Game #3771245

Get replay
1 downloads

+6 X
+1 TS

Netukka
96% | 1713 X | 1573 TS

+43 X
+2 TS

Yuriko
94% | 1658 X | 1519 TS

+49 X
+1 TS

Norrebro
94% | 1641 X | 1529 TS

+27 X
+1 TS

Tough
92% | 1668 X | 1435 TS

+38 X
+1 TS

Arapiles
72% | 1320 X | 1447 TS

-7 X
-1 TS

c-yanker
98% | 1862 X | 1550 TS

-30 X
-1 TS

Soulyah
98% | 1833 X | 1501 TS

-48 X
-1 TS

N2xy
92% | 1593 X | 1520 TS

-45 X
-1 TS

Rakett
89% | 1577 X | 1483 TS

-24 X
-1 TS

holostoi
55% | 1238 X | 1340 TS

Chat log

00:00:02Netukka -rd
00:00:07Tough really?
00:00:11Soulyah fhken 98% and still not good enough to be capt
00:00:12Rakett []last pool was better .D
00:00:18Netukka yeah
00:00:18Norrebro we need wl
00:00:18Netukka u noob soulyah
00:00:18Tough soulyah
00:00:18Soulyah ;S
00:00:18c-yanker ofc not when daddy is here
00:00:18holostoi me lina plz
00:00:18Tough im 92% and 4th pickeR!
00:00:18Yuriko ban a damn warlock
00:00:18Tough SO FUCK U
00:00:18c-yanker any1 wl?
00:00:18c-yanker -clear
00:00:18Soulyah :D
00:00:18holostoi plz lina for me
00:00:18Netukka but u r so overrated tough
00:00:18c-yanker wl please?
00:00:18Rakett agree
00:00:18Soulyah just played wl so
00:00:18Tough mad
00:00:18Soulyah i dont want
00:00:18Tough ;D
00:00:18Netukka not mad
00:00:18Norrebro come on faggots
00:00:18Yuriko soulyah is overrated!
00:00:18Netukka just overrated
00:00:18Soulyah xDDD
00:00:18c-yanker -dirge
00:00:18N2xy soulyah should be 100%
00:00:18Netukka soulyah 1000 times better than tough
00:00:18N2xy too imba
00:00:18Tough ur opinion
00:00:18Netukka omni
00:00:20Norrebro g wl
00:00:20Soulyah pick lock or gg
00:00:22Norrebro gg
00:00:25N2xy holostio should be 99%
00:00:26Soulyah i ban meepo
00:00:28Netukka any
00:00:29Netukka abba
00:00:35Soulyah i can*
00:00:35Norrebro me lina
00:00:35Tough i can
00:00:39Tough abba
00:00:41Soulyah y now i will
00:00:44Tough u want?
00:00:47Netukka lets see
00:00:50N2xy omni ud banned?
00:00:50Netukka mb lina
00:00:51N2xy v
00:00:52c-yanker get naga
00:00:52c-yanker y
00:00:55Norrebro no me lina
00:00:55Tough wtf
00:00:55Soulyah v6ta thd
00:00:57c-yanker owns this naix
00:01:01Netukka yeah
00:01:01Arapiles storm is nice in this pool also
00:01:01Netukka lina
00:01:02Tough get stun
00:01:02N2xy teeme lanei?
00:01:04Soulyah ye
00:01:05Yuriko holostoi meepo gg ff
00:01:07N2xy oki
00:01:18Netukka eh
00:01:19Tough wtf
00:01:19Netukka my lina
00:01:20Netukka u fuck
00:01:21Netukka well
00:01:23Netukka giev
00:01:23Arapiles wd for me
00:01:24Norrebro i said first
00:01:25Netukka ömmmm
00:01:28Soulyah now wd for sure
00:01:29Netukka giev axe
00:01:30Tough i get wd for lastpick?
00:01:30Arapiles wd
00:01:30Rakett []
00:01:32Arapiles y
00:01:36Netukka take axe
00:01:37Netukka for me
00:01:38holostoi who banned?
00:01:41Arapiles kk
00:01:41Norrebro i go mid ok?
00:01:42c-yanker omni dirge
00:01:43Yuriko i'm lane
