Game #3002434

Get replay
3 downloads

-27 X
+1 TS

Vangelis
86% | 1534 X | 1454 TS

+28 X
+1 TS

Laier
79% | 1460 X | 1406 TS

-5 X
+13 TS

Ain_Soph_Aur
71% | 1444 X | 1369 TS

-13 X
+4 TS

PriMo
51% | 1260 X | 1308 TS

+40 X
+3 TS

LetItBe
53% | 1115 X | 1360 TS

-4 X
-1 TS

WantedZip
94% | 1569 X | 1568 TS

+6 X
-2 TS

Jensefar
82% | 1461 X | 1338 TS

-17 X
-1 TS

NeverbACKdOwn
71% | 1380 X | 1325 TS

-8 X
-1 TS

reptile
63% | 1239 X | 1399 TS

+12 X
-2 TS

DayDream
43% | 1138 X | 1283 TS

Chat log

00:00:15Laier sick pool
00:00:15Laier tbh
00:00:15Vangelis y
00:00:15Laier ill go wl
00:00:15Laier anyway
00:00:15LetItBe i can support mirana w diffu
00:00:15LetItBe can play decent
00:00:15LetItBe only hero i can play decent
00:00:15LetItBe :D
00:00:15Vangelis ban ns
00:00:15WantedZip lycan
00:00:22Vangelis let's go push
00:00:24Vangelis get wl and rhasta
00:00:28NeverbACKdOwn sa mängid weaverit?
00:00:30NeverbACKdOwn wanted?
00:00:30Vangelis or wl and ns
00:00:35WantedZip u wante weaver ?
00:00:36Vangelis ain soph aur
00:00:36Jensefar any1 wanna do jugger rhasta?
00:00:37NeverbACKdOwn i want
00:00:38Vangelis can you get ns
00:00:41Vangelis we sort of need it
00:00:42WantedZip get it ur self
00:00:42Ain_Soph_Aur night?
00:00:44NeverbACKdOwn give me weaver?
00:00:44DayDream i can rhasta
00:00:45Jensefar uwabnt?
00:00:47Vangelis night stalker
00:00:48Ain_Soph_Aur banned
00:00:50Vangelis ah
00:00:51Vangelis yes
00:00:51Vangelis :D
00:00:57NeverbACKdOwn you want?
00:01:00NeverbACKdOwn what u want
00:01:01Laier team staff
00:01:02NeverbACKdOwn jen
00:01:02LetItBe rh4st4
00:01:08Laier get wd razor and huskar
00:01:08Jensefar u can long lane with weaver right?
00:01:14Laier every hero got staff in their hand!
00:01:15NeverbACKdOwn jes
00:01:17NeverbACKdOwn whatu want
00:01:19Vangelis y
00:01:21Vangelis now need
00:01:21Laier :D
00:01:23Vangelis a tankish hero
00:01:24NeverbACKdOwn fast
00:01:26Laier y
00:01:27Vangelis doom can you paly doom
00:01:27Vangelis ?
00:01:28LetItBe i get huskar
00:01:30Laier cent or something
00:01:30Jensefar get stryg
00:01:32Vangelis primo or letitbe
00:01:33Laier cent + tuskar would rock?
00:01:36WantedZip lol
00:01:36Vangelis can either of you play doom
00:01:36NeverbACKdOwn -swap 2
00:01:37Vangelis ?
00:01:37Jensefar -swap 3
00:01:43LetItBe not very well
00:01:43WantedZip no more agi
00:01:43WantedZip plz
00:01:49WantedZip omg
00:01:52WantedZip omg
00:01:52WantedZip omg
00:01:53WantedZip omg
00:01:54Vangelis hmmm
00:01:54WantedZip omg
00:01:54Laier rhasta bot
00:01:55WantedZip omg
00:01:55WantedZip omg
00:01:56NeverbACKdOwn wtf
00:01:57Laier and lemme farm :)
00:02:00NeverbACKdOwn je
00:02:00reptile ?
00:02:09Ain_Soph_Aur i don't feel like it
00:02:11Vangelis doom
00:02:12Vangelis how do you
00:02:15Vangelis skill
00:02:15Jensefar lol we got shit team
00:02:19NeverbACKdOwn jen go sads
00:02:25WantedZip ye ur pick is shit jense
00:02:28Jensefar y
00:02:35Jensefar sruy
00:02:37Vangelis if bs
00:02:38Vangelis is top
00:02:39WantedZip wd was a good pick
00:02:40Vangelis i come and gank him
00:02:42Vangelis oh
00:02:45Vangelis bs might be bot actually
00:02:53Jensefar just play him alll the time wanted rhasta..
00:02:56WantedZip ff at 20
00:02:57LetItBe bs mid
00:02:58WantedZip 25 *
00:03:00LetItBe potm mid
00:03:05Jensefar we'll see but yeah..
00:03:06Laier if we loose this i only blame players
00:03:08LetItBe push early
00:03:12Vangelis yeah
00:03:13Laier coz we totally outpicked them
00:03:14Vangelis we got good push
00:03:23Jensefar u pull?
00:03:24Laier doom pull
00:03:25reptile y
