Game #3601060

Get replay
1 downloads

+43 X
+3 TS

Smell.this.ass
80% | 1408 X | 1447 TS

+42 X
+8 TS

Aerwyn
49% | 1226 X | 1292 TS

+14 X
+3 TS

-HewaL-
44% | 1177 X | 1303 TS

+48 X
+6 TS

VVindoWz
47% | 1130 X | 1316 TS

+32 X
+3 TS

AliBaba
39% | 1112 X | 1305 TS

-11 X
-2 TS

Vaj.CO
86% | 1533 X | 1445 TS

-34 X
-3 TS

mansikka
83% | 1448 X | 1474 TS

-39 X
-4 TS

j22koer
48% | 1174 X | 1357 TS

-38 X
-38 TS

Mr.HookomN
NEW | 1055 X | 1065 TS

-46 X
-3 TS

FireMal
14% | 861 X | 1238 TS

Chat log

00:00:02Smell.this.ass -rd
00:00:16Mr.HookomN omg
00:00:16Mr.HookomN stop
00:00:16Mr.HookomN rd
00:00:16Mr.HookomN lest make
00:00:16Mr.HookomN 1 ar
00:00:16FireMal by spectre
00:00:16Mr.HookomN or mr
00:00:16Vaj.CO go public then
00:00:16Mr.HookomN MB
00:00:16FireMal plz ban spec
00:00:16Mr.HookomN ap
00:00:16Mr.HookomN -ap
00:00:16Smell.this.ass u can vote for ar when u join game :D
00:00:16Mr.HookomN !!!!!!!!!!!
00:00:16FireMal its his favorit
00:00:16VVindoWz go battlenet
00:00:16FireMal carry
00:00:16j22koer :_D
00:00:16Mr.HookomN axa
00:00:16Mr.HookomN :)
00:00:16Mr.HookomN cay
00:00:16Mr.HookomN next game
00:00:16mansikka go dotaleague
00:00:16Mr.HookomN 4games
00:00:16Mr.HookomN rd only
00:00:16Vaj.CO ye allways is rd
00:00:16FireMal not if you vote for sd or ar
00:00:16Mr.HookomN :D
00:00:16FireMal you can vote for it
00:00:16Mr.HookomN k
00:00:16Mr.HookomN lest go
00:00:16Mr.HookomN redy
00:00:16FireMal next to adding your self to a game
00:00:16Mr.HookomN 3
00:00:16Vaj.CO rd is the best here
00:00:16Mr.HookomN 2
00:00:16Mr.HookomN 1
00:00:16FireMal no
00:00:16VVindoWz xd
00:00:16FireMal banns
00:00:16Vaj.CO :DDD
00:00:16Smell.this.ass -spec
00:00:16FireMal lol
00:00:16Mr.HookomN wtf
00:00:16Mr.HookomN -afk
00:00:16Vaj.CO ck
00:00:16Mr.HookomN wtf
00:00:18Mr.HookomN ?
00:00:18VVindoWz spectre is banned
00:00:19FireMal spec and ck banned
00:00:44Mr.HookomN win the time pls
00:00:44FireMal rexxar
00:00:50Mr.HookomN get pussher
00:00:56mansikka i void
00:01:00FireMal like what
00:01:00Vaj.CO ?
00:01:00Mr.HookomN wtf
00:01:00j22koer mega void
00:01:00Mr.HookomN lol;
00:01:00Aerwyn heroes banned?
00:01:00Smell.this.ass u cant pause dude
00:01:00Mr.HookomN stop
00:01:00Aerwyn sry
00:01:00VVindoWz why pause?
00:01:00Mr.HookomN puse
00:01:01Smell.this.ass sepc ck
00:01:02Mr.HookomN like the
00:01:03Aerwyn k
00:01:11VVindoWz SPECTRE CK BANNED!
00:01:15FireMal fuck this laags
00:01:29FireMal i whant weaver or dk
00:01:40FireMal but they need farm both of them
00:01:42mansikka pick dazle
00:01:42Smell.this.ass -swap 5
00:01:43j22koer wast that a joke
00:01:44FireMal wich hero is good
