Game #3658670

Get replay
2 downloads

-28 X
-3 TS

Rakett
90% | 1569 X | 1491 TS

-11 X
-2 TS

curdi
83% | 1436 X | 1487 TS

-4 X
-3 TS

U.Fail2Amuse.ME
83% | 1536 X | 1377 TS

+26 X
-2 TS

svents
59% | 1257 X | 1360 TS

-13 X
-13 TS

Mr.HookomN
35% | 1095 X | 1265 TS

+42 X
+3 TS

Steuerfreak
85% | 1518 X | 1437 TS

+5 X
+3 TS

Shinja
79% | 1409 X | 1435 TS

+14 X
+3 TS

NeverbACKdOwn
75% | 1429 X | 1368 TS

-47 X
+3 TS

LetItBe
71% | 1375 X | 1363 TS

+25 X
+3 TS

holostoi
49% | 1152 X | 1352 TS

Chat log

00:00:27LetItBe mis mängid?
00:00:27Mr.HookomN get pudge for me
00:00:27Rakett skywrath
00:00:27LetItBe ffs
00:00:27LetItBe wtf ban
00:00:27curdi no lastpick pudges sorry
00:00:27LetItBe ban l1Ch
00:00:27LetItBe plz
00:00:27Rakett DRONE SO HARD GET MAD BASES
00:00:27Mr.HookomN lelel
00:00:27Mr.HookomN omg
00:00:27Mr.HookomN look me name pls
00:00:27Mr.HookomN <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<
00:00:27Mr.HookomN <<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<,,,
00:00:27Mr.HookomN get pudge and HF
00:00:27Mr.HookomN :D
00:00:27LetItBe mis sa mängid?
00:00:27Mr.HookomN pls
00:00:27Mr.HookomN get pudge
00:00:27Mr.HookomN and swap
00:00:27U.Fail2Amuse.ME dude
00:00:27U.Fail2Amuse.ME can
00:00:27U.Fail2Amuse.ME u
00:00:27U.Fail2Amuse.ME F.
00:00:27U.Fail2Amuse.ME chill
00:00:27svents rakett anna lich mulle
00:00:27Rakett k
00:00:27svents ban maby???
00:00:27U.Fail2Amuse.ME lucy
00:00:27Mr.HookomN NEXT YEAR
00:00:27U.Fail2Amuse.ME -
00:00:27U.Fail2Amuse.ME bs
00:00:27U.Fail2Amuse.ME no techies in rd
00:00:27U.Fail2Amuse.ME sensless
00:00:27svents CMON BAN NOW
00:00:27Mr.HookomN -afk
00:00:27Steuerfreak lich
00:00:34Rakett thats not nice of u
00:00:34Mr.HookomN now what
00:00:34Steuerfreak ?
00:00:34Rakett i tabbed
00:00:34Rakett someone resume i pick
00:00:45LetItBe get ud
00:00:48LetItBe fo sho
00:00:50U.Fail2Amuse.ME u wantt his?
00:00:52curdi r0cket mid??
00:00:52U.Fail2Amuse.ME this?
00:00:56Shinja u want ud?
00:01:01Mr.HookomN swap
00:01:01Rakett i can sidelane too if need
00:01:05curdi naaaaaaa
00:01:07Mr.HookomN speak
00:01:08curdi my pudgor
00:01:08Mr.HookomN :)
00:01:14Shinja sb ud ?
00:01:20Mr.HookomN :D
00:01:23Rakett curdi en usko et pudge vs weaver mid ooks hyvä meil
00:01:27Mr.HookomN dont fucking fail it him
00:01:28Mr.HookomN pls
00:01:36Rakett get doom?
00:01:39Mr.HookomN he is best ASQ
00:01:39Rakett for weaver.
00:01:40LetItBe roof would be imba
00:01:46Steuerfreak undying wd top
00:01:50Rakett enigma
00:01:57U.Fail2Amuse.ME i am wood
00:01:57Rakett or that
00:01:58U.Fail2Amuse.ME so we share
00:01:59LetItBe omni?
00:02:00U.Fail2Amuse.ME if enigma
00:02:01holostoi omni not banned?
00:02:03LetItBe nope
00:02:05curdi kinda heavy melee team
00:02:08Rakett wdf
