Game #3759251

Get replay
1 downloads

-39 X
-1 TS

TakinBackMyLove
96% | 1658 X | 1545 TS

-39 X
-1 TS

zebbelito
93% | 1653 X | 1473 TS

-40 X
-1 TS

EyeforanEye
80% | 1480 X | 1401 TS

-41 X
-2 TS

Idx
75% | 1401 X | 1409 TS

-24 X
-4 TS

mxL-
67% | 1397 X | 1319 TS

+46 X
+2 TS

WANKmaster
96% | 1759 X | 1549 TS

+35 X
+2 TS

Yuriko
94% | 1662 X | 1517 TS

+24 X
+2 TS

lumo
80% | 1443 X | 1356 TS

+46 X
+1 TS

Zajeb
77% | 1359 X | 1415 TS

+41 X
+2 TS

DeMiaN
65% | 1293 X | 1381 TS

Chat log

00:00:21zebbelito we ban am?
00:00:21Zajeb imba pool
00:00:21Yuriko warlock and undying :o
00:00:21EyeforanEye pick me spec
00:00:21zebbelito what u be playin beiber
00:00:21Yuriko lich.
00:00:21Zajeb and omni
00:00:21EyeforanEye ban am
00:00:21Zajeb and am
00:00:21TakinBackMyLove hmm
00:00:21TakinBackMyLove invoker
00:00:21Yuriko I dont like am
00:00:21zebbelito okok
00:00:21EyeforanEye zebbe picka spec till mig?
00:00:21zebbelito ok
00:00:21TakinBackMyLove or mby
00:00:21TakinBackMyLove noty
00:00:21TakinBackMyLove i play
00:00:21TakinBackMyLove puck
00:00:21TakinBackMyLove instead i think
00:00:21Zajeb ban und and get me wl
00:00:21zebbelito yeah ok
00:00:21TakinBackMyLove dunno
00:00:21zebbelito gogo
00:00:21zebbelito WANKY
00:00:21zebbelito TANKY
00:00:21Yuriko ban omni
00:00:21zebbelito yuriko will go luna
00:00:21Yuriko lumo wants dirge I think
00:00:21lumo no thx
00:00:21zebbelito dirge is in pool to
00:00:21lumo lost like 10 times with it
00:00:21lumo 1 win :D
00:00:21WANKmaster wl
00:00:21WANKmaster any1
00:00:21zebbelito ????
00:00:21WANKmaster +
00:00:21Zajeb me wl
00:00:21zebbelito Hej
00:00:21WANKmaster wl
00:00:21WANKmaster ?
00:00:21Zajeb me wl
00:00:21Zajeb get me wl
00:00:21WANKmaster -dirge
00:00:21Yuriko wank why dont you add me to friends! I always win with you lol
00:00:21TakinBackMyLove am
00:00:22WANKmaster :D
00:00:25WANKmaster omni
00:00:26WANKmaster or
00:00:27WANKmaster wl
00:00:28WANKmaster ?
00:00:29DeMiaN wl
00:00:30Zajeb wl
00:00:30zebbelito we dont want omni wl?
00:00:32EyeforanEye picka spec
00:00:34zebbelito ja
00:00:41Yuriko demian you want something?
00:00:42TakinBackMyLove zebbe furion ?
00:00:42DeMiaN and then get omni if they don't
00:00:43zebbelito farma bra då
00:00:44zebbelito yeah
00:00:46zebbelito i can furo
00:00:49Yuriko you want omni?
00:00:50Yuriko demian
00:00:51DeMiaN yeah i can omni
00:00:53DeMiaN ok
00:00:53Yuriko ok!
00:00:58DeMiaN dirge
00:00:59DeMiaN now
00:01:00WANKmaster lich there
00:01:00DeMiaN ud
00:01:00WANKmaster also
00:01:01Yuriko banned
00:01:04Zajeb ud banned
00:01:05DeMiaN lich
00:01:06EyeforanEye bieber what u want?
00:01:07DeMiaN lich then
00:01:09zebbelito -swap 1
00:01:16TakinBackMyLove -swap 2
00:01:20TakinBackMyLove give me puck
00:01:20EyeforanEye lich?
00:01:20WANKmaster what u playing
00:01:22Zajeb what u want wank? luna?
00:01:23WANKmaster turiko
00:01:23WANKmaster ?
00:01:26WANKmaster yuriko
00:01:26EyeforanEye -swap 1
00:01:27DeMiaN lich and mortred ?
00:01:27Yuriko hmm
00:01:28TakinBackMyLove -swap 3
