Game #3102412

Get replay
1 downloads

-19 X
+2 TS

WantedZip
94% | 1525 X | 1573 TS

+11 X
+3 TS

Firoga
44% | 1132 X | 1307 TS

+13 X
+6 TS

Marhalt
18% | 924 X | 1258 TS

+43 X
+30 TS

OrokuSaki
6% | 951 X | 1076 TS

+6 X
+25 TS

inteC
3% | 959 X | 985 TS

+5 X
-7 TS

analpanic
72% | 1356 X | 1387 TS

-46 X
-17 TS

Renaissance
57% | 1303 X | 1245 TS

-20 X
-2 TS

Banana
22% | 949 X | 1282 TS

+25 X
-14 TS

gis.harren
13% | 1083 X | 1041 TS

-7 X
-7 TS

SMEGMAPLEKK
5% | 814 X | 1207 TS

Chat log

00:00:16analpanic phoenix
00:00:16WantedZip lycan
00:00:35analpanic phoenix lycan banned
00:01:12WantedZip get some stunners
00:01:12WantedZip plz
00:01:41Renaissance GIVE
00:01:43Renaissance ME
00:01:43Banana naix woods?
00:01:46Renaissance PLZ
00:01:48Renaissance SK
00:01:50gis.harren i go top
00:01:53gis.harren some woods
00:01:56Renaissance -swap 5
00:01:57Renaissance PLZ
00:02:02Renaissance i'm dude
00:02:03SMEGMAPLEKK i dont want this hero
00:02:05Renaissance i randomed
00:02:06SMEGMAPLEKK nop
00:02:12analpanic scorp u must buy courier
00:02:18SMEGMAPLEKK i know
00:02:21gis.harren banana ?
00:02:26Banana nope
00:02:36gis.harren hvem ?
00:02:46Marhalt share that fuckin courier
00:02:56WantedZip chill :D
00:03:14OrokuSaki gonna pull sk?
00:03:18Marhalt y
00:03:21OrokuSaki k
00:04:07Renaissance ds
00:04:08Renaissance woods
00:04:20Renaissance go check
00:04:22Renaissance on 2lvl
00:04:39Renaissance b
00:04:47Renaissance sk
00:04:50Renaissance woods
00:04:50Renaissance )
00:05:08gis.harren later
00:05:28WantedZip ss
00:05:48SMEGMAPLEKK hm
00:05:50Marhalt gj sir
00:05:52OrokuSaki u2
00:06:04Firoga when the gay marrige?
00:06:08Marhalt asap
00:06:35Banana pull
00:06:38OrokuSaki bot mia
00:06:58analpanic c
00:07:03Renaissance s
00:07:05Renaissance potm
00:07:27WantedZip ss
00:07:34Renaissance go
00:07:56Marhalt bravo
00:08:00OrokuSaki ty
00:08:21inteC -ma
00:09:37OrokuSaki skywrath haste
00:09:38OrokuSaki ss
00:10:21WantedZip ss
00:10:21OrokuSaki stun him?
00:10:29Marhalt y
00:10:57analpanic cc
00:11:41inteC gj
00:11:45OrokuSaki it comes back
00:11:50Firoga hare :)
00:12:22SMEGMAPLEKK miranass
00:12:46inteC ss
00:12:54WantedZip ss
00:12:55inteC re
00:13:31inteC gank top
00:13:33inteC pls
00:14:37Firoga share
00:14:38Marhalt share
00:14:38Firoga share
00:14:39Firoga share
00:15:11analpanic top
00:15:12analpanic runa
00:15:12analpanic s
00:15:13analpanic potm
00:16:58SMEGMAPLEKK mid
00:16:58Renaissance go
00:17:29analpanic reg
00:17:33SMEGMAPLEKK where
00:17:35analpanic netu
00:17:37analpanic no
00:17:40SMEGMAPLEKK privet
00:17:47Renaissance privet
00:17:58OrokuSaki let the creeps kill ours
00:18:05OrokuSaki nix in the range
00:18:56inteC just sad
