Game #3659794

Get replay
1 downloads

+18 X
+2 TS

Soulyah
98% | 1866 X | 1492 TS

-15 X
+2 TS

zebbelito
80% | 1402 X | 1464 TS

+18 X
+2 TS

DeMiaN
73% | 1388 X | 1385 TS

+7 X
+2 TS

Jerkku
60% | 1294 X | 1338 TS

+47 X
+6 TS

Aerwyn
58% | 1289 X | 1313 TS

-16 X
-2 TS

Yuriko
94% | 1672 X | 1509 TS

-10 X
-2 TS

Rakett
92% | 1637 X | 1490 TS

-21 X
-2 TS

lumo
75% | 1436 X | 1359 TS

+10 X
-1 TS

Fxx.
60% | 1297 X | 1331 TS

-19 X
-2 TS

svents
50% | 1161 X | 1351 TS

Chat log

00:00:00Yuriko [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... zebbelito with 87 seconds.
00:00:07Yuriko dazzle alche dusa
00:00:07Rakett techie sniper magnus
00:00:09Soulyah doom spec rubik
00:00:11Jerkku puck, tiny, luna
00:00:17Yuriko anyone swap?
00:00:18Aerwyn wd, sand, never
00:00:18Fxx. can i go mid or up please ?
00:00:19Soulyah i guess i can go spec
00:00:20Fxx. need it
00:00:24lumo :D
00:00:25Yuriko depends
00:00:29Soulyah if u guys support me well
00:00:31Fxx. rly hate down side
00:00:33Fxx. its rly hard
00:00:35svents wd,skele.tb
00:00:39Rakett anna tb?
00:00:43Rakett oot tegelt
00:00:44Fxx. i GO RIKI
00:00:46Soulyah pick tanks too plz
00:00:46Rakett lumo heroes
00:00:48zebbelito what u have
00:00:49Soulyah so far so good
00:00:50zebbelito guys
00:00:51zebbelito ?
00:00:54Fxx. if they dont pick slardar , or bounty
00:00:54lumo furi templari abba
00:00:54Soulyah i go spec i think
00:00:57zebbelito ok
00:01:01DeMiaN wait
00:01:02DeMiaN wait
00:01:04DeMiaN anyone
00:01:05zebbelito demian
00:01:06Soulyah take tankstuns or sth
00:01:06DeMiaN good phoenix
00:01:06Rakett zzzzzzzzzzzzzzzzzzzz
00:01:06svents furi swap?
00:01:06DeMiaN ?
00:01:08Yuriko give furi?
00:01:09lumo want skele
00:01:14DeMiaN lina phoenix veno
00:01:14Soulyah phoenix fuckimba, play urself?
00:01:19Rakett fuuuuuuuuu
00:01:19svents -swap 4
00:01:19Jerkku well
00:01:20lumo -swap 5
00:01:21DeMiaN i'm not good with it
00:01:22svents -swap 3
00:01:22Jerkku i could phoe
00:01:23zebbelito i can pheo?
00:01:25DeMiaN but can try
00:01:27svents -clear
00:01:30Jerkku give it to zebbe
00:01:32Rakett -swap 1
00:01:33DeMiaN waht u got ,
00:01:33DeMiaN ?
00:01:34zebbelito dk
00:01:38Aerwyn pick dk
00:01:40zebbelito chen
00:01:42svents dont go carry dazzle pls >,<
00:01:51Aerwyn i go mid
00:01:52Rakett let me mid?
00:01:53DeMiaN -swap 2
00:01:55Yuriko i'm mid
00:01:55svents i go top woods
00:01:56zebbelito -swap 3
00:01:56Rakett furi wood?
00:01:57Rakett ok
00:01:59Rakett sk down then
00:01:59Fxx. captain , let me up side please
00:02:00Yuriko skeleton bot
00:02:00Fxx. !
00:02:00Rakett i solo
00:02:02lumo ¨vittu
00:02:03Soulyah phoenix
00:02:03Yuriko sk fxx bot
00:02:03lumo nopeempaa
00:02:05Soulyah come with me ZEBBe
00:02:05Yuriko sniper top
00:02:13svents pullin algul
00:02:13Soulyah MY ZEBBBEMAN
00:02:16Rakett ye ofc.
00:02:19lumo cool
00:02:21lumo riki
00:02:22lumo :D
00:02:23Soulyah we should winz
00:02:24Rakett nice riki =D
00:02:26lumo :DDD
00:02:29Fxx. i said it at start