00:01:31Yuriko luna or mort?
00:01:32WANKmaster u hgo pa
00:01:32WANKmaster or
00:01:34zebbelito puck mid?
00:01:36Yuriko ye i'll go pa
00:01:38WANKmaster well
00:01:39TakinBackMyLove y
00:01:40WANKmaster get me lich
00:01:40Zajeb wank?
00:01:41WANKmaster then
00:01:42Yuriko good support here
00:01:42EyeforanEye pick lch
00:01:43zebbelito mne woods + gang
00:01:43DeMiaN -swap 4
00:01:43Yuriko -swap 5
00:01:46WANKmaster -swap 4
00:01:47DeMiaN -swap 2
00:01:48Zajeb -swap 1
00:01:51mxL- what i take `
00:01:53TakinBackMyLove okay
00:01:53DeMiaN omg
00:01:56DeMiaN this lineup
00:01:57DeMiaN ahahah
00:02:06EyeforanEye mb tusk
00:02:10WANKmaster ill make meka
00:02:11WANKmaster ?
00:02:13Yuriko hmm
00:02:15Zajeb y
00:02:16Yuriko omni mort top?
00:02:17WANKmaster ok
00:02:22Yuriko or warlock
00:02:23DeMiaN y
00:02:26DeMiaN omni mort top
00:02:29DeMiaN so i pull etc
00:02:29WANKmaster imo its better with wlock or rhasta
00:02:32Yuriko ye
00:02:33EyeforanEye we got bad setup :(
00:02:34Yuriko warlock coz range
00:02:35zebbelito -ma
00:02:38DeMiaN but
00:02:38WANKmaster y
00:02:41DeMiaN kk
00:02:43WANKmaster or rhasta
00:02:44TakinBackMyLove nah its fine
00:02:45zebbelito we rollin whit 0 stuns
00:02:45WANKmaster leave it
00:02:46WANKmaster that way
00:02:48Yuriko ok
00:02:48WANKmaster u can kill
00:02:48EyeforanEye ^^
00:02:48DeMiaN oh shit
00:02:49WANKmaster also
00:02:50Yuriko ye
00:02:51DeMiaN forgot chick
00:03:03Idx dd
00:03:04zebbelito we getting purge?
00:03:05EyeforanEye prob rhasta omni bot
00:03:08EyeforanEye y
00:03:17TakinBackMyLove y
00:03:17lumo -ma
00:03:19TakinBackMyLove doom
00:03:20lumo -clear
00:03:28TakinBackMyLove take purge creep
00:03:44Idx that shit is 400 mana
00:04:02EyeforanEye kmr inte kunna farma här
00:04:14zebbelito faen
00:04:55Yuriko what a stuck
00:05:10TakinBackMyLove WTF
00:05:14TakinBackMyLove RONG HOEKEY
00:05:14TakinBackMyLove GG
00:05:15TakinBackMyLove EDG^S
00:05:16TakinBackMyLove dxå
00:05:57TakinBackMyLove zeber
00:05:58TakinBackMyLove gang
00:05:59TakinBackMyLove mid
00:06:02zebbelito sec
00:06:04zebbelito need 3
00:06:25DeMiaN gang bot when u can
00:06:33WANKmaster invis
00:06:35WANKmaster pcuk
00:06:41WANKmaster hes so
00:06:43WANKmaster owned
00:06:44WANKmaster mid
00:06:45TakinBackMyLove dammit
00:06:47TakinBackMyLove they have wards...
00:06:47DeMiaN gj
00:06:48DeMiaN =)
00:06:48zebbelito y
00:06:51WANKmaster hes 3
00:06:53WANKmaster im 6
00:06:54WANKmaster in sec
00:06:55Yuriko :D
00:07:15TakinBackMyLove his
00:07:16TakinBackMyLove vlvl
00:07:22mxL- miss pa
00:07:24mxL- care mid
00:07:25TakinBackMyLove ffs
00:07:26TakinBackMyLove zebbe
00:07:28TakinBackMyLove dont
00:07:29TakinBackMyLove come
00:07:31zebbelito ok
00:07:34TakinBackMyLove when his lvl 6
00:07:34Idx ss top
00:07:36Yuriko aww he saved that furi
00:07:42Yuriko he sacrificed for him, how kind
00:07:47TakinBackMyLove wtf
00:08:06WANKmaster got meka
00:08:07WANKmaster in sec
00:08:10Yuriko lol
00:08:39WANKmaster again this homo here
00:08:45EyeforanEye ss 2 bot
00:09:13Idx mort farming heavily
