Game #3661441

Get replay
2 downloads

+29 X
+2 TS

yeW-
97% | 1814 X | 1483 TS

+30 X
+2 TS

Lafrenzz
76% | 1433 X | 1384 TS

+19 X
+2 TS

Lynge
76% | 1394 X | 1416 TS

+38 X
+4 TS

P3PSI
68% | 1287 X | 1424 TS

+27 X
+1 TS

Usires
64% | 1274 X | 1401 TS

-11 X
-1 TS

WantedZip
95% | 1624 X | 1594 TS

-39 X
-1 TS

KeLToS
84% | 1469 X | 1465 TS

-55 X
-2 TS

Firelord0.1
78% | 1424 X | 1411 TS

-38 X
-1 TS

oo0OoO0oo
69% | 1405 X | 1305 TS

+10 X
-2 TS

poskus
58% | 1269 X | 1339 TS

Chat log

00:00:15WantedZip suck it SIDEWAYS
00:00:18poskus me phoe
00:00:18yeW- -clea
00:00:18P3PSI -clear
00:00:18yeW- -clear
00:00:18KeLToS ta lycan
00:00:18yeW- anyone omni?
00:00:18KeLToS jhahahaahahahah
00:00:18P3PSI what a pool :P
00:00:18WantedZip ehj
00:00:18yeW- or phoenix?
00:00:18yeW- ye
00:00:18yeW- indeed
00:00:18Lafrenzz KUUUUUUUUUUUUIIIRRRDDDIIIII <3
00:00:18oo0OoO0oo :D
00:00:18Firelord0.1 omni or tc
00:00:18Firelord0.1 for me
00:00:18yeW- speak up team
00:00:18Lafrenzz MIG OG LYNGE OWNER DIG NU
00:00:18yeW- wishes?
00:00:18Lafrenzz dont ban AM
00:00:18WantedZip SU T DEN DIN KALP
00:00:18KeLToS ban am or ck
00:00:18P3PSI i can go sk
00:00:18oo0OoO0oo yaya syntes at jeg snart har lukket munden på jer
00:00:18Lafrenzz ban phonix
00:00:18yeW- wl?
00:00:18yeW- or omni
00:00:18Lynge Sk, jakiro, phoenix,
00:00:18yeW- anyone?
00:00:18Lafrenzz lol never
00:00:18WantedZip KURDI
00:00:18WantedZip SPIL ORDENTLIG
00:00:18oo0OoO0oo forleden sendte jeg phillip og jay hjem med nedtur :DD
00:00:18WantedZip ellers kommer jeg og slukker din pc
00:00:18Lafrenzz ...
00:00:18yeW- no1 omniiii?
00:00:18Firelord0.1 cka am or lycan bann
00:00:18yeW- shits a game changer!
00:00:18WantedZip Jew
00:00:18yeW- but k
00:00:18oo0OoO0oo muta
00:00:18WantedZip U JEW
00:00:18WantedZip BAN
00:00:18yeW- ^^^^^^^^^^
00:00:18oo0OoO0oo jeg spiller bedre end dig
00:00:18oo0OoO0oo :D
00:00:18yeW- phoenix OUT
00:00:18Firelord0.1 alter bann
00:00:18oo0OoO0oo nar!
00:00:18yeW- jaja
00:00:18WantedZip sys jeg oss
00:00:18Firelord0.1 ))
00:00:18Lafrenzz pick me am
00:00:18Lafrenzz = gg
00:00:18yeW- KLAPPE HALTEN MANN
00:00:18yeW- :p
00:00:18WantedZip omg
00:00:18Firelord0.1 jaja
00:00:18yeW- xaxa
00:00:18Lafrenzz muta ban
00:00:18yeW- BAN U FAG
00:00:18oo0OoO0oo har du barberet dine øjenbryn idag ?
00:00:18KeLToS ich bin geil mann
00:00:18Usires sup
00:00:18oo0OoO0oo kan du se noget
00:00:18Usires forgot whole game luckily still at pickin phase
00:00:18yeW- klareeeeeee sacheeeeeeeeeeeee
00:00:18WantedZip slapsvans
00:00:18oo0OoO0oo :DDDDD
00:00:18yeW- lol
00:00:18yeW- phoe
00:00:18WantedZip A
00:00:18WantedZip AM
00:00:27yeW- who wants dat?
00:00:29Firelord0.1 Oo lygcan
00:00:29yeW- -clear
00:00:30oo0OoO0oo du gav dem lychan
00:00:32oo0OoO0oo omfg
00:00:33Firelord0.1 #give me omni
00:00:35KeLToS ff?
00:00:35Lynge i can?
00:00:36Lafrenzz let me mid yeW
00:00:36oo0OoO0oo din idiot
00:00:36Lafrenzz ok
00:00:39oo0OoO0oo go ff
00:00:41oo0OoO0oo faggot
00:00:42P3PSI -clear
00:00:42WantedZip k
00:00:51Firelord0.1 ck for u ?