00:02:30DeMiaN try to lemme farm if possible puck
00:02:31Rakett ei jumalauta
00:02:32Fxx. i pick this hero
00:02:35lumo paska pelaaja
00:02:36lumo vittu
00:02:37Rakett yep
00:02:38Fxx. i just w8 on sentinel pick
00:03:18lumo svents share
00:03:18Soulyah fxx:D:D
00:03:23lumo good player
00:03:24Fxx. what ?
00:04:07lumo :DDD
00:04:07Fxx. :-)
00:05:00Aerwyn mis midd
00:05:01Soulyah dn t puush lane
00:05:42DeMiaN go
00:05:50Jerkku we cant
00:06:11Fxx. spectre
00:06:13Fxx. free farm
00:06:13Soulyah lol
00:06:15Soulyah i rush radi
00:06:50Rakett freefarm cause you pick riki
00:06:52Rakett good work son
00:06:57Fxx. sad
00:07:48Soulyah gang sniper
00:07:50Soulyah only problem
00:07:51Soulyah ah
00:07:51Soulyah :D
00:07:52Rakett seriously
00:07:53Aerwyn :)
00:08:03Rakett he doesent even know how to shackle
00:08:05Rakett and he kils me
00:08:06Rakett kkkkkkkkkkkkkkkk
00:08:08Rakett kills*
00:08:10DeMiaN go back mid
00:08:12lumo :D
00:08:24Soulyah 40cs
00:09:42DeMiaN focus more on denie pls
00:09:50DeMiaN instead of trying lasthit
00:10:13svents kill mid
00:10:23Soulyah flying soon plz
00:10:35lumo stop fucking up
00:10:37lumo srsly
00:10:58Soulyah flying
00:10:59Soulyah plz
00:11:00Soulyah soon
00:11:17Soulyah gj
00:11:31lumo ooks lvl6
00:11:38lumo tapetaa
00:11:38Rakett oon
00:11:39Aerwyn puck, can u buy wards and staff
00:11:42Rakett yyyyyyy
00:11:46lumo ultaa vaa
00:11:47Aerwyn more important me get items
00:11:50Soulyah tangi
00:11:50Aerwyn thx
00:11:50Fxx. spectra +- 2500
00:11:50Soulyah plz
00:11:52Fxx. but np
00:11:52Soulyah tango
00:11:54Fxx. dont come gang
00:12:46Rakett tuun top.
00:13:30Soulyah ill
00:13:31Soulyah sk
00:13:47DeMiaN keep ganging sniper
00:13:55Aerwyn omw
00:14:06Aerwyn kill
00:14:20Rakett lõpuks tajusid ära et ultida :D
00:14:22Aerwyn kill
00:14:23Aerwyn sniper
00:14:26svents mul oli cd
00:14:28Rakett ah k
00:14:30svents just dain
00:14:40Soulyah my
00:14:41Soulyah farm
00:14:58Aerwyn get thango
00:15:08Aerwyn ?
00:15:08Soulyah mhm
00:15:09Aerwyn wtf?
00:15:09zebbelito =
00:15:11Aerwyn man
00:15:12Rakett TSAJAJAJAJJAAJ
00:15:12Jerkku go tower
00:15:13Aerwyn pls
00:15:15Soulyah oli
00:15:15lumo :=D
00:15:16Soulyah 25
00:15:17Soulyah relic
00:15:17Rakett :D
00:15:19Soulyah pucu
00:15:31Soulyah tower
00:15:34Fxx. HELP
00:15:59Yuriko what can we do
00:16:01Yuriko scare them away
00:16:04Jerkku b
00:16:14Aerwyn fuck this shit.......
00:16:17Aerwyn guys, gang sniper
00:16:21Aerwyn he is getting farm
00:16:28Rakett ois ollu iha naurettava kui tapetaan linttu ja siel oli relic :D
00:16:45Aerwyn care
00:18:04svents smoke??
00:18:06Rakett torni
00:18:16DeMiaN dazzl
00:18:43DeMiaN phoenix stop farm
00:18:43DeMiaN omg
00:18:45DeMiaN u serious
00:18:59Soulyah have radi
00:19:09zebbelito nice
00:19:10Soulyah now farm comes fast
00:19:31Soulyah keep em wards up
00:19:33Soulyah and we're fine
00:19:35Aerwyn puck
00:19:40Aerwyn can u buy wards?
00:19:59Soulyah def
00:20:00DeMiaN def
00:20:01DeMiaN ofc
00:20:02Soulyah i can ulti