00:02:11Rakett why would you wood
00:02:13Rakett with legion
00:02:19Rakett mee midi
00:02:19curdi well its k
00:02:29Steuerfreak wd
00:02:30Steuerfreak top
00:02:35Rakett hei
00:02:37Rakett curdi
00:02:37U.Fail2Amuse.ME coz legioner imkba mofo
00:02:38Rakett mee midi
00:02:38Steuerfreak #wd
00:02:39U.Fail2Amuse.ME -clear
00:02:41Steuerfreak 2 stzicks?
00:02:48Steuerfreak ruining?
00:02:52Steuerfreak hellO?
00:03:02Mr.HookomN blockcreep
00:03:02LetItBe we are at lan
00:03:05LetItBe let him bot
00:03:05LetItBe wd
00:03:10LetItBe we rape bot
00:03:14Mr.HookomN here
00:03:19Rakett can you gang with legio from wood+
00:03:21Rakett ?
00:03:22holostoi i pull
00:03:29U.Fail2Amuse.ME depends in ward
00:03:30Mr.HookomN fuck forgote chick
00:03:31Mr.HookomN :)
00:03:31U.Fail2Amuse.ME on pull
00:03:33U.Fail2Amuse.ME posituoin
00:03:37Mr.HookomN I will get soon
00:03:56U.Fail2Amuse.ME no chcik or/
00:03:58U.Fail2Amuse.ME /
00:04:47NeverbACKdOwn good morning
00:04:50Rakett ?
00:04:52Rakett why u talk?
00:05:00NeverbACKdOwn blow me
00:05:00U.Fail2Amuse.ME get chick boy
00:05:07Rakett ur shit, its ok :op
00:05:37U.Fail2Amuse.ME chick plz tree
00:06:25Steuerfreak ss
00:06:26Steuerfreak mid
00:06:26U.Fail2Amuse.ME roof u little mofo u ruined my wood
00:06:37Rakett MISS
00:06:38Rakett CARE WOODS
00:06:47Rakett re
00:07:07Rakett come gang, they're easy kills
00:07:13U.Fail2Amuse.ME no chick
00:07:16U.Fail2Amuse.ME cant get my boots
00:07:18U.Fail2Amuse.ME buy it noiw
00:07:18Rakett so
00:07:18Steuerfreak ss
00:07:21Rakett u dontn eed boots
00:07:22Mr.HookomN cool
00:07:23Mr.HookomN fail
00:07:24Shinja nice repel
00:07:25Shinja gj
00:07:35Mr.HookomN !ff
00:07:39curdi no courier
00:07:41curdi = no bottle
00:07:44U.Fail2Amuse.ME again he didnt buy
00:07:46U.Fail2Amuse.ME that idiot
00:07:52Mr.HookomN I will
00:07:56Mr.HookomN give me 1 min
00:07:58curdi imma banreq
00:08:08Rakett come legion
00:08:53Mr.HookomN use
00:08:57LetItBe i come gank top
00:08:59Mr.HookomN thx
00:09:02Steuerfreak ss
00:09:03Steuerfreak mid
00:09:04Steuerfreak care trop
00:09:33Rakett miss leshrac
00:09:41Rakett re
00:09:53curdi ss
00:10:04Steuerfreak ss
00:10:04U.Fail2Amuse.ME omw
00:10:04Steuerfreak mid
00:10:10Rakett im oom
00:10:19Rakett ok got powersho
00:10:20Rakett t
00:10:37Steuerfreak lesh inc top
00:11:04Mr.HookomN noob
00:11:08svents fcck off
00:11:18Mr.HookomN gg
00:11:21svents stop it or banned
00:11:36Mr.HookomN yes the is truth
00:11:40Rakett miss wd
00:11:57LetItBe mid twr
00:12:14Mr.HookomN nc
00:12:15Mr.HookomN nc
00:12:15Mr.HookomN nc
00:12:17svents ss3
00:12:41U.Fail2Amuse.ME w8
00:13:07Rakett why go when you see they come from mid
00:13:09Rakett .......... zzzzzzzzzzz
00:13:43holostoi go
00:13:48LetItBe sec
00:13:54LetItBe mana
