Game #3633003

Get replay
2 downloads

-31 X
-5 TS

Jouez
69% | 1393 X | 1316 TS

+2 X
-25 TS

sunman
NEW | 1297 X | 1305 TS

-27 X
-9 TS

QuiNN
54% | 1333 X | 1221 TS

+17 X
-6 TS

Simba
8% | 934 X | 1120 TS

+15 X
-41 TS

McHammer
NEW | 1000 X | 1000 TS

+21 X
+1 TS

sandii
83% | 1503 X | 1409 TS

-3 X
+5 TS

P3PSI
73% | 1348 X | 1407 TS

+0 X
+1 TS

Pojetz
27% | 1039 X | 1249 TS

-12 X
+53 TS

Mr.HookomN
NEW | 994 X | 1059 TS

+32 X
+71 TS

WTFtruck
NEW | 956 X | 946 TS

Chat log

00:00:00Simba [DotA-GC] ... and the wooden PC award goes to *drum roll* ... Pojetz with 100 seconds.
00:00:17Mr.HookomN omg
00:00:17Mr.HookomN pice shitt
00:00:17Mr.HookomN mode ap
00:00:17sunman can i morph
00:00:17Mr.HookomN not rd
00:00:17sandii its not
00:00:17P3PSI -clear
00:00:17Mr.HookomN AX
00:00:17Mr.HookomN AXA
00:00:17sandii its rd
00:00:17Pojetz je
00:00:17Mr.HookomN I will leav
00:00:17sunman im gonna rape with him
00:00:17Pojetz U FUCK UR SELF
00:00:17Pojetz FAG
00:00:17Mr.HookomN 3 day non stop
00:00:17Mr.HookomN rd
00:00:17sunman and we win
00:00:17Mr.HookomN fuck off
00:00:17Mr.HookomN gg
00:00:17QuiNN ok
00:00:17Mr.HookomN sorry btw
00:00:17WTFtruck look on the webpage
00:00:17QuiNN screen shot
00:00:17QuiNN if u dont
00:00:17Pojetz Go leave and get banned
00:00:17sandii ns
00:00:17QuiNN stfu
00:00:17WTFtruck its -rd
00:00:17Mr.HookomN rd is for nooobs
00:00:17Pojetz ;D
00:00:17Pojetz and ap is for goods?
00:00:17Mr.HookomN lest ar
00:00:17Mr.HookomN or mr
00:00:17Mr.HookomN ap is fine ty
00:00:17Simba or STFU maybe?
00:00:17QuiNN hookomn
00:00:17Mr.HookomN btw non stop rd
00:00:17QuiNN u will loose
00:00:17Mr.HookomN AXxa
00:00:17sunman mr.hookomn you cant change the mope
00:00:17Mr.HookomN AXAX
00:00:17QuiNN vs me
00:00:17Mr.HookomN AXAX
00:00:17Mr.HookomN AXAX
00:00:17Mr.HookomN AXA
00:00:17McHammer []Play ffs
00:00:17Mr.HookomN AX
00:00:17Mr.HookomN AX
00:00:17Mr.HookomN AX
00:00:17QuiNN u have no chance of winning vs me
00:00:17WTFtruck just play pls
00:00:17Mr.HookomN :)
00:00:17Mr.HookomN XA
00:00:17Pojetz like girls
00:00:17QuiNN i bet 100 dollars
00:00:17QuiNN that i win
00:00:17Pojetz always whine
00:00:17Jouez furi
00:00:17Mr.HookomN D:
00:00:17Mr.HookomN cay
00:00:17sandii fag
00:00:17QuiNN i got paypal, i pay u
00:00:17QuiNN if u win
00:00:17Mr.HookomN 4v5
00:00:19Mr.HookomN y
00:00:24Mr.HookomN non rd
00:00:25Mr.HookomN AX
00:00:26QuiNN i will rape u with 1 hand and touchpad
00:00:28Mr.HookomN :D
00:00:29Jouez any wishes ?
00:00:30Mr.HookomN cay
00:00:32Mr.HookomN cay
00:00:34Mr.HookomN :)
00:00:38Pojetz nice words quinn
00:00:38QuiNN invoker
00:00:39P3PSI krobe or panda ?
00:00:41P3PSI -clea
00:00:42P3PSI -clear
00:00:43sandii krobe