00:19:20inteC -ms
00:19:29WantedZip well
00:19:34WantedZip naix is gonna pwn us late
00:19:43WantedZip so ff at 25 :=)
00:19:51analpanic go btm
00:19:57Firoga go twe
00:20:01analpanic naix
00:20:04analpanic go with us
00:20:05SMEGMAPLEKK lol
00:20:08SMEGMAPLEKK we have naix:D
00:21:26Firoga b
00:21:49analpanic lol
00:21:53OrokuSaki ?
00:21:56Firoga b
00:22:15Renaissance save
00:22:18Renaissance lich
00:24:06Banana 'fuck this fog
00:24:16SMEGMAPLEKK ahagned or dagger 1st?
00:24:19gis.harren sk :S
00:24:22SMEGMAPLEKK ?
00:25:04SMEGMAPLEKK i take bt lane
00:25:38analpanic w8 sk ult
00:25:42analpanic and go btm
00:25:43SMEGMAPLEKK almost
00:25:53Marhalt next item?
00:26:00WantedZip ac
00:26:01SMEGMAPLEKK ultiiii
00:26:27OrokuSaki lolll
00:27:41Marhalt pooo
00:28:39SMEGMAPLEKK deff
00:29:01analpanic sk...
00:29:03SMEGMAPLEKK ?
00:29:13gis.harren care
00:29:21gis.harren got heart now
00:29:48WantedZip b
00:29:48OrokuSaki oom
00:30:24analpanic lich buy dust
00:31:24analpanic b
00:31:36Marhalt morph idiot
00:31:37SMEGMAPLEKK lucky arrow
00:32:05WantedZip omg
00:32:24Firoga MORPH MEHA NOOB
00:32:29WantedZip mega newb
00:32:30WantedZip true
00:33:35Firoga come
00:34:13analpanic DUST
00:34:14analpanic ?
00:34:23gis.harren -ma
00:34:38analpanic dust
00:34:39analpanic lich
00:34:40analpanic dust
00:34:42analpanic lich?????
00:34:56inteC ei lähe sa kuhugi :D
00:35:08Marhalt gtfo morp
00:35:10WantedZip b
00:35:34SMEGMAPLEKK pohhiu ez game nagunii
00:35:41SMEGMAPLEKK naix ülefarmind end
00:35:41analpanic Speak english
00:35:43analpanic pls
00:35:45Firoga u said something likee "i'm mega noob?"
00:35:45SMEGMAPLEKK ok
00:35:46inteC jh
00:35:50inteC yep
00:35:54SMEGMAPLEKK firoga stfu mby?
00:35:58analpanic ctix
00:36:01SMEGMAPLEKK `?
00:36:04Marhalt crix
00:36:05analpanic where r u from
00:36:09SMEGMAPLEKK estonia
00:36:14Firoga go all
00:36:18Firoga we need push
00:36:21Firoga they rape us late
00:36:30analpanic and whats languege which u speak?
00:36:38SMEGMAPLEKK estonia?
00:36:39analpanic b
00:36:48analpanic -_-
00:36:51SMEGMAPLEKK ?
00:36:54SMEGMAPLEKK kak dela?
00:37:03analpanic eto russkiy
00:37:09Marhalt got ulti
00:37:11SMEGMAPLEKK da horsoho
00:37:19analpanic esstonskiy
00:37:20analpanic ?
00:37:23SMEGMAPLEKK njet:D
00:37:31SMEGMAPLEKK ja ni panimajesh russki
00:37:43Renaissance LICH
00:37:44Renaissance IDIOT
00:37:50Banana sup nigga
00:38:05analpanic skkk
00:38:07analpanic ......
00:38:07SMEGMAPLEKK nice
00:38:10inteC :D
00:38:11SMEGMAPLEKK hp?:D
00:38:19inteC ma ei tea mingi 2
00:38:31inteC vbla rohkem
00:38:51analpanic gorosh?
00:39:03gis.harren y
00:39:20gis.harren i take
00:39:41analpanic btm
00:39:44gis.harren def mid