00:14:07Mr.HookomN pudge
00:14:08Mr.HookomN ?>
00:14:09Mr.HookomN Adax
00:14:11Mr.HookomN !FF
00:14:21Mr.HookomN gg
00:14:40Mr.HookomN b
00:14:40Mr.HookomN b
00:14:41Mr.HookomN b
00:14:41Mr.HookomN b
00:14:41Mr.HookomN b
00:14:46LetItBe pushmid
00:15:04Mr.HookomN gom id
00:15:05Mr.HookomN nowowowow
00:15:54Mr.HookomN no mana
00:16:04Mr.HookomN tresdin go mid gang o it 0 mana
00:16:07Mr.HookomN who sad
00:16:15Mr.HookomN tell I dinbt have mana or somting
00:16:16Mr.HookomN fffs
00:16:28LetItBe n1 weaver
00:16:34U.Fail2Amuse.ME u are total noob lucy
00:16:38U.Fail2Amuse.ME were the fuck is ur ulti
00:17:08Shinja b
00:17:21NeverbACKdOwn nice dive
00:17:22Rakett xd
00:17:27svents mis ma teen?
00:17:27Mr.HookomN go have uti
00:17:28svents shivase?
00:17:35Shinja gather now :S
00:17:40Rakett hmm
00:17:48Rakett tee shiva vast jahl
00:18:06Rakett hold towers
00:18:10Rakett dont give them towerkills
00:18:34Mr.HookomN b
00:18:37Mr.HookomN pudge
00:18:38Mr.HookomN wtf
00:18:38svents 4 here
00:18:42holostoi -ms
00:19:14Mr.HookomN pudge hook creep
00:19:16Mr.HookomN end the game pls
00:19:42Mr.HookomN 0-5
00:19:50U.Fail2Amuse.ME noob team atatck after
00:19:52U.Fail2Amuse.ME dont watch us die
00:19:54Mr.HookomN sweet
00:20:05Mr.HookomN gi mid ffs
00:20:06curdi kill tomb fast
00:20:09curdi fucks my hooks
00:20:14U.Fail2Amuse.ME go
00:20:46U.Fail2Amuse.ME bite him u noob
00:20:47U.Fail2Amuse.ME god
00:20:52Rakett how come are you always getting caught
00:20:55curdi :D ok it was my fault
00:21:00U.Fail2Amuse.ME no was mine
00:21:02U.Fail2Amuse.ME lol
00:21:05LetItBe sdweny
00:21:05curdi thought you would autoattack him to death
00:21:05LetItBe deny
00:21:08curdi but apparently not
00:21:12U.Fail2Amuse.ME well
00:21:17U.Fail2Amuse.ME not that undying
00:21:19U.Fail2Amuse.ME wasnt there
00:21:38holostoi b
00:21:46Rakett GO THEN?
00:21:48Rakett why back
00:21:58U.Fail2Amuse.ME coz i dont think i can trust u
00:22:05Rakett ...
00:22:17Rakett in that case you're on another level of retardedness
00:22:28U.Fail2Amuse.ME well i play according to what i see
00:22:33Rakett so u play like shit
00:22:36Rakett forest and do nothing
00:22:47U.Fail2Amuse.ME every time whe i duel
00:22:52U.Fail2Amuse.ME u put finger in ass
00:22:54U.Fail2Amuse.ME and leave me die
00:22:55U.Fail2Amuse.ME ok
00:22:56U.Fail2Amuse.ME i do notin
00:23:03Rakett leave you die?
00:23:11holostoi regen
00:23:13holostoi dirge
00:23:13U.Fail2Amuse.ME -st
00:23:17Shinja :D
00:23:31curdi wards`?
00:23:44holostoi go go push
00:23:47Mr.HookomN use
00:23:55Steuerfreak gather
00:23:58Mr.HookomN in crow
00:24:46Mr.HookomN coming
00:25:09NeverbACKdOwn shitgame
00:25:16curdi tomb
00:25:21Steuerfreak lesh
00:25:21Steuerfreak b
00:25:35Rakett b.
00:25:58U.Fail2Amuse.ME hel