00:00:44Pojetz .... u stupit kid rly
00:00:46WTFtruck -clear
00:00:49QuiNN if it's ok
00:00:50Mr.HookomN get me pudge
00:00:59Mr.HookomN read my name;:D
00:01:02Mr.HookomN ogm
00:01:15sandii bat lion
00:01:18McHammer lanaya
00:01:20Mr.HookomN ...
00:01:22McHammer or enigma
00:01:23sunman no more
00:01:25sunman carry
00:01:25sandii clock
00:01:27QuiNN me solo bot
00:01:29Mr.HookomN non stop rd
00:01:31Mr.HookomN fffs
00:01:32QuiNN mchammer wood
00:01:43Mr.HookomN like idiots 1 mode
00:01:52P3PSI -water random
00:01:54sunman enimga would do good
00:01:59QuiNN yes
00:02:01Pojetz doom mid?
00:02:03Jouez lines re okay
00:02:03sandii y
00:02:13Pojetz all rangers
00:02:14Pojetz no tank
00:02:16Pojetz ...
00:02:18sunman enimga if you wanna farm fast
00:02:18Pojetz doom u need ac
00:02:21Pojetz fur sure
00:02:23sandii krobe can tank
00:02:24sunman you should get fast soul ring
00:02:26P3PSI y
00:02:26Pojetz a jea
00:02:30Pojetz didnt see krobe
00:02:31QuiNN trust me homeboy
00:02:32QuiNN he knows
00:02:34Mr.HookomN keep play 1 mode
00:02:35Mr.HookomN all day
00:02:36McHammer had to buy chick
00:02:36sunman okay
00:02:47P3PSI hookomn plz stop
00:02:54Mr.HookomN stop waht
00:02:55Mr.HookomN f
00:02:55Mr.HookomN afsafs
00:02:56Mr.HookomN af
00:02:58Mr.HookomN what
00:03:01P3PSI type stupid thigns
00:03:02Mr.HookomN the is truth
00:03:11P3PSI il pull
00:03:21Pojetz kk
00:03:26QuiNN good luck (looser)
00:03:31WTFtruck lol
00:06:02QuiNN ss
00:06:31Pojetz ::
00:06:37QuiNN :)
00:06:39Mr.HookomN m,aidera
00:06:41Mr.HookomN pice shitt
00:06:44Mr.HookomN !FF
00:06:44Mr.HookomN !FF
00:06:48QuiNN RD is too easy yea
00:06:50Pojetz hey girl
00:06:51Pojetz dotn whine
00:07:06Mr.HookomN gg
00:07:06Mr.HookomN ff
00:07:11Mr.HookomN who to ff
00:07:12Pojetz we have 1 girl in team :S
00:07:12Mr.HookomN !ff
00:07:17Pojetz horryble
00:07:26Mr.HookomN no lusser pasive madenene
00:07:51Mr.HookomN and wtf is thedeley
00:08:01QuiNN perfect here
00:08:05Mr.HookomN sure
00:08:07Mr.HookomN like page
00:08:27Jouez lvl 5
00:08:30Simba k
00:08:53Mr.HookomN -rickroll
00:08:59Mr.HookomN feeder
00:08:59WTFtruck -.-
00:09:06Mr.HookomN down line gg
00:09:10Jouez NC
00:09:11WTFtruck because you rickroll instead of help me
00:09:18sunman wards
00:09:19sunman plz
00:09:20Pojetz norm
00:09:28sandii ss mid
00:09:32P3PSI ss top
00:09:34Simba sorry for ksing
00:09:41Simba thought u need help
00:09:47QuiNN hahahahah
00:09:51Mr.HookomN Axa
00:09:53Mr.HookomN ?
00:10:02QuiNN ur so owned
00:10:04Mr.HookomN !ping
00:10:06WTFtruck u have doom?
00:10:06Mr.HookomN he deley
00:10:10QuiNN SURE
00:10:11Mr.HookomN !checkme
00:10:13Mr.HookomN yy
00:10:23Pojetz this PUDGHJE
00:10:24Pojetz FGG
