanpu3a ????
00:10:33Kanpu3a ????
00:10:44Arapiles fucking laggy
00:10:49Soulyah nvm
00:10:50Arapiles missing 2 heals now
00:11:10WantedZip lesh !
00:11:10Arapiles ss 3
00:11:11Kanpu3a ss riki
00:11:12Soulyah ss
00:11:16skyZ care
00:11:43marsbar2k sven is gonna carry :D
00:12:28McNabb pro shit
00:12:32NeverbACKdOwn jea
00:13:08Kanpu3a ss2
00:13:17diesel wait
00:13:18diesel fore me
00:13:31Kanpu3a z ,
00:13:32Kanpu3a ? ?
00:13:34Kanpu3a ?? ???
00:13:37Soulyah buy me tp plz
00:13:44Soulyah ty
00:13:52Soulyah omw
00:14:01skyZ dont show
00:14:04marsbar2k sven mb gang
00:14:20Arapiles conbstant 3 bot
00:14:30NeverbACKdOwn gank needed bot
00:14:32NeverbACKdOwn ...
00:14:33diesel omw
00:14:36skyZ sry
00:14:39Soulyah npp
00:14:44skyZ autoattack
00:14:44cooper ss2
00:14:56McNabb ehh
00:15:02Soulyah tookk my mana
00:15:06McNabb and mine
00:15:09skyZ oom
00:15:10NeverbACKdOwn proshit
00:15:11skyZ lesh maan
00:15:26skyZ mana
00:15:27Soulyah tomb
00:15:30Arapiles lagger så sygt
00:15:38NeverbACKdOwn def bot
00:15:38NeverbACKdOwn ffs
00:15:40Arapiles hører samme lyd 2-3 gange
00:15:40skyZ mana
00:15:41skyZ lesh
00:15:53skyZ mana
00:15:54skyZ lesh
00:16:03skyZ get mid twr
00:16:12skyZ 3 there
00:16:48Soulyah gay lesh
00:16:51Soulyah always taking tomb lasthit:D
00:17:30Soulyah tp
00:18:03McNabb pro
00:18:12skyZ ^^
00:18:15marsbar2k taber v ist også den her
00:18:33marsbar2k fatter ik sven farmer
00:18:38Soulyah many mid
00:18:44marsbar2k u suck diesel eod
00:19:00Arapiles stop control
00:19:01diesel arapiles??
00:19:02skyZ -.-
00:19:08NeverbACKdOwn sry :D
00:19:08diesel u cant take control off
00:19:09NeverbACKdOwn i thought
00:19:10Soulyah fucking hate ivi noob heros
00:19:11diesel i've been farming
00:19:12NeverbACKdOwn i was using
00:19:13NeverbACKdOwn my hero
00:19:15NeverbACKdOwn sry
00:19:16Arapiles ofc i can
00:19:20diesel well its not allowed
00:19:28Arapiles i have no chick
00:19:31Arapiles some1 killed it
00:19:39diesel well when it comes alive it has my items
00:19:39Arapiles and some1 controlling my hero now
00:20:27skyZ ye
00:20:29skyZ get tower
00:20:31Soulyah top
00:20:47Arapiles ss 4 mid
00:20:48marsbar2k se lige sven man
00:20:50marsbar2k ff
00:20:56skyZ mb wait
00:20:59marsbar2k jeg ku ha brugt det xp
00:21:10marsbar2k let him die
00:21:45skyZ push
00:21:47Soulyah y
00:21:48skyZ ?
00:21:51diesel coming in
00:21:52diesel 3
00:22:02Soulyah ward
00:22:06Soulyah ah nvm
00:22:10Soulyah go afrer tomb
00:22:38diesel 4 top
00:22:53diesel come
00:22:54diesel got drum
00:22:55diesel and shit
00:23:50McNabb wow
00:23:55marsbar2k Hvordan er din freefarm mclort
00:23:59McNabb go
00:24:07marsbar2k Vores sven skal nok outcarry dig
00:24:09marsbar2k np
00:24:11skyZ im kinda food for riki
00:24:33marsbar2k muta kom
00:25:00marsbar2k fik ikke hans mana
00:25:01marsbar2k glem det
00:25:37Arapiles could use some wards
00:26:16skyZ fuck this
00:27:40WantedZip OMG
00:27:51WantedZip :D
00:28:07Soulyah ned gem
00:28:10McNabb yep
00:28:13WantedZip tak
00:28:22NeverbACKdOwn omw bot
00:28:51WantedZip care
00:29:04McNabb Zzzzz
00:29:11Arapiles b
00:29:26McNabb warded
00:29:32Soulyah wow
00:29:33marsbar2k ezz
00:29:33Soulyah pro
00:29:36Soulyah u can kill a lager
00:29:42diesel soulyah, elioni nett maksab ainutl 20??euksi kuus
00:29:44WantedZip ye its my fault ?
00:29:46diesel so u would know :D
00:29:49Soulyah ml on elion
00:30:52Arapiles sry
00:30:57Arapiles kan ikke nå at heale
00:30:58skyZ why u go ghost scepter first
00:31:01marsbar2k we stand our ground :D
00:31:11Soulyah so i can move in riki smoke+diffu
00:31:18skyZ saw that
00:31:22marsbar2k jeg har seriøst maxet den skide wex den brænder ik meget mana :(
00:32:10marsbar2k sk har ik mana
00:32:35marsbar2k bollet
00:32:39McNabb yeah
00:32:44Arapiles i just cant tank shit
00:32:45marsbar2k gem
00:33:02NeverbACKdOwn lol
00:33:03NeverbACKdOwn :D
00:33:08WantedZip ?