00:09:17zebbelito farmar du ok`?
00:09:22EyeforanEye y
00:09:23zebbelito bra
00:09:26zebbelito fixa radi
00:09:37zebbelito wards
00:09:40TakinBackMyLove sss
00:10:03mxL- wait me coming soon
00:10:03EyeforanEye could have used some kills bot
00:10:18WANKmaster ss
00:10:19WANKmaster mid
00:10:19WANKmaster still
00:10:20Zajeb furi miss all the time
00:11:10Idx oom
00:11:13WANKmaster thanks
00:11:14zebbelito fitta
00:11:15TakinBackMyLove doom
00:11:15TakinBackMyLove get
00:11:16TakinBackMyLove mana
00:11:16Yuriko go
00:11:17TakinBackMyLove boots
00:11:19TakinBackMyLove tuskar
00:11:20TakinBackMyLove get
00:11:21TakinBackMyLove mana
00:11:21TakinBackMyLove bots
00:11:59DeMiaN furi bot
00:12:28EyeforanEye avsluta vanquard eller gå på radi?
00:12:33zebbelito radi
00:12:35TakinBackMyLove no
00:12:36TakinBackMyLove go
00:12:37TakinBackMyLove vg
00:12:37TakinBackMyLove fisrt
00:12:41TakinBackMyLove vg phase
00:12:41zebbelito k
00:13:21TakinBackMyLove F
00:13:21TakinBackMyLove MY
00:13:22TakinBackMyLove FUCKING
00:13:24TakinBackMyLove MOUSAE
00:13:35Yuriko your keyboard doesnt seem the best as well :)
00:13:47WANKmaster need to gank spec
00:13:47WANKmaster also
00:13:52TakinBackMyLove see
00:13:54TakinBackMyLove you need
00:13:55TakinBackMyLove pjhase
00:13:55WANKmaster gj
00:13:55TakinBackMyLove and
00:13:56TakinBackMyLove vg first
00:13:58EyeforanEye y
00:13:59TakinBackMyLove so you dont die
00:14:16Zajeb w6 rhasta\
00:14:33EyeforanEye 3 bot
00:14:35DeMiaN tower ?
00:14:35EyeforanEye twr
00:14:39lumo yea
00:14:58zebbelito ulti spec
00:15:15DeMiaN wl
00:15:17DeMiaN heal
00:15:19TakinBackMyLove zebbe
00:15:32TakinBackMyLove god
00:15:33TakinBackMyLove slow
00:15:38Yuriko stupid furi
00:17:11EyeforanEye furi tp top
00:17:15zebbelito mana
00:17:15zebbelito low
00:17:34WANKmaster leave
00:17:35WANKmaster pa
00:17:36WANKmaster kills
00:17:37WANKmaster ok
00:17:41DeMiaN oh yeah
00:17:42DeMiaN sry
00:18:16lumo D
00:18:20mxL- warded
00:18:24zebbelito oom
00:18:27zebbelito oomn
00:18:32TakinBackMyLove ff
00:18:35zebbelito i couldt come
00:18:36zebbelito ffs
00:18:46zebbelito doom
00:18:47zebbelito do something
00:19:17WANKmaster go
00:19:17EyeforanEye b
00:19:25zebbelito lich
00:19:26zebbelito b
00:19:46EyeforanEye gg
00:20:01DeMiaN big big ownage
00:20:02WANKmaster gj
00:20:04mxL- care mid
00:20:13lumo got wards
00:20:27WANKmaster got ulti
00:20:28WANKmaster still
00:21:05DeMiaN fucking
00:21:05DeMiaN doom
00:21:07zebbelito sad
00:21:16Yuriko rosh?
00:21:18zebbelito how could we pick 0 stuns
00:21:19WANKmaster hes always
00:21:20zebbelito 0 disable
00:21:22WANKmaster goiing foru
00:21:23WANKmaster so
00:21:35DeMiaN i need to repel my self when he goes in
00:21:38TakinBackMyLove i lost
00:21:39TakinBackMyLove this
00:21:43WANKmaster its goes
00:21:43TakinBackMyLove i cant play on mondays
00:21:44DeMiaN then i'll perma repel mort
00:21:45WANKmaster trough
00:21:46WANKmaster repel
00:21:46Yuriko armor
00:21:50DeMiaN oh shit
00:22:16TakinBackMyLove every fucking monday i go to 85%
00:22:55DeMiaN -ms