00:10:35Mr.HookomN sure
00:10:36Mr.HookomN noob
00:10:39sunman guys ?
00:10:40sunman ss ?
00:10:41sunman get
00:10:42sunman wads
00:10:42WTFtruck sorry
00:10:42sunman plz
00:10:47P3PSI ss top
00:10:49P3PSI re
00:10:51sunman anyone ?
00:10:52sunman enimga ?
00:10:53sunman lion ?
00:11:00sunman ???
00:11:01sandii ss mid
00:11:03sunman ss
00:11:06P3PSI ss top
00:11:11sunman they
00:11:12sunman ahve
00:11:12sunman awrds
00:11:18sunman can we have some tol ?
00:11:29Mr.HookomN !gg
00:11:37Jouez NC
00:11:39Pojetz u idiot RLY`?
00:11:51Pojetz ff
00:11:52sunman lion ?
00:11:55Pojetz my play is over
00:12:07Jouez stun
00:12:08P3PSI ss top
00:12:34Mr.HookomN good
00:12:35Mr.HookomN wtf
00:12:39Mr.HookomN who sad you are
00:12:48Simba want me to buy wards?
00:12:51Simba morph
00:12:54Simba u put em
00:12:58Mr.HookomN See
00:12:59Mr.HookomN mid
00:12:59P3PSI ss top
00:13:00Mr.HookomN wtf
00:13:02Mr.HookomN midd wood
00:13:06Mr.HookomN stay ther
00:13:07Mr.HookomN pls
00:13:25QuiNN hahahaahahahahahahhahahahh
00:13:33Simba wards in base
00:13:35QuiNN so cocky this rubick
00:13:37Simba morph u put em
00:13:38QuiNN and now look at him
00:13:40Simba dont know where u want em
00:13:49sunman ss
00:13:57Pojetz go stun
00:13:58sandii hows top?
00:14:09P3PSI pudge got fed a little
00:14:41sandii omw top
00:15:03Jouez <3
00:15:05sandii :O
00:15:05Mr.HookomN nice
00:15:06Simba no way!!1
00:15:08Simba NO WAY
00:15:09Simba 3hp
00:15:11Mr.HookomN go beck reley
00:15:12Mr.HookomN gj
00:15:13Mr.HookomN @@
00:15:16Mr.HookomN gjggjgjjg
00:15:16sunman rune
00:15:17sunman bot
00:15:18Mr.HookomN nice game
00:15:38Mr.HookomN gj mid
00:16:36Mr.HookomN lussser
00:16:37Mr.HookomN -afk
00:17:05WTFtruck whats ur problem son
00:17:12WTFtruck i just baited morph so he died
00:17:15Mr.HookomN lo0ok team
00:17:17Mr.HookomN beck
00:17:17Mr.HookomN AXXA
00:17:18Mr.HookomN AX
00:17:18Mr.HookomN XA
00:17:18Mr.HookomN AX
00:17:18Mr.HookomN AX
00:17:19Mr.HookomN XA
00:17:19Mr.HookomN AX
00:17:19Mr.HookomN AX
00:17:19Mr.HookomN AX
00:17:19Mr.HookomN AX
00:17:20Mr.HookomN AX
00:17:21Mr.HookomN :F
00:17:23Mr.HookomN gjk
00:17:27Pojetz ban him
00:17:32P3PSI ss top
00:17:32sandii reporting this rubic for gameruin
00:17:35Mr.HookomN tell you gang and u run
00:17:35Mr.HookomN :D
00:17:48Mr.HookomN Yy pls reportd you pice hsiit
00:17:50Mr.HookomN tell you gang
00:17:53Mr.HookomN and rung beck
00:17:58Mr.HookomN me here
00:17:59Mr.HookomN vs 2
00:17:59Simba warded i think
00:18:02sandii when did i say gang?
00:18:04Mr.HookomN uhe re bveck
00:18:10Jouez hex and stun..
00:18:15Mr.HookomN sdf
00:18:15Mr.HookomN sdf
00:18:16Mr.HookomN sdf
00:18:32sandii stop blinking fag
00:18:38Mr.HookomN ganagnanagngagnagngnaag