00:20:09DeMiaN but wr uses tp to farm...
00:20:58Fxx. spectre radi :-)
00:21:00Rakett wait
00:21:03Rakett they removed courier shield?
00:21:07zebbelito wtf
00:21:08Jerkku dk dont care shit
00:21:11svents y
00:21:16Rakett dafuq?
00:21:20Soulyah ..
00:21:24lumo ei tarvi ostaa uutta
00:21:32lumo se respaa 200sec tai jotai
00:21:32Rakett se respaa itemin kans?
00:21:39Rakett hmmmmmmm okei
00:21:40lumo joo
00:21:48Fxx. HAHAHAHAH
00:21:49Fxx. OFC
00:21:49Aerwyn gj
00:21:50Fxx. OFC
00:21:51Fxx. OFC
00:21:52Fxx. OFC
00:21:54Rakett Baddie mad
00:21:54Soulyah ofc
00:22:36Jerkku daz
00:23:27lumo WHO STOPED chikin
00:23:35svents not me
00:23:39Aerwyn b
00:23:41lumo i guess "fxx."
00:23:43lumo ;:D
00:23:44zebbelito why
00:23:47Aerwyn not
00:23:50Aerwyn they went b
00:23:53Rakett kato rikin itemeit
00:23:54Rakett zzzzzzzzzzzzzz
00:24:03lumo weistannu 2k about
00:24:04Soulyah fucking daz
00:24:05lumo melkee
00:24:05lumo :D
00:24:06Rakett ye
00:24:09svents vittu
00:24:11Soulyah so lucky yhat dagger countdown on ur grave
00:24:14svents ostsin vale itemi persse
00:24:17svents 1k perse
00:24:17Yuriko yeye
00:24:22Rakett lol
00:24:23Soulyah 0.00000001 sec
00:25:23lumo :D
00:25:23Rakett LOL
00:25:24Aerwyn lol
00:25:34Yuriko ok
00:25:48Soulyah bling
00:25:49Soulyah always
00:25:51Soulyah if u want me to tp
00:25:58Aerwyn gang dwarf
00:26:04Aerwyn getting too imba
00:26:16Jerkku invis sk
00:26:26zebbelito we had the kill
00:26:27Yuriko riki purge soon?
00:26:30zebbelito if u came
00:26:31Aerwyn GANG
00:26:39DeMiaN get dust already
00:26:40Aerwyn wait
00:27:05Rakett phase boots dk
00:27:07Rakett dafuq?
00:27:25Jerkku I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:27:25Aerwyn .,.,,.
00:27:27Aerwyn wtf
00:27:33Aerwyn gj
00:27:35Yuriko 1 sec cd on grave
00:27:36Yuriko ..
00:27:39Soulyah xD
00:28:04Aerwyn care bot
00:28:35DeMiaN kill sk top ?
00:28:56Aerwyn gogog
00:28:57Aerwyn i go invi
00:28:59Aerwyn and stun
00:28:59Aerwyn wait
00:29:04Aerwyn k top tower
00:29:07Aerwyn push
00:29:13Soulyah ulti in 10
00:29:25Aerwyn spectre, ulti?
00:29:29Soulyah yes
00:29:30Soulyah 1 mom
00:29:31Aerwyn gj
00:29:32Soulyah 5 sec
00:29:41Rakett okei
00:29:45Rakett towerdive ja 3ultii mulle
00:29:45Rakett derp
00:30:37Soulyah u have furi?
00:30:42svents :DDD
00:30:43Aerwyn get dust
00:30:44Rakett he made
00:30:44Rakett vladi
00:30:46Rakett instead of puirge
00:30:47lumo :D
00:30:48Rakett :DASDASDASDSS
00:30:49Aerwyn and kill that fucking riki
00:30:52Aerwyn or gem
00:31:17Soulyah dazzles ulti rapes
00:31:18lumo mieti et toi nappaa joku +53x
00:31:21lumo ku voitetaa
00:31:23Rakett lol
00:31:25Aerwyn riki's invi repes
00:31:28Aerwyn rapes*
00:31:28Soulyah that too yea
00:31:33Yuriko rosh?
00:31:52svents i go hex
00:32:00Soulyah well 500 then hot
00:32:02Soulyah can tank more
00:32:27Soulyah b
00:32:38Soulyah riki there rplly
00:32:42Aerwyn y
00:32:57lumo svents dont push all lanes
00:33:02Yuriko come riki
00:33:04Soulyah GO
00:33:07DeMiaN GOGOGO
00:33:11Yuriko b
