Game #3545404

Get replay
1 downloads

-23 X
-1 TS

Sepetos
97% | 1687 X | 1603 TS

-51 X
-1 TS

PeterLars
93% | 1626 X | 1523 TS

-5 X
-2 TS

Soulyah
90% | 1595 X | 1458 TS

-4 X
-1 TS

Isdronningen
76% | 1407 X | 1399 TS

+14 X
-2 TS

NeverbACKdOwn
61% | 1278 X | 1361 TS

+20 X
+3 TS

Yuriko
94% | 1680 X | 1488 TS

+4 X
+2 TS

N2xy
92% | 1590 X | 1514 TS

+16 X
+2 TS

KeLToS
88% | 1541 X | 1470 TS

+18 X
+2 TS

Steuerfreak
83% | 1465 X | 1437 TS

+26 X
+2 TS

Shinja
73% | 1331 X | 1429 TS

Chat log

00:00:10Yuriko any wishes?
00:00:13KeLToS es
00:00:16Yuriko ok
00:00:16Steuerfreak sky
00:00:16PeterLars FAST PLZ
00:00:16Sepetos anyone anything?
00:00:16N2xy i go gyro i think
00:00:16KeLToS someone else wants es?
00:00:16KeLToS i can sk also
00:00:16PeterLars someone play es
00:00:16NeverbACKdOwn razor
00:00:16PeterLars plz
00:00:16Yuriko anyone wants dirge?
00:00:16Sepetos -ud
00:00:16KeLToS :D
00:00:16Yuriko magina
00:00:16PeterLars where is magina?
00:00:16N2xy am?
00:00:16N2xy whre
00:00:16KeLToS lets get aoe
00:00:16Yuriko i'll get es for u then
00:00:16N2xy xD
00:00:16Yuriko oops
00:00:16NeverbACKdOwn next to tide
00:00:16PeterLars in his ass
00:00:16PeterLars ^^
00:00:16KeLToS lets get es sk tide
00:00:16Yuriko azwrath
00:00:19Sepetos WTFS?"!
00:00:19PeterLars WHO U BAN
00:00:19NeverbACKdOwn sKYwRATh
00:00:19Yuriko what
00:00:19Yuriko skywrath
00:00:43KeLToS more aoe
00:00:49NeverbACKdOwn tiny sk?
00:00:49Soulyah ty for furi pick
00:01:01PeterLars NP
00:01:04Sepetos copter would b nice
00:01:08KeLToS what u want
00:01:09Isdronningen i will
00:01:10KeLToS babydoll
00:01:13Yuriko i want
00:01:14Yuriko a
00:01:15PeterLars and tide maybe
00:01:19KeLToS ?
00:01:20Yuriko tb
00:01:21N2xy tinker? :p
00:01:21NeverbACKdOwn no tide sry
00:01:27KeLToS -swap 1
00:01:28PeterLars sk
00:01:29Yuriko -swap 3
00:01:29PeterLars sk
00:01:30KeLToS -clear
00:01:31PeterLars and gyro
00:01:31NeverbACKdOwn im razor
00:01:34PeterLars lol
00:01:40PeterLars why
00:01:42Yuriko crix or rhasta would be cool now
00:01:43PeterLars sk
00:01:46PeterLars is still there
00:01:52Isdronningen lastpick carry?
00:01:52Sepetos razor is so retard pick
00:01:55Steuerfreak lick ass
00:01:55KeLToS if u cant sk then play es and take sk
00:02:04KeLToS shinja
00:02:06PeterLars go a trip with nickless razor
00:02:08Shinja i play sk
00:02:11KeLToS ok
00:02:19NeverbACKdOwn tnx
00:02:21NeverbACKdOwn gl to u2
00:02:24Soulyah vs ES SK AND TIDe
00:02:24Sepetos anyone going urn or shall i?
00:02:25Soulyah :D
00:02:25PeterLars gonna make a date for u
00:02:37PeterLars we gonna loose this
00:02:38Isdronningen i can do it, if you want me to
00:02:38KeLToS lanes
00:02:41Soulyah naw
00:02:41PeterLars look at there combos
00:02:42N2xy sk solo imo
00:02:49Sepetos -apm
00:02:50Soulyah i dont lsoe wr games
00:02:51KeLToS let me solo
00:02:52NeverbACKdOwn we gonna outplay them
00:02:57NeverbACKdOwn heros dont matter bro
00:03:00Steuerfreak OMG
00:03:08Soulyah missed
00:03:09Soulyah lol
00:03:10Sepetos u mean i outplay em
00:03:19PeterLars i pull
00:03:20PeterLars if i can
00:04:37Soulyah sstide
00:04:37PeterLars hi tide
00:04:48Steuerfreak hi