00:26:24curdi yup :(
00:26:27Rakett svents
00:26:29Rakett võta aura creep
00:26:30Mr.HookomN telll yooouououu
00:26:32curdi why were u next to their base anyway
00:26:34svents yeah
00:26:34Shinja gather all mid
00:26:36svents m6tlengi
00:26:37Mr.HookomN give me pudge
00:26:38Mr.HookomN btw
00:26:39Mr.HookomN youo
00:26:39U.Fail2Amuse.ME y my bad
00:26:40U.Fail2Amuse.ME soz
00:26:41U.Fail2Amuse.ME m8
00:26:41svents kas ms v6i siis mida?
00:26:42Rakett no 20minni mõtled juba? :D
00:26:47Rakett no wolf on parim
00:26:49LetItBe they are getting lvls of our fail pushes all the time
00:26:50Rakett aga ükskõik mis saad alustuseks
00:26:50LetItBe cant gather
00:26:53svents wolf kh hea
00:27:00Shinja u didnt gather
00:27:01Shinja last time
00:27:50holostoi lesh u talk about gather?
00:27:50Shinja lesh U FUCKING FAILÖ
00:27:54Shinja U NEVER GATHER
00:27:55NeverbACKdOwn what the fuck are u doing
00:27:55Shinja DUMBHEAD
00:28:01NeverbACKdOwn I surrender! [1/5 of Scourge]
00:28:13Shinja fucking nooblesh
00:28:14Shinja LOL
00:28:17Shinja u talking about gathering
00:28:27Mr.HookomN pls
00:28:29Mr.HookomN use ward
00:28:36LetItBe yea go gather and push when we are lvl 11 and they are lvl 14
00:28:41LetItBe cant be more dumber than u rlly
00:28:43Shinja u dumb noob
00:28:47Shinja shall we farm or wtF?
00:28:51Shinja with our lategamers?
00:28:54Shinja shithead?
00:28:55LetItBe we need ENTRYT
00:29:00LetItBe fucking braindead piece of shit
00:29:12Steuerfreak go
00:29:14Steuerfreak noob
00:29:42Mr.HookomN b
00:29:43Mr.HookomN just b
00:30:22Mr.HookomN get uti
00:30:23svents no tra ei ilmu seda wolfi ivttu
00:30:43Mr.HookomN ?
00:30:44Mr.HookomN why
00:30:47Mr.HookomN ?
00:30:49U.Fail2Amuse.ME dude
00:30:50Mr.HookomN :(
00:30:51U.Fail2Amuse.ME ur traguc
00:30:51Mr.HookomN gg
00:30:52U.Fail2Amuse.ME lD
00:30:57Mr.HookomN lol
00:30:57NeverbACKdOwn go rosh
00:31:00U.Fail2Amuse.ME when u see
00:31:01U.Fail2Amuse.ME he poulls
00:31:02U.Fail2Amuse.ME some 1
00:31:04Steuerfreak lol
00:31:04U.Fail2Amuse.ME u kill him
00:31:06U.Fail2Amuse.ME than u do rest
00:31:06Steuerfreak of course not
00:31:11Mr.HookomN balbllbab
00:31:12Mr.HookomN exo
00:31:15Mr.HookomN I sue me uti
00:31:15Mr.HookomN ffs
00:31:23Rakett they are roshaning
00:31:25curdi lets get towers?
00:31:30Rakett we cant yet.
00:31:38U.Fail2Amuse.ME go than
00:31:39Steuerfreak gang
00:31:45Steuerfreak b4
00:31:49Steuerfreak b
00:31:49U.Fail2Amuse.ME come
00:31:56NeverbACKdOwn fight here
00:31:56Rakett tee scepter ja osta gem
00:31:57Steuerfreak go wde
00:32:12Mr.HookomN I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:32:17Rakett next lvl suicide?
00:32:17Mr.HookomN 1v5
00:32:18Mr.HookomN ?
00:32:27U.Fail2Amuse.ME ur just a bunch
00:32:30U.Fail2Amuse.ME of scary