00:33:12DeMiaN he ogt out
00:33:12Rakett b
00:33:23Soulyah b
00:34:02Soulyah b
00:34:02Jerkku b?
00:34:02Aerwyn b
00:34:03Aerwyn guys
00:34:04Aerwyn b
00:34:12Yuriko rosh
00:34:13Soulyah i biy gem now
00:34:15Aerwyn get
00:34:16Aerwyn dd
00:34:18Aerwyn SPECTRE
00:34:20Fxx. can i take
00:34:21Fxx. it
00:34:22Fxx. captain ?
00:34:23lumo no
00:34:26Yuriko sniper
00:34:45zebbelito got meeka
00:34:58lumo -cs
00:35:00Aerwyn gj
00:35:01svents it was mine btw
00:35:10Jerkku go smoke ?
00:35:16Soulyah u can go i port
00:35:17DeMiaN sec shop
00:35:18DeMiaN oom
00:35:19Soulyah in 30s
00:35:58Yuriko spec gem
00:36:19Yuriko I surrender! [1/5 of Scourge]
00:36:19Aerwyn gj
00:36:20Aerwyn push
00:36:20Jerkku nice
00:36:22Rakett I surrender! [2/5 of Scourge]
00:36:25lumo I surrender! [3/5 of Scourge]
00:36:31Aerwyn wp
00:36:36Soulyah y
00:36:37Jerkku go rax
00:36:41Fxx. rly bad
00:36:44Fxx. sniper eagis
00:36:53Soulyah 1 0 4 furi:D?
00:36:56Soulyah :DDDDDDd
00:36:57svents ^^
00:36:58Yuriko lol
00:37:02Jerkku useful
00:37:15Aerwyn rax
00:37:15Jerkku fast melee
00:37:16Soulyah rax and b
00:37:16Yuriko well hes better that way than going around and feeding
00:37:17Aerwyn and b?
00:37:17Yuriko its ok
00:37:17Soulyah rax and b
00:37:18svents well couldnt gank early game
00:37:25Soulyah b
00:37:26Soulyah b
00:37:32Aerwyn gj
00:37:39Yuriko go mid?
00:37:39Jerkku go bot and top towers
00:37:40Soulyah good ulti phoenix
00:37:46zebbelito :D
00:37:50zebbelito 0-4-13
00:37:51Soulyah accident bait
00:37:55zebbelito team hero
00:38:12Yuriko go throne
00:38:22Soulyah mid
00:38:23Soulyah def
00:38:33Soulyah b
00:38:35Soulyah leave it
00:38:36Soulyah b
00:38:36Soulyah b
00:38:50Yuriko no spec
00:39:24Yuriko I surrender! [3/5 of Scourge]
00:39:25Yuriko go ff..
00:39:25Fxx. suiciders
00:39:26Fxx. rly
00:39:27Fxx. ...
00:39:31Rakett just FF.
00:39:33Rakett riki / furi
00:39:33lumo u full hp and mana
00:39:35svents I surrender! [4/5 of Scourge]
00:39:38Soulyah gg
00:39:38Jerkku i go top
00:39:40lumo and doin skadi
00:39:41lumo ;:D
00:40:22Aerwyn b top after tower
00:40:26Soulyah y
00:40:26Aerwyn all alive
00:40:37zebbelito aucj
00:40:37Rakett TAKE THAT
00:40:47zebbelito i take everything
00:40:50Rakett oooooooooooooo
00:40:56Rakett Bad boy.
00:41:14Aerwyn why?
00:41:28Soulyah why bling me?
00:41:46DeMiaN i go ac
00:41:48DeMiaN so don't get it
00:41:52Yuriko can we end now
00:41:55zebbelito we go?
00:41:57Aerwyn push soon?
00:42:02Aerwyn gang with smoke and push
00:42:13Soulyah need
00:42:13Soulyah 50
00:42:14Soulyah manta
00:42:21Soulyah or 150 even
00:42:37Yuriko riki
00:42:45Soulyah leme 50
00:42:46Soulyah or b
00:42:55Soulyah buy
00:42:56Soulyah salve
00:42:57Soulyah plz
00:42:57Soulyah fast
00:43:00Jerkku no gold
00:43:15Soulyah phoe starts
00:43:16Fxx. we cant
00:43:17Fxx. push
00:43:17Soulyah with ulti
00:43:18Soulyah or sth
00:43:18Fxx. 5vs5
00:43:20lumo yes we can
00:43:20Yuriko come in range foru lti
00:43:51Rakett now just FF
00:43:52Rakett riki