00:01:44Yuriko btw
00:01:46Rakett get sk?
00:01:51Netukka -swap 4
00:01:51Rakett zzzzzzzzzzzzzzz
00:01:54Netukka get me
00:01:54Norrebro netukka im mid?
00:01:56Netukka pöh
00:01:56Tough -swap 1
00:01:57Netukka tuskar
00:01:57Rakett soulayh
00:02:00Rakett kuidas seda skillid?
00:02:04N2xy state
00:02:05Netukka -swap 5
00:02:05c-yanker remember chick
00:02:06holostoi can i go wood or mid?
00:02:07Yuriko we got no carry now..
00:02:08Arapiles -swap 1
00:02:10Norrebro netukka im mid?
00:02:12Soulyah oled sa lanel w
00:02:13Netukka go
00:02:15c-yanker u rly think im gonna let u mid?
00:02:15Arapiles naix is carry
00:02:19Rakett no woodsi ma ei saa ju
00:02:21Soulyah v6ta essat see imba
00:02:25N2xy ole woods jah
00:02:26Netukka wd top
00:02:27N2xy axe solob
00:02:31Rakett wat
00:02:34Arapiles ok u wards then?
00:02:36Soulyah ei lähe nii:d
00:02:37Netukka nope
00:02:38Netukka :D
00:02:40Soulyah see axe sureb 100x
00:02:40Yuriko you block the pull top
00:02:41N2xy share
00:02:42Yuriko obviously
00:02:52Arapiles i dont
00:02:52N2xy SHARE
00:02:54Rakett no kes süüdi on et ta axe võtab :D
00:02:54Netukka the ywill ward
00:02:54N2xy SHARE
00:02:55Netukka come
00:02:56N2xy SHARE
00:02:58N2xy SHARE
00:03:03c-yanker share ffs
00:03:03Yuriko just fb from behind
00:03:04Yuriko easy
00:03:10Yuriko you got block thing?
00:03:13Arapiles cant afford both ward and chick
00:03:18Soulyah see holostoi feedib täis
00:03:19Soulyah gg
00:03:24holostoi hf
00:03:24N2xy ei feedi midagi
00:03:25Yuriko flying chick too
00:03:27N2xy omab seda
00:03:28c-yanker ss
00:03:29c-yanker mid
00:03:34c-yanker re
00:03:43Rakett axe you need to play defensive
00:03:51Rakett and just not dide
00:03:52Rakett die
00:04:32Rakett eui
00:04:35Rakett tapame wd
00:04:39N2xy k
00:04:52Arapiles gg
00:05:09Arapiles some1 else buy wards
00:05:32Rakett mis ma ostan talle
00:05:42Yuriko wee
00:05:45N2xy ?
00:05:46N2xy net?
00:05:54Soulyah magasin
00:05:55Soulyah :D
00:06:04Soulyah naix laseb freefarmi all
00:06:13N2xy suva
00:06:27N2xy ega me meidagi teha ei saa
00:06:30N2xy sellevastu
00:06:31N2xy hetkel
00:06:36Arapiles 3 top
00:06:43Netukka coming
00:06:43Netukka mid
00:06:59holostoi bot freefarm
00:07:04Rakett yes we know
00:07:12N2xy net
00:07:12N2xy kle
00:07:14N2xy kasuta seda
00:07:15c-yanker ty
00:07:15N2xy xDDd
00:07:16c-yanker for miss
00:07:31holostoi fuckin noob \he wood
00:07:34holostoi non stop
00:07:52c-yanker go away
00:07:52c-yanker ffs
00:07:53Yuriko go
00:07:57Soulyah xD
00:08:01c-yanker more mid
00:08:01Soulyah tapame
00:08:13Netukka yuriko u can just stay
00:08:14Netukka bot
00:08:24Arapiles thx
00:08:31Tough oom now
00:08:32Tough so care
00:08:34Rakett see asi on ebareaalselt imba ju
00:08:48Tough meepo freefarm
00:09:05c-yanker ss lina
00:09:08c-yanker go fuck your self
00:09:14Netukka i come top