00:23:16zebbelito ok
00:23:43zebbelito doom
00:23:44zebbelito ffs
00:23:49zebbelito FDOOOM
00:23:50zebbelito FUCK U
00:23:52zebbelito FUCK U DOOKM
00:23:59zebbelito HE WAIT UNTILL ALL DIE
00:24:01TakinBackMyLove fuck this
00:24:02zebbelito THEN HE GO IN
00:24:08TakinBackMyLove 3-10
00:24:17EyeforanEye they got 2 much heal/stuns/dmg
00:24:20TakinBackMyLove nah
00:24:24TakinBackMyLove im just autolooose
00:24:45Yuriko mid?
00:24:47TakinBackMyLove i get to much braindamage when i drink
00:24:55WANKmaster gj
00:24:56WANKmaster repel
00:24:56WANKmaster :d
00:24:57Yuriko :D
00:24:58Yuriko nice
00:25:45Yuriko what
00:26:01zebbelito gj !
00:26:26Yuriko :D:D
00:26:27DeMiaN -ms
00:26:49DeMiaN def top ?
00:26:55Yuriko no money for tp
00:27:00EyeforanEye jag borde gå diff..
00:27:05lumo on chik
00:27:05lumo tp
00:27:06lumo take
00:27:11zebbelito jag har diff
00:27:16zebbelito 30 g
00:27:34Zajeb mid?
00:27:34EyeforanEye dude why go so far alone?
00:27:35TakinBackMyLove donesnt matter look at morted farm
00:27:52TakinBackMyLove cuz by brain dont work on mondays
00:28:01TakinBackMyLove i play like shit every fucking monday
00:29:11WANKmaster deny me
00:29:22TakinBackMyLove I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:29:26zebbelito t.t
00:29:47WANKmaster gj
00:29:48TakinBackMyLove guys ff
00:29:53EyeforanEye i wont
00:30:00Yuriko frdagtsfh
00:30:14EyeforanEye we still get furipushes in from now on.
00:30:20DeMiaN -ms
00:30:31EyeforanEye we have a small chance
00:30:34TakinBackMyLove nope
00:30:34zebbelito if spec
00:30:37zebbelito getitem
00:30:38EyeforanEye y
00:30:54EyeforanEye ulti
00:31:03DeMiaN to me
00:31:04DeMiaN to me
00:31:10zebbelito b
00:31:21zebbelito puck
00:31:24Yuriko no first hit bash gg
00:31:33WANKmaster :D:D
00:31:55zebbelito it doesnt ministun?
00:32:02TakinBackMyLove he has linkin
00:32:11Yuriko need omni kinda
00:32:14Yuriko rosh?
00:32:15DeMiaN oh wep ushing ?
00:32:17WANKmaster y
00:32:42Idx rosh is up
00:33:30zebbelito sepc soon relic
00:34:14lumo go mid or somethin
00:34:20zebbelito wt doom?
00:34:23zebbelito u have purge too?
00:34:33Idx y?
00:34:43Yuriko come
00:34:43zebbelito dont die puck
00:34:44Yuriko ignore top
00:34:46zebbelito we deff mid
00:34:50EyeforanEye chick upgradE?
00:36:12Idx I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:36:29zebbelito ok
00:36:35zebbelito I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:36:39zebbelito vbg
00:36:41mxL- I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:36:42zebbelito herowin
00:36:49DeMiaN outpicked
00:36:52TakinBackMyLove nah im autoloose today
00:36:58Yuriko hmmm
00:37:07WANKmaster your kinda not urself y :d
00:37:30zebbelito use bird spec
00:37:32zebbelito NOW
00:37:54DeMiaN -ms
00:38:09zebbelito WTF:
00:38:12lumo :DDDD
00:38:19TakinBackMyLove gg
00:38:21zebbelito bugg dota6.43
00:38:26Yuriko anti bd system
00:38:35DeMiaN m-
00:38:36DeMiaN -ms
00:39:06zebbelito :D
00:39:07zebbelito cmoin
00:39:12zebbelito ff eye
00:39:16EyeforanEye I surrender! [5/5 of Sentinel]
Show the full chat log