00:33:08McNabb :D
00:33:11WantedZip what a radius ?
00:33:20marsbar2k prøvde sry
00:33:25Soulyah buybac
00:33:29skyZ b
00:33:31WantedZip RUN POTM
00:33:32WantedZip RUN
00:34:26marsbar2k f
00:34:26marsbar2k f
00:34:27marsbar2k I surrender! [1/5 of Scourge]
00:34:40Soulyah we need
00:34:41Soulyah that sk
00:34:42Soulyah ffs
00:34:44Kanpu3a )
00:34:49Kanpu3a he farming
00:35:00McNabb NEED THAT MKB FFS
00:35:15Kanpu3a need u crit 650!
00:35:17McNabb 10
00:35:59McNabb k
00:36:01McNabb im ready
00:36:13Arapiles oom
00:36:49WantedZip :D
00:36:49Kanpu3a )
00:36:54Arapiles 'b
00:36:55marsbar2k troede der blev goet der
00:36:56WantedZip sven suger
00:36:57marsbar2k serøst
00:37:00marsbar2k jeg kan ik klare den her sven
00:37:01Arapiles said oom
00:37:06marsbar2k dieasel mb u could jkust leave
00:37:09marsbar2k with that game platy
00:37:12diesel stfu
00:37:12diesel noob
00:37:14marsbar2k stfu fucktard
00:37:15diesel picking invoker
00:37:16WantedZip true diesel
00:37:17marsbar2k orphan
00:37:19WantedZip never in team fights
00:37:20marsbar2k ofc i do
00:37:21WantedZip and farm a lot
00:37:24marsbar2k my pick was good
00:37:29WantedZip and no items
00:38:18Soulyah b
00:38:20Arapiles b
00:38:24Arapiles we defended
00:38:27diesel cant do shit
00:38:31diesel when I come to team fights
00:38:35diesel I die in 3 seconds
00:38:41diesel with 1800 hp and 20 armor
00:38:43Arapiles maybe but then we dont
00:38:47diesel so i need my bkb
00:38:50diesel to too anythong
00:39:07Soulyah gather
00:39:20Arapiles take
00:39:35skyZ got smoke
00:39:50Soulyah hea w
00:39:50skyZ 1min
00:39:51Soulyah :D:D
00:41:10skyZ ye dont help me
00:41:23skyZ at least we got rax
00:41:33Arapiles oom
00:42:24Soulyah that creep
00:42:33skyZ buyback
00:42:38Soulyah fake rosh
00:42:49skyZ just wait
00:42:51skyZ here
00:42:52Soulyah ye
00:42:53diesel mirana gem
00:43:15WantedZip gem
00:43:17WantedZip destroy
00:43:31Soulyah kill tomb
00:43:32Soulyah omg
00:43:48Soulyah buy new gem
00:43:49Arapiles gj
00:43:49Soulyah som1
00:44:01Arapiles fuck de spikes
00:44:04Soulyah team?
00:44:06Arapiles det er kun på gc :((
00:44:17WantedZip sådan kan det gå :)
00:44:18Soulyah ok
00:44:19Soulyah dont then
00:44:21WantedZip skift pc
00:44:23Kanpu3a need 300 for hex
00:44:24Arapiles y
00:44:27Kanpu3a cant buy'
00:44:28skyZ where is gem
00:44:34Kanpu3a need new
00:44:35marsbar2k i hope u die irl dieasel
00:44:36Arapiles min hero løber bare rundt som en dummy og tager imod
00:44:37marsbar2k so much hate
00:44:40marsbar2k do i have to u
00:44:43marsbar2k motherfucking cunt
00:44:46WantedZip ^^
00:45:01Soulyah sk just rambo tomb
00:45:22skyZ gem in base
00:45:30McNabb why u go there
00:45:33Soulyah gj ts
00:45:34Soulyah i bling
00:45:36Kanpu3a nee 20 for hex
00:45:37Soulyah where we go:D
00:45:48marsbar2k og farm bot
00:45:50marsbar2k see you
00:45:55Kanpu3a fucking my head
00:45:57skyZ dont fight
00:46:02Soulyah b
00:46:02Soulyah b
00:46:03Soulyah b
00:46:03skyZ b
00:46:03skyZ b
00:46:04skyZ b
00:46:05skyZ b
00:46:05skyZ b
00:46:07Soulyah jeeezus
00:46:07skyZ why
00:46:08skyZ skl
00:46:11skyZ how noob
00:46:40WantedZip b
00:46:56Arapiles my next item?
00:46:57Arapiles got hood+ vg
00:47:03NeverbACKdOwn get pipe
00:47:04NeverbACKdOwn i get meka
00:47:29Soulyah can we go together
00:47:31Soulyah with sk killing tomb
00:47:38Soulyah should be ez fight
00:48:07skyZ should engage with smoke
00:48:09Soulyah y
00:48:11Soulyah come here
00:48:37diesel I surrender! [2/5 of Scourge]
00:48:40WantedZip I surrender! [3/5 of Scourge]
00:48:47marsbar2k I surrender! [3/5 of Scourge]
00:48:51Arapiles I surrender! [4/5 of Scourge]
00:48:56Arapiles leo so fat
00:49:11Soulyah wops:D
00:49:21McNabb nab
00:49:43NeverbACKdOwn I surrender! [5/5 of Scourge]
Show the full chat log