00:32:32LetItBe go rosh
00:32:34Rakett :D
00:32:37curdi i was at secret shop
00:32:38curdi dude
00:32:40U.Fail2Amuse.ME scared *
00:32:43U.Fail2Amuse.ME they do rosh
00:32:45U.Fail2Amuse.ME u stay
00:32:47U.Fail2Amuse.ME ...
00:32:47U.Fail2Amuse.ME k
00:32:52U.Fail2Amuse.ME i go farm till end
00:32:52U.Fail2Amuse.ME np
00:32:53Rakett tree
00:32:55U.Fail2Amuse.ME i can do that 2
00:32:56Rakett what are u doign with claymore
00:33:01Mr.HookomN BF
00:33:03svents bfury :D
00:33:04Rakett ..................
00:33:05svents omfg
00:33:09Mr.HookomN or ls
00:33:21NeverbACKdOwn mid now
00:33:24Mr.HookomN you need tank
00:33:25Mr.HookomN ffs
00:33:32LetItBe imo bot tower first
00:33:32Mr.HookomN -roll
00:33:32svents i cant find fcking wolf
00:33:32svents wtf
00:33:32svents for real
00:33:32Mr.HookomN -roll
00:33:32holostoi he dropped last game 2
00:33:32Mr.HookomN save him
00:33:32Mr.HookomN -roll
00:33:32holostoi so think
00:33:32holostoi its balance
00:33:32holostoi who leave?
00:33:32holostoi me or solo lesh?
00:33:32curdi :(
00:33:32U.Fail2Amuse.ME get radi lucy to kill zombies
00:33:32curdi dont think it works
00:33:32curdi on zombies
00:33:32U.Fail2Amuse.ME hmm
00:33:32Mr.HookomN -roll
00:33:32svents i wont work
00:33:32svents it*
00:33:32NeverbACKdOwn omni
00:33:32NeverbACKdOwn imo
00:33:32holostoi np
00:33:32Shinja imo lesh
00:33:32holostoi but they hook or duel any1 and u loose
00:33:32curdi but if wr drops
00:33:32curdi well kinda hard
00:33:32Shinja lesh is a soloshithead and misses 70% stuns
00:33:32U.Fail2Amuse.ME true that
00:33:32Mr.HookomN -roll
00:33:32U.Fail2Amuse.ME we are left with roof
00:33:32U.Fail2Amuse.ME and battle fury
00:33:32svents bfury on roof
00:33:32curdi really needed him go support
00:33:32svents sucks hardly
00:33:32holostoi w/o my ulty vs legion doom will be hard in late
00:33:32Mr.HookomN no
00:33:32svents it sucks
00:33:32curdi meka arcane dagger refu shiva
00:33:32svents be quiet noob
00:33:32curdi bestest
00:33:32curdi build
00:33:32U.Fail2Amuse.ME lucy must try to get hex
00:33:32U.Fail2Amuse.ME or we have no support
00:33:32LetItBe imo ud goes
00:33:32LetItBe cant place tombs anyway
00:33:32Shinja :D we´ll see
00:33:32svents well i want to find wolf
00:33:32curdi im doing pipe next
00:33:32Mr.HookomN tell see wtf is goign oN map
00:33:32svents but cant get it
00:33:32Mr.HookomN ffs
00:33:32curdi but that's that
00:33:32Mr.HookomN need
00:33:33Steuerfreak lesh balances
00:33:35Mr.HookomN tank
00:33:37Shinja :>
00:33:42LetItBe buttbuddys
00:33:45Shinja :*
00:33:45Steuerfreak :*
00:33:55holostoi dont slell
00:34:01holostoi und take
00:34:04holostoi soul
00:34:04NeverbACKdOwn yae
00:34:06NeverbACKdOwn let ud take
00:34:23curdi bot b
00:34:24Steuerfreak sb for ud
00:34:30Steuerfreak gang