00:01:45AliBaba -swap 1
00:01:47FireMal k
00:01:48mansikka dazzle good
00:01:50j22koer dazzzel
00:01:51Mr.HookomN yy
00:01:52j22koer veng
00:01:52Mr.HookomN hp
00:01:54Mr.HookomN master
00:02:02Vaj.CO dazzle top
00:02:32j22koer go block
00:02:37j22koer would be good
00:02:59mansikka share
00:03:03Mr.HookomN yy
00:03:09Mr.HookomN up
00:03:11AliBaba block
00:04:37AliBaba you pull ?
00:04:38AliBaba or ?
00:04:44Aerwyn ye,
00:04:51Aerwyn ward
00:05:11Mr.HookomN sladar
00:05:20Mr.HookomN axax
00:05:20j22koer lol
00:05:20Mr.HookomN ff
00:05:23j22koer you blame me
00:05:26j22koer wtf you didi
00:05:26Aerwyn gj
00:05:29j22koer fgucking shit
00:05:30AliBaba y u2
00:05:31FireMal 7
00:07:12Aerwyn ...
00:07:14AliBaba ? :D
00:07:25Aerwyn missclick xD
00:07:27AliBaba .b
00:07:44mansikka skill grave
00:07:52FireMal k
00:08:56Mr.HookomN void
00:09:03Mr.HookomN it no blinck
00:09:03mansikka ??
00:09:04Mr.HookomN :D
00:09:06Mr.HookomN !ff
00:09:06mansikka no
00:09:19AliBaba ss
00:10:05Aerwyn kill soo
00:10:07Aerwyn soon
00:10:10Aerwyn now
00:10:11AliBaba got ulti
00:10:30Aerwyn hmph
00:10:37Mr.HookomN passvie
00:10:38Mr.HookomN ?
00:10:41Mr.HookomN inv
00:10:44Mr.HookomN it 650
00:10:45Mr.HookomN mana
00:10:46Mr.HookomN /
00:11:21Vaj.CO omfg
00:11:23Vaj.CO wr
00:11:24Vaj.CO run
00:11:25Aerwyn gj :P
00:11:25Vaj.CO ....
00:11:28Mr.HookomN no boots
00:11:29Mr.HookomN ffyfufufuuf
00:11:32Vaj.CO so u sux
00:11:38Vaj.CO and stop talk to me
00:11:39Mr.HookomN now you sjut 1 big noob
00:11:39Vaj.CO .....
00:11:45Vaj.CO ofc
00:11:49Vaj.CO new cocksucker
00:12:24VVindoWz :D
00:12:31Aerwyn TGF?
00:12:46Vaj.CO tt
00:12:53Smell.this.ass :D
00:12:58AliBaba thanks
00:13:14Mr.HookomN !ff
00:13:16Vaj.CO feed more
00:13:17Vaj.CO pls
00:13:21FireMal cd on grave ff
00:13:23Mr.HookomN ?
00:13:26Mr.HookomN wtf
00:13:27Mr.HookomN are you
00:13:31Mr.HookomN a big joke
00:13:53Mr.HookomN AXxa
00:14:20Aerwyn tower
00:14:30Vaj.CO grave
00:14:31Vaj.CO ffs
00:14:34Vaj.CO noooooob
00:14:38FireMal sry
00:14:57Vaj.CO ff
00:15:00Vaj.CO its so joke game
00:15:07Vaj.CO stop ping
00:15:08Mr.HookomN you are the joke
00:15:09Mr.HookomN inv
00:15:12Vaj.CO fucking nooob
00:15:15Mr.HookomN passive
00:15:16Vaj.CO go dotaleague
00:15:17Mr.HookomN ot fu mana
00:15:18Vaj.CO noobshit
00:15:19Mr.HookomN use
00:15:24Mr.HookomN elkctrale
00:15:33Mr.HookomN burn mamaananan
00:16:09j22koer wards
00:16:16AliBaba :) go back invo
00:16:25Smell.this.ass ty void
00:16:33Mr.HookomN he is pro
00:16:47Aerwyn lich
00:16:50AliBaba y ?
00:16:56Aerwyn dont use freeze, let my ulti come
00:16:58Aerwyn when next kill
00:17:06AliBaba :D
00:17:08Aerwyn :P
00:17:14AliBaba k