00:09:22Netukka save ur skills and mana
00:10:06Soulyah 3 top
00:10:10c-yanker ss
00:10:11Norrebro come
00:10:14Norrebro lc
00:10:15holostoi i go wood
00:10:18holostoi nc
00:10:24Rakett derüp
00:10:25Rakett p
00:10:41Tough go merepo?
00:10:51holostoi naix soon armlett
00:11:01Norrebro ss
00:11:06Soulyah bitch
00:11:11Netukka dick
00:11:18Soulyah vagina
00:11:22Netukka pimp
00:11:35Netukka go mid
00:11:37Netukka or
00:11:38Netukka u got mana
00:11:45c-yanker naix free farming?
00:11:48Soulyah y
00:11:50Soulyah whole game
00:11:51Netukka let me take
00:11:51Netukka lvl
00:12:05Soulyah come bot someone
00:12:07Soulyah and gang him
00:12:19Soulyah that guy has basher alrdy almostD::Dd
00:12:42Rakett ic
00:12:43Arapiles gj
00:12:46Tough gj
00:13:02c-yanker nab
00:13:05Rakett nice that you let infernal die to tower
00:13:06Rakett :D
00:13:18c-yanker had 12 sec left
00:13:19c-yanker anyways
00:13:25Rakett u can farm a spot with ti
00:13:35Yuriko easy kill bot
00:13:47c-yanker do i rly need to tell u
00:13:49c-yanker it had 12 sec left
00:14:03N2xy 2 tp
00:14:04N2xy :p
00:14:06Soulyah useless
00:14:07Soulyah 100%
00:14:12Soulyah only at midõ
00:14:35Rakett soulya
00:14:41Rakett kui keegi teine ta ära tapab ma saan ikka damage?
00:14:47Soulyah y
00:14:49Rakett k
00:15:12Soulyah no ei saa
00:15:13Yuriko netukka
00:15:14Soulyah 2 venda metsas
00:15:15Netukka ?
00:15:15Soulyah mida me teeme
00:15:17Yuriko we need u to start playing!
00:15:18Soulyah 1 aind midis
00:15:32Tough :)
00:15:33Norrebro thc
00:15:37Netukka ive got
00:15:38Netukka boots now
00:15:38Netukka :)
00:15:40Soulyah why the fuck u pick axe
00:15:41Yuriko nice!
00:15:50holostoi why you pick carry?
00:15:53Soulyah l2p
00:15:55Soulyah and stfu
00:15:55holostoi if you suck?
00:16:02Norrebro no maledict?
00:16:09Yuriko meepo going bot
00:16:28Arapiles i cast male
00:16:31N2xy utli
00:16:33Arapiles but i lag some
00:16:38Rakett cd
00:16:47N2xy me kaotsime ära
00:16:52N2xy oli võimalus pushida
00:16:55N2xy aga koos axeiga
00:16:55N2xy ainult
00:16:58holostoi fuckin NOOOB
00:16:59Soulyah bling because?
00:17:02Rakett no see vend ei saa midagi aru
00:17:05Soulyah our whole team died
00:17:07Soulyah and i go there:D?D?D
00:17:18holostoi why all wanna be carry?
00:17:26holostoi like legiona meepo?
00:17:27Soulyah mida venda
00:18:10Netukka sry
00:18:15Rakett i love your bashluck with no attackspeed xD
00:18:46c-yanker tard
00:18:46Netukka reuse
00:18:47holostoi ahaha
00:19:05N2xy dont give fucks anymore
00:19:07Yuriko I did about 8-9 hits
00:19:09Yuriko 1 bash
00:19:13Rakett u did 2 bashes on me
00:19:19Yuriko still legit
00:19:21Norrebro w8 me item
00:19:21Yuriko its 25%
00:19:22Rakett no :D
00:20:31Rakett suht loogiline :D
00:20:32Tough god norre
00:20:34Tough we both
00:20:35Tough so pro
00:20:39Norrebro so pro
00:20:47Yuriko just dont die and give them 1k xD