00:43:56svents rhis riki piece of shit
00:43:58Rakett I surrender! [4/5 of Scourge]
00:44:01DeMiaN go mid
00:44:02svents just standing and looking
00:44:03svents I surrender! [4/5 of Scourge]
00:44:03lumo full again
00:44:04lumo ?
00:44:04lumo :D
00:44:05DeMiaN and go bot through
00:44:08lumo can we banrequest
00:44:17lumo gameruin
00:44:18Rakett maybe
00:44:33Soulyah ffs
00:44:33Soulyah dude
00:44:48Soulyah b
00:44:50Soulyah team
00:44:51Soulyah cant come
00:44:53Soulyah when we win
00:44:54Soulyah a fight
00:44:56Jerkku i deffed top
00:45:02DeMiaN spectre take rosh ?
00:45:06Soulyah we cant
00:45:10Fxx. this is gameruin
00:45:31Soulyah fucking
00:45:35Jerkku go with smoke
00:45:37Jerkku rosh ?
00:45:40Soulyah go whereever
00:45:42Soulyah i port
00:45:43Soulyah with ulti
00:45:45Soulyah do something
00:45:46Soulyah :D
00:45:56Aerwyn puck
00:45:57Aerwyn wards
00:45:59Aerwyn ...
00:46:04Aerwyn can you?
00:46:09Jerkku cant risght now
00:46:10Soulyah go all plz
00:46:11Jerkku no gold
00:46:12Soulyah together
00:46:26DeMiaN spectre ult
00:46:27DeMiaN shit
00:46:29Rakett ez ban
00:46:29Jerkku b
00:46:39svents ofc :Dd
00:46:42svents trapea :D
00:46:46Soulyah .D
00:46:58DeMiaN phoe
00:46:59DeMiaN bait
00:47:00Soulyah we will lose
00:47:01Soulyah i bet
00:47:07Soulyah coz u all idle
00:47:07Rakett I surrender! [4/5 of Scourge]
00:47:08zebbelito come whut us
00:47:12Soulyah i cant ourcarry them
00:47:39Fxx. Cant win
00:47:43svents go ff then
00:47:44svents cunt
00:47:44Rakett yes because u make vladi skadi
00:47:45Fxx. when my team purpose ruin it
00:47:46Rakett retard :D
00:47:53Soulyah skadi:D
00:47:58Jerkku havent seen riki in fights
00:48:04Jerkku like never
00:48:05Fxx. ofc skadi
00:48:06lumo tru dat
00:48:07Fxx. best item
00:48:07Rakett hes just standing next to u in fights
00:48:10Fxx. u rly dont know
00:48:11Rakett BEST ITEM
00:48:11Jerkku y
00:48:12Rakett LOPL
00:48:13Rakett LOLOPL
00:48:23Soulyah such moneywaste
00:48:25Jerkku imo riki lost it
00:48:25Soulyah to riki
00:48:26Jerkku np
00:48:29Fxx. ofc not
00:48:29Rakett cant believe you're trying to defend buying eos on riki
00:48:41Fxx. worst team ever
00:48:42Fxx. rly
00:48:43Fxx. ...
00:48:45lumo :D
00:48:49Jerkku rofl
00:48:49Fxx. suiciders
00:48:52Rakett worst riki ever so i guess we're even :D
00:48:58Jerkku XD
00:49:11Fxx. a-fk
00:49:13Fxx. -afk
00:49:35Aerwyn -ms
00:49:43DeMiaN cuirras on chick
00:50:00Fxx. another suicide
00:50:01Fxx. ...
00:51:30Fxx. imposible win this with 4 purpose ruiner
00:51:56zebbelito ok
00:51:58Aerwyn just get those mega creeps
00:52:01Soulyah go
00:52:06Rakett THATS Y U MAD THATS Y U MAD MAD
00:52:18Fxx. i had sk at side
00:52:25Fxx. what use 0 stun on enemy
00:52:26Rakett Riki
00:52:27Rakett please
00:52:29Rakett just shut up
00:52:30lumo :D
00:52:31Fxx. and trying lasthits with it
00:52:32Fxx. and miss
00:52:37zebbelito :D:DD
00:52:42zebbelito 50 min
00:52:44zebbelito cmon ff
00:52:47Rakett I surrender! [4/4 of Scourge]
00:52:48Rakett GG
Show the full chat log