00:17:18Aerwyn they always dodge it if u use freeze too early
00:17:19Aerwyn :)
00:18:11AliBaba omg
00:18:17AliBaba sorry
00:18:38Aerwyn sry
00:18:42AliBaba its fine
00:18:44Aerwyn :P
00:18:47AliBaba :b
00:19:29Aerwyn cd
00:19:30Aerwyn skills
00:19:31Aerwyn clock
00:19:35Aerwyn go
00:19:59Mr.HookomN inv
00:20:00Mr.HookomN inv
00:20:03Vaj.CO wtf
00:20:08Vaj.CO nobody came
00:20:08Mr.HookomN he cant play it magus
00:20:09Mr.HookomN ...
00:20:11Mr.HookomN gg
00:20:13Vaj.CO ye
00:20:14Smell.this.ass omw
00:20:17Vaj.CO but wr can play
00:20:18Vaj.CO :D
00:20:18Mr.HookomN you now have iNV
00:20:21Mr.HookomN inv
00:20:21Mr.HookomN ?
00:20:23Vaj.CO 0:8 with wr :D
00:20:24Mr.HookomN tell me
00:20:27Mr.HookomN mb
00:20:32Mr.HookomN silence ball
00:20:43Vaj.CO maybe shut the fuck up
00:20:47Vaj.CO i will banreq u
00:21:19Mr.HookomN noob
00:21:23Mr.HookomN omg
00:21:24Aerwyn k, let's stop rambo :)
00:21:27Smell.this.ass lols
00:21:30Mr.HookomN inv
00:21:33Mr.HookomN cant play dota
00:21:40Aerwyn push together?
00:21:43Aerwyn they can't do shit
00:21:46FireMal i hate daz so fucking lame to play when someone dies its my fault
00:21:50j22koer who the fuck is that dude
00:21:53Mr.HookomN only sladar
00:21:56Mr.HookomN help good
00:21:57FireMal it can be on the the other side of the map still my fault
00:22:06AliBaba what about daz ?
00:22:09Mr.HookomN axax
00:22:11Mr.HookomN sure
00:22:13Mr.HookomN btw
00:22:21Mr.HookomN btw INV
00:22:22Mr.HookomN MID
00:22:24Mr.HookomN mega fail
00:22:28Vaj.CO ye
00:22:29Mr.HookomN cant play it magus
00:22:30j22koer care
00:22:32Vaj.CO but u won bot
00:22:34j22koer lots of them
00:22:34Vaj.CO so np
00:22:35Mr.HookomN and swick
00:23:12Mr.HookomN just
00:23:16Mr.HookomN no tanks in team
00:23:22Vaj.CO :D
00:23:27Mr.HookomN ASQ stunmiss
00:23:33Vaj.CO this noob has to say allways :D
00:23:36j22koer :D
00:24:12FireMal i grave right before they catch me
00:24:12Vaj.CO go ulti em slard
00:24:18FireMal but cast time is slower
00:24:21FireMal fuck this shit
00:24:37FireMal im never gonna play dota again
00:24:41j22koer :D
00:26:14AliBaba go bot
00:26:18Aerwyn ye
00:26:32Aerwyn go bot
00:26:45Mr.HookomN ward
00:26:46Mr.HookomN here
00:26:48Mr.HookomN ::)
00:26:53Vaj.CO rly?
00:27:09Smell.this.ass onw
00:27:33Aerwyn now
00:27:33Aerwyn go mid
00:27:39Aerwyn all...
00:27:43Smell.this.ass my mid
00:27:57Smell.this.ass sec
00:28:00Smell.this.ass 200 for radi
00:28:18VVindoWz camp
00:28:19Aerwyn wait for blue
00:28:30Aerwyn c'mon
00:28:32Aerwyn weaver
00:28:39Smell.this.ass omw dude rala
00:28:39Smell.this.ass x
00:28:42Smell.this.ass relax
00:28:49Smell.this.ass i scout
00:29:59Mr.HookomN ball