00:04:51PeterLars dickface
00:05:22PeterLars lvl 4 we go
00:06:45Soulyah WAKE?
00:06:49PeterLars eating
00:07:12Soulyah rdy?
00:08:26Sepetos lol cant steal that spell
00:08:36KeLToS gang top i got ulti
00:08:42N2xy ok
00:08:44Yuriko cant steal dirge ulti, cant steal lycan ulti
00:08:45Steuerfreak bot got freefarm
00:08:49Steuerfreak gang soon plz
00:08:54N2xy gyro?
00:09:01KeLToS sec
00:09:02N2xy or both
00:09:05Soulyah b ryd
00:09:06Soulyah now
00:09:19PeterLars ss tide
00:09:24Isdronningen nothing to do sry
00:09:24KeLToS ur welcome
00:09:26N2xy nice dmg :D
00:09:29NeverbACKdOwn i know np
00:09:43Sepetos wards flying
00:09:47NeverbACKdOwn furi inc
00:09:51Sepetos someone want farm mid?
00:10:01Yuriko ss mic
00:10:02Yuriko care all
00:10:03Sepetos razor
00:10:04Sepetos go mid
00:10:04Sepetos ok
00:10:05Sepetos i come top
00:10:07NeverbACKdOwn SERIOUS?
00:10:13Isdronningen would be good
00:10:13Sepetos GO MID
00:10:49Sepetos lets push
00:10:52Isdronningen ok
00:10:54PeterLars omg
00:10:55Yuriko gj
00:10:56Soulyah :/
00:10:56Yuriko lol
00:11:03Sepetos u make arcanes?
00:11:08N2xy cd :S
00:11:14NeverbACKdOwn ss mid
00:11:15KeLToS furi
00:11:16NeverbACKdOwn re
00:11:26Isdronningen care
00:11:27Isdronningen no mana
00:12:00Sepetos we got tower nice
00:12:06Isdronningen ^^
00:12:15KeLToS salve me?
00:12:26Steuerfreak ss
00:12:27Steuerfreak tiny
00:12:49Soulyah ?
00:12:53Isdronningen no mana
00:12:58Sepetos shiet
00:12:59Soulyah gj
00:13:08NeverbACKdOwn fs mid
00:13:12NeverbACKdOwn ss mid
00:13:26Sepetos flying?
00:13:30Isdronningen ss top
00:13:45Isdronningen gj
00:14:10Sepetos and wards :o
00:14:17NeverbACKdOwn wr wards
00:14:26Yuriko Oo
00:14:27Isdronningen ^^
00:14:45Sepetos i like fissure
00:14:52Isdronningen me2 :D
00:14:59NeverbACKdOwn go mid
00:15:01Soulyah razor
00:15:04Soulyah no 2nd skill
00:15:05Soulyah :;DDDDDDDDDDD
00:15:39Soulyah rly good
00:15:39Sepetos wr likes fissure too
00:15:44Isdronningen lol
00:15:46Soulyah what do u want
00:15:46Sepetos that wasnt nice
00:15:50Soulyah razor cant even skill a hero
00:15:56Soulyah no static link
00:16:00Sepetos lal
00:16:00Soulyah best skill on razor
00:16:04NeverbACKdOwn y laning ws es very pointless to skill static
00:16:05Sepetos id
00:16:26Steuerfreak go ulti
00:16:33Isdronningen push
00:16:37Isdronningen twr
00:17:39Soulyah tp
00:17:41Soulyah top
00:17:42Soulyah one
00:18:13Steuerfreak oO
00:18:37Steuerfreak go
00:18:46NeverbACKdOwn kill bot
00:18:59Isdronningen coming
00:20:01Sepetos that was wise
00:20:35Soulyah rape mid
00:20:36Steuerfreak rocket inc
00:20:37Steuerfreak terror
00:20:45Soulyah LOL MANn
00:20:47NeverbACKdOwn y rtight 1 hp
00:20:50NeverbACKdOwn es and furi 1hp
00:20:55NeverbACKdOwn zeus ulti plz
00:21:37Yuriko lol
00:21:46Soulyah these shackles
00:21:48Soulyah too stronk
00:22:00Soulyah im b
00:22:16Sepetos go more mid
00:23:00KeLToS thx tide for being slow
00:23:04Soulyah im winning this
00:23:06Soulyah :D
00:23:17Steuerfreak i want all 5
00:23:19Steuerfreak not just 2
00:23:19KeLToS why so bad?
00:23:19Steuerfreak :)
00:23:27Soulyah u like dme?
00:23:29Soulyah dem shackles?