00:34:36holostoi -ms
00:34:38curdi wards
00:34:39curdi need
00:35:03svents i go hex then?
00:35:09U.Fail2Amuse.ME sure
00:35:15U.Fail2Amuse.ME or vladi
00:35:17U.Fail2Amuse.ME would help 2
00:35:20Steuerfreak oush tower
00:36:06Steuerfreak b
00:36:15Mr.HookomN have uti !
00:36:21Mr.HookomN so dont run
00:36:39Mr.HookomN save gem
00:36:39Mr.HookomN b
00:37:41U.Fail2Amuse.ME we need more
00:37:42U.Fail2Amuse.ME brave
00:37:44U.Fail2Amuse.ME form u pudge
00:37:49Mr.HookomN Omg
00:37:51svents gem
00:37:51Mr.HookomN wtf
00:37:52svents gem
00:37:54svents gem
00:37:55svents there
00:37:57svents wanted to get hem
00:37:59svents gem
00:38:16Mr.HookomN lest gang 1111
00:38:23Mr.HookomN pudge come and hook from the wood
00:38:26Mr.HookomN stop line
00:38:28Mr.HookomN vszombe
00:38:33NeverbACKdOwn go?
00:38:44curdi we need wards
00:38:47curdi cant get pickoffs
00:39:22Shinja they push top
00:39:29Mr.HookomN stay wood
00:39:30Steuerfreak gather
00:40:37Mr.HookomN wtf
00:40:41Mr.HookomN who you use leav
00:40:48Mr.HookomN ?
00:40:51Mr.HookomN lololl
00:41:17holostoi -ms
00:41:56U.Fail2Amuse.ME feel protected by weaver?
00:41:57U.Fail2Amuse.ME gg
00:42:18NeverbACKdOwn gem
00:42:18NeverbACKdOwn ffs
00:42:19NeverbACKdOwn weaver
00:42:20Shinja me > gem :D
00:42:29U.Fail2Amuse.ME buy a gem
00:42:37U.Fail2Amuse.ME tree or lucy
00:42:38U.Fail2Amuse.ME do it
00:42:51svents i bought first gem
00:43:07U.Fail2Amuse.ME i dont give a fuck dude what u want
00:43:10U.Fail2Amuse.ME me to buy it?
00:43:21Mr.HookomN stop 2v5
00:43:34curdi why are there 5 of them there
00:44:18holostoi rosh?
00:44:20NeverbACKdOwn go mid
00:44:25NeverbACKdOwn go
00:45:15U.Fail2Amuse.ME go
00:45:18Mr.HookomN bb
00:45:42svents roof
00:45:43svents ffs
00:45:47svents stop farming u shit
00:45:48U.Fail2Amuse.ME come here
00:45:48U.Fail2Amuse.ME u
00:45:50U.Fail2Amuse.ME cool
00:45:52Mr.HookomN base
00:45:52U.Fail2Amuse.ME guy1
00:45:54Mr.HookomN dont die
00:45:57Mr.HookomN base
00:45:58Mr.HookomN come base
00:46:15Mr.HookomN ..
00:46:15svents gg roof
00:46:16svents wp
00:46:18U.Fail2Amuse.ME team of total noobs
00:46:19svents moron
00:46:44U.Fail2Amuse.ME dude
00:46:45U.Fail2Amuse.ME cast
00:46:48U.Fail2Amuse.ME burn on omni
00:46:50holostoi b
00:46:52U.Fail2Amuse.ME always
00:47:00U.Fail2Amuse.ME or doc
00:47:09Steuerfreak b
00:47:16U.Fail2Amuse.ME and dont let me die
00:47:18U.Fail2Amuse.ME solo
00:48:10U.Fail2Amuse.ME ulti on omni
00:48:12U.Fail2Amuse.ME without his ulti
00:48:14U.Fail2Amuse.ME thgey die
00:48:15U.Fail2Amuse.ME like shit
00:48:18Mr.HookomN so kill him it gang
00:48:31holostoi care
00:48:46Steuerfreak hello
00:48:46Steuerfreak ?
00:48:48Steuerfreak 2v4
00:49:36Mr.HookomN fail
00:49:37svents if i ulti omni
00:49:38Mr.HookomN big fail