00:00:51Lynge u play lyca?
00:00:55KeLToS botlane get 2 set of wards
00:00:56WantedZip firelord this is for u
00:01:03Firelord0.1 what u want ?
00:01:05Firelord0.1 ck ?
00:01:05oo0OoO0oo we need wl and ck
00:01:08yeW- u want it?
00:01:08WantedZip i think
00:01:09WantedZip
00:01:09P3PSI hate omni
00:01:09WantedZip wl *
00:01:11oo0OoO0oo wl !!
00:01:11P3PSI worst hero
00:01:12Lafrenzz im mid
00:01:14Firelord0.1 ok
00:01:19WantedZip -swap 3
00:01:20Firelord0.1 -swap 1
00:01:24yeW- wtf picks lads
00:01:29KeLToS get wards for woods
00:01:30WantedZip omg
00:01:31WantedZip gg
00:01:32KeLToS then lycan is done
00:01:34oo0OoO0oo vi har omni
00:01:36WantedZip kurdi carry
00:01:37yeW- get DAZZLE
00:01:37oo0OoO0oo havd mener du gg
00:01:39yeW- if u wanna win
00:01:39Lynge lyca Woods?
00:01:39WantedZip sk
00:01:43yeW- OMFG
00:01:45yeW- stop the shit picks
00:01:45P3PSI sry
00:01:47WantedZip gå bot
00:01:48P3PSI didnt see
00:01:49P3PSI .ckear
00:01:49Lynge -clear
00:01:51P3PSI -clear
00:01:51oo0OoO0oo lad mig midt
00:01:53WantedZip så omni og kurdi top
00:01:55oo0OoO0oo og jeg powner
00:01:56Lafrenzz yew u play lycan then
00:02:00yeW- ye
00:02:01WantedZip du skal top
00:02:02WantedZip med omni
00:02:08KeLToS WARDS !!!
00:02:12P3PSI i go mekka ?
00:02:13Usires i go bot with lyca?
00:02:15Lafrenzz kurdi motred <3
00:02:16yeW- no
00:02:17oo0OoO0oo se deres heroes
00:02:18Lynge i go top
00:02:20oo0OoO0oo vi nakker dem
00:02:21P3PSI -clear
00:02:25yeW- jaki bot
00:02:31P3PSI me mekka ?
00:02:31KeLToS give me wards
00:02:31yeW- k
00:02:32yeW- who pipe
00:02:34yeW- need pipe
00:02:35yeW- ASAP
00:02:35poskus laneS?
00:02:40oo0OoO0oo wl ulti er nok mod dem med slow
00:02:40yeW- jaki pipe
00:02:43P3PSI roger
00:02:48yeW- pugna pipe?
00:02:48WantedZip omni top
00:02:50yeW- i mean meka
00:02:50yeW- ?
00:02:52WantedZip supportt that bitch
00:02:57Lafrenzz dazzle should
00:03:02Lafrenzz pugna going fast hex
00:03:02Usires well dpends
00:03:04Lafrenzz much better
00:03:06oo0OoO0oo i blink in you heal
00:03:06Usires how coins coming
00:03:09Usires pugna gets 3x
00:03:11Usires better
00:03:12Usires money
00:03:16Firelord0.1 yy
00:03:23Firelord0.1 i pull
00:03:27oo0OoO0oo if i dagger some1 means iam blbnkibg in
00:03:28Firelord0.1 if they dont ward
00:03:29yeW- -ma
00:03:42Firelord0.1 2 ranged
00:03:52Firelord0.1 no pull
00:04:03Firelord0.1 i love it
00:04:04Lynge just harras
00:04:05Usires ffs
00:04:09Usires laggin
00:04:10Usires sec
00:04:13Lafrenzz i can meka aswell
00:04:29oo0OoO0oo dude
00:04:36Firelord0.1 okok
00:04:47P3PSI cae
00:04:49P3PSI care
00:04:55oo0OoO0oo lvvl 3 go pugna
00:05:20poskus ck fucking learn stun
00:05:24poskus retard
00:05:40poskus idiout
00:05:51KeLToS ok
00:06:03oo0OoO0oo pyugan go
00:06:19yeW- up courier kai pls
00:06:21yeW- jaki
00:06:24WantedZip ss
00:06:28P3PSI where is chick ?
00:06:30oo0OoO0oo again heal
00:06:33Firelord0.1 oom
00:06:38oo0OoO0oo faster next time :D
00:06:44Firelord0.1 out of mana
00:06:49oo0OoO0oo before :D
00:06:50yeW- -ma
00:06:52oo0OoO0oo its ok
00:07:00oo0OoO0oo again