00:03:35Laier go pull
00:03:42Jensefar wtf
00:03:54LetItBe lag
00:04:02PriMo fucj
00:04:58Vangelis when
00:05:00Vangelis you have action
00:05:01Vangelis blink
00:05:31Laier some badass denys we have here in bot
00:05:41NeverbACKdOwn :D
00:06:12Ain_Soph_Aur bs miss
00:06:25reptile go somone?
00:06:29Ain_Soph_Aur re8
00:06:35Jensefar y
00:06:56Vangelis ss
00:06:56Vangelis potm
00:08:02Jensefar furi tio
00:08:28Vangelis ss
00:08:29Vangelis re
00:09:24Vangelis ss
00:09:26Vangelis re
00:09:29Jensefar ss
00:09:42LetItBe n1 lafg
00:09:43Jensefar gj
00:09:44Ain_Soph_Aur lol
00:09:53Jensefar ss
00:09:55Jensefar re
00:09:58DayDream ss
00:10:04DayDream re
00:10:24Ain_Soph_Aur bot before glove..
00:10:41LetItBe dont relaly c are
00:10:43LetItBe u getting all the farm
00:10:47Jensefar gang mid?
00:10:55Laier go top
00:10:57WantedZip ss
00:10:59Jensefar gabg tio?='
00:10:59Vangelis i tp
00:10:59Ain_Soph_Aur well u said u lag
00:11:05Jensefar get rhasta?
00:11:05Ain_Soph_Aur and don't farm we8ll so..
00:11:05LetItBe not all the time
00:11:06Laier shut up and play
00:11:06Laier go
00:11:07LetItBe have spikes
00:11:14DayDream ss
00:11:25Laier furi ours
00:11:26Laier gg :DD
00:11:37NeverbACKdOwn s boty
00:11:41Jensefar lol
00:11:42Jensefar 4 top
00:11:43PriMo ss
00:12:28Jensefar sweet
00:12:40DayDream got triple and tower deny nice
00:12:47Laier god doom?
00:12:49Laier got?
00:12:53PriMo ued
00:12:56PriMo e
00:13:11DayDream furion making dagon
00:13:12Ain_Soph_Aur yy
00:13:14Ain_Soph_Aur next
00:13:15Jensefar y
00:13:24LetItBe igot dust
00:13:27LetItBe let lane push
00:13:44Laier ;:D:D:D
00:13:46PriMo no mp
00:13:49PriMo vivver
00:13:56Ain_Soph_Aur z7z7
00:13:59NeverbACKdOwn help bot
00:14:03NeverbACKdOwn 3 bot
00:14:27Laier regen bot
00:15:11DayDream ss 2mid
00:15:17Vangelis why
00:15:19Vangelis doom like that
00:15:20Vangelis you
00:15:22Vangelis are just wasting
00:15:24Vangelis mana and spells
00:15:26NeverbACKdOwn dom used ulti
00:15:30Laier y
00:15:30LetItBe go twr
00:15:42Laier go next 1
00:15:44Laier got ult
00:15:46Ain_Soph_Aur same
00:15:53Jensefar got tp inc..
00:15:55Jensefar but too late
00:16:36Ain_Soph_Aur oom
00:16:47Vangelis i go
00:16:48Vangelis base
00:17:31Jensefar def btm guys?
00:17:39Laier huskar use barins mby
00:17:41Laier and get back
00:17:45Laier brains*
00:17:47Jensefar guess not..
00:17:56Laier go
00:17:59Laier dmg
00:18:09LetItBe gogo
00:18:09LetItBe 2 top
00:18:14Jensefar retarded team?
00:18:14LetItBe mirana
00:18:15LetItBe bnehind u
00:18:19LetItBe take twr
00:18:20Laier tower
00:18:32Vangelis b
00:19:15Laier fucking idiot wake uip
00:19:27LetItBe i suck big time
00:19:29LetItBe have no words
00:19:44LetItBe gogo
00:19:56Jensefar we need wards
00:20:12WantedZip doom invis
00:20:13WantedZip care
00:20:26Jensefar get wards
00:20:31Jensefar plz
00:20:50NeverbACKdOwn omw
00:20:51Vangelis ward
00:20:52Vangelis up
00:20:54NeverbACKdOwn but im useles
00:21:04Jensefar swatrm is niot
00:21:32Jensefar now all five!
00:21:40Laier got ult
00:21:52Jensefar weaver ur bnanned
00:22:02NeverbACKdOwn fo r r what?
00:22:03Laier husk go in mby?
00:22:04Vangelis doom
00:22:04Laier with ult
00:22:05Vangelis you need
00:22:06Vangelis to wait
00:22:06Vangelis with
00:22:07Vangelis ult
00:22:10Jensefar go tuysk
00:22:15Laier just hgo in huskar
00:22:15Laier ffs
00:22:18Jensefar for not dfegfgfin
00:22:20Jensefar 7
00:22:58reptile this suxx if we go in with ball lock always ulties
00:23:01Vangelis you
00:23:01Vangelis need
00:23:03Vangelis to carry
00:23:03Vangelis tp
00:23:04Vangelis wl
00:23:04Vangelis :d
00:23:08Vangelis best counter for bs