00:18:38Mr.HookomN gas
00:18:38Mr.HookomN s
00:18:39Mr.HookomN sa
00:18:43Mr.HookomN ut hemniwefgjmniegfwmpwm[,wqefg
00:18:44Mr.HookomN fgwe
00:18:44Mr.HookomN wer
00:18:44Mr.HookomN wer
00:18:45Pojetz how old are u kid?
00:18:48Pojetz FUCKING IDIOT
00:18:49Pojetz STFU
00:18:54Pojetz i kill ur mom
00:18:55Pojetz soon
00:19:12Mr.HookomN never
00:19:13Mr.HookomN sue
00:19:15Mr.HookomN magus
00:19:17Mr.HookomN axax
00:19:18Mr.HookomN nc
00:19:29sandii care
00:19:43Mr.HookomN yus pudge
00:19:44Simba haste
00:20:08Mr.HookomN !ff
00:20:11sandii got no doom
00:20:48Mr.HookomN all team is in base
00:20:50Mr.HookomN :D
00:20:54Mr.HookomN np
00:20:58Mr.HookomN gang push
00:20:59Mr.HookomN :)
00:21:24Mr.HookomN no gang
00:21:25Mr.HookomN :D
00:21:27Mr.HookomN go beck
00:21:30Mr.HookomN in base
00:21:31Mr.HookomN pls
00:21:35Pojetz when u stop whining?
00:21:40Pojetz when grow up?
00:22:09Pojetz OPO
00:22:11Jouez hii
00:22:19Pojetz get lost u noob
00:22:27Jouez <<<< nap
00:22:30Pojetz :(
00:22:32Mr.HookomN ^^
00:22:34Mr.HookomN truth
00:22:46Jouez seriosly, i cant play pudge well :D
00:22:54Pojetz COMe MID AND KILL
00:22:55Simba stfu :D:D
00:22:59Mr.HookomN no just the team is fu as kiddo
00:23:00Simba one of the best ive seen
00:23:03Mr.HookomN and cant gang
00:23:06Mr.HookomN cant farm
00:23:07Mr.HookomN ?
00:23:13Jouez :D
00:23:36sandii gj krobe
00:23:43P3PSI gjgj
00:23:45Mr.HookomN urngnng
00:24:00Mr.HookomN omg
00:24:05Mr.HookomN who you dont support me stun
00:24:11Mr.HookomN I stun him
00:24:13Mr.HookomN btw you farm
00:24:15Mr.HookomN creeps
00:24:16Mr.HookomN axax
00:24:19Mr.HookomN omg
00:24:33Jouez we play without any wards..
00:24:33P3PSI pudge lion allways together
00:24:39Simba wards in base
00:24:40Simba use em
00:24:45P3PSI care
00:24:52sunman and not upgraded
00:24:53sandii -ms
00:24:53sunman chickenm
00:24:56sandii -ms
00:25:15Mr.HookomN just ff
00:25:18Mr.HookomN sure
00:26:08sunman anyways got 150 creeps
00:26:17Simba honestly
00:26:19Jouez warded 4 sure
00:26:21Simba i cant last hit with this hero
00:26:22Mr.HookomN have stun
00:26:27Simba 16 here :D
00:26:34sunman your suport so its fine
00:26:43Jouez hex stun
00:26:55sandii -ms
00:27:02sandii -ms
00:27:15P3PSI hex or blade mail ?
00:27:19Mr.HookomN b
00:27:22sandii pipe imo
00:27:25P3PSI k
00:27:43WTFtruck i have dust
00:27:52Simba dd
00:28:01Mr.HookomN lest win the game
00:28:11P3PSI care
00:28:28Pojetz u noob with pudge
00:28:31Pojetz dont try ever
00:28:41sunman can i get some hlep +
00:29:41Simba guys wtf
00:29:47sandii oom
00:29:58sunman you die
00:30:00sunman one by one
00:30:00sandii b
00:30:05sandii -ms
00:30:52Mr.HookomN h
00:30:56sandii 100 for guirass