00:23:37Shinja not a single tower down. though we got a pusher in team :()
00:23:38Yuriko who cares u lose
00:23:41Shinja dagger far far away
00:23:42Soulyah k
00:23:50Soulyah b
00:23:51Soulyah b
00:23:53Sepetos next bot mby
00:23:56Isdronningen free kill
00:24:05Yuriko b bot
00:24:15Steuerfreak es
00:24:18Steuerfreak ulti now plz
00:24:21Steuerfreak ah
00:24:21NeverbACKdOwn b?
00:24:22Steuerfreak no dagger
00:24:23KeLToS haha
00:24:23Soulyah tee
00:24:23Steuerfreak ^^
00:24:24Soulyah hood
00:24:24Soulyah endakle
00:24:38NeverbACKdOwn mina?
00:24:41Soulyah ye
00:24:44Soulyah ja sealt pipe
00:24:48NeverbACKdOwn mõtlesin skadi
00:24:50Soulyah mkm
00:25:09Soulyah got silence
00:25:24Isdronningen ty
00:25:28Soulyah gogogo
00:25:34Sepetos should have meka
00:25:44Steuerfreak hello
00:25:45Steuerfreak ?
00:26:25Soulyah well
00:26:26Soulyah np
00:26:28Yuriko go rosh?
00:26:29Sepetos HOW I CANT STEAL SPELLS FROM LEVI
00:26:31KeLToS towersssssssssssss
00:26:31Soulyah just kill tide when i silence+shackle him
00:27:00N2xy lol
00:27:04Soulyah go fast again
00:27:06Soulyah no glyph
00:27:08Soulyah and ultis
00:27:08Sepetos y
00:27:32Soulyah nice team
00:27:34Soulyah ff
00:27:45Soulyah "go push fast again, no ultis and glyph"
00:27:52Soulyah 0 tps
00:27:59Soulyah now i play my game, fuck tactics
00:28:02N2xy -cs
00:28:08Soulyah u killed tb, isntead of taking raxes
00:28:10KeLToS go on
00:28:12Soulyah how fking amateur
00:28:12Sepetos lol
00:28:13KeLToS i dagger in
00:28:14KeLToS ulti
00:28:17Sepetos we didnt have sure raxes
00:28:19Sepetos ofcourse we kill tb
00:28:25NeverbACKdOwn go bot
00:28:29Soulyah they had no ghpyh
00:28:30Soulyah no ultis
00:28:41Soulyah no see?
00:28:42Soulyah :D:D
00:28:43Soulyah gg
00:29:13Soulyah I surrender! [1/5 of Sentinel]
00:29:34KeLToS nice 1
00:29:36KeLToS +200 dmg
00:29:49NeverbACKdOwn gobot
00:29:50Soulyah push tiny
00:29:55Steuerfreak go no ulti
00:29:57N2xy need some gold only to finish mmy hex
00:29:58N2xy :p
00:30:18Yuriko def bot
00:30:25Yuriko fast
00:30:36Steuerfreak no ulti rdy
00:31:00Sepetos where are guys?
00:31:01Yuriko NOW ROSH
00:31:07Soulyah bad players
00:31:08Soulyah i farm
00:31:08Soulyah x
00:31:12Soulyah cos now
00:31:17Soulyah almost no hance
00:31:18Soulyah chance
00:31:18Sepetos come
00:31:29Sepetos I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:31:31Soulyah 2 blinks
00:31:38Soulyah wp
00:31:39Soulyah sirs
00:31:41KeLToS i stay rdy with ulti
00:31:48Sepetos go ff guys
00:31:50Sepetos ur too bad
00:31:51Sepetos cant win
00:31:54Soulyah ye
00:32:03Soulyah gamesense = none
00:32:14Sepetos we farm against tb
00:32:17Sepetos gj guys really
00:32:33PeterLars stfu
00:32:36PeterLars u failed mid
00:32:38PeterLars vs tb
00:32:49KeLToS go
00:32:49Yuriko go
00:32:50Yuriko 5v3
00:32:53NeverbACKdOwn go get
00:32:53NeverbACKdOwn entry
00:32:54NeverbACKdOwn and win
00:32:55Sepetos its not fail if i cant kill him with rubick?
00:33:22NeverbACKdOwn tiny?
00:33:33PeterLars stfu
00:33:35NeverbACKdOwn full hp?
00:33:44PeterLars yeah
00:33:47PeterLars go and
00:33:48NeverbACKdOwn n1 idle ther
00:33:48Sepetos got levi ulti
00:33:55NeverbACKdOwn blink it