00:49:41svents wd gonna fck hardly
00:49:50U.Fail2Amuse.ME omni ulti
00:49:52U.Fail2Amuse.ME rape ass
00:49:55U.Fail2Amuse.ME i can take dc
00:50:10U.Fail2Amuse.ME roof can ulti
00:50:13U.Fail2Amuse.ME to cancel doc ulti
00:50:17U.Fail2Amuse.ME but if omni ulti
00:50:19U.Fail2Amuse.ME we get dick
00:50:21U.Fail2Amuse.ME ed
00:51:15Shinja b
00:51:53curdi you're letting weaver collect kills :s
00:51:56Mr.HookomN shiva
00:51:59curdi and chase their tank
00:52:06Mr.HookomN good
00:52:08Mr.HookomN nc
00:52:09svents cd
00:52:12svents u fcking moorn
00:52:14svents stfu roof
00:52:18svents with ur fcking bfury
00:52:20svents thats why we lose
00:52:24Mr.HookomN axx
00:52:25Mr.HookomN sure not
00:53:04NeverbACKdOwn go mid
00:53:06NeverbACKdOwn got bkb :D
00:53:11NeverbACKdOwn can ulti now
00:53:15U.Fail2Amuse.ME pudge or tree
00:53:16U.Fail2Amuse.ME gem
00:53:24U.Fail2Amuse.ME lorthas
00:53:26curdi getting ghost
00:53:33U.Fail2Amuse.ME take gem
00:53:34U.Fail2Amuse.ME pudge
00:53:49svents I surrender! [2/4 of Sentinel]
00:53:55svents roof lothars
00:53:57svents omfg
00:54:03Mr.HookomN is
00:54:23svents u have invis and u need lothars
00:54:23svents ok
00:54:25svents w/e
00:54:28svents go ff guys
00:54:29NeverbACKdOwn :D
00:54:31Mr.HookomN need dmg
00:54:31NeverbACKdOwn u for real?
00:54:34svents stfu
00:54:35NeverbACKdOwn 'if u die
00:54:36NeverbACKdOwn its lost
00:54:36Mr.HookomN and creat 1+ 150
00:54:36curdi DDDDD:Ddsa.fadgf
00:54:39svents yeah u need dmg
00:54:42Mr.HookomN yes
00:54:45svents rly u gameruin atm
00:54:45Mr.HookomN vs the
00:54:46Mr.HookomN pll
00:54:47Steuerfreak aegis
00:54:48U.Fail2Amuse.ME man u cant even rach them
00:54:53Steuerfreak gem one
00:54:55Mr.HookomN who is tank here
00:54:57Mr.HookomN tell me
00:54:57Mr.HookomN ?
00:55:01curdi lucy
00:55:03svents me and legion
00:55:04svents pudge
00:55:06Mr.HookomN sure he faikl
00:55:08NeverbACKdOwn go rosh
00:55:09NeverbACKdOwn first?
00:55:10svents stfu
00:55:11svents noob
00:55:13Steuerfreak yes
00:55:21svents ur pathetic just
00:55:22svents thats all
00:55:28U.Fail2Amuse.ME who is tank here
00:55:29U.Fail2Amuse.ME hahaha
00:55:30U.Fail2Amuse.ME ld
00:55:33U.Fail2Amuse.ME ;DD
00:55:49holostoi w8 me
00:55:54U.Fail2Amuse.ME pudge drop tp
00:55:56U.Fail2Amuse.ME u diont need
00:55:57Shinja lo omni :S
00:55:57U.Fail2Amuse.ME ;D
00:55:58U.Fail2Amuse.ME get gem
00:55:59Shinja same item, hmpf^^ shit
00:56:18U.Fail2Amuse.ME b
00:56:33svents pause pls
00:56:35svents i need it
00:56:36NeverbACKdOwn no
00:56:37svents ok re
00:56:54Mr.HookomN give gem to lucifer or
00:57:32svents gg wp
00:57:36NeverbACKdOwn gg
00:57:41curdi leaverwin :/
00:57:42holostoi so
00:57:54holostoi lesh fucking gameruininer
00:58:03Mr.HookomN dont
00:58:05Mr.HookomN ffs
Show the full chat log