00:30:05Mr.HookomN SWavew slinece
00:30:06Mr.HookomN :)
00:30:07Mr.HookomN aax
00:30:09Mr.HookomN omg
00:30:11Mr.HookomN inv
00:30:19Mr.HookomN go chack why to play it inv
00:30:20Mr.HookomN pls
00:30:20j22koer team chat
00:30:22j22koer ty
00:30:35Vaj.CO 0:12 :D and he only blames
00:30:43Mr.HookomN It suppport
00:30:45Mr.HookomN not a tam
00:30:45j22koer whines blames fails
00:30:47Mr.HookomN SU
00:30:55mansikka support doesnt mean feeding
00:30:57Aerwyn finish?
00:30:59VVindoWz keep it in ur team chat
00:31:00Mr.HookomN y leav lich
00:31:04Vaj.CO how do u support?
00:31:05Mr.HookomN and tc
00:31:08Mr.HookomN free farm
00:31:12Mr.HookomN stay mid it fum anan
00:31:18FireMal I surrender! [1/5 of Scourge]
00:31:20FireMal I surrender! [1/5 of Scourge]
00:31:22j22koer I surrender! [2/5 of Scourge]
00:31:23Mr.HookomN !ff
00:31:24Aerwyn ye mid and finish
00:31:26Mr.HookomN I surrender! [3/5 of Scourge]
00:31:48Vaj.CO wp
00:31:48j22koer void gonna have mega farm and we will win this
00:31:51Mr.HookomN D
00:31:53Mr.HookomN thx
00:31:55VVindoWz :DDD
00:32:04Mr.HookomN you are
00:32:10Mr.HookomN supper
00:32:12Mr.HookomN PRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
00:32:12Mr.HookomN :D
00:33:12FireMal this is the last time i play dota from home
00:33:56Aerwyn xD
00:34:02Vaj.CO care wr maybe get pt this game :D
00:34:03Mr.HookomN harcore
00:34:05Mr.HookomN uti
00:34:06Mr.HookomN "S
00:34:07Mr.HookomN :D
00:34:13Smell.this.ass wp tc
00:34:31Aerwyn that was not cool
00:35:34Vaj.CO -ms
00:35:50Aerwyn k, push top?
00:36:10Aerwyn all top
00:36:25Mr.HookomN get b
00:36:26Mr.HookomN b
00:36:26Mr.HookomN b
00:36:35FireMal I surrender! [3/5 of Scourge]
00:36:43FireMal cant ward
00:37:14Aerwyn stupid stun team :D
00:37:18j22koer yea
00:37:19j22koer :D
00:37:27Aerwyn k, finish it now, when we get the chance :D
00:37:50Mr.HookomN b
00:37:51Mr.HookomN b
00:37:51Mr.HookomN b
00:37:51Mr.HookomN b
00:38:13Aerwyn care with void
00:39:10j22koer FUCK YEAJ
00:39:15j22koer you just didnt diea
00:39:17j22koer die
00:40:07VVindoWz dang
00:40:20Smell.this.ass fu void
00:40:24Smell.this.ass try ulti others
00:40:55Aerwyn hmhmhmhmhmh
00:41:04Smell.this.ass gl defending homies
00:41:15Vaj.CO ty
00:41:17Mr.HookomN su
00:41:22AliBaba :D
00:41:24Smell.this.ass u mad bro ? ÆD
00:41:26Smell.this.ass :D
00:41:28Mr.HookomN not rele
00:41:30Mr.HookomN the is a game
00:41:33Mr.HookomN the is game
00:41:36Smell.this.ass we're just having some fun
00:41:37VVindoWz u suck
00:41:43Mr.HookomN yes
00:41:43VVindoWz no shackle
00:42:10VVindoWz all mid
00:42:13VVindoWz throne'
00:42:15Aerwyn all mid
00:42:16Aerwyn pls
Show the full chat log