00:34:02KeLToS swap
00:34:10Shinja watch the cd...
00:34:13Steuerfreak just b
00:34:50Soulyah go no
00:34:51Soulyah w
00:34:51PeterLars run :D
00:34:52NeverbACKdOwn bot
00:35:02Steuerfreak care
00:35:03PeterLars whyy bot
00:35:05Sepetos go
00:35:06PeterLars tell me that
00:35:07Sepetos got levi ulti
00:35:14NeverbACKdOwn bot tower low
00:35:18Soulyah rly?
00:35:25NeverbACKdOwn i told peter?
00:35:31Soulyah we need
00:35:33Soulyah someoine to socut
00:35:36Soulyah scout
00:35:41NeverbACKdOwn 8e have 20 sec
00:35:42Soulyah razor goes in
00:35:50NeverbACKdOwn i dive
00:35:53Soulyah i can silence from farm
00:36:41Sepetos nice :D
00:36:42PeterLars HAH
00:36:43NeverbACKdOwn :D
00:36:46Yuriko /ashamed
00:36:49Sepetos woudlnt expekt that from u :D
00:36:52Soulyah omfdg
00:36:53Sepetos hah
00:36:54Soulyah :(
00:36:55N2xy ye
00:37:04N2xy like we didnt see hgim:D
00:37:06Soulyah im a true progamer 117
00:37:19Soulyah like i didnt get distance from u?
00:37:21Sepetos tiny meganoob :D
00:37:31PeterLars like u
00:38:16Soulyah tide refu soon
00:38:17NeverbACKdOwn go smoke gank
00:38:17Soulyah ;/
00:38:18NeverbACKdOwn come
00:38:19NeverbACKdOwn plz
00:38:33Soulyah warded here
00:38:35NeverbACKdOwn õy
00:38:46PeterLars our noob support dont buy wards
00:38:59Sepetos ur support after blink arcanes
00:39:05PeterLars oka
00:39:06PeterLars pro
00:39:12NeverbACKdOwn rosh up?
00:39:17Yuriko lets go?
00:39:19Soulyah no
00:39:23Sepetos care
00:39:25Yuriko go
00:39:26Yuriko 4v5
00:39:35Soulyah no team
00:40:02Sepetos go
00:40:02Sepetos fight
00:40:02Soulyah gogo
00:40:02PeterLars go die
00:40:02KeLToS gogo
00:40:36Soulyah es tide and sk
00:40:40Sepetos this was rd and they got sk levi es
00:40:40Soulyah too impossible
00:40:44Sepetos gj razor lastpick
00:40:45Soulyah I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:40:46Soulyah guys
00:40:48Sepetos I surrender! [2/5 of Sentinel]
00:40:51NeverbACKdOwn y now im the one to blame
00:40:54NeverbACKdOwn when tiny sucked hard
00:40:55NeverbACKdOwn :DDD
00:41:02Sepetos well what u did?
00:41:21NeverbACKdOwn i pipe u
00:41:23Soulyah why cant u fucking
00:41:25Soulyah ff people
00:41:26Yuriko b
00:41:58Soulyah xD
00:41:59NeverbACKdOwn I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:42:06Sepetos rosh is up
00:42:10Sepetos he got it
00:42:40Soulyah gyro tiny
00:42:41Soulyah I surrender! [3/5 of Sentinel]
00:42:43Steuerfreak got 2 ulties
00:42:45Soulyah add to new
00:42:47PeterLars lad hver
00:42:48Soulyah stop this nonsense
00:42:51Isdronningen I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:42:51Soulyah ime kotte ahv
00:42:58NeverbACKdOwn :D
00:43:11Soulyah theres a prolong
00:43:12NeverbACKdOwn peterlars
00:43:14Soulyah for winning team
00:43:16NeverbACKdOwn whose account are u playing with?
00:44:02N2xy rosh up?
00:44:04Yuriko ye
00:44:06PeterLars come on
00:44:07PeterLars go and die
00:44:11NeverbACKdOwn :D
00:44:23Soulyah rly?
00:44:24Soulyah u b?
00:44:25Soulyah xD
00:44:33Sepetos b
00:44:36KeLToS im scared
00:44:44PeterLars good for u
00:44:54Soulyah b00m
00:45:16Soulyah they blink
00:45:17Soulyah all dead
00:45:28NeverbACKdOwn I surrender! [4/5 of Sentinel]