00:31:07sandii sf
00:31:08sandii kill
00:31:13sandii got ulti
00:31:32sandii wtf
00:31:42Mr.HookomN have ball
00:31:44Mr.HookomN lest go
00:31:46Simba who focus?
00:31:48sandii did i like miss my ulti?
00:31:50P3PSI care
00:32:12Pojetz CM;D;D;D;D
00:32:13Simba fuck
00:32:14Simba wrong guys
00:32:19WTFtruck dno why i try to help
00:32:24Simba wanted to ulti other dude
00:32:30sunman more luck krob
00:32:35P3PSI sure
00:32:41sunman sure ? your ulti is random
00:32:47P3PSI cus ?
00:32:54QuiNN holy fuck
00:32:56sunman and you didnt hit the creeps
00:32:57QuiNN wata bad hook
00:32:58sunman = luck
00:32:58Jouez lion cant hex :))
00:33:03P3PSI sure i said
00:33:04sandii too far i think
00:33:05Pojetz andu cant hook
00:33:09Simba i tried to
00:33:10Simba too far
00:33:12sunman b
00:33:14sunman you dir
00:33:15sunman die
00:33:28P3PSI doom with aegis = win
00:33:41Pojetz doom no aegis = win
00:33:52P3PSI go mid ?
00:33:55P3PSI got ulti
00:33:55WTFtruck yes
00:33:56P3PSI or rosh ?
00:34:00Simba fuck
00:34:34WTFtruck rosh
00:35:07P3PSI rosh ?
00:35:13sandii sure
00:35:18sandii he warded
00:35:32P3PSI they got smoke
00:35:35sandii yep
00:35:39Jouez warded
00:35:49sandii go
00:35:52Mr.HookomN w8w88ww
00:36:13McHammer !ff
00:36:14McHammer !gg
00:36:16sandii y
00:36:16Mr.HookomN pushI willdef up
00:36:17QuiNN I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:36:18Mr.HookomN np
00:36:20McHammer !
00:36:23McHammer I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:36:44P3PSI hex for next item ?
00:36:47sandii sure
00:36:57sandii btw nice playing again
00:37:06P3PSI same
00:37:15sandii tho i have to admire myself for coming from their back :d
00:37:20sunman when i get blade
00:37:21sunman we win
00:37:23P3PSI yy :D
00:37:25sunman i allmost
00:37:28sunman one hit krob
00:37:39Mr.HookomN lest luci
00:37:42Mr.HookomN w9ood
00:37:45WTFtruck dont
00:37:47WTFtruck u alone
00:37:48sunman all
00:37:48WTFtruck u2
00:37:49sunman tp
00:37:52QuiNN w8 ??????
00:37:56QuiNN clear top
00:38:07sandii thats bannable
00:38:10sandii u know that?
00:38:15Mr.HookomN btw
00:38:21Mr.HookomN I in same line like you
00:38:39sunman i got it
00:38:49sandii dont go krobe
00:38:53WTFtruck :(
00:38:58sandii oh ur invis anyway
00:39:02P3PSI b
00:39:10P3PSI def top
00:39:11sunman rax
00:39:13Mr.HookomN duolbelhex
00:39:13Mr.HookomN :D
00:39:22QuiNN kk
00:39:25QuiNN noone gives a fuck
00:39:30Mr.HookomN :D
00:39:32Pojetz gogogo
00:39:35Mr.HookomN lion
00:39:36Mr.HookomN free
00:39:38Mr.HookomN D:
00:39:40Mr.HookomN 4sec
00:39:41Mr.HookomN :D
00:40:03Simba wtf
00:40:07sunman lion
00:40:08sunman ulti
00:40:08Simba he had aegis!?
00:40:11Simba ultid
00:40:14P3PSI haha gj