00:39:47gis.harren and push mid
00:39:49Firoga rhasta wards
00:39:50SMEGMAPLEKK ok
00:39:57Renaissance btm
00:39:59Firoga gank
00:40:01Firoga + push
00:40:05Banana b
00:40:18Renaissance FUCK
00:40:18SMEGMAPLEKK 2 hot?
00:40:22Renaissance SO RETARDED
00:42:20SMEGMAPLEKK omgg
00:42:54Marhalt me
00:42:54inteC where the f is whole team'
00:42:55inteC 'def
00:42:57Marhalt me
00:43:06inteC -ma
00:43:20OrokuSaki orange, yashas dont stack eh
00:43:35inteC manta does eh?
00:43:38SMEGMAPLEKK lets push mid
00:43:41gis.harren y
00:43:41OrokuSaki kinda
00:43:41SMEGMAPLEKK i got utli almost
00:43:46SMEGMAPLEKK 20 sec mby
00:43:47inteC then dont talk
00:43:49OrokuSaki sily though
00:43:53Firoga MORPH U SUCK
00:44:00Firoga DEF BASE
00:44:02inteC so
00:44:06inteC u rule
00:46:23Renaissance noob
00:46:41SMEGMAPLEKK middd
00:46:50gis.harren -cs
00:46:58gis.harren 300 cs
00:47:46Renaissance fuckin noob
00:47:53gis.harren lol
00:47:56inteC -ma
00:48:39SMEGMAPLEKK wait naix
00:48:41gis.harren care
00:48:46gis.harren 15 sec
00:48:55WantedZip dont go solo
00:48:55gis.harren rosh b?
00:49:22SMEGMAPLEKK mirana arrow
00:49:23gis.harren all mid ?
00:49:28SMEGMAPLEKK viper
00:49:38analpanic need
00:49:39analpanic def
00:50:28Renaissance go top
00:50:39analpanic THEY
00:50:39analpanic GO
00:50:40gis.harren get tp all
00:50:40analpanic ROSH
00:50:43analpanic :D
00:50:45Firoga OK !
00:51:06SMEGMAPLEKK go i def
00:51:07WantedZip b
00:51:08SMEGMAPLEKK naix
00:51:09SMEGMAPLEKK go
00:52:04WantedZip wh
00:52:05WantedZip why naix ?=!
00:52:29Marhalt morph
00:52:48Marhalt u just steal when fight is over
00:52:51WantedZip i dont understand
00:52:53WantedZip why focus naix ?
00:52:58WantedZip he have like 3k hp
00:53:02OrokuSaki how idd i livef that
00:53:02WantedZip get the supporters first
00:53:03Marhalt in iraq we would hang you from the thumbs
00:53:11analpanic ff?
00:53:12gis.harren mirana is dead
00:53:18Marhalt me bot
00:53:20Marhalt me
00:53:24Marhalt let me
00:53:36analpanic DUST?
00:53:42analpanic ....
00:53:46Banana was far away
00:53:48analpanic gimme control
00:53:49analpanic lich
00:54:05gis.harren -cs
00:54:11SMEGMAPLEKK -cs
00:54:12analpanic me
00:54:19SMEGMAPLEKK rosh?
00:54:32analpanic frostarmor
00:54:35WantedZip no tower
00:54:36WantedZip come
00:54:55inteC def mid
00:54:59inteC b top
00:55:35Firoga oom
00:55:36Firoga me fountain
00:55:39Firoga DO NOT ENGAGE
00:55:40gis.harren -ma
00:56:37SMEGMAPLEKK tp
00:57:11analpanic -ff
00:57:16Banana I surrender! [1/4 of Scourge]
00:57:21analpanic I surrender! [2/4 of Scourge]
00:57:25SMEGMAPLEKK I surrender! [3/4 of Scourge]
00:57:30Renaissance I surrender! [4/4 of Scourge]
00:57:33inteC gg
Show the full chat log