00:07:04Firelord0.1 w8
00:07:30oo0OoO0oo omfg
00:07:37oo0OoO0oo fuck it
00:07:39oo0OoO0oo i farm now
00:08:09Lynge gimme 2crep
00:08:20KeLToS :D
00:08:28poskus atleast carry dead
00:08:38yeW- blah stupid tower
00:08:51P3PSI ss bot
00:08:53Lafrenzz ss
00:09:01oo0OoO0oo let me farm
00:09:08poskus stun
00:09:16Lafrenzz still ss
00:09:30oo0OoO0oo why
00:09:32WantedZip ss
00:09:46yeW- be rdy jai
00:10:02yeW- tc go
00:10:41poskus lol
00:10:42poskus crix
00:10:43poskus suck
00:10:47KeLToS ok
00:10:57oo0OoO0oo den her omni suger
00:11:02yeW- -ma
00:11:09yeW- :(
00:11:15oo0OoO0oo omni go raom
00:11:18oo0OoO0oo leave me top
00:11:20P3PSI just one creep more
00:11:20oo0OoO0oo ss top
00:11:23Firelord0.1 kk
00:11:24Lynge dazzæe
00:11:28Lynge lets go mid and gang
00:11:50P3PSI ss bot
00:11:50Firelord0.1 sstop
00:12:25Lynge lets
00:12:25Lafrenzz im b
00:12:37Usires ok ill try make that pipe
00:12:45Lynge i go guinzoo
00:13:11Firelord0.1 check rosh
00:13:47Firelord0.1 lycan finish rosh
00:14:00Lafrenzz gj
00:14:02P3PSI bot tower low
00:14:06yeW- how ow?
00:14:07yeW- low*
00:14:09P3PSI 200
00:14:11yeW- k easy bd
00:14:42poskus go tower bot all
00:16:10P3PSI ss bot
00:16:12P3PSI re
00:16:19poskus b
00:16:19Lafrenzz i tp
00:16:24KeLToS i got uilti
00:16:26KeLToS stun after me ok
00:16:29poskus b
00:16:45poskus mid tower go
00:17:14Lynge cant help
00:17:17Usires go
00:17:17P3PSI yy
00:17:17Usires lyca
00:17:17P3PSI :P
00:17:18Usires tower
00:17:20Usires they mid
00:17:20yeW- aight
00:17:54oo0OoO0oo omfg
00:17:56oo0OoO0oo
00:18:00Lynge Wp kurdi
00:18:11oo0OoO0oo en krit
00:18:14oo0OoO0oo bare en
00:18:20Lynge det er hvad
00:18:22Lynge 12 % ?
00:18:25oo0OoO0oo ja
00:18:32Lynge det er 1 ud af 9 slag ...
00:18:35Lynge self skal du ikk crit
00:19:59yeW- omw :D
00:20:20P3PSI pugna ?
00:20:32Lafrenzz stop man
00:20:33Lafrenzz cmon
00:20:36Lafrenzz wtf
00:20:42Lynge JAKIRO
00:20:46KeLToS heal
00:20:47KeLToS me
00:20:50Lynge go fuck em up With dual breath ffs
00:20:59poskus b
00:21:13oo0OoO0oo thx for heal and shit
00:21:14KeLToS go
00:21:17Firelord0.1 oom
00:21:20Firelord0.1 and cd shit
00:21:25Firelord0.1 i cant support all
00:21:45Lafrenzz tower
00:22:29poskus all bot tower
00:23:23Lynge oom
00:23:30P3PSI no mana
00:23:31yeW- wards
00:23:32yeW- t_t
00:23:33yeW- get em
00:23:39yeW- stupid gang never shudda happnd
00:23:42yeW- n dazz stop farmin lol
00:23:53P3PSI i go pipe i hope :P
00:23:55P3PSI no dazzle
00:23:57Usires i got it
00:23:58Usires soon
00:24:13P3PSI blue u said i should get it
00:24:29yeW- hm
00:24:35Firelord0.1 mid
00:24:39Usires 100
00:24:40yeW- cover me
00:24:42Usires and i have it
00:25:12Usires but as u wish
00:25:14Usires i can make smth else
00:25:19WantedZip kurdi top
00:25:21yeW- get meka
00:25:23P3PSI go get it
00:25:25Usires k mke
00:25:28Usires meka
00:25:31P3PSI i go meka
00:25:34P3PSI u got pipe in 100
00:25:42yeW- push mid
00:25:43yeW- while i rosh
00:25:54Firelord0.1 lycan roshing now
00:25:56Lafrenzz yy
00:26:26Firelord0.1 lycan roshing ...