00:40:15sunman when i use the blade ?
00:40:16sunman on a hero ?=
00:40:17WTFtruck mid
00:40:18Jouez dunno why u dont focus krob
00:40:22sandii got almost 6k
00:40:25sunman thogut you got him ?
00:40:28Pojetz radi
00:40:29sunman so i took doom
00:40:35sunman but lets
00:40:35sunman just
00:40:36sunman focuz
00:40:37sunman krob
00:40:40sandii well dunno
00:40:43sunman then enimga jump in and ulti
00:40:49sandii morph can take it from me then
00:40:52WTFtruck save for buyback maybe
00:40:54McHammer he dooms me every time
00:41:00sunman just
00:41:01sunman stay
00:41:02Pojetz y
00:41:02sunman behind
00:41:02Jouez just stay b first ?!
00:41:03sunman then
00:41:46sunman okay
00:41:46sunman its
00:41:47sunman lost
00:41:51sunman enimga why dindt you get
00:41:52Simba FUCKING BKb
00:41:54sunman doom in ?
00:42:09P3PSI mid after
00:42:19Jouez own tower is overrated..lets fight far away from it :)))
00:42:35sunman Like it would matter ?
00:42:42sunman 40 min in the game
00:42:44sandii got 9k money
00:43:00Mr.HookomN stio
00:43:04Mr.HookomN stop block me hook
00:43:21sandii what is this!!!
00:43:22sandii :DD
00:43:36P3PSI b
00:43:58sandii ^_______^^
00:44:01P3PSI dont lose item :P
00:44:05P3PSI ehahe nice tho :P
00:44:48Jouez ffs
00:45:00Jouez wp eni
00:45:03Mr.HookomN :)
00:45:08Jouez this eni :D
00:45:19Pojetz OOPS
00:45:47Simba im b
00:45:58sunman pro shit
00:46:07Jouez luci devine
00:46:08sandii aint that normal?
00:46:13sunman dunnp
00:46:15QuiNN guys
00:46:15Simba he has devine?
00:46:16QuiNN go smoke
00:46:18QuiNN go smoke
00:46:20QuiNN and kill luci
00:46:38sunman they are rosh
00:46:41WTFtruck go
00:46:43WTFtruck luci
00:46:44P3PSI doom
00:46:46QuiNN GET TO ROSH ASAP THEN
00:46:47QuiNN use ur smoke
00:46:54P3PSI b
00:47:00QuiNN smoke
00:47:02QuiNN and go top
00:47:03QuiNN for luci
00:47:04Mr.HookomN doom is up man
00:47:04sandii rosh up
00:47:05Mr.HookomN pls su
00:47:05sunman they are top
00:47:05Jouez dude they re not
00:47:08QuiNN Jesus
00:47:10sandii ward it pls
00:47:11WTFtruck sell hand of midas
00:47:14sandii ofc
00:47:15QuiNN wtf pudge
00:47:23Jouez go rosh and die ?
00:47:27QuiNN cant u go smoke so we can gang luci?
00:47:35Mr.HookomN lest kill
00:47:46sandii ward
00:48:15P3PSI gg
00:48:32sandii i will go make another rapier
00:48:35sandii :D:D:
00:48:36P3PSI :P
00:48:37Pojetz ÖD
00:48:44Mr.HookomN :)
00:48:49WTFtruck 28 cs
00:48:50WTFtruck lol
00:48:58sandii :D:D:
00:49:02sandii omw to kill
00:49:04sandii :D:D:DD
00:49:23Simba 2divine
00:49:26sandii :D:D:
00:49:30Simba 2!!!
00:49:41Pojetz gg
00:49:42sunman gg wp
00:49:43P3PSI nice dmg
00:49:44P3PSI !
00:49:46sandii :d
00:49:51WTFtruck gg
00:49:51sandii fun fun
Show the full chat log