00:21:22Yuriko my ulti doesnt work on infernals
00:21:23Yuriko gg bug
00:21:35Rakett infernal is spell immune you retard
00:21:36N2xy it isnt bug,
00:21:47Tough rakket mad :D
00:21:51Yuriko he always is
00:21:52Yuriko xD
00:22:05Netukka go woods
00:22:06Netukka soulyah
00:22:09Yuriko yanker gets epic mad too
00:22:09Netukka wd
00:22:11Netukka somoke
00:22:15Netukka wd
00:22:22Yuriko free tower
00:22:32Tough yanker
00:22:44c-yanker what a great tp
00:22:55Rakett :D
00:23:22Yuriko cant
00:24:16Yuriko dont get too cocky..
00:24:32N2xy said kulda natuke
00:24:33N2xy :D
00:24:34N2xy rakett
00:24:36Rakett nats jah.
00:24:42Rakett aga ega see võitu ei too :D
00:24:47N2xy t'õi
00:24:49N2xy easy nüüd
00:24:49N2xy xDD
00:24:52Norrebro why no def
00:24:55Norrebro faggots
00:24:56Arapiles oom
00:25:04Rakett nii imba see hero ka nüüd pole
00:25:11Norrebro ward
00:25:12c-yanker soulyah
00:25:14c-yanker if u just can net em
00:25:15c-yanker in fight
00:25:17Arapiles come
00:25:17c-yanker with my golems
00:25:18c-yanker its gg
00:25:20Soulyah yeah
00:25:24Soulyah thats why i picked it
00:25:31c-yanker got refresher in 10 min
00:25:37Rakett why refu
00:25:41Rakett just make hex for naxi
00:26:05c-yanker haha 1 ward in game would be nice
00:26:11N2xy too nice
00:26:16holostoi jakiro need fasrm rly
00:26:25c-yanker n2xy
00:26:28c-yanker u rly play like shit
00:26:29holostoi like legion need vg
00:26:34N2xy just dont give fucks
00:26:35N2xy anymore
00:26:46c-yanker go
00:26:47c-yanker fast
00:26:48Yuriko b
00:27:12Yuriko we can?
00:27:19Netukka why did u stay
00:27:20Netukka imo b
00:27:20Rakett võtaks roshani
00:27:21c-yanker twin
00:27:21Arapiles we got raxz atleast
00:27:21Rakett ?
00:27:22c-yanker wards pelase
00:27:28Norrebro i was writing text message
00:27:28N2xy nice
00:27:29N2xy please
00:27:31Arapiles stayed 1 sec too long
00:27:37Yuriko they rosh
00:27:57Yuriko tp
00:28:22Rakett :D
00:28:31Netukka warded
00:28:33Netukka sentry there
00:28:44Yuriko aegis
00:28:45Netukka or rosh
00:28:47c-yanker we need to gather
00:29:03N2xy yup, from min 10
00:30:14c-yanker rdy?
00:30:31Soulyah I surrender! [1/5 of Scourge]
00:30:34holostoi I surrender! [2/5 of Scourge]
00:30:37Rakett I surrender! [3/5 of Scourge]
00:30:43c-yanker I surrender! [4/5 of Scourge]
00:30:44c-yanker haha kk
00:30:46Rakett miks sa pidid droppima eelmine pela noh
00:30:49c-yanker sweet lanes dint get owned
00:30:49Rakett seal oli nii hea pool D:
00:30:50c-yanker :)
00:31:00Yuriko axe solo bot...
00:31:01Soulyah no
00:31:03Yuriko brilliant plan!
00:31:03N2xy soulyah was eating
00:31:06Soulyah yeah well
00:31:09Soulyah he picks shit
00:31:10Netukka like always
00:31:13Soulyah cant do anything about it
00:31:17c-yanker cant rly do shit about him picking shit
00:31:17Arapiles b
00:31:22N2xy I surrender! [5/5 of Scourge]
Show the full chat log