00:26:46poskus wanted why u dont control your golems?
00:27:18poskus bad omni bad wl
00:28:08Lafrenzz we come
00:28:10Lynge bot
00:28:11Lafrenzz jakiro
00:28:13Lafrenzz stop farming man
00:28:37poskus b
00:28:37Firelord0.1 n
00:28:38Firelord0.1 b
00:29:12yeW- fucin pugna
00:29:13yeW- t_t
00:29:16yeW- while ethe him?
00:29:24yeW- why*
00:29:30Lynge chase another u cunt , he had full HP
00:29:39yeW- tc had full hp?
00:29:41Lynge y
00:29:46Lafrenzz lyca get that bkb
00:29:46yeW- u have got to be shittin me
00:29:59Lynge just purchase bkb instead of that shit
00:30:00poskus deny'+
00:30:32poskus gang
00:30:33poskus all push
00:30:36poskus they cant do shit
00:30:37poskus when we all
00:30:43Firelord0.1 cd ulti
00:30:49Firelord0.1 a bit
00:31:08Firelord0.1 pa carry tp
00:31:12Lynge get mid
00:31:13Lynge alll
00:31:15poskus top twr
00:31:31poskus top
00:31:48yeW- i push mid
00:31:51Lynge no
00:32:13poskus wp crix
00:32:27poskus \omg
00:32:28poskus so slow
00:32:46poskus I surrender! [1/5 of Scourge]
00:32:47poskus idiots
00:32:50poskus fucking omni noob
00:32:53oo0OoO0oo y
00:33:37Lynge bkb :....
00:33:42yeW- ye lemme finish ac
00:34:13Lynge b
00:34:14Lynge b
00:34:24Lafrenzz b
00:34:28Lynge gather
00:34:30Lynge at Wood
00:34:33Lynge and engage
00:34:36Firelord0.1 hmm
00:34:45Firelord0.1 pa top
00:34:47poskus mort tp top
00:34:48poskus omg
00:34:50Firelord0.1 ...
00:34:53Firelord0.1 noob
00:35:22Lafrenzz do we have dust ?
00:35:24P3PSI y
00:35:27Lafrenzz nice
00:35:36Lynge WAIT WR
00:35:37Lynge ffs
00:35:37Lynge b
00:35:50Lafrenzz omfg
00:35:52Lafrenzz why dont wait me
00:36:06yeW- bb
00:36:08yeW- ^^
00:36:51poskus b
00:37:00oo0OoO0oo tak
00:37:02oo0OoO0oo srsly
00:37:03oo0OoO0oo nabs
00:37:03Lynge lycan
00:37:05oo0OoO0oo you all suck
00:37:06Lynge dont engage 3v5
00:37:08poskus b
00:37:09Lynge Wait me and WR
00:37:10Lynge damn nap
00:37:10oo0OoO0oo wl and omni just watching
00:37:11Usires go mid tower
00:37:13yeW- lmao
00:37:14Usires thgey dont have ultis
00:37:15WantedZip we like
00:37:15Usires 2 dead
00:37:17WantedZip to watch
00:37:20oo0OoO0oo din ho
00:37:20Firelord0.1 yes
00:37:21WantedZip it was like porn
00:37:24Lynge get roshan lyca
00:37:40oo0OoO0oo ØJENBRYN !!
00:37:41Firelord0.1 roshan back ?
00:37:41oo0OoO0oo :D
00:37:44poskus y
00:37:45WantedZip haha
00:37:53poskus crix go rosh
00:38:21poskus why no ulti crix?
00:38:27Usires coming
00:38:36poskus crix ehy no ultoi?
00:38:37Lafrenzz push mid
00:38:43KeLToS 2 fast
00:38:48poskus whatr to fast?
00:38:51KeLToS lycan
00:38:56poskus \i stun slow
00:39:06KeLToS it wont kill him dude
00:39:07poskus he stunned for liek 5 sec
00:39:12poskus it will
00:39:15KeLToS no
00:39:16KeLToS it
00:39:17KeLToS wont
00:39:18poskus if u would do all properly
00:39:18KeLToS ok
00:39:18yeW- chees for u wr
00:39:46poskus I surrender! [1/5 of Scourge]
00:39:48poskus idiots
00:39:59Lafrenzz wp team
00:39:59Lafrenzz wp
00:40:04poskus wp all
00:40:17oo0OoO0oo du bannede ikke lychan og gav omni til en nab :DD
00:40:19Firelord0.1 he got too much support
Show the full chat log