00:45:29NeverbACKdOwn instead
00:45:29NeverbACKdOwn imo
00:46:03PeterLars haha
00:46:05PeterLars imba razo
00:46:06PeterLars r
00:46:08Soulyah xD
00:46:12NeverbACKdOwn thought theyd come=(
00:46:17NeverbACKdOwn :D
00:46:19KeLToS tide go in:)
00:46:19Yuriko so
00:46:23Steuerfreak no dagger
00:46:26NeverbACKdOwn dunno what they are scared of
00:46:42KeLToS walk in
00:46:45Steuerfreak su
00:47:36PeterLars look we won this fight
00:47:38PeterLars ty for me
00:47:39PeterLars :D
00:47:42Soulyah for what?
00:47:46PeterLars just stay back
00:47:46N2xy atleast now tide has dagger
00:47:47N2xy :p
00:47:50Steuerfreak lol
00:47:51PeterLars like i always do
00:47:54Steuerfreak and refreshewr is nothing?
00:47:55KeLToS tide u have kraken shell
00:47:55Isdronningen ty me for killing tb fast
00:47:55Soulyah how did u provide us the win?
00:48:00N2xy xD
00:48:01Steuerfreak but they have silence
00:48:02Steuerfreak u noob
00:48:05KeLToS ?
00:48:08KeLToS it will come off
00:48:12Steuerfreak not only one
00:48:13Steuerfreak come on
00:48:17KeLToS dude
00:48:21KeLToS all shit on u will come off
00:48:25KeLToS when kraken shell prox
00:48:36KeLToS then its just a matter of pressing v
00:48:44Steuerfreak mhm
00:49:05Sepetos razor
00:49:06Sepetos wait top
00:49:06Soulyah come
00:49:07Sepetos we gang
00:49:07Soulyah fast
00:49:08Soulyah tiny
00:49:12NeverbACKdOwn mana
00:49:15Sepetos wait someone to come
00:49:23Sepetos give back
00:49:38NeverbACKdOwn we dead
00:50:10Steuerfreak mid?
00:50:25Soulyah nce entrys
00:50:31PeterLars i told u
00:50:33PeterLars they suck
00:50:42PeterLars our support dont buy wards
00:50:43NeverbACKdOwn :D
00:50:45PeterLars and they go and die
00:50:47Sepetos ur support man
00:51:00Sepetos wtf razor :D
00:51:07NeverbACKdOwn lagged
00:51:10NeverbACKdOwn couldnt move my hero
00:51:14NeverbACKdOwn just went in
00:51:15NeverbACKdOwn =(
00:51:16N2xy xDD
00:51:19Yuriko ty!
00:51:26Steuerfreak :D
00:51:27Yuriko b
00:51:28Yuriko b
00:51:39Yuriko b
00:51:40Soulyah I WANA CRY
00:51:57KeLToS 300 crit :D
00:52:55PeterLars dead
00:53:09Sepetos where the fuck gyro go
00:53:14PeterLars home?
00:53:16N2xy -cs
00:53:17Isdronningen i was almost died
00:53:19PeterLars cant u see that
00:53:22Sepetos half hp
00:53:25Isdronningen i could not do any more
00:53:27Sepetos = almost dead
00:53:29Isdronningen lol half life
00:53:35PeterLars yeah u dead
00:53:37Isdronningen are you just blind?
00:53:47NeverbACKdOwn just dont start fighting over bullshit lol wtf? spare ur nerves
00:53:50NeverbACKdOwn we couldnt push it
00:53:52NeverbACKdOwn live with it
00:54:02NeverbACKdOwn now ff
00:54:07NeverbACKdOwn and add next
00:54:19Sepetos soon someone dead
00:54:20Sepetos smoke gang
00:54:29KeLToS let me 1++
00:54:34PeterLars run bitch
00:55:18Sepetos we win by farming
00:55:21Sepetos they got 2 guys fullbuild
00:55:23Sepetos we dont
00:55:27PeterLars sure
00:55:28Sepetos and still they wont win 5v5
00:55:41KeLToS invis wr
00:55:53Sepetos can someone plant
00:56:14NeverbACKdOwn ul gg
00:56:14NeverbACKdOwn I surrender! [4/4 of Sentinel]
00:56:16Isdronningen w
Show the full chat log