00:23:09Jensefar well i can silence..
00:23:25LetItBe get gem
00:23:26LetItBe or dusts
00:23:31LetItBe go mid
00:23:33LetItBe or bot
00:23:41Vangelis doom
00:23:46LetItBe go kill mid
00:23:47Vangelis you need to wait with your ult
00:23:51Vangelis until fightr starts
00:23:54Vangelis doom weaver
00:23:55Vangelis pref
00:23:57Jensefar next time when i see ball i silence
00:24:03reptile b
00:24:22Jensefar mid all
00:24:35Jensefar i silence liock
00:24:43Laier huskar
00:24:44Vangelis doom
00:24:45Vangelis really
00:24:46Vangelis ?
00:24:46Laier stop playing pussy
00:24:51Vangelis doom
00:24:53Vangelis primo
00:24:56PriMo y
00:24:57Ain_Soph_Aur tank running
00:24:57Vangelis potm is next to us
00:24:59Vangelis and you don't doom
00:25:00Vangelis :d
00:25:04PriMo )
00:25:07Laier well vangelis
00:25:09Laier dont count on doom and husk
00:25:13Laier just play like its 3v5
00:25:14Jensefar invis
00:25:16Laier and we do better
00:25:59Vangelis dear
00:26:00Vangelis god
00:26:01Vangelis what items
00:26:03Vangelis are you making doom
00:26:04Vangelis :D
00:26:08LetItBe :D
00:26:09Vangelis why
00:26:11Vangelis would you ever
00:26:13Vangelis make sny on doom
00:26:14reptile they go
00:26:17reptile lock used ulti
00:26:17DayDream all mid
00:26:18Laier sick item
00:26:21Ain_Soph_Aur 522 ms^^
00:26:23NeverbACKdOwn def
00:26:25NeverbACKdOwn i tp
00:26:42NeverbACKdOwn let
00:26:43LetItBe roshan?
00:26:44NeverbACKdOwn me
00:26:46LetItBe push lanes and hgo?
00:26:57reptile ill make pipe next
00:27:09Vangelis go mid
00:27:09Vangelis 5
00:27:14LetItBe bot no tweore
00:27:17Vangelis now
00:27:17Vangelis k
00:27:18Vangelis bot
00:27:19Vangelis y go bot
00:27:30Jensefar gang?
00:27:54Vangelis laier
00:27:55Jensefar al lcome
00:27:55Vangelis ...
00:27:55Vangelis ?
00:27:59Laier what?
00:28:08NeverbACKdOwn they wil ward
00:28:09NeverbACKdOwn fs
00:28:11Laier kinda hard to do anything if 4 guys come with ball
00:28:29Laier huskar
00:28:30Laier go hit
00:28:41LetItBe did
00:28:51Laier god damn my eyes area bleeding
00:28:52LetItBe np next mid
00:28:59Jensefar carry tps!
00:29:07Laier vangelis wanna know something funny
00:29:12Vangelis ?
00:29:15Laier we gonna lose this
00:29:20LetItBe obv
00:29:22Vangelis well
00:29:23Vangelis if you
00:29:24Vangelis get agha
00:29:47Laier ty
00:29:59Vangelis go mid
00:29:59Vangelis 5
00:30:05Jensefar y
00:30:25Vangelis use
00:30:26Vangelis chick
00:30:27Vangelis warlock
00:30:37Ain_Soph_Aur z7z7
00:30:56Ain_Soph_Aur perma silence
00:31:17NeverbACKdOwn furion
00:31:18NeverbACKdOwn tp
00:31:37Laier go when my ulti rdy
00:31:37LetItBe w8 all
00:31:37Vangelis no
00:31:38Vangelis go mid
00:31:38LetItBe and go mid
00:31:55WantedZip tusk can u make shivas ?
00:32:00reptile i wanted make pipe
00:32:03reptile but y..
00:32:05WantedZip i dint but k
00:32:06Jensefar come gang
00:32:13LetItBe doom mirana asap
00:32:21Laier no ulti
00:33:02Ain_Soph_Aur silence
00:34:02WantedZip gg
00:34:02Ain_Soph_Aur meka incomin^^
00:34:14WantedZip no shitty disable with those pick
00:34:16reptile y to much agi..
00:34:26Vangelis score 18:28
00:34:39Laier like worst wl i have ever played
00:34:42Laier for real
00:34:47Vangelis tbh
00:34:51Vangelis i don't like this game at all
00:34:57Laier y
00:34:59Laier shitty game
00:35:02Vangelis fail after fail
00:35:04Vangelis but we still win
00:35:19Ain_Soph_Aur focused like hell
00:35:32Vangelis well then again
00:35:35Vangelis they werestupid
00:35:40Vangelis we got 3 push hero
00:35:42Vangelis and they got none
00:35:59Vangelis cd
00:36:00Laier tp
Show the full chat log